/spanien/barcelona/forum/20534.aspx/spanien/barcelona/forum/20534.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Redaktionen
12/22/2008 23:33
Nu får det vara nog med detta ständiga kopierande av inlägg från Puertan, som inte syftar till annat än förlöjligande. Anser ni att det skrivs något tänkvärt får ni gärna ta upp det här, annars avstå. Nivån på det här forumet är under all kritik och att använda det dummaste från Puertan som diskussionsunderlag kommer inte göra det bättre. Med förhopnning om bättring.
Barcelona DaniAlves
12/22/2008 23:30
Remi

köp inte de nya barca tröjorna med "mes" trycket på, för det är inte säkert att vi kommer spela med dessa tröjor.

Senaste matchen mot Villareal så fanns inte det trycket med på tröjan.
Barcelona Härskaren
12/22/2008 23:24
Följande e saxat från reals forum...

"Sneijder - Iniesta
Iniesta handlar om teknik och snabbhet, men jag föredrar Sneijder, mer komplett och bättre lagspelare."

Skrattretande, hahaha
sebbaa
12/22/2008 23:07
Pep.G

Made my day! (30-talsvitsen)

Jag ser i alla fall ingen potentiell orsak att han skulle lämna, kanske Abu-Dhabi City kan vara ett orosmoment men jag tror lejonet vårat har så starkt Barça-hjärta att han stannar!
Barcelona Pep.G
12/22/2008 22:55
¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!

Det är bara att säga att dem borde sluta kolla på fotboll och börja istället med att Googla igenom matcher från 30-talet eller nåt !
Barcelona Pep.G
12/22/2008 22:54
Asså jag måste medge att jag är orolig för att Etoó inte har förlängt sitt kontrakt än. Tänk om han väljer att lämna ? Då ser jag ingen ersättare förutom Aguero då. Han och Messi i samma elva får mig att bli dum i huvudet !
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
12/22/2008 22:30
Canaletes

Bara att säga att man inte lever på meriter o det förflutna.
Canaletes
12/22/2008 22:25
Grande Messi!

Exakt! Men om man säger de till dem så kommer dem men den typiska/irriterande: 9 CL, 31 ligor bla bla bla....
Barcelona Doce
12/22/2008 22:25
Sebbaa.

Gött! Trodde han skulle vara borta längre
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
12/22/2008 22:24
Det är bara pinsamt att se Real's forum.
sebbaa
12/22/2008 22:22
Doce

Han skall spela mot Mallorca!
Villarreal Grande Messi!
12/22/2008 22:18
Joanilson

Jag som också är Arsenalsupporter vet att det ofta brukar vara ganska grinigt mellan Arsenal och Liverpool här på Svenska Fans. Fråga mig inte varför. :P Men det är ju inte på långa vägar likadant som mellan Barca och Reals fans.
Villarreal Grande Messi!
12/22/2008 22:12
Massa jämförelser mellan Barca och Real hit och dit.

Varför inte bara göra det kortfattat?

Barcelona - Real Madrid 2-0

Barcelona haeger
12/22/2008 22:11
Underskatta inte Robben, när han är som bäst så är han helt klart bland de 6-7 bästa på sin position.
Barcelona Doce
12/22/2008 22:11
Nån som vet om Iniesta är på väg tillbaka?
Barcelona Sürer
12/22/2008 22:05
Delarocha RIP Puerta

håller med dig angående pato han är absolut ingen världsspelare just nu men kommer säkert att bli om några år sen otroligt dumt av milan bossarna att gå ut i media o säga att en 19 åring ska göra 30 mål på en halv säsong, lagom press

angående robben väldigt duktig fotbollsspelare men är alldeles för skade benägen sen att han gör en bra match ska han höjas till skyarna men är ganska säker på att han är skadad igen inom loppet av 5 matcher,

viktor valdes har denna säsong varit bland världens bästa målvakt, inte illa att släppa in 10 mål på en säsong när man står i ett så offensivt lag
ponta p
12/22/2008 22:03
Doce.

Ribery tillhör i princip alltid toppskicket i världen, oerhört jämn och bra hela tiden.

Just nu tycker jag Xavi är bäst.
Canaletes
12/22/2008 22:00
Skönt att Busquets har renoverat. Det här skulle ALDRIG hänt om vi hade en annan tränare, så j'vla smart att vi tog Guardiola!
Barcelona Doce
12/22/2008 22:00
Satt o funderade på vemsom är bäst i världen just nu, själv tänker jag på namn som Messi,Ronaldo,Kaka med flera men jag undrar hur ni tycker Ribery står sig jämfört med dom bästa i världen just nu?
Barcelona Joanilson
12/22/2008 21:57
haha =D kunde tänka mig att det var så i dom lagen
Barcelona Pep.G
12/22/2008 21:56
2 veckor utan en enda Barca-match. Grabbar jag måste medge att det svider =(
Delarocha RIP Puerta
12/22/2008 21:55
Joanilson; Inter, Juve och Milan håller ungefär samma pinsamma nivå. Speciellt då Inter sidan som är ett gäng 12 åringar som tycker Inter är bra för dem har vunnit nyligen typ.

Culeeee; sen när blev Pato en av världens bästa spelare? Han gör ju knappt mål längre. Han verkar gå samma öde till mötes som alla brassar. Dock typ 8 år för tidigt.
Barcelona Doce
12/22/2008 21:53
Joanilson

Skulle inte tro det skulle förvåna mig i så fall
Barcelona Joanilson
12/22/2008 21:43
finns det nåt annat forum på sf som det bråkas lika mycket mellan 2 lag som det gör mellan Barca och real, är ju ganska ny här och är aldrig inne på nåt annat forum än detta så jag har ingen koll=D
Canaletes
12/22/2008 21:42
kolla in skönaste målet ;)
ponta p
12/22/2008 21:38
Metzelder vs Pigue 1-0
SAviola vs Bojan 2-0
Garcia vs bosquets 2-1
Drnthe vs Sanches? 3-1
Marcelo vs Sylvinho 4-1
Palanca vs Jeffren 5-1

haha den här är bara för jävla rolig...
Barcelona Culéé
12/22/2008 21:29
sebbaa

HAHA, aa nu håller jag med.

Välkomna in Madridistas!
sebbaa
12/22/2008 21:23
Nitho

Om alla bara kunde hålla sig lugna och sansade..
Fast å andra sidan så tror jag nästan det är jobbigare såhär forum - forum, eftersom det är lite omöjligt att ens skapa diskussion då ni är i ert stängda forum och vi måste svara här i såna fall.

Provokation är antagligen något vi aldrig kommer bli av med i fotboll, det är ett som är säkert. Men om man bara kunde komma hit och kommentera våra inlägg, där dessa kommentarer förövrigt hör hemma, skulle vi kanske få nån nytta av allt detta också. Det får vi knappast av att smutskasta varandra i eget forum. Och då vi än gång smutskastar (vi = alla) så kan man väl göra de face to face då och inte trycka bakom ett låst forum..

Bara min åsikt, tyck vad ni vill!

Culéé

Vettiga madristas är klart välkomna! Samma gäller andra också, det är ju bara att ha en moderator online hela tiden för att kunna spärra dom onödiga orosmakarna, de lär sig med tiden tror jag.. :)
Barcelona Culéé
12/22/2008 21:18
sebbaa

Där tycker jag att du har fel, vi borde stänga av forumet precis som de för madridistas, andra kunde vara välkommna.
Riktigt jobbigt när madridistas kommer o skriver goja.
Real Madrid Nitho
12/22/2008 21:16
Sebbaa:

Anledningen till att de inte gör det är väl för att det oftast blir till onödigt bråk, även i de bästa fall.
Annons: