/spanien/barcelona/forum/20621.aspx/spanien/barcelona/forum/20621.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona petersays
2008-08-11 23:46
Skulle inte Lisandro López från Porto kunna vara en bra back-up till anfallet? Han kan ju spela på vilken kant som helst.

Jag är mest trött på Arshavin/Silva-snacket för jag tror att Silva kommer stanna och att det är för mycket pengar för Arshavin.
Barcelona Rambla
2008-08-11 23:45
Jag låtsas att jag inte såg det där om SWP. :D

Värre medelmåtta får man leta efter. Noll bollbehandling och första touch i klass som de i Allsvenskan. Han är snabb, ja och det är väl också allt.
Barcelona OkkaPokka1
2008-08-11 23:43
Pep.G//

En värvning av Silva är nog den enda som behövs i dagsläget. Sen kan man fylla ut truppen med b-lags spelare i form av Jeffren och Pedro. Så vi behöver nog inte oroa oss allt för mycket.
Barcelona Pep.G
2008-08-11 23:31
Kommer inte Silva så ska Arshavin värvas till varje pris, Silva/Arshavin och en till spelare, Den spelaren ska vara offensiv, vare sej han e en anfallre eller en mittfältare, hade jag fått välja så hade jag valt, Shaun Wright Pihilp, Grabben är Ung,snabb kan spelade både som anfallre och Mittfältare, en till all-round spelare, tror dessutom inte han kommer vara dyr, så vad väntar Txiki på:S
Barcelona Barca_PXM
2008-08-11 23:25
Iniesta - The Best

du låter realistisk men du vet barca måste ha en titel i år oavsett hur hela säsongen går till, du har rätt och jag lät för krävande men hoppas silva kommer och att det ordnar sig gott.
Iniesta - The Best
2008-08-11 23:06
Det behövs inga fler centrala mittfältare. Barca_PXM. Alla dom som du rablade upp där är centrala mittfältare. 6 stycken räcker. Samt att Hleb kan spela på kanten. Så där har vi en allround spelare.
6 spelare, och det är inte vilka spelare som helst. Jag vet inte om något annat lag har 6 sådana spelare att lägga in i mitten?

Silva håller jag dock med dig om. Han kan komma att behövas.

Hleb kommer vara den nyttigaste spelaren kommande säsong, var så säker. Killen kan ju spela nästan överallt, och alltid göra det bra. Barca har saknat lite av en sån spelare. En spelare som är back-up på nästan varje offensiv position.

Barcelona Messi(AH)
2008-08-11 23:04
Al jazera har väldigt sköna kommentatorer. ( Om du kan Arabiska förstås).
Barcelona Barca_PXM
2008-08-11 22:43
för mig det lät som ett skämt att barca har bara 18 ute spelare, för jag trodde barca fixade tillräckligt med spelare. låter farligt med 18 ute spelare och 3 målvakter, vad ska man hitta på. ska pinto hoppa in och ersätta en ute spelare, jag förstår mig inte en sak varför har man låtit tiden rulla tills idag barca har bara 18 ute spelare.

även om pedro o jeffren räknas med a laget, de e backup i princip med andra ord de e inte ordinarie. och det verkar att silvas flytt blir ett måste, och jag hellre föredrar 2 värvningar till innan det blir försent. alla vet att säsongen e lång och det kommer avstägningar, skador, små skador, spelare kan bli sliten osv.

jag ser inte heller att barca har täppat till mittfältet ordentligt, vi har bara iniesta, xavi, yaya, hleb, keita och marquez (defensivmittfältare). det behövs en mittfältare plus silva om man ska vara ärlig. ledningen ligger o sover fortfarande. no shit!!
Barcelona Dizzy
2008-08-11 22:39
Rambla

Jo självklart håller med att man inte kan sitta och vänta men hoppas verkligen Silva blir klar på onsdag. Barcelona kommer få panik annars om vem de ska köpa?

Men jag tror ledningen har gjort klart med en spelare.
Barcelona Rambla
2008-08-11 22:34
Dizzy:

Det har hela tiden varit huvudmålet för Silva och Valencia att han ska stanna. De ska bara komma överens om ett förbättrat kontrakt. Barcelona kan inte sitta och hoppas på att de ej kommer överens.
Barcelona Hleb&Alves ? Javiist !
2008-08-11 22:30
vi måste ha en breddare trupp än vad vi har nu = det är det de handlar om,
Barcelona Dizzy
2008-08-11 22:28
Rambla

Silvas framtid avgörs väl på Onsdag? Eller är det redan klart att Silva stannar i Valencia för enligt sport.es så kanske Silva är klar för Barca på Onsdag väl?
Barcelona Rambla
2008-08-11 22:19
Begriper inte varför de måste dra ut på beskedet om Samu ska stanna eller inte. Det är väl bara att göra det officiellt. Hade jag varit Samu så hade jag dragit för länge sen. Så som han blivit behandlad denna sommar ska de enbart vara glada över om han vill stanna.

Dessutom, varför sitta och vänta om Silva stannar i Valencia eller inte? Klubben och hans agent har ju redan sagt att han kommer att stanna om inte några komplikationer uppstår. Jag hoppas verkligen att de redan har en annan spelare som alternativ.

Det känns som om det saknas spelare i truppen och då ska man istället behöva läsa om spelare som ryktas bort, Henry och Yaya, även om det kanske inte är så trovärdiga rykten. Varför kan inte klubben "tala" ut så man slipper oroa sig?
Barcelona akiljo
2008-08-11 22:15
Personligen skulle jag kunna betala 1000 spänn för att vara säker på att få se alla pre-season i bra kvalitet och för att få slippa dåliga streams...
Barcelona akiljo
2008-08-11 22:13
NEJ. De sänder bara pre-season och gamper och någon CL då och då, men det finns SÅ mycket mer att se. Spelarintervjuer, presskonferenser, träningar. Jag såg för övrigt en riktigt bra dokumentär (30 minuter) om Messi från han var typ 5 år.

Jag hittar något nytt att kika på varje gång jag är inne på FCB TV Online
Barcelona akiljo
2008-08-11 22:11
De snackar engelska.
Barcelona Barca_PXM
2008-08-11 22:08
i FCB TV online snackar kommentaren på engleska eller spanska? för jag kan inte spanska
Barcelona MessiFP
2008-08-11 22:07
Ämne: Ämne: 200 spä....
Nej,Dom visar bara försäsongsmatcherna
Barcelona Barca_PXM
2008-08-11 22:04
18 spelare med 3 målvakter e för lite, det finns lite tid kvar men vad händer innan säsongen börjar. det innebär en värvning till och det kan hända att silva kommer till barca, det e omöjligt att acceptera ha 18 ute spelare i barca. undrar vad pep kommer göra.
Barcelona Culés
2008-08-11 22:01
Ämne: 200 spänn för 3 måna....
det är värd faktiskt, hoppas att dom sänder alla liga och cl matcherna där, då kan man strunta i TV4 plus och TV4 sport.
Barcelona akiljo
2008-08-11 21:58
om man dessutom är medlem i klubben får man 25% rabatt.
Barcelona akiljo
2008-08-11 21:58
200 spänn för 3 månader och 500 spänn för ett år.

Barcelona Culés
2008-08-11 21:56
Ämne: Man behöver inte var....
hur mycket kostar det om man betalar bara för barca tv per år då?
Barcelona akiljo
2008-08-11 21:54
Man behöver inte vara medlem i klubben, men dock betala för FCB TV online. Det innebär i korthet att Du anger ditt visakort nummer. Jag har haft "online" i 1 år och det är värt varje krona.

Detta är ju också ett sätt att stötta klubben om man tycker att medlemsavgiften är för dyr.

Herregud, så svårt är det väl inte att använda sig utav länktips?

/Red
Barcelona Culés
2008-08-11 21:52
Ämne: Jag slår ännu ett sl....
måste man inte vara medlem för att kunna se på matchen?
Barcelona akiljo
2008-08-11 21:51
Jag slår ännu ett slag för FCB TV online.

Wisla matchen sänds där i bra kvalitet.

Plus att man får en HEL DEL annat att kika på som Cule.
Barcelona Pep.G
2008-08-11 21:46
TRUPPEN ÄR FÖR TUNN !!!!..
18 ute spelare och 3 målvakter?:S
Minst 3 värvningar till anser jag !
In med Jeffren och Pedro i truppen samt en värvning av Silva skulle göra susen.
Barcelona Pep.G
2008-08-11 21:46
TRUPPEN ÄR FÖR TUNN !!!!..
18 ute spelare och 3 målvakter?:S
Minst 3 värvningar till anser jag !
In med Jeffren och Pedro i truppen samt en värvning av Silva skulle göra susen.
Barcelona Barca_PXM
2008-08-11 21:32
trots det e en dag kvar men jag kan inte vänta mer för jag vill verkligen se dagens barca spela mot krakov, för det handlar cl och bara resultat som räknas. i mina ögon varje match e lika viktig som el classico, trots el classico säger mer än 1000 ord mellan barca o real.

men varje match som man vinner, man får ut från den 3 poäng. det e det man sliter för och därför jag hoppas att de som e kvar av förra truppen tar hänsyn till varje match, för de har varit med och lidit när barca tappar poäng. alltså den seriösa perioden börjar från imorgon, och det blir bara matcher som står för seriösa resultat samt joan gamper gäller också för det e en kupp som hedrar barca. ser framemot säsongen! ;)
Barcelona Culés
2008-08-11 21:16
Ämne: Se länk....
Tack mannen, nu funkade länken. Jag har lagt bud på en vimpel som jag gillade, ska se hur det slutar. Vet inte ens hur man betalar sen..jag blev medlem nu på ebay! :D
Annons: