/spanien/barcelona/forum/20558.aspx/spanien/barcelona/forum/20558.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Criff
2008-08-24 09:42
Messi#10, har du något bättre att skriva om? :) Det är fotboll trots allt.
Barcelona Messi#10
2008-08-24 09:41
Nån som vet hur barcas formation kommer vara den här säsongen
Barcelona Messi#10
2008-08-24 09:39
Varför ska vi prata om Serie A när det här är ett barca forum
Barcelona Criff
2008-08-24 09:30
FCB_armin, italiensk fotboll är alltid sömnpiller, stormatcher, derbyn eller bottenmatcher. SÖMNPILLER!
Barcelona _Barça_
2008-08-24 08:07
Viasatsport har rättigheter nu att sända Serie A, skönt att La liga sänds bara på TV4Plus och TV4sport :)
Barcelona FCB_armin
2008-08-24 04:18
BlueRed

Serie A blir riktigt saftigt att titta på iår, så räkna med sömnpiller matcher när bottenlagen spelar, för Inter, Milan, Juve, Roma och Fiorentina kommer kriga riktigt stort.
Barcelona BlueRed.
2008-08-24 00:05
Vi får hoppas att Tv4sport inte lovar massa och sedan sumpar det...dem visar inte Serie A? Skulle vara skönt och slippa sömnpiller matcher.
Barcelona Pep.G
2008-08-23 23:32
Hetfield

Håller med och det var exakt det jag skrev till Rambla nyss.
Barcelona Pep.G
2008-08-23 23:31
Rambla

Kan hålla med om att han uppförde sig dåligt, men du kan inte ta Calderon & CO parti i det här fallet. Real Madrid får helt enkelt skylle sig själva. Dem får smaka på sin egen medicin. Dom bablade hela sommaren om att det var orättvist för CR att spela i Man Utd när han vill spela Real Madrid. Caledron och Marca hackade på hela tiden o nu får dem skörda efter sig !
Barcelona OkkaPokka1
2008-08-23 23:19
Den där inför rapporten var nog den värsta jag läst på länge.. Undrar fall han menade att han fortfarande var bakfull efter OS.. eller Gago.

Riktigt dålig och skämmig inför rapport. Sen ska vi inte ens nämna "super backlinje" knaset.
Barcelona Smogen
2008-08-23 23:12
Numancia borde inte vara några problem, men som sagt, det är en jäkla skillnad på försäsongsmatcher och ligamatcher.

Mest oroad är jag för skador, tycker truppen känns lite väl tunn i år...
Barcelona true_barca_fan
2008-08-23 23:03
barca har inte varit riktigt bra i ligapremiär om vi kollar tillbaka så spelade vi 0:0 mot racing förra säsong och innan det vann vi med 3:2 mot Celta 06/07. det ser väll ganska bra ut men Numancia ska vi vinna mot.
Barcelona Hetfield
2008-08-23 22:57
Ligapremiären borde inte bli alltför svår, det är trots allt Numancia :P
Barcelona Aubri
2008-08-23 22:45
Duduu#8 //
Hoppas du har rätt =)

själv vet jag inte mycke av Caceres men Piqué på högerbacksplatsen är jag mera tveksam till.

Men som sagt , hoppas du har rätt..
Barcelona Messi#10
2008-08-23 22:18
barcas match är på tisdag och inte på onsdag så vi får hoppas att den visas på viasat sport 1 eller nån svensk kanal.

Silly Season:

det har varit rätt tyst nu om vem barca ska köpa fast hoppas på capel.

Ligapremiären:

kan nån skriva hur barca 3 senaste säsonger har varit alltså premiären??

hoppas barca vilar många spelare inför liga premiären
Barcelona Steve-O
2008-08-23 22:10
Ämne: Suñol

Håller med ....
Det mesta som har med Madrid att göra framkallar kväljningar.
Barcelona Messi(AH)
2008-08-23 22:06
Herregud vad överdriven införrapporten är.....
Barcelona A.Gaudi
2008-08-23 22:04
ja mot krakow behövs han ju ändå inte, hoppas vi vilar lite spelare överhuvudtaget. I ligapremiären vill jag ha ett fräscht lag.

Känns som att vi inlett ligan dåligt de tre senaste säsongerna och nu borde det vara full fart direkt i inledningen.
Barcelona westinhoblaugrana
2008-08-23 21:28
DaniAlves

Han kanske redan får spela nu på tisdag, men jag hoppas att de vilar honom, vi har ju så gott som redan gått vidare.

Han är definitivt helt klar till ligastarten mot Numancia.
Barcelona DaniAlves
2008-08-23 21:23
Daniel Alves har börjat trixa boll igen, med nån sorts bandage runt axeln (länk),
någon vet när han får börja spela matcher igen?
Barcelona Hetfield
2008-08-23 20:52
Jag håller med dig Pep.G , Real har behandlat honom som skit, killen förtjänar mer, MEN det är dumt att gå ut till pressen och klaga
Barcelona westinhoblaugrana
2008-08-23 20:49
Suñol

Håller med dig! Inte för att jag är cule, men det är något konstigt med real-fansen (de flesta).

De är alltid så självsäkra på vinst, de "vet" att de är världens finaste, största och bästa klubb. Jag tycker det är äckligt.
Barcelona Rambla
2008-08-23 20:47
Ämne: Rambla

Du kan int....
Har jag fel för att jag tycker att Robinho uppför sig barnsligt oprofessionellt? Herregud...
Barcelona Pep.G
2008-08-23 20:41
Rambla

Du kan inte ha mer fel. Om nu CR hade kommit, vade det då blivit av Robinho? Robinho agerade bara så snabbt som möjligt. Ingen spelare vill finna sig i den sitsen där man ska användas som reserv. Klart pengar spelar en viss roll, men både Drenthe och Saviola tjänar mer han honom och dom är bänknötare, vilken spelare som helst hade då gått till Chelsea. Han kanske sa att han hade hjärta för klubben men var fanns Klubbens hjärta gentamot honom under "CR-Perioden" ??
Real Madrid Sherko
2008-08-23 20:37
Suñol

Håller med dig :P, lite överdriven text.
Barcelona Suñol
2008-08-23 20:16
Angående införrapporten av supercupmatchen av madridredaktionen så upphör jag aldrig att förvånas över marängernas arrogans och hybris. Osympatiskt är ordet jag söker...
Barcelona Hetfield
2008-08-23 20:01
Det är en tuff sits Robinho är i just nu, han får väl skylla sig själv när han säger det offentligt istället föratt vara lite mer diskret

Real tänker inte sälja honom, så han lär bli kvar och antagligen bänkad en hel del som straff och han kan förvänta sig en hel del burop från fansen..ouch
Barcelona Rambla
2008-08-23 19:35
Jag har varit borta några dagar så därför har man missat de allra senaste nyheterna på fotbollsfronten. Vad pinsamt Robinho uppträder. Tänka sig att gråta ut i en presskonferens på det viset. Skäms för fan.

Innan någon maräng kommer in hit och får spel. Jag hade tyckt precis likadant om en spelare i Barça hade gjort så. Detta är inget specifikt beteende för madridspelare utan jag är fullt medveten om att det lika gärna kunde varit en spelare i Barça som uppträtt så illa. Bortskämda spolingar är de nästan hela bunten.
Delarocha RIP Puerta
2008-08-23 19:29
Tottenham kan nog utmana iallafall Arsenal som spelar helt bedrövlig fotboll vilket glädjer mig otroligt. Gnälligare gäng går fan inte å hitta.
Barcelona Dudu"Iniesta
2008-08-23 19:19
Kul att det går bra för Henrique.
Annons: