/spanien/barcelona/forum/20630.aspx/spanien/barcelona/forum/20630.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Saman.
2008-08-12 02:12
Tillbaka till ämnet:

Eto'o har verkligen visat på alla plan att han är en spelare som ska stanna i Barcelona. Sen hoppas jag ju att resten av ledningen och Pep ska inse det. Man får hopppas att han blir kvar i klubben och det lär vi nog få reda på redan på onsdag. Om han är med i CL-kvalet så lär han nog stanna i Barca. Annars kan det ju vara så att han lämnas utanför för en eventuell försäljning till någon klubb som vill använda han i Cl om jag har rätt? Får han spela i ett annat lag i CL om han spelar kvalet med Barca?
Real Madrid Shi
2008-08-12 02:08
OkkaPokka1

Vi kan nog kalla dem forumrasister :D
Barcelona Doddadinho
2008-08-12 02:07
Enligt min åsikt så anser jag att Shi inte direkt har missköt sig mer än nån annan under den senaste halvtimmen
Barcelona OkkaPokka1
Håller med Saman. Tröjfärgerna har på SF är nästan som raser. Se ingen färg. Se bara personer.
Barcelona OkkaPokka1
Håller med Saman. Tröjfärgerna har på SF är nästan som raser. Se ingen färg. Se bara personer.
Real Madrid Shi
2008-08-12 02:06
Saman.

Samma personer här som inte vill ha maränger har inne likså maränger inne på puertan som inte vill ha culés på sitt forum, de är alla lika trångsynta människor som ser ner på alla som inte är lika som dem, i detta fallet håller på samma lag, det är beklagligt men tyvärr finns det såna månniskor.
Barcelona lagkapten
2008-08-12 02:04
Gaucho_10

Ursäkta, har jag missat något? Det är alltså jag som är barnslig för att jag tycker att forumreglerna bör respekteras?

OkkaPokka1

Jag hade uppskattat om du inte tog dig friheten att tolka mina inlägg fel och stoppa ord i min mun. Var har jag bett Shi att dra dit pepparn växer? Shi är givetvis välkommen att skriva här så länge han/hon följer forumreglerna liksom alla andra.
Barcelona Saman.
2008-08-12 02:03
Lagkapten

Sluta vara så spydig utav dig, och sortera in folk på forumet här efter lagtröja. Shi håller faktiskt en mycket högre nivå än dig just nu. Så om det är någon som ska försvinna är det du.

Folk får skriva hur dom vill här vare sig du vill det eller ej. Sen om det skulle vara emot reglerna och de "skyldiga" får sig en varning/bann så är det upp till moderatorerna - inte DIG (tack och lov). Så ta och chilla och diskutera något relevant (say Barca?).
Barcelona Doddadinho
2008-08-12 02:03
Ämne: Låt oss lägga ner de....
Ja jag håller med att Eto'o i alla fall vara med och slåss om att vinna skytteligan. Jag beundrar Eto'o för sitt proffisionella beteende...

Tyckte att Guardiola gjorde det rätta att han inte vill ha kvar Eto'o, då jag ansåg att man borde satsa på dom andra i laget och kanske köpa in en annan anfallare. Men sen när man har sett under trängingsmatcherna vad han har tillfört så har jag ändrat min åsikt.

Jag respekterar Guardiola att han inte ger sig utan står för vad han säger. Men att sälja Eto'o å behålla Henry anser jag e fel, efter vad jag har läst om vad han som sagt har tillfört Barca under trängingsmatcherna.
Barcelona Tot_El_Camp
2008-08-12 02:01
Barca_PXM: Mina ögon är inte längre lika ansträngda!

lagkapten: Det är stor chans att ditt inlägg är bland det bästa som skrivits till en maräng!
Barcelona Barca_PXM
2008-08-12 01:59
Tot_El_Camp

Jag kan skriva som ni vill, men det var inte med mening att skriva slarvigt. Jag klarar av att skriva som du beskriver, det är bara att jag har en vana här när jag skriver. Inte mer eller mindre, fast på sidan om när jag skrev så.

Det var inte för att jag ska missbruka svenska, det är bara för att jag inte insåg nödvändigt att skriva med storbokstav osv. Jag märkte att folk fattade vad jag skrev exakt, så var det från början.
Barcelona lagkapten
2008-08-12 01:58
Shi

Jisses, vilken nisse! Klampar in här på Barca-forumet, lägger näsan i blött och spyr upp vällingen bara för att någon inte håller med dig.
Jag antar att orsaken till att du hänger här så mycket är just för att vårt forum håller en så pass hög nivå, så kom inte in här och sätt upp dina egna regler.

Vad spelar det för roll vilket modersmål man har? Det är inte för mycket begärt att skriva med skiljetecken och stor bokstav och därmed följa reglerna. Och passar inte reglerna här inne så vet du som sagt var dörren står. Glöm bara inte att stänga den efter dig.
Barcelona Messi(AH)
2008-08-12 01:57
Gubbs, det får räcka nu. Jag tycker också att det är jobbigt att läsa utan stor bokstav osv. Låste lite och sedan så slutade jag läsa. Ignorera bara det och öppna ett nytt blad. Behöver inte kritisera grabben för det. Som sagt skippa bara hans inlägg och gå vidare.
Barcelona Tot_El_Camp
2008-08-12 01:55
Barca_PXM: Det är inte svårt, men det blir jobbigare att läsa igenom, speciellt när du postar ett sådant långt inlägg.
Real Madrid Shi
2008-08-12 01:54
Låt oss lägga ner denna onödiga diskussion.

För oss nattugglor, Eto'o ser ut och stanna vilket är den bästa värvningen för er del. Bli inte förvånade om han vinner skytteligan. Däremot förstår jag inte hur Henry har förtjänat allt detta förtroende av Guardiola medans Eto'o blivit behandlad som skit?
Barcelona Tot_El_Camp
2008-08-12 01:53
Shi: Jag tvivlar på att han är invandrare, då han faktiskt oftast har felfri stavning. Däremot bör han kunna använda stor bokstav vid ny mening och namn, som jag nu nämnt runt åtta gånger. Det bör väl även en invandrare som bott i Sverige fem månader klara av, eller har jag fel?

Jag håller med lagkapten. Shi, du har egentligen inget att göra här. Skriv på Puertan istället, låt det svenska språket missbrukas som aldrig förr och alla kommer vilja läsa nästa inlägg som knackar på dörren!

Det är du om någon som är hunden. Du kommer in här på Barcaforumet, och sprider din marängåsikt, när du istället bör fokusera på vad som händer i Realforumet. Det vi skriver om här angår oss, inte dig och Realfansen. Varför skulle jag vara en skällig hund? För att jag vill att allting ska bli tydligare när folk skriver här? Det är som sagt inte mycket jag begär.
Barcelona Gaucho_10
2008-08-12 01:50
Lagkapten

Seriöst , väx upp

Shi

Du är mer än välkommen här, Lagkapten representerar inte oss andra ;)
Barcelona OkkaPokka1
2008-08-12 01:49
Shi//

It makes sense.

Och Lagkapten. Hur vet du vad som försigår i Puertan? Är du inne där jämt eller? Bara för han är Real fan behöver du inte indirekt be honom att fuck off?
Barcelona lagkapten
2008-08-12 01:48
OkkaPokka1

Real-fan eller inte, jag påpekar bara att man ska följa forumreglerna och försöka hålla en så hög nivå som möjligt. I och med att han är Real-fan och därför van vid kaoset på Puertan förklarade jag för honom hur det är här inne.
Stor bokstav, icke sms.språk osv. är inte för mycket begärt för vi vill väl inte ha det som det är på Puertan?
Barcelona Barca_PXM
2008-08-12 01:48
jag förstår dig men jag e van att skriva så, men jag e nyfiken på en sak. för det e första gången någon säger det till mig.

e det verkligen svårt att hänga med i sammanhanget när jag skriver så?
Real Madrid Shi
2008-08-12 01:46
lagkapten

Tack för din åsikt, den åker rakt ner i papperskorgen.

Tot_El_Camp

Begär inte så mycket, killens modersmål kanske inte är svenska, då kan du fan heller begära att han ska skriva den svenskan du kräver, jag förstod hans inlägg perfekt och hade inget och klaga på.

Tror knappast du skulle kunna göra ett inlägg på engelska som en engelsman inte skulle kunna sklija ut från en som har engelska som modersmål.

OkkaPokka1

Vissa är som hundar, de söker bara en anledning att skälla.
Barcelona Saman.
Vi befinner oss inte i ett chattrum utan detta är mer som ett forum. Visst alla kan skriva vad dom vill hur dom vill här inne, sen är det upp till folk vad de vill läsa och inte läsa. Sen om man kanske har en prydligare text så ökar responsen man får från eventuella läsare.

Men ingen ska behöva agera språkpolis här i alla fall. Gillar ni inte någons text så läs inte den eller gå lös på en boxningssäck. Finns många anger management metoder än att uttrycka sin irritation över ett forum. Detta gäller åt båda hållen.
Barcelona Gaucho_10
Barca_PXM

Tot_El_Camp menar inget illa, han har faktiskt en poäng, det blir väldigt kluddrigt att läsa efter ett tag, allt vi begär är att du skriver lite prydligare, det blir lättare för alla ;)
Barcelona Tot_El_Camp
2008-08-12 01:43
Barca_PXM: Detta är ett forum, inte lunarstorms klotterplank. Nej, det är inte något universitet osv, men du borde åtminstonde hålla med om att det blir lättare för alla läsare om du lär dig använda stor bokstav vid ny mening och namn?
Barcelona Barca_PXM
2008-08-12 01:42
Tot_El_Camp

jag skriver så för att vi befinner oss i ett chattrum, och allt vi behöver göra e att dela åsikter. jag befinner inte mig i ett universitet, folk förstår exakt vad jag skriver men du kan ignorera mina inlägg. jag vill inte göra situationen värre, men jag tänker inte ändra mitt sätt att skriva för folk e nöjda och klagar inte som du.
Barcelona OkkaPokka1
2008-08-12 01:41
lagkapten//

Om hans tröja där var blå-röd. Hade du då gjort de där inlägget?
Barcelona Tot_El_Camp
2008-08-12 01:41
OkkaPokka1: Låt mig fråga dig en sak. Vems åsikt tar du mest på allvar; en som skriver med bra språk - få/inga stavfel, inga slarvfel som "'¨+^" mitt i texten, stor bokstav vid ny mening och namn - eller personen som skriver med allt det jag nämnde en bra text inte innehåller?

På vilket sätt är jag oseriös? Det verkar som om jag är den enda här inne som vill ha ordning och reda här.
Barcelona Gaucho_10
2008-08-12 01:40
Ja kan ni släppa det, jisses...

Lyssna, allt Tot_el_camp begär är att du skriver lite prydligare, det gör det hela lite lättare att läsa, för oss andra :)

Lagkapten

Shi har lika mycket rätt att skriva här som du har
Barcelona lagkapten
2008-08-12 01:39
Shi

Här på Les Rambles försöker vi hålla en hög nivå på inläggen så att det blir så lättläst som möjligt. Passar det inte dig så är det bara att gå tillbaka till Puertan där det ser ut lite hur som helst. Vi är definitivt inte intresserade av att du ska hålla ordning och reda här, vi klarar det själva. Vad du borde göra är att fokusera på att hålla ordning i Puertan, där behovet är betydligt större, istället för att lägga dig i här.
Barcelona Saman.
2008-08-12 01:38
Rena rama vilda västern här inne ju...
Annons: