/spanien/barcelona/forum/20529.aspx/spanien/barcelona/forum/20529.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 19
2008-08-26 20:02
Bernie

Om det nu är den startelvan, så tror jag att det blir 4-4-2. Kanske iaf. :D
Barcelona Saman.
2008-08-26 20:02
Både Eto'o och Henry från start? Bådar inte gott någon kommer att underprestera och det kommer inte vara Eto'o som vanligt...
Barcelona BchampioN
2008-08-26 19:55
Intressant med Piqué. Kan bli tufft på mitten med Keita och Touré. Hoppas dom mosar Wisla där.

Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-08-26 19:54
Barnie
Officellt?????????????????
Barcelona Bernie
2008-08-26 19:48
Här kommer startelvan iaf:

Valdés, Dani Alves, Puyol, Piqué, Abidal, Touré Yaya, Xavi, Keita, Iniesta, Henry i Eto'o.

Kul att Dani startar samt att både Yaya och Keita spelar från start tillsammans, ska bli intressant att se hur de jobbar ihop med Xavi!
Ett vasst anfall också i Iniesta, Henry, Samuel.
Barcelona Vampíro
2008-08-26 19:31
Känns inte som att det är matchdag, har sällan varit så lungt inför en viktig match som det ändå är ikväll. Det viktigaste i mitt tycke är att spelare som Henry och Iniesta får igång målskyttet, kommer dem igång så kan vårt lag bli riktigt farligt.

Håller tummarna för att ingen blir skadad och hoppas Hleb får lite speltid, han gjorde inte någon höjdarmatch sist såsom han gjorde under USA-turnén men det var ju dock starkare motsånd sist.

Visca el Barça!
Barcelona OkkaPokka1
2008-08-26 19:14
Jag gillade inför-rapporten. Var roligt att testa på att vara "Madrid dryg" :D
Barcelona BchampioN
2008-08-26 18:11
Klint//

Nej, inte direkt. Laget är väldigt starkt just nu. Och som jag ser det behövs inga fler värvningar, iår. Men det hade väl inte skadat med en vänsterspringare, då det inte finns några såna i laget just nu. Hleb är mer en centralfigur. Och Iniesta en mittfältare. Och det är ju främst dom som ska/kan spela där i laget, och göra det väldigt bra.

Kul med match snart.
Barcelona Pep.G
2008-08-26 18:09
Klint

Man måste medge att truppen är lite väl klen, en till värvning skulle inte skada fan.
Barcelona FCB_Alex
2008-08-26 17:59
Okaj, då kollar jag matchen på Barca Tv Online :D
Barcelona Klint
2008-08-26 17:59
Undrar om det blir någon sista minuten värvning för Barca i år. Det verkar dock inte speciellt sannolikt för närvarande. Vad tycker ni, behövs det någon ny värvning?
2008-08-26 17:52
Rekomenderar den här hemsidan troligen den bästa stream sajten enligt mig.
vad säger ni?
Engleska kommentarer är hyrda också. :P
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-08-26 17:50
Nej de visar den inte
Barcelona FCB_Alex
2008-08-26 17:50
Någon som vet om Barcas match ikväll visas på tv?
Barcelona Bernie
2008-08-26 17:03
Ciao-V

Jo, jag läste det där om Rivaldo. Han ser väl slutet på sin karriär och passar på att tjäna lite extra stålar, samtidigt lära de ett och annat om hur fotbollen funkar i Europa. Kul!

Barcaist

Jag hittade ett riktigt bra hostel vid Camp Nou. Leta dig fram på hostelworld. Kan säga att jag letade ett bra tag, tills jag hittade priserna jag fick. Från början så funderade jag på ett paket, men det visade sig vara lönsammare att ha lite mer tålamod och sen slå till med något eget ;) Biljetterna är inte heller fel, Rad 1 på långsidan i mitten, för en sexhundring via hemsidan.
Barcelona Barcaist
2008-08-26 16:56
Ämne: vet någon om caceres....
tror inte han startar precis varit skadad
Barcelona Barcaist
2008-08-26 16:55
är det någon som kan tippsa om en bar som det sitter väldigt många barca fans på en barcabar..
Killen som fixade biljeter vad fick du för boende för det priset ett hostel eller liknande skulle gärna vilja veta sugen på en resa i vinter. rikigt roligt med match idag tror barca vinner med 1-2.
Barcelona Jeffren :D
2008-08-26 16:40
vet någon om caceres kommer få starta idag?
och hur tror ni barca kommer att spela startelvan
Barcelona Ciao-V
2008-08-26 16:30
Bernie//
Rivaldo är klar för PFC Kuruvchi. Han lyckas få ett lukrativt kontrakt med klubben.

Har fått för mig att FC Barcelona har skrivit avtal med PFC Kuruvchi som innebär att de får träna på Camp Nou under vissa tillfällen.
Rivaldo ska då troligen komma tillbaka till sin gamla arena några tillfällen för träning.

Kul för honom.
Barcelona Barca 4 ever
2008-08-26 16:26
Ämne: Justintv är bästa st....
ok tack så mycket!;)
Barcelona Rambla
2008-08-26 16:24
Silly Season avslutas som vanligt. Ett Real Madrid som får panik sista veckan och ska köpa allt som rör sig fast de har ett bra lag redan. :)

Ska blir intressant att se hur mycket speltid de hemvända spelarna som Javi Garcia och de la Red kommer att få. För att inte tala om kaninen. Snacka om att förstöra sin karriär när han inte valde en annan klubb där han kunde fått spela.
Barcelona marcus
2008-08-26 16:17
A.Gaudi

Ronaldinho tappade motivationen. Rivaldo tappade fart med sin ålder och stannade upp spelet något enormt. Han var helt enkelt slut och Milanperioden blev inte mycket bättre.
2008-08-26 15:17
Justintv är bästa streamen som finns för närvarande antar jag.
Barcelona Barca 4 ever
2008-08-26 15:02
Finns det nån bra livestream-sida till ikväll??
Barcelona Bernie
2008-08-26 13:45
A.Gaudi

Svaret finns närmare än vad du tror. Se länktips.
Barcelona A.Gaudi
2008-08-26 13:14
har undrat över Rivaldo på sistone. när han spelade i barca var jag för liten för att ha någon koll på hur bra han var. jag visste att han var lagets stjärna osv men hur var det när han gick till Milan?

var det som när ronaldinho gick nu, alltså att han kom från en dålig säsong och ansågs vara på väg utför?
Barcelona Bernie
2008-08-26 13:09
Nu har jag bokat biljetter till Fc Barcelona - Real Betis via hemsidan. För de som har gjort samma sak tidigare, det är bara att hämta upp biljetterna på plats genom att visa upp kort och ID? Tacksam för ett snabbt svar! Ett tips förresten om ni ska boka biljetter: Köp allt själv, köp inte via perryman osv. Jag fixade flyg för 450:-, boende 4 dagar för 750:-, och matchbiljett via hemsidan längst ner på allra första raden på långsidan för 620 kr;-. 1820 kr allt som allt. Hur bra som helst.
Barcelona Koeman_4
2008-08-26 12:58
Haha, PFC Kuruvchi ger sig inte i jakten på en storspelare. Nu är det forna Barca stjärnan Rivaldo som dom är ute efter :P
Barcelona FCB_armin
2008-08-26 11:03
westinhoblaugrana

"Visar styrka gång på gång, det är det som gör att dem vinner nuförtiden."
VA?!
"Barcelona 79p"
VA?!

Vad snackar du om? Hur är du så himla säker på det nu då? Du kan väl göra en lista på vilka vi slår och med hur många mål med.
Och varför inte vilka som får varningar i matcherna. Snälla, lägg av...
Barcelona Bernie
2008-08-26 10:28
Ska bli gött och se vårt kära lag spela ikväll. Ölen, chipsen och dippen kommer stå redo, tröjan ska på, en skön kväll väntar, tippar på 1-4 ;)
Annons: