/spanien/barcelona/forum/2065.aspx/spanien/barcelona/forum/2065.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 11-9-10
2015-08-20 15:44
Sen så ska Chelsea ha applåder, dom kommer in från ingenstans och gör klart allt på 1 dygn.
Postat via SvenskaFans-appen
Flavía
2015-08-20 15:43
Det är underhållande att läsa ursäkterna från Uniteds forum nu när Pedro & Otamendi nobbat dom :)
Barcelona 11-9-10
2015-08-20 15:42
Rambla~ Tyvärr så köper jag inte att lvg INTE ville ha pedro. Dom har försökt på honom hela sommaren för att sedan helt plötsligt inte vara intresserad. Så låter det varje jävla sommar från deras sida Pedro har troligtvis haft kontakt med valdes och fått kalla fötter av förståeliga skäl.
Barcelona Rambla~
2015-08-20 15:40
Barto och Mou = a match made in heaven?

Skulle inte förvåna mig det minsta om Barto gjorde det här. Det är dessutom bara en tidsfråga innan ryssen sparkar ut Mourinho ännu en gång.
Barcelona Rambla~
2015-08-20 15:39
@Josep "Pep" Guardiola Sala:

Jo, det är jag medveten om. Fast de stod på sig när det gäller summan när det gällde United. Därför borde de gjort samma sak mot Chelsea.

Det roliga är ju hur Chelsea och britterna målar upp det, att de snuvade United framför näsan. När sanningen snarare är att van Gaal inte riktigt ville ha Pedro. Självklart så måste ju allt som Mourinho gör hyllas. Även där ryktas det om att det är ryssen som har gått in och värvat Pedro och Mourinho var inte speciellt intresserad.
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2015-08-20 15:36
jag vet inte vrf men har en känsla av att Bartomeu kommer att anställa mourinho i framtiden. något säger mig det. dom kommer gå efter pep. pep kommer att säga nej. o dom kommer att anställa mourinho...något säger mig det.
2015-08-20 15:32
@Rambla~:

barca ville bara fördröja affären pga super cuperna. tror att dom lovade pedro det oxå.
Barcelona Messidinho_10
2015-08-20 15:31
Kommer sakna Pedrito, en levande legend. Som har gjort så mycket för klubben.
Barcelona Rambla~
2015-08-20 15:27
Vad hände med €30m straight up annars blir det ingen affär? Nu helt plötsligt verkar de ha nöjt sig med 27m+3.

Så mycket stod de på sig alltså.
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2015-08-20 15:04
Vilken jävla köpeklubb vi gått och blivit... På 5 år har rosell&co fuckat upp alltihop och det som en gång fick mig att älska klubben existerar inte längre... Tragiskt. Finalen på Wembley hade vi 7 startspelare(om jag inte missminner mig) som kom från egna ledet, 2015 hade vi 4. Men 2011 hade vi spelare på bänken så som Thiago, Puyol och Bojan på bänken. Nu sist hade vi ändå Xavi och Pedro men man kan fan inte ens jämföra vårt lag för några år sen och vårt lag nu...
Barcelona II Barça II
2015-08-20 14:54
Kommer definitivt följa PL i år, Adama i Aston Villa och nu Pedro i Chelsea. Kan bli väldigt roligt det här.

Tack för allt och lycka till Pedro!

Men herregud vilken tunn trupp vi har nu!

Flavía
2015-08-20 14:39
Väldigt tråkigt att Pedro bestämde sig för att spendera de kommande åren av sin karriär i sitt egna straffområde...
Barcelona enkos
2015-08-20 14:37
Nolito har uttalat sig om Barcas intresse för honom och säger att han är medveten att han i så fall skulle inte spela mycket och blir inte störd av tanken att nöta bänken. . Att bara vara en del i laget ger en mycket säger han.. Och när det gäller pengar så säger han om det var det han tänkt på hade han länge sedan lämnat Celta
Barcelona Barcelonistas
2015-08-20 14:36
30 Mille för Pedro får anses vara en drömaffär från våran sida. No offence men Pedro har inte sett solljus sedan 2011.
Barcelona Andresito
2015-08-20 14:35
Gracias Pedro! Exemplarisk attityd hela denna tiden i klubben. Tyvärr gick kvalitén ner för några år sedan. Önskar ett stort lycka till vår Pedrito, synd att han går till ett Mourinho-lag.
Barcelona enkos
2015-08-20 14:31
Barca bekräftar nu att man sålt Pedro för 30 mil euro.. Rätt åt snåla United som gick miste om Pedro då äcklarna försökte pruta hela sommaren...
Barcelona Barcelonistas
2015-08-20 14:30
Årets mål, årets prestation. Messi says hi.
2015-08-20 14:27
@11-9-10:

pedro kommer att bli mourinhos favorit. killen jobbar lika bra offensivt som defensivt.
Barcelona DM1982
2015-08-20 14:16
[QUOTE=11-9-10]@barcastuff: Everton, Stoke and Leverkusen are interested in mdifielder Sergi Roberto (23), but player decided to stay at least until January. [weloba] Han kommer försvinna i januari, 100% säker! Men nu till själva ironin, det är inga skitlag direkt som är efter honom. Haha! [/QUOTE] I grund och botten så är det inte en dålig fotbollsspelare men han är inte bra nog för Barcelona. Han funkar om han är enda icke-ordinarie spelare på planen men inget för framtiden.
Barcelona 11-9-10
2015-08-20 14:16
Kommer verkligen bli sjukt intressant vad Mourinho har tänkt sig med pedro. Kan pedro få en nytändning och börja leverera
2015-08-20 14:12
Pedrito officiellt nu till chelsea. lycka till o tack för allt pedrito
Barcelona Rambla~
2015-08-20 14:07
Du behöver inte vara rädd för det. Då tillhör han ju ändå inte Barca längre. :)
Barcelona 11-9-10
2015-08-20 14:06
Det roliga är att det är en mängd bra klubbar som är ute efter spelarna som vi hånar dag in dag ut. Klubbar som Sevilla, porto, Everton etc, klubbar som är bra på att utveckla spelare Douglas som 1 exempel, både porto och Sevilla visade intresse. Sevilla ville t om låna/köpa in honom. Då har dom en fotbollsvärldens vassaste sportchef som har ett öga för att se potential i spelare Säger det mer om honom eller om oss som häcklar dessa spelare varje minut på dygnet?!?!?
Barcelona 11-9-10
2015-08-20 13:54
Rambla~ Jag är tyvärr rädd för han hade fått ännu mer förtroende än så, speciellt i stoke. Pl och tyska ligan hade passat honom nog Sen alltid skönt med stoke som farmarklubb och tar dessa mindre kompetenta spelarna ifrån oss :)
Barcelona Rambla~
2015-08-20 13:50
@11-9-10:

Om vi är realistiska över hans kompetens. Tror du inte att han hade fixat att vara en rotationsspelare i dessa lag?
Barcelona 11-9-10
2015-08-20 13:48
@barcastuff: Everton, Stoke and Leverkusen are interested in mdifielder Sergi Roberto (23), but player decided to stay at least until January. [weloba] Han kommer försvinna i januari, 100% säker! Men nu till själva ironin, det är inga skitlag direkt som är efter honom. Haha!
Barcelona Rambla~
2015-08-20 13:43
Barcelona have rejected an approach from AC Milan for Barcelona player Rafinha (22), whose contract expires next year. [dimarzio cm]

Inte så konstigt när man låter spelaren påbörja sin sista säsong på kontraktet utan att försöka förnya det tidigare. Det ska bli riktigt intressant och se hur det blir med en klausul kopplas till antal spelade matcher som för broder Thiago och Bartra.
2015-08-20 13:41
@Rambla~:

ett tips min vän, med den här ledningen hoppas på ingenting, ta chocken som dom kommer:D
Barcelona the cameroonians
2015-08-20 13:36
Bartomeus okunnighet visar sig åter igen Trots varningen från FIFA 2013 fortsatte klubben att under kommande sommar värva unga spelare på samma sätt som tidigare. Nu är dessa spelare också bannade från att lira fram till januari. Och Bartomeu skyllde på "en svart hand", han satt med alla korten själv som direktör för sportenheten då. Skandal!!!
Barcelona the cameroonians
2015-08-20 13:31
Gumbau and Cámara are training with the first team today #fcbblive Ingen Samper nu heller alltså. Skandal!!!
Annons: