/spanien/barcelona/forum/20666.aspx/spanien/barcelona/forum/20666.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mot Nya Tider
2008-08-07 23:05
Barcelona Mot Nya Tider
2008-08-07 23:05
Barcelona Dizzy
2008-08-07 22:53
Smolarek

Barca kommer vinna Wisla lätt så att det kommer vissla om de:D
Barcelona BlueRed.
2008-08-07 22:48
Smolarek

Den vita stjärnan kommer falla. Och en blåröd kommer täcka över skadan.
Barcelona Rambla
2008-08-07 22:48
Ämne: haha, jag hoppas att....
Alltså, tror du på fullaste allvar att Wisla är favoriter att gå vidare från detta?

Att du jämför Dudek med Casillas och påstår att han ska ta över målvaktsposten, gör ju att jag förstår att de inte tog dig seriöst. Det gör inte jag heller.
Real Madrid Smolarek
2008-08-07 22:44
haha, jag hoppas att vi kan diskutera lite fotboll, och att ni är inte lika känsliga som på Real..forumet, där blev jag utslängd när jag jämförde Dudek med Casilias och skrev att Dudek kommer bli nr 1 i målet...hehe,

åter till matchen , hela Polen kommer titta på, då det sänds i öppna kanalen, om inte Wisla spelarna blir knäsvaga och släpper in ett eller fler snabba mål första 30 min. , då blir det match även på Camp Nou...och ni har krävande publik...
Barcelona Mes que un club 3
2008-08-07 22:41
Är det någon som vet vart man kan se matchen som var igår? jag jobbade igår och hade inte möjligheten att se den :/ tacksam för svar!
Visca el barca!
Barcelona BlueRed.
2008-08-07 22:40
Heywood Jablome

Sjukt bra krönika om Xavi!

Gillade slutet bäst, Han slår inte till bollen på ett tillslag utan han använder ett halvt tillslag
Barcelona westinhoblaugrana
2008-08-07 22:38
Äntligen lite beröm till min favoritspelare, Xavi, tack! :D.

Vänta er 10 mål och 15 assist denna säsongen av trollkarlen xavier hernandez creus.
Barcelona Suñol
2008-08-07 22:34
BlueRed: Nja jag tror Wisla är bättre en elfborg och vi är bättre än valencia då funkar ekvationen...
Barcelona BlueRed.
2008-08-07 22:31
Ämne: Jag minns elfsborg v....Suñol

Mer Barcelona - Elfsborg. :).

Heywood Jablome

Hahahahaa
Barcelona Heywood Jablome
Mot alla odds - skulle Barcelona åka ut skulle jag vilja se Smolareks hånflin. Haha.
Barcelona Ciao-V
Ämne: Ciao-V

Du får änd....
Precis, man får vara nöjd med att se på dem och resten av truppen.
Barcelona Suñol
2008-08-07 22:29
Jag minns elfsborg valencia förra året och det är väl den skillnaden det är ungefär mellan Wisla och Barca...
Barcelona Rambla
2008-08-07 22:24
Ämne: ok..:-)
det är förs....
Sluta yra nu. Red Bulls spelar i MLS, och jag tror knappast att truppen endast får tjäna 280,000 om året. Enbart Beckham tjänar nog det om dan. Det du beskriver verkar vara någon college-liga.

Wisla slog Beitar. Grattis. Det är som om de hade slagit Ljungskile. Barcelona kommer att köra över Wisla eller vad de nu heter.
Barcelona Ciao-V
2008-08-07 22:23
Rambla
Han är underbar, Messi.
Självklart. Var lite rädd för att Pep och Laporta skulle ställa till och be honom att åka hem efter domen.
Barcelona Dizzy
2008-08-07 22:23
Ciao-V

Du får ändå se Etoo Henry Alves det är inte dåligt:D
Iniesta - The Best
2008-08-07 22:22
BlueRed.//

Hahahah.
Real Madrid Smolarek
2008-08-07 22:21
ok..:-)
det är försässong oxå för Wisla..ligan startar nu på fredag, amerikanska lag består av "juniorspelare" mestadels, lönerna är låga, man får bara ha två-tre riktiga proffs med bra lön, resten av truppen får inte tjäna mer än 280.000kr om året...de har lönetak,
så Red Bulls i all ära men de ligger nånstans mellan Ljungskile-TFF och -HBK...

kan Wisla hålla siffrorna nere på Camp Nou..1-0..
2-0...2-1..?!.. då blir det match i returen,de har inget att förlora, har starkt mittfält och snabba anfallare, glöm Red Bulls matchen.., och alla andra ni vann mot senast, Wisla är ett proffslag, bra taktiskt och starkt fysiskt.

Barcelona BlueRed.
2008-08-07 22:21
En liten bild på Reebok herrarna Henry och Casillas.
Någon som vet varför Henry böt just till Reebok?

Barcelona Rambla
2008-08-07 22:19
Efter matchen mot Elfenbenskusten uttryckte Messi i en intervju sin tacksamhet till Barcelona och framför allt sin tränare Pep Guardiola, för att de lät honom stanna kvar i Kina och fullfölja Os.

En glad Messi gynnar Barcelona i slutändan. Artikeln finns nog snart i en engelsk version på hemsidan.
Barcelona Messi(AH)
2008-08-07 22:18
Ämne: med två insläppta må....
Men snälla nån, det är en träningsmatch och är en stor skillnad mellane en träningsmatch och CL-kvals match. Tippar på att barca vinner med 5-0 på Nou camp.
Barcelona Ciao-V
2008-08-07 22:18
Mot Nya Tider:

Självklart ska han spela i OS. Det är bäst så, och det är beslutat också.

Men det säger inte emot om att jag skulle gärna vilja se honom lira i den match som jag ska se.
Han är en spelare som man gärna vill ha med i truppen när man är på plats och ser på matcherna.
Barcelona Mot Nya Tider
2008-08-07 22:08
Ciao-V

Samtidigt så vill pojken lira och representera sitt land. Ifall jag representerade Barcelona så hade jag inte ens tänkt tanken att ta hem honom. Det sista man vill ha är en dålig relation mellan klubben och Leo. Låt han spela, låt han vinna, låt han vara glad, så vinner vi mycket mer på det än om vi hade tagit hem han för att spela ett Champions-kval mot Wisla som vi normalt ska käka upp!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-08-07 22:06
SaM__-

Jag gillar Valdes lika mycket som den nästa men han blandar och ger, det är nåt med koncentrationen på killen. Ena stunden gör han kalas räddning men nästa gång tabbar han sig.

Smolarek

Boruc är riktig grym, men det är färdig värvat deffensivt sätt för iår.
Barcelona Ciao-V
2008-08-07 22:04
Man hade gärna velat se Messi lira. Tråkigt att han inte är med. Hoppas på att Eto'o är med i startelvan.
Barcelona Rambla
2008-08-07 21:57
Ämne: Smolarek:
Nu är du ....
Japp, han var lite väl kaxig tycker jag. Det var därför jag var det tillbaka. :)
Barcelona Ciao-V
2008-08-07 21:54
Smolarek:
Nu är du lite kaxig, tycker jag.;-).
Man ska ha respekt för Wisla. Det är ett lag som säkert kan motiveras av att möta Barcelona. Men vi får se om motivationen räcker. De kan absolut bjuda på en match.
Det är min förhoppning då jag själv åker till Barcelona och ser på matchen.
Blev lite besviken senaste gången jag såg en match på Camp Nou. Då åkte Barcelona på en förlust.
Denna gång tror jag att jag kommer att åka hem med ett leende på läpparna.
Barcelona De Goda
2008-08-07 21:48
Visst, själv hoppas jag på en 10-0 vinst. Sen vet jag faktiskt inte hur Wisla skulle klara av en sådan turne,
Barcelona Rambla
2008-08-07 21:45
De Goda:

Barça var på en mini-turné i USA under sin försäsong. Pep byter minst 8 spelare i halvtid. Det går inte att ta en sådan match på allvar. Om vi säger så här då. Hur hade Wisla klarat av Red Bulls om de varit på en mini-turné i USA under sin försäsong och testat olika spelare och splesätt?

Wisla får vara glada om de inte kommer ifrån Camp Nou med 5-0 i baken.
Annons: