/spanien/barcelona/forum/20544.aspx/spanien/barcelona/forum/20544.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Pep.G
2008-08-20 03:00
klicka på länken, där kan ni se många messi.ronnie bilder..
Canaletes
2008-08-20 01:51
..
Delarocha RIP Puerta
2008-08-20 01:45
Var det bara jag som tyckte synd om Ronaldinho idag? Han har ju fan tappat allt han en gång hade. Enligt mig var han sämst på plan typ. Synd om killen även om han i stort satt sig i den här situationen själv. Grät ju i slutet, antar att han insåg hur mycket han gått ner sig.

Barcelona OkkaPokka1
2008-08-20 00:07
mera Ronaldinho-Messi bilder.
Barcelona Hetfield
2008-08-20 00:07
Ser hellre att Henry får börja, då vi möter lite lättare motstånd, så att han får igång spelet
Barcelona Pep.G
2008-08-20 00:02
En Önskvärd elva till numancia matchen :

Valdes
Alves-Puyol-Pique-Abidal
Yaya Toure
Xavi Iniesta
Messi-Etoo-Hleb
Barcelona Pep.G
2008-08-19 23:50
Ämne: Pep.G

Om jag inte....
Hyder

Förlåt menade Sanchez.. Ah Vazquez är en mångsidig mittfälterae, men Sanchez är en ytterback o han är inte ens bra:S
Barcelona Mot Nya Tider
2008-08-19 23:22
Jag ställde en vanlig fråga. Själv så vet jag inget om spelaren eftersom jag knappt sett honom spela, vill veta mer information ang Di Maria. Tydligen så finns det de som har följt spelaren mer än vad jag har gjort. Arshavin har jag däremot följt ett bra tag, och jag anser att han är en man för Barcelona.
Barcelona Hetfield
2008-08-19 23:18
Mot nya tider

Är det inte ungefär samma sak med Arshavin som alla dreglar efter?

Han spelade 2-3 bra EM matcher, även om han är bra i klubblaget så är det samma sak när det gäller Arshavin som Di maria
Barcelona tribente_magico
2008-08-19 23:17
Mot Nya Tider // kom inte och säg hela tiden hur mycket har du sett av honom och hit o dit, svara på hans fråga istället om du sett di maria spela.

och förresten räcker det ibland och se en spelare 5-6 matcher för att man kan se att det är en riktigt bra spelare.

själv tycker ja di maria är en bra spelare. han skulle säkert kunna lyckas i barca. Han har drivet i steget.
Barcelona Antonio Puerta
2008-08-19 23:10
Mot Nya Tider

Jag har faktiskt sett honom spela flera matcher i Benfica och dte har sett minst lika bra ut,fördelen med honom är att han är ung och kan utvecklas hos Barcelona men men Capel är ingen dålig spelare,säger abra att Di maria är riktigt grym skulle inte klaga över vävningen om den hade gjorts.
Barcelona Mot Nya Tider
2008-08-19 23:05
Antonio Puerta

Hur mycket har du sett av Di Maria? 3-4 matcher under OS, och du anser att vi ska värva honom?
Barcelona Antonio Puerta
2008-08-19 23:04
Grabbar jag vet inte vad ni kommer tycka om min åsikt men om jag skulle välja skulle jag välja Angel Di maria från Benfica spelar i Argentina ni har säkert sett honom spela.han är den spelaren som kan slicka kanten vindsnabb bra spelföråelse

Vad tycker ni kommentera gärna:D
Barcelona barcadinho
2008-08-19 22:50
Jaja, Jeffren stannar inte i A-laget.
Jag som hade en magkänsla om honom. Man har fel ibland.

V. Sanchez har inte imponerat på mig ett dugg, men klart. Det var inte många spelminuter egentligen. Pep har tränat alla de här grabbarna tidigare och han känner de bäst.

Med eller utan de - jag säger samma sak som hela tiden. Vänsterkanten är inte klart riktigt och man vill inte förstärka där för sisådär 15-20 milj.
Ok då, vi hoppas att det funkar.
Det kommer kanske nån till slut iaf.

Det finns förstås en del alternativ. Henry förstås, men sen Iniesta och Hleb kan också placeras där.
Man behöver inte ha egentligen en vänster anfallare, om man t ex spelar 4-4-2 eller
4-3-1-2. Men det är ett viktigt alternativ för att "öppna" en matchbild som blivit "låst".
Ett extra alternativ alltså.
Såg ni hur Arjan Robben drog på vänsterkanten i 2-2 målet mot Valencia?

Argentina - Brasil.
Jag såg inte matchen idag (var på jobbet) men läste matchrapport. Jag såg tidigare matcher och Brasilien var katastrof. Äcklig fotboll och kanon bra att de fick stryck (min favorit landslag är också Argentina, så det var extra skönt).
Men för att vara lite rättviss. Det var nästan precis ett år sedan Brasilien utklassade Argentina i Copa America med 3-0 (och med Dunga som tränare). Brasilien vann tom 3-0 mot Argentina i en träningsmatch i London lite innan.
Då var det med den oridinarie truppen.
Men nu fick de sin revanch.
Barcelona DaniAlves
2008-08-19 22:49
Messi & Ronaldinho på bild, skönt att se.
Barcelona Messi(AH)
2008-08-19 22:44
"Robinho#10"

Vi vet att du hatar Barca, men du behöver inte gå in här och snacka bullshit rent ut. Att köpa spelare och sälja är dagens fotboll, man får dock inte spelare gratis. Det kostar pengar.

Varför är det taskigt? Man tänker på sitt eget bästa i fotboll. Barcelona har inte skadat Sevilla eller något. Barca får spelare, de får pengar.
Barcelona Tibidabo
2008-08-19 22:36
Pep har bäst koll på B.Atletic spelarna, så man litar på att han gör rätt.
Det var så kul annars, på försäsongen, med alla ungdomar, speciellt Pedro och Jeffren:)

Barcelona westinhoblaugrana
2008-08-19 22:28
Ciao-V

Japp, Alves får spela premiären mot Numancia :).
Barcelona Rambla
2008-08-19 22:23
Antingen så kör Pep med två anfallare eller så sätter han Henry på bänken som backup för Samu. Det lär väl aldrig hända utan Henry ska spela någon sorts vänsterytter som förra säsongen. Något som Pep inför denna säsongen sa inte skulle hända. Fan också.
Barcelona Tibidabo
2008-08-19 22:20
Ämne: ASSÅ HELVETTE.. vf t....
Nja, personligen har Henry mitt fulla stöd en säsong till(alternativt en halv, hehe);)
Han är fit har rutin. Men han borde spela lite mer centralt, som alla säger. Man får inte ut max av honom annars.
Etoo är nr1.
Barcelona Rambla
2008-08-19 22:12
Jeffrén kommer inte att stanna i Barça Atlètic utan han kommer att begära att bli såld eller utlånad. Det sa han innan försäsongen startade och där lär han knappast ha ändrat sig. Klubbar som Villarreal och Getafe har visat intresse men Barça rekomenderar honom att välja en klubb i Segunda istället.

Jag begriper inte vad Pep ser hos V Sanchez. Visserligen har han just kommit tillbaka från skada så det kanske förklarar hans mindre bra prestationer under försäsongen. Pep verkar dock ha stort förtroende för honom. Säkert för att Sanchez kan spela på så många positioner. Han är egentligen mittfältare.
Barcelona Tibidabo
2008-08-19 22:04
Ingen katastrof, mest tråkigt att inte Jeffren är tänkt i a-truppen:/
Men det hindrar väl inte Pep från att plocka upp honom under säsongen? Typ om Messi blir skadad(knock-on-wood) eller liknande.
Barcelona Messi#10
2008-08-19 21:59
sanchez är fan sämst tycker jag han borde flyttas ner
Barcelona Messi#10
2008-08-19 21:59
ifall jeffren flyttas ner så tycker jag att pedro ska stanna
Barcelona FCBTilIDie
2008-08-19 21:56
Den här Sanchez spelade väl som ytterback under försäsongen, och var katastrofalt dålig?
Barcelona Hyder
2008-08-19 21:46
Pep.G

Om jag inte är helt ute och cyklar spelar väll Victor Vazquez som en mångsidig mittfältare?
Barcelona Pep.G
2008-08-19 21:34
ASSÅ HELVETTE.. vf tog han Vazquez:S
Vi har nog med backar:S
Kommer inte Cpel nu så kommer vi se Henry på vänster kanten och i ärlighetens namn så vill jag inte ens ha han i truppen:S
Henry nu är som Ronaldinho förra året fan:S
En börda !
★★ El Pasillo 7/5/2008 ★★
2008-08-19 21:32
barcaförnedring på tv4 sport! njut
Barcelona Barcelona #7
2008-08-19 21:11
Criff

Eller så kanske man kommer att köpa in någon spelare? Arshavin?
Barcelona Criff
2008-08-19 21:03
glömde länken.
Annons: