/spanien/barcelona/forum/2056.aspx/spanien/barcelona/forum/2056.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona neymar JR
2015-09-28 01:55
Han har inga klara regler alls, regler kan alltid göras om För tillfället så kan endast lag från Andorra spel i det spanska liga systemet utav en simpel anledning. Andorra är redan ett självständigt land, det är inte Katalonien. Så fort katalonien blir ett självständigt land så kommer det stagas nya lagar Utan det är endast ert tomt hot för att hota Barcelona anhängarna och inget mer Spanska ligan står och faller med Barcelona och Katalonien just pga av all historia
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Nesto
2015-09-28 01:25
Förbundets högsta höns stavas väl Tebas och ryktas vara Real-anhängare..
Förklarar ju en del varför han har så klara regler. Han är väl antagligen emot Katalonien också.

Sen har det snackats om att vi kanske kan vända oss till den franska ligan men det vore ju oerhört konstigt om den franska ligan skulle godkänna oss men inte den spanska.
Barcelona neymar JR
2015-09-28 00:08
Kröjf Det var inget, jag var trots allt gnällig hela veckan pga celta matchen. Lät besvikelsen ta över mig Trots att man sällan vill erkänna så påverkar den här sporten mer än vad man kan tro. Funkade bättre när man stängde av helgens match efter 1:a halvleken för att sänka blodtrycket. Helgens match var än värre än den mot celta och då räknar jag inte ens med messis skada...
Barcelona Kröjf
2015-09-27 23:58
neymar JR

Skulle gå i och stryka sista meningen i mitt tidigare inlägg, eftersom jag från skillnad till dig flyttade fokus från fotbollsaspekten till pengarna igen. Men så
upptäckte jag din replik när jag just skulle till att ändra, eftersom du då underströk vad jag ämnade stryka. För övrigt förstår jag din irritation över vad jag skrev om dig häromda´n; även om din "motmedicin" kanske var lite för magstark i mitt tycke.
Barcelona Arda-Turan
2015-09-27 23:55
Real Madrid
Barcelona Arda-Turan
2015-09-27 23:54
[QUOTE=Arda-Turan]Carlo Ancelotti: "Bartomeu called me to coach Barcelona but I refused because of my love [/QUOTE] hela meningen kommer inte med fan
Barcelona neymar JR
2015-09-27 23:47
Kröjf 2013 köptes den av Madrid media, så snart har pengarna sin funktion i det hela med!
Barcelona Kröjf
2015-09-27 23:43
neymar JR Klockren analys och viktig, eftersom den för in den fotbollsmässiga aspekten. Och precis som du tror jag dom omständigheter som ger bästa möjligheterna att vinna ballon d'or, står överst på Neymars önskelista. Själv önskar jag verkligen av hela mitt hjärta att den trofén inte kan köpas för pengar. Men med FIFA vet man aldrig.
Barcelona Bengt Bedrups bedårande bringa
2015-09-27 23:32
Blir så trött på snacket om att Barca kan kastas ut ur La Liga. Då de har funnits i La Liga så pass länge så kommer de att vara kvar oavsett om Katalonien blir ett eget land eller inte. Samma sak med Swansea och Cardiff i Wales som tillhört det engelska ligasystemet så länge trots att de inte tillhör England.
Barcelona neymar JR
2015-09-27 23:30
Jo men nu är det såhär att framtiden har förändrats Hans prio må ha varit titlar och spela med Messi samt representera Barcelona. Nu har han vunnit trippeln, speciellt cl samt spelat med Messi och för Barcelona färgerna Varje handlingen förändrar framtiden, hans nästa steg är balon d'or. Han är smart, om inte så har han folk nära sig som är smarta. Han kommer aldrig vara i närheten av balon d'or när han spelar jämte Messi. I ett annat lag ökar hans chanser markant
Barcelona Kröjf
2015-09-27 23:27
Barcelonistas Officiella siffror är en sak. Vad som sker bakom kulisserna och under bordet, vet vare sig du eller jag. Men om vi nu verkligen visste, så är jag övertygad om att vi skulle bli hyfsat överens om att det går till på ett sätt, vare sig du eller jag skulle kunna förlika oss med.
Barcelona Barcelonistas
2015-09-27 23:25
Neymar JR - så länge vi har Barto som president så kan vi nog vara lugna vad gäller Neymar. Barca har tom försökt erbjuda nytt kontrakt men fadern har sagt att det inte behövs, dom är la antagligen nöjda.

Hade det verkligen handlat om pengar så kan man ju ställa sig frågan vrf han inte gick till Real elr Bayern som erbjöd betydligt mer? Nej jag är ganska säker på att Neymar kmr stanna i Barca i många år.
Barcelona Arda-Turan
2015-09-27 23:25
[QUOTE=Barca4life98]Arda-Turan Vad menar han med "my love"? [/QUOTE] Carlo Ancelotti: "Bartomeu called me to coach Barcelona but I refused because of my love
Barcelona neymar JR
2015-09-27 23:20
Trots att jag oftast inte håller med kröjf så är jag beredd att hålla med angående detta. Neymars giriga far, hans entourage samt lovord att ensam bli stjärnan i laget. Oavsett om han använder sig av detta för att få högre lön eller att han verkligen förde samtal med man u kvittar för mig. Vilket som är fult agerande och absolut inget Barcelona ska gå på. Kontraktsförlängning ska räcka åt en som tjänar mer än vad han borde Vill han lämna så kan man u hosta upp minst 1,5 miljarder
Barcelona Barcelonistas
2015-09-27 23:19
Man United är en klubb som kmr behöva oändligt många år innan dom når toppen igen. Dom är inte nära och vinna varken Pl elr Cl, och lär inte göra det på minst 2-3 år om inte mer.
Barcelona Barcelonistas
2015-09-27 23:15
Kröjf - hade det varit så som du säger så hade Neymar kunnat gå till andra klubbar från början som erbjöd betydligt mycket mer miljoner.Den dragningskraft som vi har är större än alla miljoner som finns i världen.

Några snabba punkter.

1 - Lionel Messi
2 - nästan garanti på Cl titlar och ligatitlar
3 - staden, vädret och dom goa brudarna
4 - fotbollen vi spelar som är magisk ( även om vi inte är bra just nu)

Arda - Turan - hur ska man tolka " my love" kärleken till Barca? elr Real? svårt och veta vad han menar.
Barcelona Barca4life98
2015-09-27 23:09
Arda-Turan Vad menar han med "my love"?
Barcelona Barcelonistas
2015-09-27 23:08
Jag skrattar åt Neymar till United ryktet. Den där Guillem Balague gillar att skapa drama. Känns som vi aldrig får någon lugn och ro kommer upp massa skit hela tiden om vår klubb.
Barcelona Kröjf
2015-09-27 23:07
Tycker det är lite märkligt om man blir besviken på att Neymar skulle sakna någon egentlig "klubbkänsla" för FCB, efter blott två år som anställd. Neymar inväntade säkerligen det bästa budet från Europa, Ett som krävde alldeles extraordinära åtgärder, av en sparkad ordförande utan skrupler. Hjärtat har Neymar sannolikt kvar i Brasilien och sitt FC Santos. Svårt att tro annat. Och skulle tippa att han "köper" vädret i England, i den mån som Manchester U:s amerikanske mulltimiljardär till ägare, kan få ännu fler miljoner att regna över honom, farsgubben och den homofobiska evangeliska kyrka, som han från skillnad till FC Barcelona lär dyrka till "100 %". Det är ingen vacker värld. Men det är nog så som den råkar se ut.
Barcelona WalterWhite
2015-09-27 22:54
@Ronaldinho10yElfenomeno9:

Gjorde assist igen och skapade 3 bra chanser på egen hand som Gijon inte tog vara på. Ja, han är helt fantastisk.
Barcelona Neymar N11
2015-09-27 22:34
BREAKING Separatists win absolute majority of seats in Catalonia according to partial results http://t.co/TqjQIgffNC Ett litet steg närmare självständighet.
Barcelona Arda-Turan
2015-09-27 22:32
Carlo Ancelotti: "Bartomeu called me to coach Barcelona but I refused because of my love
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2015-09-27 22:27
Halilovic mot Real Betis, helt fantastisk!
Barcelona Yellow cake
2015-09-27 21:39
@Neymar N11:

Den lilla extra tur man behöver för att ta en trippel, och som vi hade förra året är inte där nu. Me sånt är livet, det går upp och det går ned ibland. Tror på en hyfsad säsong ändå.
Barcelona enkos
2015-09-27 20:51
Katalonien kommer inte att bli självständigt även om separatister vinner valet idag. De kommer däremot att få genom en del reformer och större autonomi något Madrid kommer att gå med , det kommer att bli typ förhandling med bla större intäkter och skatter till Katalonien istället för Madrid.. så brukar det gå till..
Barcelona the cameroonians
2015-09-27 20:16
[QUOTE=Joppe9]Verkar bli ett ja för självständigt Katalonien. Va betyder det för Barca? [/QUOTE] Absolut ingenting. Det som kommer ske är att den katalanska regionledningen tar fram en plan för hur man ska kunna ta ytterligare steg mot självständighet, något som emellertid är omöjligt enligt spansk grundlag. Hur som helst kommer det att dröja lååång tid innan vi behöver fundera på hur fotbollen ev. kommer påverkas.
Barcelona Joppe9
2015-09-27 20:07
Verkar bli ett ja för självständigt Katalonien. Va betyder det för Barca?
Barcelona Arda-Turan
2015-09-27 19:43
Många i Puertan som sågar Isco fan vad skönt det skulle kännas om vi fick in han
Barcelona the cameroonians
2015-09-27 18:54
[QUOTE=the cameroonians]B-lagets startelva; Ortolá Godswill, Costa, Tarin, Grimaldo Samper, Ros, Babunski Maxi, Dongou, Cámara Bänk: Ondoa, Palencia, Aleña, Enguene och Aitor. Quintilla kom inte med i matchtruppen, endast 5 avbytare är tillåtet. [/QUOTE] Matchen slutade mållös och tydligen var det en jämn tillställning utan riktigt vassa målchanser. Dongou behöver lite hjälp i anfallet, tur då att klubben värvat Dani Romera från Almeria som ansluter i januari. Positivt att laget håller nollan igen i alla fall!
Barcelona Mido
2015-09-27 18:47
Har ni märkt att små lagen i de tre största ligorna ligger i topp haha kul att se
Annons: