/spanien/barcelona/forum/20677.aspx/spanien/barcelona/forum/20677.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MESsi ThE bEsT
2008-08-15 17:05
Ämne: Messi The Best

......
vem pallar skriva exakt om du kan så var så go och skriv.
Iniesta - The Best
2008-08-15 17:04
Man får verkligen hybris när det inte finns någon La Liga fotboll att kolla på..
Tänk om den också började imorgon(som PL), ojoj vad glad man hade blivit. =D

Man får väl kolla på B.Munchen - Hamburg dåra.

SkilledFíll | Messi #10//

Jag hade helt glömt bort det. Tack.

MESsi ThE bEsT//

Vad menade du i ditt senaste inlägg? Fattade inte riktigt.

Kimmpa_fcb //

Jag tippar på 2-2. Målskyttar spelar ej någon roll för mig. Henry får ju gärna göra mål. Helst båda för hans självförtroende.

Barcelona Culés
2008-08-15 17:03
Ser framemot matchen imorgon, vilken tur att man har TV4sport :)
Jag gissar på 3-0 till Barca.
Barcelona Messi#10
2008-08-15 17:01
så skulle jag vilja att barca ställer upp på boca

valdes
puyol pique marquez abidal
xavi keita yaya
hleb bojan jeffren

inhopp: iniesta mot xavi
gud mot keita
pedro mot jeffren

jag skulle vilja att yaya bojan hleb ska spela hela matchen och henry isåfall ska byta mot bojan för henry måste komma i målform och etoo är redan det så jag skulle vilja att han skulle vila

jeffren hoppas jag får spela mycket så vi får testa han på en hög nivå, han har ju bara mötit lag som dundee, hibernian så boca skulle vara en utmaning för honom
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-08-15 16:52
Messi The Best

...och det skulle bli ännu bättre om folk som t.ex. du gick på svenska lektionerna.
Villarreal SkilledFíll | Messi #10
2008-08-15 16:51
Dom flesta vet det säkert redan men TV4 Sport sänder matchen imorgon :) Kl 22.
2008-08-15 16:51
Dom flesta vet det säkert redan men TV4 Sport sänder matchen imorgon :) Kl 22.
Barcelona MESsi ThE bEsT
2008-08-15 16:42
kan ni inte bara sluta snaka om den här forumen. den är som den är nu. bara man kan dikutera fotboll så är den bra.
Barcelona Saman.
2008-08-15 16:22
Tror inte på en stor vinst imorgon. Boca Juniros är inget dåligt lag precis. Men en underhållande match lär det nog bli.

Gissar på 2-1 kanske 3-2.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-08-15 16:14
Det är match imorgon och jag ser ingen som pratar om den.
Vad tror ni om resultatet? Jag tippar på 3-1.
Mål av Hleb, Bojan och Henry.
Om startelvan så hoppas jag att Sylvinho, Hleb och Bojan får starta matchen.
Barcelona petersays
2008-08-15 16:09
OkkaPokka
Vilket inte betyder att den inte är glapp.
Eller är förkortningar som "sk" "mn" "vd" "händ" nåt ni ungdomar använder er av i skriftspråket idag?

Nog om det.
Barcelona OkkaPokka1
2008-08-15 16:00
petersays//

Om du kollar ännu närmre så ser du att han använde sig av tre "a" i början..
Iniesta - The Best
2008-08-15 15:59
Barcelona petersays
2008-08-15 15:43
"Ta de lite lugnt med fortkortningarna.. Behöver inte fylla hela texten med dom. "

Tittar du lite närmare så ser du att han antagligen har problem med a-tangenten.
Canaletes
2008-08-15 15:02
de här ju föör mycket!! :P

Alves har ALDRIG missat en match pågrund av skada när han spelade i Sevilla och nu i Barca skadar han sig och är borta i 2 veckor
Barcelona Ghazza
2008-08-15 14:17
Är det bara jag som inte har något problem med en eventuell övergång av Capel? Nu lär aldrig detta hända, men Sevilla får isåfall betalt exakt så mycket som dem har värderat honom till.

Nu lär ju dock Del Nido försöka förlänga Diegos kontrakt och lägga till en fet utköpningsklausul. Speciellt nu när han blivit uttagen i landslaget och allt.
Real Madrid Shi
2008-08-15 14:09
Rambla

Både Real Madrid och Barca är riktigt blåsta, köper spelare dyrt och rear ut resten, vår bästa försäljning var Michael Owen, men alla andra har nästan varit fria transfers eller summor som inte ens en påse nötter kan köpas med.
Barcelona OkkaPokka1
2008-08-15 13:53
Ett Äkta Barca Fans//

Ta de lite lugnt med fortkortningarna.. Behöver inte fylla hela texten med dom.
Barcelona Hetfield
2008-08-15 13:52
Beror på vilka vi möter också, hamnar vi i dödens grupp så kan det bli svårt
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
2008-08-15 13:49
aaa det är inte så troligt men vd som helst kan hända plus tänk vad som kn händ i ligan också sk mn börj förändr så e det nu inte mitt i halv säsongen
Iniesta - The Best
2008-08-15 13:47
Ett Äkta Barca Fans//

Hur troligt är det att Barca åker ut i gruppspelt iof?

Det gör dom inte.
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
2008-08-15 13:38
Ämne: Ämne: Baptist....
men om vi sk spara pengar till vintern så e det bara gud som vet vad som kan händaa tänk om vi hr åkt ut i champions leuge och vi ligger dåligt i lign asså det är nu mn ska förändra inte sen
2008-08-15 13:21
petersays

Det är svårt att ha två så starka kanter. Alves-Messi på vår högerkant är svår att komma upp till. Bästa högerkanten i Europa helt klart. Så därför är det rent av omöjligt att ha två så starka kanter i ett och samma lag. :P Men jag förstår hur du tänker.
Barcelona DaniAlves
2008-08-15 13:20
Caceres missar matchen mot Boca Juniors.
Barcelona Hetfield
2008-08-15 12:32
Vet att det är lite onödigt med att köpa en mittfältare nu, men det verkar som Diego ska till Atl.Madrid för 20 milj, skulle vilja se Diego i Barca
Barcelona BarcaMatte.
2008-08-15 11:56
Capel skulle nog kunna vara intressant på vänsterkanten. En liten Giuly typ.
Men som A.Gaudi sa så skulle det vara ruttet att "sno" oss åt han efter vi redan har köpt Keita & Alves av dem.

Neves är en favorit för mig annars. Ung och kan nog bli riktigt bra. Arshavin vill jag inte ha då han kan bli en flopp i Barca enligt mig. Men vi får väl se vem det blir. Om det blir någon förstås.
Barcelona petersays
2008-08-15 11:52
Fast känns inte kanten Abidal-Hleb lite tam jämfört med Alves-Messi? Man vill ju inte att det ska bli för enkelt för motståndarna att veta vilken kant anfallen sker på. När vi var som bäst var ju båda kanterna lika farliga.
Barcelona petersays
2008-08-15 11:51
Alltså vi har ju sex anfallare. Henry, Etoo, Bojan, Messi, Jeffren och Pedro. Samt Hleb och Iniesta som kan komma upp vid behov. Det som plågar mig är att ingen av dom är en renodlad vänsterytter. Det är ifall man kan spela in någon av dem på den positionen. Därför tror jag ett köp av Neves vore bra ändå. Givet att han heller inte är en renodlad vänsteranfallare så tror jag att han har alla förutsättningar för att kunna skolas in på den positionen. Men även kunna gå ned på mittfält om det skulle behövas.
Iniesta - The Best
2008-08-15 11:50
Spela Hleb på vänstern!
För han är ingen bänkspelare, vilket han hade blivit om Silva eller Arshavin hade kommit. Eller ja, inhoppare.
Hleb är grym. Han har inte varit i sin bästa form hitills, men det kommer. När han lirar sitt spel han hade i Arsenal kommer det bli magiskt att se Barca kommande säsong. Vilket det redan är, men det kommer vara en högre nivå spelmässigt med Hleb i form.
Dock måste han bara bli lite mer osjälvisk, och inte passa till en medspelare på mållinjen.
BarçaHeart
2008-08-15 11:50
Neves imponerar riktigt stort i OS men han är svår att värva.
Annons: