/spanien/barcelona/forum/2058.aspx/spanien/barcelona/forum/2058.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Mascherano#14 el Jefecito
2015-08-23 09:57
@( Xaviesta ):

Nu känner man igen dig! Love it =)
Barcelona Drinho
2015-08-23 09:56
Väldigt intressant artikel av Erik Niva som understryker hur coach Enrique tänker om fotboll. Väldigt enkelt att koppla artikeln till spelartruppen vi har. Munir, Sandro, Rakitic spelar för att dom löper konstant och det värdesätter Enrique mer än något annat. Därför har våra två underbarn som vilken förening som helst hade dödat för att slussa in i sitt a-lag som Halilovic & Samper inte är en del av A-laget.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona neymar JR
2015-08-23 09:32
Det anrika med den klubben sitter på läktaren! Och jo det är rätt så komiskt med tanke på deras desperation under silly season nuförtiden
Barcelona I.Cuenca
2015-08-23 08:58
Inget nytt om tv rättigheterna?
Barcelona ( Xaviesta )
2015-08-23 07:21
Att ni seriöst sitter framför dataskärmen och trycker ner en anrik klubb som Manchester United pga ett rykte brittisk media tagit ur röven för att sälja lösnummer och jaga klick. Att ni sedan ryggdunkar varandra för dessa pinsamma inlägg är sådär typiskt folk utan minsta fingertoppskänsla för källkritik och sunt förnuft. Neymar ska alltså lämna en klubb med en nyvunnen trippel i hölstret, där han har alla sina bästa vänner och historiens arguably bästa spelare som han ska ta över fanan ifrån för att gå till Man U? Ska han dit för kaffepengar eller? Har ni ens koll på hur stor summa United största värvning någonsin ligger på? Tryck in Neymar i den ekvationen och det behövs ingen astrofysiker för att förstå att en sådan övergång aldrig kommer att ske oavsett vilken koskit som hittas på i dom brittiska öarna.
Barcelona Vi har historia
2015-08-23 00:04
United värva Neymar? Haha, tillåt mig att småle och skratta ett tag.

United har misslyckats med Ramos, Pedro, Otamendi, Muller m.fl. Dom har varit ett skämt under denna Silly, och dom borde skämmas över sig själva med tanke på alla stora spelare som dissar dom hela tiden.

På så sätt är det skönt att vara Cule, vi kan ta hit vem vi vill i princip. Det är nog bara vi, Real Madrid och Bayern som har den dragningskraften. Resten av klubbarna får slåss om dom spelarna som dom 3 stora (Barca, Bayern, Real) redan nobbat.
Barcelona Barca4life98
2015-08-22 23:31
Mido Tror att det kan vara så att dom har sponsorer på sina träningsställ etc. Eller att dom anser att det inte behövs på grund av deras tröjkontrakt?
Barcelona enkos
2015-08-22 23:29
Nu vill United ha Neymar och försöker värva honom innan fönster stänger
Barcelona Mido
2015-08-22 22:29
Har en fråga: hur kan t.ex. Lazio, Roma och några till klara sig utan stor sponsor på tröjan, deras tröjor är helt tomma på reklam. Tack
cerva
2015-08-22 22:01
Chelsea har gjort klart med Kenedy medans vi dras med munir som framtidslöfte...
Barcelona Barcacat
2015-08-22 21:07
Någon med Aftonbladet Plus? Kalle Karlsson skriver en djupanalys av Barcelona.
Tack på förhand!
Barcelona barca show
2015-08-22 20:19
Barca B 1-1 dongou målgöraren.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-08-22 20:05
Kollade nyss på Adama's fina inhopp. Lite tråkigt att Aston V inte har bättre mittfältare. Kolla hans teknik, speed, balans och styrka. Lite träning med spelare som Messi, Neymar, och Suarez skulle han förfina sina avsluta och passningar.

Jag vill inte gå in på Gumbau, Munit och deras lika.

Det enda förklaringen att Adama såldes är Barto ville visa förfina siffrorna i bokföringen. Vet inte riktigt om jag har drömt om det. Jag har för mig att budgeten gick över gränser och att det finns någon lag i Barca som säger att man år inte nå minus annars blir det nyval eller så får han gå.

Adama fick gå för att han är det hetaste Barca har. Det är så enkelt. Barto har sagt till Lucho att vi måste offra något. Jag menar vilket lag skulle vilja köpa Munir ?
Ni som har koll på det här med reglerna i Barca.
Är jag ute ock cyklar?
Flavía
2015-08-22 19:02
Man skall komma ihåg att Adama gjorde 4-5 liknande rusher innan men att bollen hamnade på Crystla Palace spelarnas ben, något som även hände med självmålet från deras målvakt. Som jag tidigare nämnde, är ytorna i Premier League stora jämfört med hur det ser ut i Spanien...
Barcelona DM1982
2015-08-22 18:59
Min 1: Cornellà-Barcelona B 1-0. Goal Marti #fcbblive Säsongen börjar bra för B-laget.
Barcelona Liunil Masse
2015-08-22 17:56
Bra liga för Adama men dåligt lag och en dålig tränare tyvärr.
Barcelona LeoMessi
2015-08-22 17:55
@Vampíro:

Munir största styrka är att vara Luchos favorit.
Barcelona LeoMessi
2015-08-22 17:51
Hade spelarna i villa inte varit såna jävla träfötter så hade dom kunnat hitta Adama oftare.
Barcelona Liunil Masse
2015-08-22 17:48
Aston Villa hade haft större chans att vinna matchen om Adama startat. Fan börjar han på bänken för?!
Barcelona Yellow cake
2015-08-22 17:46
Dessa två herrar, Adama och Tello, hade ju varit klockrena som inhoppare i år..slänga in dom när MSN tröttat ut försvarana..
Barcelona Vampíro
2015-08-22 17:41
Adama har likt Tello en jävla spetskvalité med sin speed. Han är ännu väldigt opolerad men kan fortfarande göra skillnad under en match. Jag är fortfarande osäker på vad Munir har för styrkor. Han är ingen snabb dribbler på kanten och knappast någon farlig centeranfallare. Inte menat att klanka på grabben men vad är han bra på egentligen?
Barcelona Heisenberg
2015-08-22 17:39
Haha Adama alltså, vilken jävla lirare!
Barcelona LeoMessi
2015-08-22 17:39
Haha palace försvararna är skräckslagna nu
Barcelona Liunil Masse
2015-08-22 17:38
Adama <3
Barcelona LeoMessi
2015-08-22 17:35
Självmål men han gjorde grovjobbet haha! Fan vad dom inte hängde med
Barcelona Erik Satie
2015-08-22 17:35
Adama mål! Jäklar vad bra han är!
Barcelona LeoMessi
2015-08-22 17:34
Traore fixar kvitteringen :)
Barcelona Rambla~
2015-08-22 17:32
The Suns påhittade rykte att United förhandlar om Neymar är ju bara för roligt att följa. Roligare blir det när varje brittisk skitblaska hakar på. De märks hur desperat de verkligen vill att dessa uppgifter ska stämma. Det är bara och beklaga hur de drar Uniteds namn i smutsen med sin rapportering. Tror de på fullaste allvar att Barca ens skulle överväga en sådan transfer? Är det Barca eller United som är nyblivna trippelmästare? Pedro har just lämnat och klubben får ff inte registrera en ersättare. Då ska näst största stjärnan också lämna? Reality check för tusan...
Barcelona S.Eto'o
2015-08-22 17:31
1-0 crystal palace... Suck nu blir det parkera bussen svårt för adama med inga ytor nu
Barcelona Soda Popinski
2015-08-22 17:27
Adama Traore på väg in för att göra sin PL-debut. 19 år gammal. Han får 20 min plus stoptid. 0-0 i matchen borta mot Crystal Palace.
Annons: