/spanien/barcelona/forum/20667.aspx/spanien/barcelona/forum/20667.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ghazza
2008-08-07 02:14
Ämne: Baloo:

Jag tror i....
Hmm.. Varför inte flytta över Hleb på vänsterkanten? Tycker att han liknar Iniesta väldigt mycket som spelare. Kan spela nästan vart som helst. Ett anfall med Hleb, Eto'o och Messi skulle smaka!
Barcelona Suñol
Om eto'o inte lämnar och bojan i bakrunden så känns det som att Henry kommer få spela en del på vänsterkanten bara så att han ska få spela. Hans känns något överflödig men en säsong är lång så det behövs nog i längden men helst inte på bekostnad av vänsterkanten. Txiki gör ditt jobb! och vad gör han i new york?
Canaletes
Asså jag vet inte vem Pep tror är bättre än Eto'o.. det finns ju ingen bättre än han just nu!!!

komigen 5 mål till i andra halvlek :D
Barcelona [Barça]
BOJAN...=)
Barcelona Barca_PXM
polackerna hoppas på att valdes upprepar det här, de e rätt farliga på hemmaplan eftersom de utklassade beitar med 5-0.

vilket visar att de kan vinna på hemmaplan med höga siffror, eller de kan vara jobbiga på hemmaplan mot barca. det e ingen snack om att etoo bör stanna, killen e på hugget.

men jag ser framemot att ha david silva i barca för jag tror att barca kommer spela mycket med 4-3-3 under säsongen, det skulle passa bra med silva i anfallet om vi spelar 4-3-3.

hoppas valdes sköter sig och gör bra jobb under säsongen, vid det tillfället jag ser tabbet som positivt misstag. det e bra att han gör det nu och inte i ligan eller cl, för där kan det kosta oss mycket dyrt och han vet det.
Barcelona Dizzy
Pep123

Ja jag håller med Barca behöver en ny målvakt
Barcelona MessiyoyO 10
2008-08-07 02:13
Ämne: vikka tv kanaler vis....
Kellefeni

Du får strema matchen
kolla länken!!
Barcelona De Goda
2008-08-07 02:12
Ämne: De Goda. Det rimmar ....
Kompis testa att säga det högt så att dina öron kan höra det! Tro mig du kommer märka att det rimmar, ljudligt.
Barcelona Captain Fantastic!
2008-08-07 02:12
barçaroffe//

Att han ska vara en dålig avslutare har han inte visat hos oss än, han gör till och med mål ur en nr 9:a position nu för tiden. Vi kanske har äntligen hittat ett grymt köp från Arsenal :)

Sista inlägget för kvällen, så detta måste sägas ännu en gång: ETO'O MÅSTE STANNA!!!!
Barcelona tarrak
2008-08-07 02:10
Suñol

Ojoj! Inget skulle göra mig lyckligare (förutom att Pep går ner på knä för Samu).
Barcelona tribente_magico
om silva köps, hur fan ska man få plats me alla otroliga spelare?:P, hur kommer startelvan se ut, kommer va för bra spelare på bänken, kommer det va henry, etoo, messi, om och silva köps blire bänken för henry för det mesta tror ja. och hleb vart denna lysande spelare få plats?
Barcelona Messi(AH)
Kom ihåg när vi åkte ut för 2 säsonger sen mot liverpool i CL p.g.a Valdes bekostnad. Då tänkte jag ''Det här är bara tillfäligt''. Men då ser jag att han gör ännu mer tabbar, i mean cmon dude wake up!
Barcelona Rambla
Baloo:

Jag tror inte du behöver vara orolig över försvarsspelet. Det var det första Pep drillade när försäsongen startade. I kväll var det Valdes som ville visa sig på styva linan när hans kamrater lekte och gjorde vad de ville ute på planen.

Suñol:

En sak har vi fått svar på i kväll, även om det är ett skitmotstånd. Hleb fixar att ersätta Messi utan problem. Tridenten Xavi, Alves och Hleb leker fotboll med sitt tici-taca spel och rullar upp vilket försvar som helst.

Problemet på vänsterkanten är precis som du nämner Henry (inte hans fel) och Abidal. Det klarar inte av det tica-taca spel ihop med Iniesta. Det gör också att Iniesta kommer bort. Som tur är så är en match 90 min, så under en hel match kommer det inte att se ut så här. Förhoppningsvis så justerar Pep sådant här i halvtid för vi kommer inte alltid att ha ledning med 4-1 i halvlek.
Barcelona Sersari
Härligt spel, även om motståndet är rätt så uselt. Det är ändå försäsong, men jämfört med de senaste årens försäsonger ser det jävligt bra ut.

3 saker som behövs så är jag nöjd:

1. Införskaffa nån kreativ spelare på vänsterkanten Txiki! Abidal hamnar i skuggan av Daniel Alves som briljerar på högern.

2. Face it, Henry blir bättre och bättre men han kommer aldrig komma upp i Eto'os nivå i det här laget, behåll honom Txiki! Och Pep, dags att inse sanningen redan nu, Samu är en mycket bättre och effektivare spelare än Henry någonsin kommer bli i det HÄR laget.

3. Behåll Eto'o!
Barcelona barçaroffe
Capt fantastic

Jag ar stort Arsenal-fan. Hleb ar en grym spelare. Hogt , javligt hogt tempo och driv i passningar och dribblingar. En lysande spelare. Enda svagheten ar val att han ar en ratt svag avslutare
Barcelona Heywood Jablome
2008-08-07 02:09
De Goda. Det rimmar inte alls. Vad är du påverkad av ?
Barcelona FreD!
vilka tror ni kommer hoppa in nu andra halvlek
Barcelona Pep123
Förstår egentligen inte varför pep fokuserar på att signa en anfallare när de egentligen behöver en ny målvakt, någon som håller med?
Barcelona Gud är störst!
2008-08-07 02:08
De Goda

"Han är en jobbig pop corn mellan tänderna" HAHAHA fyfan så rätt käkade popcorn nyss o hatar när de fastnar i tändera.
Barcelona Davelittoo
2008-08-07 02:08
tjena grabbar!! undrar bara om messi kommer hem till barca?
Barcelona De Goda
2008-08-07 02:07
Valdes = Barthez. Det rimmar också. Han e en jobbig pop corn mellan tänderna.
Barcelona KeLLeFeNi
vikka tv kanaler visar matchen ?
Barcelona Messi(AH)
efter att ha sett Valdes tabbe så vet jag inte vad jag ska säga.......
Barcelona FCB Més que un club
Ämne: Det som imponerar me....
Det är ganska självklart att alla tar detta på allvar, då dom konkurrerar med varandra. Dom måste ta vara på den chansen som dom får. Men det är alltid sevärd när det tas på allvar och alla kämpar.
Barcelona Pep123
Ämne: Det som imponerar me....
Tänkte lite när dom signade Hleb att han skulle bli en ny guddy, men oj va han har överraskat.
Barcelona Suñol
tarrak: Har sett en fantastisk bild på Hleb(som är lite av en ny favorit) med en fantastisk minimalistisk skinnslips! Jag ska försöka leta fram den någon dag jag vet att du skulle uppskatta den!
Barcelona Vampíro
Mycket, mycket bra spel så här långt fast än de Röda Bullarnas försvarspel har varit under all kritik. Xavi, Hleb, Alves och Eto'o klart bäst i första. Snälla Pep svälj din stålthet och ändra dig angående Eto'o.

Tillsist, vill inte låta tjatig men Henry måste in centralt annars kan vi glömma de 15-20 målen från honom denna säsong. In med Bojan och Jeffren nu.
Barcelona Gaucho_10
2008-08-07 02:06
Är det bara jag som tkr att man ska ha ANTINGEN eto'o eller Henry inne, det funkar inte riktigt för henry när eto'o spelar centralt
Barcelona Heywood Jablome
Dizzy. Valdés hade nog tråkigt och ville göra något i matchen. Han hade nog inte försökt sig på den bollen om det var liga-match. Bollen skruvade sig trots allt bort från honom.

Koncentrationen finns inte där, det märkte vi när Alves slog en galen passning utan hänsyn och Chivas kunde göra mål.
Barcelona Rolé
Henry behöver släppa bollen snabbare. Ett tillslag och sedan röra sig som etoo.

Om Silva skulle signa för barça skulle han spela på bekostnad av en anfallare(?). Etoo,Henry...bojan.
Annons: