/spanien/barcelona/forum/20546.aspx/spanien/barcelona/forum/20546.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona _Barça_
2008-08-23 18:19
tarrak

Skulle du kunna svara på frågan som jag skickade till dig via PM?
Barcelona tarrak
2008-08-23 18:09
Kimmpa_fcb

Med tanke på Juande Ramos och de fina värvningar man gjort, trodde jag att man skulle kunna ge Arsenal och Liverpool en bra match om det. Nu skall man inte döma ut dem efter två matcher, men det är möjligt att tradtitionen ändå väger för tungt.
Barcelona Messi(AH)
2008-08-23 18:07
Spurs värvar alltid bra men floppar hela tiden.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-08-23 18:05
tarrak

Trodde du verkligen att Tottenham skulle kunna komma top 4 eller?
Barcelona tarrak
2008-08-23 17:57
Tänk vad nöjd Giovani måste vara med sitt klubbyte så här långt. Idag var han bänkad första timmen och även om han var rätt bra när han kom in, förlorade Tottenham hemma mot Sunderland. Trodde att Spurs skulle höja sig i år, men efter den här starten och med Berbatov på väg bort, blir det nog UEFA-cupen i fortsättningen också för GdS.
Barcelona Dudu"Iniesta
2008-08-23 17:44
Haha, kolla länktips. Skönaste!
Kan inte sluta garva.
Barcelona Jay-z
2008-08-23 16:27
Måste säga att vissa Afrikanska lag kör väldigt fysiskt spel och Nigeria va inget udantag idag.

Messi fick väl flera sparkar på benen. Men ändå hålla sig uppe och lägga galna passningar är GRYMT. messi har utvecklas enormt i spelet hans passningar håller världsklass nuförtiden.

En spelare som jag blev förälskad i är Di Maria. Fan villken chipp!!!! sen att hålla sig lungn hela vägen till målet med en Nigerian bakom sig visar hans klass.
Barcelona Duduu#8
2008-08-23 15:47
Aubri//

Man kan väl spela Caceres eller Piqué på högerbacksplatsen också? Tror ej dom hade klagat på det.
Hleb kan väl ersätta Messi helt okej(och ja, jag vet att Messi är myyyycket bättre) men Hleb är en fullgod ersättare, där med.
Barcelona Aubri
2008-08-23 15:33
Anledning att oroa sig ?

Må det inte hända, men en skada på Messi under 3-4 veckor vid fel period och vi får problem.

Må det inte hända, men en skada på Alves under 3-4 veckor vid fel period och vi får problem.

Dessa två spelare är enligt mig de positioner det saknas riktig kvalité ersättare till.

Visst kan Puyol samt Bojan ta sig an rollen.
Men vid fel tillfälle eller match mot Real så
lämnar dessa en del att önska.

Någon tydlig högerback borde finnas i laget
så att Alves kan vila då och då.
Barcelona Mot Nya Tider
Barcelona Mot Nya Tider
PILMÀ

Det du såg på länktipset var det enda vettiga Messi lyckades med under matchen. Han var rätt så blek, släppte inte bollarna i tid, överdrev i dribblingarna, hade en dålig dag. Men Argentina lyckades ändå vinna, mest på grund av erfarenhet. Taktiskt sätt så räckte inte Nigeria till, de spelade bättre fotboll dock.
Barcelona Aubri
Anledning att oroa sig ?

Må det inte hända, men en skada på Messi under 3-4 veckor vid fel period och vi får problem.

Må det inte hända, men en skada på Alves under 3-4 veckor vid fel period och vi får problem.

Dessa två spelare är enligt mig de positioner det saknas riktig kvalité ersättare till.

Visst kan Puyol samt Bojan ta sig an rollen.
Men vid fel tillfälle eller match mot Real så
lämnar dessa en del att önska.

Någon tydlig högerback borde finnas i laget
så att Alves kan vila då och då.
Barcelona Smacked
2008-08-23 15:32
Angående den senaste artiklen så var den..sk*t. Bara jag som tycker det? Jag menar,det var inget nytt,intresse väckande eller inspirerande. Verkar som om skrivaren enbart ville förmedla sitt ogillande för FIFA...Nåja,längtar till nästa artikel,som förhoppningsvis blir lite bättre:)

Vamos Messi!
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-08-23 14:38
Messi tycker ju var hur grym som helst i andra halvlek. kolla länken.

Att de spelade kl 12:00 i Kenesisk tid tycker jag var riktigt idiotiskt.
Canaletes
2008-08-23 14:16
tja!!

Är de nån som vet varför Argentina inte hade sina emblem på matchtröjorna under OS??!! väldigt konstigt ju

Tacksam för svar! :)
Delarocha RIP Puerta
2008-08-23 14:14
Tibidabo; Så ditt argument för att inte värva en bra vänsterytter är att det ändå inte kan bli lika bra som vänsterkanten?

Bra argument.
Barcelona Gud är störst!
2008-08-23 13:27
Tot_El_Camp

Såg inte matchen, den visades inte på någon kanal.
Barcelona Tibidabo
2008-08-23 13:06
Grattis till Messi, och så skönt att han är fit for fight:)
Men han får gärna vila tills premiären, inget emot mig heller.
Tre enkla skäl till att inte lägga energi(som jag just gjort, hehe)i Robinho-frågan.
1. Emot principerna(deras problem)
2. Priset
3. Vänsterkanten kommer ändå inte bli i klass som högerkanten oavsett vem som kommer.

Trevlig helg cules!
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-08-23 12:58
B.G

Så du tycker att Nihat platsar i Barcas startelva och är en sån spelare som slickar kanten?
Barcelona Tot_El_Camp
2008-08-23 12:54
Gud är störst: Tackar. Vet du hur Ronaldinho spelade?
Barcelona B.G
2008-08-23 12:51
Ämne: Ämne: Även fa....
Kvaliten på OS-turneringen har varit mycket hög enligt mig. Nu i efterhand tycker jag att det var en underhållande turnering.
Tråkigt bara att Italien & Elfenbenskusten inte kunda utmana Argentina på allvar.

Köp in turken Nihat och skola om honom till vänsteranfallare, han har spelat vänstermittfältare i Villarreal och gjorde bland annat 1 mål mot Valencia i den positionen, Nihat är en krigare som alltid ger 100 %
Barcelona DaniAlves
2008-08-23 12:50
Höjdpunkter från finalmatchen på länken.

Messi gjorde en fin "zidane-fint" och fick iväg ett bra skott också, synd att den inte gick in.
Delarocha RIP Puerta
2008-08-23 12:43
Det är ju ett under att ingen dog i OS-finalen. Spelarna kunde ju knappt röra sig i slutet. Riquelme var ju värst av alla. Vad fan gör killen?:P Helt otroligt dålig var han idag. Nåja, Messi gjorde ju iallafall assist. Blixtrade till när det behövdes men det är skumt att lägga matchen mitt på dan när det är typ 40 grader varmt. Inget under att matchen såg ut som den gjorde.
Tycker nog Pareja och Di Maria var de två bästa, iallafall i Argentina.
Barcelona Gud är störst!
2008-08-23 12:43
Tot_El_Camp

Det har redan spelats, Brasilien vann med 3-0.
Barcelona Tot_El_Camp
2008-08-23 12:41
Någon som vet när herrarnas bronsmatch i fotboll är?
Barcelona _Barça_
2008-08-23 12:02
Viasatsport 2 visar också CL matcher men Viasatsport 3 är skit, en massa boxningsmatcher från 1967!!!!
Barcelona Messi#10
2008-08-23 12:02
länktips
Barcelona Messi#10
2008-08-23 12:00
jag har bara viasat sport 1 och tv 6 som visar cl matcherna
Barcelona Messi#10
2008-08-23 11:59
Jag hoppas barca låter messi vila mot wisla för att han har spelat så många matchen och sen kommer han tillbaks och spelar la liga premiären.

Silly Season!!

Capel ryktas som robinho ersättare.

Jag vill ha in Diego Capel till barca sen är dem klara.

jag vill också att barca lånar ut sanchez,jeffren,pedro buscuet alla dem som spelade med barca försäsong.

Matchen Mot Wisla

jag skulle vilja se hleb spela 90 min.
bojan 90 min.
caceres,pique 90 min.

Barcelona _Barça_
2008-08-23 11:57
Duduu#8

Jag har skaffat viasatsport kanalerna bara för att se barcas cl matcher! Du har rätt, dom kommer att sända Marseille - Brann returen på viasat 1 och LiverFOOL - pajas lag på viasat 2.

Annons: