/spanien/barcelona/forum/20587.aspx/spanien/barcelona/forum/20587.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Heywood Jablome
2008-08-14 22:43
Pirlo?! Får han press på sig är till och med Guti bättre. Och då är jag allvarligt. Pirlo är en överskattad nolla, som inte hade platsat i vårat lag. Skärp dig nu, alves20
Barcelona MessiFP
2008-08-14 22:35
Ämne: FC-Barcelona//

Vu....
Nej då, Vucinic har fått spela mycket på Romas vänsterkant och dessutom gjort väldigt bra ifrån sig dom senaste månaderna, men ser det ändå som en väldigt liten chans att vi värvar honom eftersom han nyss vart köpt av Roma efter att ha varit hälftenägd
Kixer
2008-08-14 22:28
FC-Barcelona//

Vucinic är ju så center tank man kan bli. Man kan väl sätta Bojan som ytter?

Någon som skulle vara intressant är Jeremy Menez från Monaco
Barcelona Barcelona #7
2008-08-14 21:23
Vilka tillgängliga Vänsteryttrar finns det?
Barcelona Barcelona #7
2008-08-14 21:23
Jag håller med Westinhoblaugrana

Podolski skulle vara grymt bra i Barcelona.
Barcelona Culés
2008-08-14 21:09
Jag tror att vi köper Arshavin iallafall eftersom det finns inga bra alternativ kvar.
Barcelona FC-Barcelona
2008-08-14 21:02
Iniesta - The Best

Nej jag vet, Roma köpte loss han nu för någon månad sedan, tycker han är väldigt uderskattat,
Iniesta - The Best
2008-08-14 20:59
alves20// Pirlo bättre än Xavi? Hahah.
Vill aldrig se han i Barcelona. Killen är påväg ner, och är också rätt ojämn.

FC-Barcelona//

Varför inte? Men jag tror ej han vill lämna Roma just nu. Och Roma vill nog ej sälja.
Barcelona westinhoblaugrana
2008-08-14 20:54
Podolski.
Barcelona FC-Barcelona
2008-08-14 20:51
vad säger ni om Mirko Vucinic, hade velat se han på vänster kanten tror han hade varit riktigt bra
Barcelona Rambla
2008-08-14 20:46
Vi skulle ha jagat Mancini från Roma innan han gick till Inter. Jag vet, han är ojämn som bara den men när han är bra så är han fantastisk. Kan dessutom spela på båda kanterna.
Barcelona Messi#10
2008-08-14 20:41
vilka kantslickare på vänster kanten finns det då???

för jag har kommit med många alternativ men ni säger att han är som messi och viker oftast innåt mot banan
Barcelona Hetfield
2008-08-14 20:34
Dela upp texten , så att det blir lättare att läsa ;)

Även om Pirlo är en fantastisk spelare så är han alldeles för dyr och gammal, och jag tror knappast att Ancelotti släpper gullegrisen :)

Vi har redan kreativa mittfältare som Xavi, Iniesta , Hleb och Keita (Toure får räknas som defensivare val)

Nej nu får det räcka, det behövs en som kan slicka kanten som Guily gjorde när barca var som bäst, en person som kan dela på försvaret så att ytor öppnas för andra
Barcelona westinhoblaugrana
2008-08-14 20:28
alves20

Nej, jag tycker inte heller att Pirlo skulle platsat i Barcelona, vem ska han peta? Använd skiljetecken så att man kan läsa din text dessutom. "Mvh" westinho.
Barcelona alves20
2008-08-14 20:25
jag fattar inte varför alla säger att vi ska köpa arshavin bara för att han älskar barca jag älskar ochså barca men måste dom köpa mig tycker att man ska kolla på spelare som är bra(arshavin är en av dem men jag skulle vilja se typ thiago neves om nåra år så kommer han att bli grym eller så skulle jesus navas va en grym spelare så honom mot milan han va grym mvh alves 20
Barcelona alves20
2008-08-14 20:21
riiio!! ofta att pirlo inte skulle platsa i barca jag tycker att han är en av världens bästa spelar nästan lika bra som xavi kanske bättre så du har så fel iniesta pirlo xavi skulle de bli om han kom mvh alves 20
Barcelona Palle Kuling....
2008-08-14 20:12
Strunt samma, jag klarade nu.
Barcelona Palle Kuling....
2008-08-14 20:10
Ämne: hahahahaahh kolla....
Hur fan kommer man över old trafford?
Barcelona Culés
2008-08-14 17:58

oocb

Här kan du köpa biljetter till matchen mellan Danmark - Spanien.
Jag googlade och hittade direkt :)

*länk
Barcelona Hetfield
2008-08-14 17:58
Henry är ju runt 1,88 m, men ingen vidare huvudspelare, det är faktiskt synd
Barcelona Klint
2008-08-14 17:57
Ämne: jag undrar över hur ....
Kolla länktips
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-08-14 17:52
barcadinho

Du blir irreterad men jag tycker att en tränare ska reagera på det sättet som han gjorde, vid de få missade lägen barca hade igår. Barca måste bli mer effektiva och de är på god väg varför ska han nöja sig när han vet att de kan bättre?

Alves inlägg är precisa, vet inte om du följt han i sevilla men där hade han 2 anfallare som kunde nicka, därav var det tidiga inlägg på huvudhöjd, nu har han 2 anfallare som inte har sin styrka i huvudspelet så varför ska han då slå höga inlägg?

Nej du det är antingen direktiv ifrån pep eller anfallarna som tvingar alves att slå lägre inlägg.

Barcelona Hetfield
2008-08-14 17:46
En av de grejerna som gjorde mig lite besviken när det gällde Rijkaard 06/07, var att han var mätt, han visade aldrig någon ilska , han piskade aldrig spelarna som han gjorde tidigare

Det behövs en tränare som piskar spelarna och visar vad han tycker och tänker
Barcelona oocb
2008-08-14 17:45
jag undrar över hur man köper biljetter till spaniens bortamatch mot danmark i köpenhamn? Någon som vet? Har försökt googla utan resultat och kollat på billetlugen.

mvh
niklas
Barcelona Culés
2008-08-14 17:42
MESsi ThE bEsT//

hehe..rolig spel :)
Hoppas att han vet om spelet, menar C Ronaldo :D
Iniesta - The Best
2008-08-14 17:40
MESsi ThE bEsT//

Hahaha.
Iniesta - The Best
2008-08-14 17:37
barcadinho//

Jag tycker det är väldigt roligt när tränare är så "heta" på bänken, oavsett motstånd.
Det smittar ju av sig på spelarna, förmodligen. Och får dom att "dra sig i kragen" och spela ännu bättre, även om dom spelar drömfotboll.

"Pep såg väldigt arg och irriterande när barca missade några målchanser, men det stod 3-0. Han måste lära sig att ta det lugnare."

Jag tror Pep var stensäker på vinst idag. Han visste att Barca skulle skapa 20 chanser(hehe), och han kanske ville ha mer utdelning. Trots 4-0. Och det kanske oroar honom, att laget skapar chans på chans och ibland missar. Han vet att mot dom större lagen så kommer man inte få lika många chanser, även om det lär bli en hel del. Och då måste man ta vara på dom. Kanske var därför, vet ej.

Men jag gillar att se tränare som, oavsett resultat, manar på sina mannar. Lackar ur på bänken när det blir en missad målchans. Såna tränare är underhållande.
Barcelona MESsi ThE bEsT
2008-08-14 17:33
hahahahaahh kolla vilken spel om c ronaldo ahhahahah
Barcelona MESsi ThE bEsT
2008-08-14 17:25
Ämne: Jag gillar Valdes :)....
den mot real var best
Barcelona Culés
2008-08-14 17:20
Jag gillar Valdes :)
Han är grym när han vill va det.
Annons: