/spanien/barcelona/forum/20679.aspx/spanien/barcelona/forum/20679.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcalonawi
12/7/2008 16:25
Ämne: vart kan man se kvib....
Där har du länken ;)
Barcelona FCB Més que un club
12/7/2008 16:21
Jag har letat hela dagen, men har inte lyckats hitta nedladdningslänk till matchen. Vore snällt ifall någon kunde hjälpa mig. Tack!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
12/7/2008 16:15
J.T och alla andra valencia fans.

Tack för hyllningarna. Vi ses nästa gång på mastella(stavning?)

Barca08
12/7/2008 16:09
vart kan man se kviborg tippa barca-valencia?

tacksam för svar...
Barcelona el Flaco
12/7/2008 16:07
Ämne: el Flaco

Var det ....
"Var det inte så att Real ville ha Villa och vi skulle ha Silva"

Absolut, det talades om att de två skulle bli de stora övergångarna förra sommaren. Men båda valde att stanna kvar och skriva på nya kontrakter. Det visar att de har en viss lojalitet mot sin klubb och få loss de kommer knappast bli lätt.
Barcelona LaBarca
12/7/2008 16:04
Skön Video =D
Barcelona el Flaco
12/7/2008 16:04
Rambla/

Vilket lag Silva helst vill spela för (Valencia, Barça och Madrid) är omöjligt att säga. Allt kan hända fram tills sommaren och vem vet, kanske har Calderon erbjudit Valencia en större summa och Silva ett saftigare kontrakt. Vi får väl inte heller glömma bort att Villa kanske blir tvungen att säljas för att rädda klubbens ekonomiska situation. Villa eller Silva? Can't decide, that'a a hard one...
Barcelona Barcalonawi
12/7/2008 16:02
Ämne: Kviborg har visat gå....hah.. Kviborg är ett skämt.. jag sa ju det igår. Jag är glad iaf att han är 100kr fattigare nu. Så han kanske lär sig att inte tippa med hjärtat nästa gång och lyssna på dem riktiga experterna istället för att låtsas vara en :P
Valencia J.T.
12/7/2008 16:01
Får ta av hatten och säga Grattis till en utomordentligen vinst mot oss..
Grattis..
MessssiiTheOne!
12/7/2008 15:59

Kviborg fick äta upp sina ord ordentligt igår.
Barcelona Pep.G
12/7/2008 15:57
el Flaco

Var det inte så att Real ville ha Villa och vi skulle ha Silva. Kommer Silva till Barca så har vi nog en riktigt komplett trupp. Dessutom är han ung.

Silva/Iniesta-Etoó/Henry-Messi/Hleb

Hahaha asså vilket lag vi skulle ha då !!!
Barcelona Rambla
12/7/2008 15:56
Jag tycker inte att Kviborgs kryss-tips är något att höja på ögonbrynen över. Det gav ett riktigt bra odds faktiskt helt klart värt att spela. Jag menar, kan Racing och Getafe kryssa Barça på Camp Nou, varför skulle inte Valencia kunna göra det? Det har de liksom gjort mer än en gång förr.

el Flaco:

Det skulle då vara att de bjuder mycket högre i övergångssumma. Txiki var redan överens med Silva när det gäller lön och kontraktslängd. Något säger mig också att han hellre spelar i blaugrana än i den vita dressen.
Barcelona Okkapokka.
12/7/2008 15:54
Alla spelare ryktas till Real Madrid just nu, så om Silva dök upp i silly season listan ska man inte överraskas. Är övertygad om att Silva stannar i Valencia, Åtminstonde den här säsongen.
Barcelona Messidinho_10
Kan vi ställa upp med ett B-lag mot shaktar har vi så många spelare som är reggad till CL någon som vet?
Spanien I-I(Juventus)
Tänkte bara berätta för er att er produkt, Iago, för första gången blivit uttagen till A-truppen för match i Juventus. Tänkte att det kunde vara kul att uppdatera för er hur det går för honom.

Väl mött!
Barcelona el Flaco
12/7/2008 15:47
Kviborg har visat gång på gång att han är ingen Nostradamus direkt. Om han tippar på något lag så borde man tippa på det motsatta laget oavsett.

Gällande David Silva så hade jag gärna sett honom i Barcelona. Men det kommer bli tufft om Madrid bestämmer sig för att ge sig in i leken. Prislappen kan bli högre än väntad.
MessssiiTheOne!
12/7/2008 15:43
Haha Kviborg är ett skämt, killen trodde verkligen Barca är så beroende av en spelare, Lagmaskinen funkar mycket bra :)
Barcelona Rambla
12/7/2008 15:40
Lämnar David Silva Valencia är jag ganska så övertygad om att han hamnar i Barcelona och inte i Madrid. I somras var det i stort sett klart att han skulle till Barcelona om han nu valt att lämna Valencia.
Barcelona älskabarcelona
12/7/2008 15:09
Haha om Ramos blir avstängt så lär barcas anfall få det ganska enkel framåt . Ramos är deras ända hopp i försvaret nu när Pepe är skadad . Jag har längtat till den här matchen sen vi förlora mot dom på borta plan . Vi ska ta revanch å utklassa dom . Visca El BARCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona el Flaco
12/7/2008 15:04
Spindab/

Yepp, det är korrekt. Även Van der Vaart och Marcelo riskerar att missa el Clasico ifall de får en varning ikväll.
Barcelona chonchocorito
12/7/2008 15:02
Ämne:
Bra av Pep att vil....
Tror att Pep kommer och köra med en 3 backs linje mot shaktar. Pique i mitten, caceres till höger o abidal till vänster.
Barcelona Para Siempre
12/7/2008 15:02
Visst känns allt rätt när det går bra för Blaugrana?
Barcelona FCB_Xavi
12/7/2008 15:01
Ämne: Sett att en del skri....Inte bara Ramos. Utan VDV och Marcelo också (Cheka länk)

HAHA tänk er om Ramos och Marcelo drar på sig ett gult var. Pepe kommer ju också att miss Barcamatchen. Undra vilken backlinje de skulle ställa upp med då. LOL. Hoppas de dra på sig gula kort :P
Barcelona ElDuroDeFCB
12/7/2008 14:59

Bra av Pep att vila så många spelare inför Donetsk matchen. Problemet blir ju att ta ut en start 11 som är bekväm att spela med varandra. Kanske man får se Pique och Caceres som mittbakspar, då får man en glimt av Barcelonas framtida mittbackspar.

Höger back any 1? Har vi nån ersättare till Alves? Det blir ju intressant att se för vi har: Pique, Caceres, Silvinho och Abidal, sen är det slut på backarna.
Barcelona chonchocorito
12/7/2008 14:56
tribente_magico

Jag har matchen ;-) . Du kan ladda ner den via rojadirecta.com . Du måste först registrera dig för att kunna ladda ner.
Visca
Spinbad
12/7/2008 14:53
Sett att en del skriver att Ramos blir avstängd om han blir varnad ikväll. Är det verkligen korrekt? Han blev utvisad i en match genom två gula kort i samma match. Det borde rimligtvis göra att han inte riskerar avstängning ikväll. Om nu inte de två gula som ledde till det röda redan är borträknade?
Barcelona Woofi
12/7/2008 14:47
Ämne: Hur stor är chansen ....Svarta marknade finns ju alltid, emn ett tips är att kolla i biljettluckorna där de säljer ut abonemangs biljetter som blivit tillbakasålda i sista stund, så fick jag tag i biljetter till el clasico för 2 år sedan = ordinare pris inga hutlösa överpriser.
Barcelona Pep.G
12/7/2008 14:45
Vad sa Kviborg nu igen !?
Det var nåt med att Henry och Bojan inte "blommar marknaden". Och sen att vi inte kommer att klara oss utan Samu. Nån sam kan ringa han och säga att han hade grovt fel !
Barcelona Teknikos
12/7/2008 14:41
Ämne: Hur stor är chansen ....
det är 100% säkert att du kan få tag på svart biljett utanför camp nou på match dagen. Men hetsa inte, alltså köp inte "första bästa" utan gå runt och kolla med dem som säljer vem som har bäst pris, plats osv. Fast det är väl inget jag behöver påpeka för det förstod du nog själv ;)
Barcelona Okkapokka.
12/7/2008 14:38
Bra att Pep vilar stjärnorna mot Shaktar, Ja utom Samu då som kommer behöva lite tid på planen efter avstängningen. Vi får nog se ett relativt b-betonat lag, Men inte för att vi behöver jaga 3 poängare direkt.
Annons: