/spanien/barcelona/forum/20552.aspx/spanien/barcelona/forum/20552.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BlueRed.
2008-08-16 19:38
Ämne: Cules! Jag och min f....
Dizzy

Köp flyg + hotell här, och sedan biljett vid Camp Nou.
Barcelona alves20
2008-08-16 19:32
kolla länken så kan ni se när barca spelar
Barcelona alves20
2008-08-16 19:30
jag tror att vi vinner med 2-0 idag fast jag tycker inte att man ska säga att barca ska vinna me 4-1 det är boca vi snakar om inte wisla boca är argentinas bästa lag

idag får vi ju se palacio barca vill ju ha honom så han måste man ju ha ögonen på forza barca
Barcelona Barcelona #7
2008-08-16 19:15
RobelSamsoon_

Det är Mellan 10-20 Decemeber.
Rätta mig om jag har fel.
Barcelona RobelSamsoon_
2008-08-16 19:12
okej =) vet någon när väldens bästa spelare uttses?
Barcelona Culés
2008-08-16 19:09

RobelSamsoon_

Jag tror inte ens att Pep själv vet vilka spelare som ska starta! kl är bara 19:10!!! hehe..
Barcelona RobelSamsoon_
2008-08-16 19:07
Hur ser start elvorna ut mot Boca?
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-08-16 19:02
älskabarcelona

Jag litar mer på länktips.
Länktips: tvplaneten.se/
Barcelona älskabarcelona
2008-08-16 18:59
Kolla på länken.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-08-16 18:54
älskabarcelona

Hela matchen såklart, varför skulle de bara visa andra halvleken?
Barcelona Culés
2008-08-16 18:53

älskabarcelona

Nej det visas bara första kvarten i varje halvlek :D
Barcelona Dizzy
2008-08-16 18:52
Cules! Jag och min flickvän tänker åka till barcelona för att kolla på en match på Nou Camp och jag har sett att man kan köpa paketresa dit på barcelonas hemsida, men jag undrar om det inte är billigare att själv boka flyg+hotell & match biljett istället för att köpa deras paketresa, vilket tjänar man på? nån som vet.. Tacksam för svar.
Barcelona älskabarcelona
2008-08-16 18:48
Visas hela matchen på tv4sport idag eller bara 2a halvlek ? Nån som vet om det?
Barcelona FC-Barcelona
2008-08-16 18:47
Tixki och ledningen skulle inte dem ha möte idag om att diskutera ifall dem tycker att vi behöver en spelare till?? någon som vet något nytt om de?
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-08-16 18:38
Oha789

Milito blev skadad långt innan försäsongen så jag förstår inte riktigt varför du nämner honom?

Barcelona Oha789
2008-08-16 18:36
Hejj alla cules:D

Idag ska vi vinna, jag tror på 4-1.

Mål av Hleb, Xavi, och Etoo bombar in 2 mål igen :D

Sen tycker jag att det är riktigt synd att innan säsongen börjar så får Barcelona redan problem med skador, Casceres bort, Daniel Alves borta, Milito borta. Nu får man svar på varför Barca köpte så många försvarspelare :D

Ha en trevlig kväll i soffan och puss på er alla!

Visca el Barca!
Barcelona Rambla
2008-08-16 18:29
Ämne: Pep.G

Stör du dig....
Ja, och helt rätt att de två gick före Guti. Aragonés kan ett och annat om fotboll tydligen. Jag hade velat se Guti som en defensiv balansspelare. Det hade varit intressant.
Barcelona Tot_El_Camp
2008-08-16 18:26
Guti i toppform är riktigt bra, och slår underbara passar. Antagligen är han för ojämn för ett mästerskap, och det kanske är därför Aragones väljer att inte ta med honom? Raul förtjänade en plats i den spanska truppen, inte som förstaval men åtminstonde en plats på bänken. Han har rutin och har säkerligen hög status bland spelarna. Hursomhelst vann Spanien EM-guld och man bör därför inte klaga på Aragones.

Angående Guti vs Xavi så är det onödigt att diskutera. Nästan varje Real-fan påstår att Guti är bättre. Likadant är det med Barca-fansen som påstår att Xavi är bättre. "Guti gjorde flest assist i ligan". "Xavi blev framröstad till EM:s bästa spelare." Det kvittar vad ni säger, ni kommer ändå inte övertyga varandra.
Barcelona Culés
2008-08-16 18:25

A.Gaudi och Shi

Vi vill prata om FC Barcelona nu, ni kan tjafsa om Guti eller whatever via msn eller PM.
Vi är inte intresserade av era diskussioner.
Iniesta - The Best
2008-08-16 18:24
Asså snälla. Ronaldo vs Messi. Ronaldo är kanske bättre på huvudet och en bätre målskytt. Men Messi är bättre i stora matcher, och har bättre bollkontroll och är smidigare samt en bättre dribbler, speciellt i trånga lägen.

Det är väl bara kolla på Barcelona - Man Utd. Zambrotta raderade ut Ronaldo, trots att Zambrotta var helt urform. Och Messi hade lekstuga mot Evra AKA världens bästa vänsterback.

Det säger väl allt. Tänk även på att Messi var kung trots att Barca var helt under isen förra säsongen, och Man.United på sin topp. En Messi som är skadefri, och Barcelona i högform. Då får vi se.

Ronaldo vann titlar, därför blir han världens bästa. Säkert.
Barcelona Messi(AH)
2008-08-16 18:24
Ämne: Pep.G

Stör du dig....
Om Guti nu är så bra som du säger varför är han inte med i landslaget?
Barcelona A.Gaudi
2008-08-16 18:20
vad är din poäng angående spanska landslaget, att aragones skulle vara mot madrid?
det går inte att kritisera aragones för hans uttagning eftersom han vann EM.

annars är min åsikt angående guti blandad. han är ofta gravt överskattad i madridlägret medan vi i barcalägret underskattar honom. han är en bra spelare, som blandar extremt med sin form. väldigt hög toppnivå men ofta en väldigt låg lägstanivå. han är dock inte en man för landslaget och bör inte nämnas när man talar om världens bästa mittfältare, som xavi och iniesta tillhör.
Barcelona Dizzy
2008-08-16 18:20
Snälla sluta prata om en överskattad Guti.

Tycker vi borde prata om barcas match idag längtar som fan! Tror på 4-1 seger til oss:)
Real Madrid Shi
2008-08-16 18:13
Pep.G

Stör du dig hur mycket du vill på Guti, vi är nöjda me han, om jag inte ska ta upp assist vad ska jag ta upp? hur många gånger han tar sig för skrevet eller?

Spanska landslaget? Inte ens Raúl fick plats, De la Red och Xabi Alonso fick plats före Guti, det säger allt.
Barcelona Pep.G
2008-08-16 18:10
Shi

Varför är inte Guti med i det spanska landslaget?
Det där assistligan skit snacket får du dra för nån annan, Xavi är inte bara mycke bättre utan överdrivet mycket bättre. Samma gäller det när du jämför Guti med Iniesta.

Jämförandet mellan Ronaldo och Messi har du ätt i, men vad du än säger så kommer Messi alltid trampa på alla era mittfältare och anfallare, =)
Real Madrid Shi
2008-08-16 18:05
Hetfield

Vad du ser i Guti är som en fis i rymden för mig och alla andra madridistas, vinner man assist ligan i Primera måste man ha något bra i sig, men enligt dig så är han värdelös så vem vet?

Varför ska Messi ha priset? Killen är hur grym som helst, men har han vunnit något i år? Nej.

Jamför du me Ronaldos skytteliga vinst i Premier League i CL och att han både fick lyfta CL bucklan och Premier League bucklan. Man U hade inte vunnit hälften utan honom, i England är Man U kända som Ronaldo and Friends. Eller Casillas som var en av de stora aktörerna i Spaniens första EM guld på 44 år och dessutom är världens bästa målvakt ilket han visar om och om igen.

Messi kommer vinna priset, inte i år men han kommer vinna det.
Barcelona Pep.G
2008-08-16 18:04
Inga problem:D
fråga på bara, själv anser jag att jag är en bättre fotbollsexpert än Glenn Hysen:P
Barcelona Messi(AH)
2008-08-16 18:02
Ämne: Messi passar minst 4....
Precis, förstår mig inte på Guti. Om ny denna liraren är så bra enligt dig Robinho varför är han inte med i Spanska landslaget?
Barcelona Barcelona #7
2008-08-16 17:59
Iniesta - The Best och Pep.G

Tack för era svar på min fråga ;D
Barcelona Messi(AH)
2008-08-16 17:58
Ämne: Har jag sagt att Mes....
Snälla nån, du gjorde idiotiska inlägg igår dessutom idag.

Du gör oss en stor tjänst om du lämnar detta forum så länge du snackar om något som inte är intresserande för oss.
Annons: