/spanien/barcelona/forum/20641.aspx/spanien/barcelona/forum/20641.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona petersays
2008-08-10 21:09
Ämne: Tycker ni att Abidal....
Jag håller med. Abidal verkar spela helt utan självförtroende och bestämdhet.
Vänsterback, vänsteranfallare och målvakt skulle jag vilja säga är de tre positionerna som oroar mig lite. Förra säsongens värvningar var verkligen inget vidare. Abidal, Henry och Milito alltså.
Barcelona Rambla
2008-08-10 21:03
[Barça]:

Ganska kul när du klankar ner på källor som fotbollskanalen, och samtidigt försöka bevisa att Eto'o sagt si och så via Aftonbladet. :)

Marc Crosas klar för Celtic. Usch, jag gillar verkligen inte hur klubben säljer ut spelare allt för billigt. Fan, vissa värvningar mellan allsvenska klubbar inbringar mer pengar. Skrattretande.
Iniesta - The Best
2008-08-10 21:03
Tycker ni att Abidal håller Barca-klass?

- Jag tycker inte det. Han är väldigt ojämn. Samt rätt anonym i anfallet, gör inget speciellt. I defensiven är han okej, men inte superb.
En medelmåtta i mina ögon.
Barcelona OkkaPokka1
2008-08-10 20:58
Silva är väl den som ligger närmre Barca än Arshavin. Och enligt spanska medier så ska de vara den kommande Onsdagen som blir avgörande. Silva i Valencia , eller Silva i Barcelona.
Barcelona petersays
2008-08-10 20:46
Alltså nu brjar jag bli trött på hela värvningstjafset och Arshavin och Silva osv osv. Kan inte ledningen göra allt klart och säga att "Tjo, nu är vi klara med värvningarna". Silly Season och alla dessa rykten ger mig snarare huvudvärk. Nu vill jag se fotboll, inte höra rykten.

Jag kan dock ändå inte komma över hur svag vänsterkanten är just nu. Vi måste sluta värva fransmän.
Barcelona [Barça]
2008-08-10 20:46
När Lundh och pajasen Ekwall från Fotbollskanalen har tråkigt sitter dom och hittar på nyheter själva...hahaha
Spanien Clichy #22
2008-08-10 20:44
SkilledFíll | Messi #10//

"Vilka jävla lirare alltså..."

Hoppas du syftar på dem som skrev det på fotbollskanalen. För inte tror du väl på allvar att Arsenal har lagt ett bud på Messi? Ett rykte på fotbollskanalen om ett rykte som någon hört på en icke-nämnde engelsk sida är nog så lågt ner man kommer i silly season :)
Barcelona [Barça]
2008-08-10 20:39
Ämne: kluivert_nr9

Lugn....
håller med...
Barcelona westinhoblaugrana
2008-08-10 20:38
kluivert_nr9

Lugna ner dig grabben, någon måste väl ta hans plats?

Vi menar inte ta hans roll som spelare i FC Barcelona, för det lär ingen göra. Men vi måste väl iallafall ha en vänsterytter? Då lutar det åt Arshavin/Silva, dock är det ingen katastrof om ingen av dessa herrar kommer till barca, eftersom vi har Aliaksandr Hleb, som är en allround spelare.
Barcelona Barcelona #7
2008-08-10 20:30
Haha

Aldrig att det där är sant.
Av alla lag som ska lägga ett bud på Messi så är det Arsenal, Laget som köper personer billigt och tar talanger.
Barcelona [Barça]
2008-08-10 20:29
Ämne: Är folk efterblivna ....
fotbollskanalen är värre än Expressen. Tro aldrig nåt du läser där.
Villarreal SkilledFíll | Messi #10
2008-08-10 20:26
Bara tvungen att visa detta

Uttaget från fotbollskanalens forum:

"fick höra ett ryckte på en engelsk fotbolls sida att arsenal lagt ett ´jätte bud på messi som barca kommar acceptera? nån som vet om de ligger nån sanning bakom?"

Vilka jävla lirare alltså...
Barcelona kluivert_nr9
2008-08-10 20:24
Är folk efterblivna eller?
Vem som ska ta Ronnies plats? INGEN såklart!! det finns aldrig nån som kan ta hans plats... oavsett Silva, Arshavin eller Hleb. Inte ens dom 3 ihop kan ta hans plats... ffs!
Barcelona Pep.G
2008-08-10 20:23
Ämne: Pep.G

Ingen här v....
kanske det, men om nu Arshavin eller Silva kommer, vad blir det då av Hleb?
Barcelona [Barça]
2008-08-10 20:18
Ämne: [Barça]

Det skull....
Här en av källorna. kan googla mera om du önskar! =)
Villarreal SkilledFíll | Messi #10
2008-08-10 20:12
[Barça]

Det skulle jag gärna vilja se, har du en källa? Tvivlar på att han har sagt det tills jag ser det.
Barcelona [Barça]
2008-08-10 20:07
Ämne: Varför älskar alla P....
Vinst som vinst, va spelar det för roll om det är CL final eller träningsmatch!
Pep har skapat ett helt nytt lag, vet inte om du såg "träningsmatcherna" ALLA jagade boll och kämpade som om det vore CL final.
Jag har personligen ingen anledning att hata Pep. Etoo har blivit en diva som Drogba, han har sagt själv många ggr att "den som betalar bäst så spelar jag för dom".
2008-08-10 20:03
Ja, vi gillar honom för att han är strängare än rijkaard. De senaste åren har det sett för slött ut på plan, det verkar som om pep får lite disciplin och kämpaglöd på grabbarna. Dessutom gillar jag hans spelidé.
Barcelona Yaye Touré
2008-08-10 20:01
Varför älskar alla Pep redan? Han har vunnit träningsmatcher? Vill sälja Etoo? Att han är strängare än Rijkaard?
2008-08-10 20:01
Pep.G

Ingen här vet vad som händer med Eto'o, eftersom vi alla är fans, inte styrelsemedlemmar. Inte lönt att fråga oss alltså. Tror dock han och Henry kommer turas om att spela centralt, henry lär spela på kanten vissa matcher.

Vi får inte glömma att skador inträffar dessutom. Så jag tror inte precis att Eto'o kommer nöta bänk hela säsongen om du menar det :).
Barcelona [Barça]
2008-08-10 20:00
Ämne: Kan nån snälla säga ....
Magkänslan säger att Etoo stannar, han har chansen att vinna båda CL och ligan med oss.
Men Etoo är inte Peps favorit av någon konstig anledning!
Barcelona [Barça]
2008-08-10 19:57
Ämne: [Barca]

Jag ser i....
Helb är faktiskt en bra spelare. Men det skadar inte att ha med Silva eller Arshavin i truppen heller. :)
Barcelona Pep.G
2008-08-10 19:55
Kan nån snälla säga vad Etoo ska göra i Barca nu när han ska stanna, Pep kmr ju satsa på Henry och vad kommet det då bli av med etoo??
Barcelona Pep.G
2008-08-10 19:55
Kan nån snälla säga vad Etoo ska göra i Barca nu när han ska stanna, Pep kmr ju satsa på Henry och vad kommet det då bli av med etoo??
Barcelona Pep.G
2008-08-10 19:54
[Barca]

Jag ser ingen anledning till att nån av dom ska kma, Hleb kan ta Ronnies plats, eller?
Barcelona [Barça]
2008-08-10 19:50
Vet någon om Silva eller Arshavin kommer till oss? Vem tar Ronnies plats?

Barcelona A.Gaudi
2008-08-10 19:41
jo jag håller med.. innan pep tog över tyckte jag Juande Ramos var den enda spanske tränaren som var bra nog att träna barca. nu verkar pep motbevisa mig dock, trevligt nog
Barcelona Barca_PXM
2008-08-10 19:08
A.Gaudi

om det e nån annan tränare som bör ta över istället för pep då e det juande ramos, han e grym och jag känner han går förbi de grymma tränarna.

det e resultat på kort tid för tottenham, han vann för de en cup i sin första säsong trots han inte kunde ändra på laget mycket. det e bara se resultat från hans radikala förändring.

men det e bara vänta och se hur grym dos santos kommer bli där, han kommer göra stora grejer i pl men inget garanteras såklart. visst barca tappade en av världens bästa talanger, men jag e ändå väldigt nöjd att han hamnar i tottenham.

jag har inte heller nåt emot att han spelar för juande ramos, för e redan stor tränare med grymt kvalitet. jag förväntar mig att tottenham gör väldigt bra jobb nu i säsongen och samma om dos santos, jag säger inte att juande ramos e trollkarl men ändå visar sig där någonstans.

ser framemot att se tottenham i cl efter ett år och det kommer de göra, jag känner på mig att ett stort lag från england kommer få pisk om 3-4 platsen. trots stenhård konkurrans där men nya oväntade resultat kommer hända i pl, kan inte säga nåt annat.
Barcelona Mot Nya Tider
2008-08-10 19:04
Finns det någon som åkt till Barcelona via sifofotbollsresor (Sports International)?

Jag skulle gärna vilja veta lite mer ang resan, innnan jag själv bokar något. Svara gärna via PM.

Tack på förhand!

Barcelona OkkaPokka1
2008-08-10 18:57
Tottenham blir onekligen ett intressant lag att följa nästa säsong. Om Dos Santos eller Modric får sitt stora genombrott eller klarar dom av de tuffa spelet i PL? Som sagt, Ska bli intressant..

Vill också tilläga att Messi #10 finns nu till salu på officiela hemsidan.
Annons: