/spanien/barcelona/forum/20595.aspx/spanien/barcelona/forum/20595.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona petersays
2008-08-15 00:34
Alltså jag gillar verkligen Xavi men nu har det brytit ut nån hysteri efter EM här tror jag. Tycker fortfarande han gjorde en sådär säsong förra året. klev in från bänken och gjorde några viktiga mål mot slutet av säsongen, men tidigare när han gavs chansen från start kännetecknades han av slarviga passningar och dåligt jobb hemåt.
Barcelona petersays
2008-08-15 00:33
Esposito? Snart 30 år. Spelade sju matcher (all utan att göra mål) förra säsongen. Spelar på högerkanten. Exakt _varför_ skulle vi vilja ha honom?
Barcelona Hetfield
2008-08-15 00:30
Kan inte Mauro Esposito vara nåt för Barca?
Barcelona Hetfield
2008-08-15 00:29
Pirlo är förmodligen världens bästa playmaker när han får den tiden han behöver föratt servera anfallaren, men det räcker med att man markerar honom och då försvinner han totalt, där är xavi starkare, han kan bryta mönstret och ta bort markeringar
Delarocha RIP Puerta
2008-08-15 00:20
Han/hon som nämnde Ryan Babel. Nej för helvete! Lägst passningar med korrekt address läste jag nånstans om honom. Han passar nog inte direkt in i Barcelona. Han är väldigt medelmåttig i mina ögon och hoppas aldrig jag får se honom i barca tröjan.
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-08-15 00:16
Ämne: Engelsk press har ty....
Löjligare än Marca tydligen. :D
Barcelona Rambla
2008-08-15 00:08
Engelsk press har tydligen inte fattat att Eto'o stannar i Barcelona trots att både Pep och Txiki officiellt har sagt det. De tror visst att Barcelona kommer att gå in budkrig med United och försöka värva Berbatov. Löjligt.
Barcelona Rambla
2008-08-15 00:03
Det är helt meningslöst att hålla på och jämföra spelare på det här viset. Pirlo har sina bra egenskaper och Xavi har sina. Pirlo är inspelad i Milans system och där hade Xavi säkert aldrig klarat av den rollen lika bra precis som Pirlo inte hade klarat av Xavis roll lika bra på Barcelonas mittfält.
Barcelona SaM__-
2008-08-14 23:59
Ämne: Ingen är lika bra so....
Det håller jag med om. Men för att Xavi är en mästare på det så är fortfarande Pirlo väldigt bra på det också;)
Barcelona SaM__-
2008-08-14 23:56
Ämne: Xavi är en mästare m....
Självklart rankar jag också Xavi högre än Pirlo.

Men jag börjar tvivla på om du följer Pirlo ens? Juast det du säger är hans svaghet är bland hans styrkor. Har sett många Serie A matcher med Milan där fotbollen har varit bedrövlig, men en Pirlo som hela tiden kommer ur trängda situationer. Så det håller jag inte med om
Barcelona Rambla
2008-08-14 23:56
Ingen är lika bra som Xavi på att göra en 360-graders vändning och fortfarande ha bollen klistrad vid fötterna. :)
Barcelona westinhoblaugrana
2008-08-14 23:55
Jag tycker verkligen ingen innermittfältare är lika bra som Xavi, seriöst. Men visst, jag sa det med glimten i ögat ;), så inte lönt att ha en diskussion om det eftersom inget kan få mig att ändra tankar :).
Barcelona Heywood Jablome
2008-08-14 23:54
Xavi är en mästare med bollen, genom att använda sitt huvud kan spela sig ur de mest trånga lägena.

Pirlo har bättre krosspassningar, bara. Har ni sett Pirlo bra i en stängd match? Han är värdelös under press. Ge han stora ytor så blir han magisk... precis som [sätt in valfri fotbollsspelare från korpfotboll till världseliten]
Barcelona SaM__-
2008-08-14 23:50
Skärpning nu. Har ni en åsikt måste ni kunna argumentera för den också.
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-08-14 23:49
Samma svar!
Barcelona SaM__-
2008-08-14 23:45
Tror du sa det där med glimten i ögat:)

Men om du inte gjorde det så är du bara naiv eller färgad som mig. Xavi har börjat tagit för sig nu när Deco har lämnat och har hitils varit grym. Men att säga att ingen är lika bra som Xavi är naivt, eller att man säger det med glimten i ögat då;)
2008-08-14 23:43
Ingen är lika bra som Xavi, använd inte honom som exempel. :)
BarçaHeart
2008-08-14 23:42
pavlushenko! fast jag tycker att Barca har värvat klart för den här säsongen. men Pavlushenko i framtiden tack :P
Barcelona SaM__-
2008-08-14 23:42
Heywood Jablome: Håller inte alls med dig. Pirlo är en mästare som balansspelare. Ständigt spelbar, bra första toch och säker passningsspelare. Tycker han är väldigt lik Xavi och skulle man flytta upp Pirlo högre upp som pep gjort med Xavi skulle jag inte bli förvånad om man fick samma resulutat som ha skett med Xavi både i landslaget och i Barca hitils
Barcelona Barreman
2008-08-14 23:39
Varför inte köpa in Ryan Babel,tror att Ryan Babele skulle vara en bra värvning ??? eller

Barcelona san_miguel
2008-08-14 23:37
De finns absolut ingen spelare som man kan lita på till 100% alla kan misslyckas i en ny klubb hur bra man en är.
2008-08-14 23:35
Haha, sjukt att en milanista är inne här precis när någon kritiserar pirlo ;)
Sancho (AC Milan)
2008-08-14 23:33
Ämne: Pirlo?! Får han pres....
Hahaha... du vet inte vad du snackar om! ;)
Barcelona Hetfield
2008-08-14 23:29
25 milj för en spelare som är 27 år, och som kan floppa totalt, nej tack

Vi behöver en spelare som kan hantera de stora ligorna , en spelare som vi kan lita på till 100 %
Barcelona san_miguel
2008-08-14 23:25
Ämne: Har någon i ledninge....
Håller med om att de inte finns nån grund för de men de är de väldigt få de finns för.
Tyckte bara förstår inte varför han är mindre möjlig en alla andra i silly season snacket.
Om de ska va nån borde de va Arshavin vi borde köpa som verkligen vill.
Barcelona BarcaFan!
2008-08-14 23:14
Tjena .. för er som ska åka ner till Barcelona o se på ngn match elle ngt har ja hittat hotell från 700 .. bara ngn minut från camp nou .. lycka till;)
2008-08-14 23:11
Har någon i ledningen åkt kontaktat Bayern München angående en transer? Han har sagt att han är ett passionerat Barcelona-fan, men det gör alla nu för tiden som vill spela för oss.

Det finns ingen grund för att han ska komma till Barcelona.
Barcelona Hetfield
2008-08-14 23:08
Han sa inte att han är omöjlig att värva, han menar att han lär inte komma till oss nu iallafall, han är inte ens aktuell
Barcelona san_miguel
2008-08-14 23:08
Ämne: Lukas Podolski komme....
Varför skulle han vara omöjlig?
2008-08-14 22:52
Lukas Podolski kommer inte spela för oss någon gång snart. Diskutera någon som möjligen kan komma.
Annons: