/spanien/barcelona/forum/20560.aspx/spanien/barcelona/forum/20560.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DaniAlves
2008-08-23 12:50
Höjdpunkter från finalmatchen på länken.

Messi gjorde en fin "zidane-fint" och fick iväg ett bra skott också, synd att den inte gick in.
Delarocha RIP Puerta
2008-08-23 12:43
Det är ju ett under att ingen dog i OS-finalen. Spelarna kunde ju knappt röra sig i slutet. Riquelme var ju värst av alla. Vad fan gör killen?:P Helt otroligt dålig var han idag. Nåja, Messi gjorde ju iallafall assist. Blixtrade till när det behövdes men det är skumt att lägga matchen mitt på dan när det är typ 40 grader varmt. Inget under att matchen såg ut som den gjorde.
Tycker nog Pareja och Di Maria var de två bästa, iallafall i Argentina.
Barcelona Gud är störst!
2008-08-23 12:43
Tot_El_Camp

Det har redan spelats, Brasilien vann med 3-0.
Barcelona Tot_El_Camp
2008-08-23 12:41
Någon som vet när herrarnas bronsmatch i fotboll är?
Barcelona _Barça_
2008-08-23 12:02
Viasatsport 2 visar också CL matcher men Viasatsport 3 är skit, en massa boxningsmatcher från 1967!!!!
Barcelona Messi#10
2008-08-23 12:02
länktips
Barcelona Messi#10
2008-08-23 12:00
jag har bara viasat sport 1 och tv 6 som visar cl matcherna
Barcelona Messi#10
2008-08-23 11:59
Jag hoppas barca låter messi vila mot wisla för att han har spelat så många matchen och sen kommer han tillbaks och spelar la liga premiären.

Silly Season!!

Capel ryktas som robinho ersättare.

Jag vill ha in Diego Capel till barca sen är dem klara.

jag vill också att barca lånar ut sanchez,jeffren,pedro buscuet alla dem som spelade med barca försäsong.

Matchen Mot Wisla

jag skulle vilja se hleb spela 90 min.
bojan 90 min.
caceres,pique 90 min.

Barcelona _Barça_
2008-08-23 11:57
Duduu#8

Jag har skaffat viasatsport kanalerna bara för att se barcas cl matcher! Du har rätt, dom kommer att sända Marseille - Brann returen på viasat 1 och LiverFOOL - pajas lag på viasat 2.

Barcelona Duduu#8
2008-08-23 11:47
Gött om Robinho nu går till Chelsea. Ett hot mindre ifrån Real Madrid.
Tråkigt för La Liga's status, dock. PL en profil rikare, La Liga en fattigare.

_Barça_ / Jag tror inte det. Dom kommer säkert att visa Liverpool - Standard Lige(eller vad dom heter)
Och på den andra Viasaten, säkert Marseille - Brann. Som förra gången. Men vi får se vad som händer.
Hur som helst så är matchen 98% stängd. Barca tappar inte det här.
Det är katastrofalt om det händer.
Hoppas dom bara går ut och spelar av matchen, en förlust kan jag ta. Även fast jag inte tror på det.

Visca Barca!

Barcelona _Barça_
2008-08-23 10:12
Vem ska man kontakta om man har frågor ang profil osv?
Jag har skickat mail till tjänstgörande redaktörer utan att få ett enda svar!
Barcelona _Barça_
2008-08-23 09:18
Hoppas att Viasatsport visar Wisla - Barca matchen!
Barcelona FCB_Alex
2008-08-23 09:01
Varför visar de inte prisutdelningen???
Barcelona Duduu#8
2008-08-23 08:53
Nigeria var ju gryma idag. Borde vunnit, men men. Pareja eller vad han heter var riktigt bra i Argentina.
Messi helt ok. Svårt att dribbla sig förbi flera spelare, som säkert många förväntar sig att han ska göra mot ett lag som Nigeria(ej ett världslag) när det är en bastu på plan.

Barcelona Mot Nya Tider
2008-08-23 08:49
Startelvan mot Wisla Krakow? Henry til vänster är det enda som gör mig lite tveksam, förväntar vi oss kanske lite för mycket av karln?
Barcelona barcadinho
2008-08-23 08:31
Tråkig match och Messi spelade dåligt (utan väl assisten). Messi såg lite irriterad på plan, men det kan man förstå. Att spela kl 12:00 kinesisk tid med 35 grader.
Helt idiotisk.
Gago var bäst på plan, tycker jag.

Skit samma. Jag är nöjd från två saker
1)Argentina vann.
2)Messi har inte skadat sig.

Jag tror det är första gången jag är så intresserad av den här OS fotboll turneringen. Jag har aldrig bryt mig så mycket om den (utan kanske finalen och lite lättläst i tidningen).

Jag kommer inte bli förvånad om olympiska kommite kommer att försöka höja statusen ännu högre, genom att ändra reglerna (t ex genom att höja åldersgränsen).
Fifa ser den här utvecklingen som mycket farligt. Det vet man. Ingen vill ha tuffa konkurenter.
Messi - Välkommen tillbaka.
Barcelona _Barça_
2008-08-23 08:11
Kommer Messi att spela i returen mot Wisla? Hoppas att han gör det...
Barcelona _Barça_
2008-08-23 08:09
Fan att man missade os finalen!!! Jag trodde att matchen skulle skulle kl 12:00.
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-08-23 08:04
Fannnn också, jag som trorde att OS finalen sklle vara idag kl 12:00 på svensk tid.
Vilket miss!!!!!!!!!!!!
Men annars härligt att Argentina vann.
Barcelona Captain Fantastic!
2008-08-23 08:01
Messi mycket bättre i andra halvlek, men fortfarande en skugga av sitt vanliga jag. Assisterade målet fint och hade några fina och farliga dribblingar, men inte mer. Turneringens bästa spelare trots det

Två saker hämnade Messi idag, värmen och argentinas långsamma spel. Messi kommer bli mycket bättre med Barcelona, där vårt spel är rakt, snabbt och aggresivt. Längtar tills han kommer tillbaka och spelar med oss :D

Barcelona Koeman_4
2008-08-23 08:01
Ja grattis då Argentina!
Sett till hela turneringen så vann verkligen rätt lag, men dagens match var ingen höjdare.

Nu är det iallafall slut på OS fotbollen!
Grattis och välkommen tillbaka Messi.
Barcelona Captain Fantastic!
2008-08-23 06:51
Jag tror jag aldrig sett Messi så dålig sedan hans debut-match mot Porto för runt 4-5 år sedan. Otroligt värdelös, likt ALLA andra 22 fotbollsspelare på planen.

Någon förtjänar att bli sparkad för detta, det måste vara årets tavla att spela matchen under de hetaste timmarna på dagen. Vilken jävla pajas var det som bestämde något sånt, spelarna håller fan på att dö på planen. Skulle inte bli förvånad om någon faller ihop i andra halvlek.

Det är runt 45 grader i solen och solen ligger över hela planen.

Vilka jävla tabbe från den olympiska komiteen.
Barcelona Milbona
2008-08-23 06:48
OkkaPokka1/ du är inte ensam, kunde ej sova vakna perfekt i tid för matchstart trots utgång för nårra timmar sen=)
Barcelona OkkaPokka1
2008-08-23 06:40
Någon som kollar på OS-finalen? :-)
Barcelona SaM__-
2008-08-23 03:41
Ämne: Även fall Robinho sk....Heywood Jablome: Tycker du är väldigt fördomsfull nu och dömmer Robinho till en party nisse bara för att många av hans landsmän är det. Med den tesen kan man väl lika gärna säga att alla muslimer är terrorister?

Sedan tror jag att Robinho skulle kunna göra väldigt bra ifrån sig i PL. Se exemplvis Beletti hur han forscerade fram på sin kant i PL som han aldrig kunde göra i La Liga. Sedan att han är värdelös defensivt är en annan sak. Tror Robinho gör rätt att gå till Chelsea och att han kan blomma ut med sin teknik bland klumpiga britter.

Andledningen till att jag inte vill se Robinho i Barca är inte på grund av hans kvalité som fotbollspelare, utan att han har spelat för just Madrid. Jag anser att man har gjort ett konkret val om man skriver på för Madrid, dvs ALDRIG spela ör Barca och samma sak gäller åt andra hållet. .Visserligen har vi spelare som Luis Enriqe som gick från Madrid till Barca som jag förövrigt älskade, men jag får väl se det som ett undantag:)
Barcelona Heywood Jablome
2008-08-23 01:14
Även fall Robinho skulle vara den sista offensiva spelaren på jorden, så skulle jag inte vilja se honom i Barcelona. Hans karriär kommer säkerligen sluta runt 26årsåldern då brassar saknar allt festande och sena utenätter.

Vad ska Robinho göra i Chelsea egentligen? Hans spel passar inte in där.
Barcelona Hetfield
2008-08-23 00:41
Alltså, jag vill att Robinho ska komma hit, men det är helt omöjligt, det skulle aldrig gå, det vore som om Xavi skulle gå till Chelsea..jämför inte xavi med robinho, säger bara att det kommer inte att hända
Barcelona tarrak
2008-08-23 00:38
petersays

Så sent som förra hösten, hotades Robinho med försäljning efter att han och Baptista valde fest i Brasilien, före match med klubblaget. Dessförinnan har det varit ett antal artiklar, som berättat om hur Robinhos och Ronaldos festande irriterat Madrids ledning. Knappast en profil som passar in på Guardiolas kriterier.
Barcelona petersays
2008-08-23 00:30
1. Var det verkligen en pålitlig källa?
2. Tror jag inte på. Isåfall skulle knappast en tränare som Scolari hålla honom så högt.
3. Kanske är det just för att han inte spelar som ordinarie som den stora bangen uteblev?
4. Nu ja, innan har väl ingen haft problem med hans attityd. Eller har jag missat något?
5. But why? Bojan kommer väl inte få spela vänsterkant?
6. Vill vi inte? Inget av alternativen har väl direkt en vänsterfot av kaliber.
7. Kan jag inte svara på
8. Han och Arshavin har ungefär samma målsnitt, och han har BETYDLIGT högre målsnitt än Silva.

Bara för att sprida lite ljus över saker.
Barcelona MessiFP
2008-08-23 00:14
Om ledningen inte ville ha Thiago Neves, då vill man säkert ha Robinho,haha! Killen verkar ju nästa ha lika ölsinne som sin kollega Ronaldinho. Kan bara hålla med B.G om allt.
Annons: