/spanien/barcelona/forum/2062.aspx/spanien/barcelona/forum/2062.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 11-9-10
2015-08-19 13:14
@barcastuff: The agent of Alen Halilovic (19) confirms that his loan move to Sporting is a done deal. Will be in Gijon on Friday to sign the deal. [cope] Det är ändå helt okej i mina ögon, visst det kommer bli oerhört tufft för dom men halilovic kommer stärkas av det. Sporting är annars en klubb fylld av traditioner och har utvecklat spelare
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Liunil Masse
2015-08-19 13:10
Athletic borta utan Piqué visste vi blir tufft men nu också mot Atletico? Inte en chans att vi tar full pott under de kommandd fyra matcherna. Utan Piqué är försvaret uselt.
Barcelona 11-9-10
2015-08-19 12:58
Barca4life98 Jag tror atletico kommer ta det i år. Dom har ett otroligt lag i år samt bredden för att orka hela vägen
Barcelona Barca4life98
2015-08-19 12:54
11-9-10 Som Simeone sa, spanska förbundet kommer att göra allt för att Real ska vinna ligan. Vi har överklagat beslutet så det kanske kortas av. På tal om Simeone, Atletico kommer inte vara och leka med i år. Oliver Torres och Felipe Luis är tillbaka, Vietto och Martinez kommer in. Den unge Correa kommer få spela denna säsong. Jag tror att Atletico kommer vara med ända in i år. Så förbundet får nog fokusera på att sabotera för två lag...
Barcelona DM1982
2015-08-19 12:50
OFFICIAL: Piqué is suspended for four matches. Kunde ha varit värre. Jag lägger all skuld på Piqué, killen gjorde bort sig och nu får laget betala priset.
Barcelona NoGo™
2015-08-19 12:50
Official: Pique has been suspended for 4 Liga games for his red card against Athletic on Monday #fcblive

.......

Blir en tuff start på ligan...Vilket skämt!
Barcelona 11-9-10
2015-08-19 12:47
Pique avstängd 4 matcher, så jävla pinsamt
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-08-19 12:41
@Vampíro:

Det är anledningen han har varit framgångsrik i sin tränarkarriär. Han agerar direkt eller innan ens det behövs att fylla ut ett hål.

Till skillnad från Barca så försvarar han varje sin klubb till död mot alla och alla. Vare sig han är tränare i Malaga eller Stoke.

Det är det enda jag gillar med honom.

Annars tål inte för fem öre.
Barcelona 11-9-10
2015-08-19 12:27
Det är nu man ska in och läsa i man u forum haha! Eller rada upp alla videos på youtube där deras fans välkomnar pedro till klubben Lika kul varje gång! Haha
Barcelona 11-9-10
2015-08-19 12:24
Mourinho är en jävel på att bygga upp lag och värva spelare. Det ska man absolut inte ta ifrån honom, resterande låter jag vara osagt
Barcelona 11-9-10
2015-08-19 12:23
Junta Sägs ju att dom har lagt högsta budet, då dom inte kan värva belgiern
Barcelona Vampíro
2015-08-19 12:22
Chelsea coach Mourinho called Pedro after his team's defeat against Man City. Pedro said goodbye to Barcelona teammates yesterday. [rac1] Säga vad man vill om Mou men kolla hur snabbt han reagerar. Ser han nått hål i truppen inledningsvis så försöker han förstärka och lyckas nästan alltid med att göra det. I Barcelona är det raka motsatsen, du får minst 3 säsonger på dig att bevisa att du inte duger sen kanske man gör nått åt saken. Pedros form har visserligen inte varit specielly bra senaste åren men vi försvagar ändå vår trupp avsevärt.
Barcelona Junta Dimision
@11-9-10:

Är City ens intresserade? De verkar ju vilja ha De Bruyne i förstahand.
Barcelona 11-9-10
Och jag hoppas för Guds skull att inte klubben gör upp en affär med cuadrado nu. Jag vill verkligen inte se han i Barcelona Ajax har en ganska så intressant center/ytter forward som är 19 bast. Dröjer inte länge innan suarez behövs ersättas just sayin
Barcelona Barclasico
2015-08-19 12:21
Barcelona and Chelsea sources confirm that the talks on the transfer of Pedro are well-advanced and that a deal is a matter of hours. [md]

Done Deal!
Barcelona 11-9-10
2015-08-19 12:19
Hade jag varit i pedros skor så hade jag valt city utan att tveka. Tränaren är bra, dom spelar offensivt och tror han hade passat in perfekt där. Han hade garanterat petat navas från startelvan
Barcelona >The Reporter<
2015-08-19 12:19
Det som oroar nu är att ersättarna till MSN fram till Januari är Munir och Sandro. Fyfan. Hoppas alen stannar och flyttas upp till a-laget sen lånas ut i januari.
Barcelona Vampíro
2015-08-19 12:18
Kan fatta om Pedro lämnar för att få speltid men Chelsea? Han kommer knappast peta någon där. Jävligt besviken på hans val av klubb speciellt med tanke på tränaren. Det värsta är dock att Barça står med en ännu sämre bänk. Ska de värva in en medelmåtta som Nolito för 20M eller nöjer man sig med Munir? Tragiskt.
Barcelona Deulofeu
2015-08-19 12:17
Inte omöjligt att han kniper platsen till höger från William som stod för tre assist och två mål förra året...

Båda jobbar ju stenhårt men Pedro kommer göra mer poäng.

Han vill alltså bo med Fabregas som är jämngammal men kommer han få spela mer vi får se och hur blir det med titlar? City ser grymma ut.
Barcelona 11-9-10
2015-08-19 12:13
Haha stackars man u Otroligt och helt obegripligt hur varenda toppklubb i England har varit ute efter pedro. Visst rykten men det verkar ha haft en substans Jag välkomnar pengarna och tackar av pedro. För mig kommer detta 1 år för sent, detta borde ha skett redan förra sommaren så hade vi värvat en ersättare
Barcelona DM1982
2015-08-19 12:10
Barcelona and Chelsea reached a principal deal on the transfer of Pedro (28) for 28 2M. Player is in England for medical tests. [marca] Otippat.
Barcelona 5puyol5
2015-08-19 12:03
Enligt sport.es är Pedro klar för Chelsea för 28 miljoner! Skjut mig, man blir bara deppig när man tänker på att Munir och Sandro ska avlasta MSN
Barcelona Deulofeu
2015-08-19 12:01
Pedro tydligen riktigt nära Chelsea!

Vad hände där och vi får inte heller så mycket vi vill suck...Grattis Munir och Sandro...
Barcelona Barclasico
2015-08-19 11:31
@II Barça II:

I nu läget är det Ingen svensk tv-kanal som har säkrat rättigheterna till VARKEN Serie A eller La Liga.
Eftersom avtalet med Premier League går ut efter den här säsongen så vill alla "Tv-kanaler" vara med i racet om att ta över PL de kommande åren, så jag tror att det nog drf ingen har köpt rättigheter till varken La liga eller Serie A.. Tragiskt!
Barcelona II Barça II
2015-08-19 10:35
Är det någon som vet vilken kanal som kommer att sända La Liga denna säsong? Det verkar som att Cmore inte längre har rättigheterna?
Barcelona Lion24
2015-08-19 09:09
L.A.M Nr 10

Tack så mycket. En uppmaning till alla: vi stänger ner det här forumet. Vad är meningen när man inte får/ska/bör diskutera när våran åsikt i slutändan inte påverkar någonting? Stäng ner det här forumet för gott, Lucho tar ändå alla beslut.
Barcelona the cameroonians
2015-08-19 08:52
[QUOTE=S.Eto'o]Ser att ingen har nämt att Adama Traore fick spela 90 minuter igår med U21 laget tillsammans med flera tongivande spelare i Aston villa bland annat vacker och Gill Matchen sluta 1-0 till Aston villa målskytt Gill 17 aug. Aston Villa FC ?@AVFCOfficial #DCFC 0-0 #AVFC – 2mins: What a start from Traore! He charges past three players, crosses for Gil who fires wide. #BU21PL Läst lite match rapport och det sägs att Adama hade lekstuga med försvararna. Hoppas bara att han har det på helgen också. En av anledningar jag ska börja följa premier League ännu mer. Go Adama and Go Aston villa [/QUOTE] Då har du inte läst mina live-rapporter som jag la upp under matchens gång...
Barcelona xaviniessiola
2015-08-19 08:45
[QUOTE=Amo.38]Suarez9
det jag stör mig på mest är att vi gick från att ha världens bästa mittfält som andra lag bara vågade drömma om till ett mediokert tvåvägsmittfält där man jobbar i båda riktningarna, det för mig är inte Barca och därför svårt att ställa mig bakom! /QUOTE]

Nå det som hänt är att Xavi först tappat spets och sedan slutat och ersatts med Rakitic. I övrigt är det samma spelare. Går ju knappast att skylla detta på Lucho? Kanske var världens bästa mittfält bara det för att Xavi spelade där.
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-08-19 08:43
Flavia Ska man komma med argumentet att det är tränaren som bestämmer varje gång man säger sin åsikt om en spelare kan vi ju lägga ner alla former av taktiska diskussioner redan nu. Forumet är till för att vi ska kunna ha olika åsikter och argumentera för dem, oavsett vad bättre vetande tycker om saken. Angående Munir så är jag av åsikten att han helt enkelt inte är fysiskt redo för toppnivå eller ens seniornivå. Att han dominerade i ungdomslaget säger ingenting nu när det är dags att ta kliv som seniorspelare. Adama har exempelvis bevisat att han är redo, kanske inte för Barcas A-lag men för att spela på hög nivå genom att ha presterat som han har gjort i den spanska andradivisionen. Tyvärr kan man inte säga detsamma om Munir. Jämför man Munir med Sandro tycker jag båda är ganska värdelösa på samtliga tekniska plan där dock Sandro har en helt annan fysik och genombrottsförmåga. På det sättet kan han hävda sig på ett helt annat sätt än Munir. Att Munir springer mycket är bra, jag älskar spelare som aldrig latar sig i varken offensiv eller defensiv men det går att hitta bra många spelare som orkar ta skitjobbet samtidigt som de besitter en stabil grundteknik och kan utmana sin gubbe. Det är dessa egenskaper som ska sticka ut för en ung ytter/anfallare och ser man inget av detta ens idag har jag svårt att tänka mig att Munir någon gång ska kunna slå igenom i Barcelona.
Barcelona 11-9-10
2015-08-19 07:37
@barcastuff: Several Italian media claim that Inter aren't convinced by Montoya, on loan at the Italian club. They would want to sign another right back. Haha! Kan han gott ha med tanke på den agenten han har
Annons: