/spanien/barcelona/forum/20516.aspx/spanien/barcelona/forum/20516.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
MagicaJuve
2008-08-28 17:31
Ämne: Jag vill också ha Ju....
Hoppas det aldrig sker! Iaf inte i gruppspelet
Barcelona Criff
2008-08-28 17:30
Ja usch, ärligt jag tycker Liverpool är ett utav de tråkigaste lagen i världen. Precis den fotbollen som dem spelar, är den fotbollen jag hatar.
Torres är väl det enda positiva i hela det laget.

Kuyt är bara kräkmedel.

Jag hoppas att dem för en gångs skull åker ur gruppen.
Barcelona Bernie
2008-08-28 17:23
Criff

En femhundring på att Liverpool tar sig minst till semifinal? ;)
Barcelona Criff
2008-08-28 17:20
Jag vill också ha Juventus riktigt mycket, det kan bli en riktigt härlig match.
Zenit hade ovkså varit grymt då Arshavin hade velat ha revansch för att Barcelona inte slängde upp de där 25 - 35 Miljoner Euro.
Jag vill också ha ett jättelätt lag så man kan rotera spelare i den matchen.
Orka ha mega tufft schema så kommer säkert någon skada.
40 minuter kvar! Ska bli riktigt intressant!

Vem vill sätta 100:- emot mig att Liverpool & Chelsea kommer få skitlätta grupper? :)
Barcelona Bernie
2008-08-28 17:15
Criff

Jag hade inte haft något emot att möta Fiorentina, Arshavin & Co och Bayern Munchen.

Vill man vinna Champions Leauge så ska man naturligtvis klara av vilket motstånd som helst. Fiorentina har vi visat vad vi går för, Bayern är inte samma lag som för ett par år sedan. Tuffast blir nog Zenit om man frågar mig.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-08-28 17:15
Jag hoppas på Juventus, Panathinaikos (eller Marsielle) och Aalborg.
Barcelona Rambla
2008-08-28 17:06
Criff:

Den lottningen nederst om vi byter ut Famagusta mot Aalborg. Då åker man självklart och ser matchen. :)

Jag vill också ha ett starkt lag, gärna Roma eller Juventus. Det ska inte bara vara att glida igenom gruppspelet. Klart man vill se Barcelona mot starkt motstånd.
Barcelona Criff
2008-08-28 17:03
Kopierat från Barca Transfer Zone,

Strongest:
Barcelona
Beyern
Zenit
Fiorentina

Weakest:
Barcelona
Sporting
Basel
Famagusta

My preference:
Barcelona
Juventus (nice match, good test)
Panathinaikos (meeting henk again)
Famagusta

Vad tycker ni grabbar? Vilka hade ni velat möta?
Barcelona BchampioN
2008-08-28 16:58
Hyder /

Varför blir dina bokstäver fked up?
Ser ju ut som chinesiska bokstäver. Eller är det bara på min data det blir så.
Barcelona BchampioN
2008-08-28 16:57
Lottningen snart! =D
Ska bli intressant.
Barcelona Hyder
2008-08-28 16:49
Har en liten fråga: något har blivit konstigt (förmodligen bara för mig?) vad det gäller formalian på forumet. Alla Å:n, Ä:n och Ö:n ändras till Frågetecken. Väldigt irriterande och det har varit så i ungefär en vecka nu. Eftersom jag läser här dagligen skulle jag bli glad om någon vet vad probelemet är och hur jag kan åtgärda det.

(vet att detta inte handlar om klubben eller ens i närheten)

Tack på förhand.
Visca El Barça!
Barcelona Bernie
2008-08-28 16:47
Robinho var den som kunde bryta mönstret i Madrid, så det de förlorar är kreativitet i anfallet. Det hårda och ibland brutala spelet i England känns inte som rätt miljö för en lirare som Robson, men han kanske motbevisar oss alla och briljerar i Chelsea. Jag är dock en av de som tvivlar ytterst på att detta kommer ske. Bra nyheter är det iaf för C.Ronaldo då han nu nog slipper vara offret nr 1 för backarna att kapa.

Hyder

Kontakta redaktionen om ditt problem, så slipper vi se dina konstiga å, ä, ö. :D

Barcelona Gud är störst!
2008-08-28 16:46
Tippningen är tillbaka! Har saknat det. :D
Barcelona A.Gaudi
2008-08-28 16:45
Fast inte alla klankar ner på chelsea måste man ju erkänna att dom också har något på G. CL-final förra året och dom kommer blir mycket roligare att se på med tiden.

tror inte heller robinho passar i CL men vem vet, Ronaldo gör ju succe just nu så varför skulle inte robinho kunna lyckas. jag tror aldrig att robinho kommer nå samma framgångar men med rätt coach(scolari) kanske han kan lyckas.
Real Madrid Shi
2008-08-28 16:20
Robinho är ju inte direkt den smartaste på denna planet, lämna ett Madrid där han är fixstjärnan och ett lag som har något stort på gång för att dra till Chelsea, kanske fotbollsvärldens mest ogillade lag.

Det är inte första gången han gråter ut i media, och detta är en gång för mycket, bar man 10an i madrid skall man visa större respekt.

Jag håller med Rambla i det han skriver, killen kommer ångra sig stort, livet där är helt annat än i Spanien.
Barcelona Klint
2008-08-28 16:12
Shi

Ja vad ska man säga egentligen. Jag kan inte säga att jag sörjer alltför mycket. Enligt min mening så är Barca och Madrid ganska jämnlika. Försvinner då en startspelare ur något av lagen så ruckas den balansen något vilket rimligtvis borde var till fördel för det andra laget. Det andra laget är i detta fallet Barca och allt som gagnar oss (i viss måtta) ser jag tacksamt fram emot.

Ur ett fotbollsälskar perspektiv är det givetvis synd att Robinho försvinner från La Liga.
Barcelona Rambla
2008-08-28 16:11
Kan tyckas lite respektlöst av Chelsea att redan skylta med Robinho-tröjor innan man ens är överens om en transfer. Fast ingenting den klubben numera gör förvånar en längre.

Robinho kommer att ångra en flytt till Chelsea, det är jag nästan helt övertygad om.
FooTBaLL
2008-08-28 16:08
Shi

Tråkigt för er förstås, och tråkigt för stakars Calderon.
Real Madrid Shi
2008-08-28 15:55
Tänkte bara höra vad alla eminenta culés här inne ser på Robinho till Chelsea, bra för er eller bra för oss eller en annan synpunkt på det hela?
FooTBaLL
2008-08-28 15:49
R.I.P - ANTONIO PUERTA - 26/11 1984 - 28/8 2007
Barcelona tribente_magico
2008-08-28 15:21
MANO eller va det där äckliga fjanten hette som skrev krönikan om robinho!,

jag säger såhär, Visar real madrid respekt för robinho när man till varje pris till köpa ronaldo när man redan har en som kan bli världens bästa spelare och spelar på samma plats, och därmed stor chans att robinho skulle tillbringa mer på bänken än vad han redan gör. Givetvis insåg robinho det med!. och inte fan är det konstigt då att han vill dra?, ja vet inte om du själv spelat fotboll, men klart som fan han kännde sig besviken när klubben letar nya spelare på den position man spelar, det tyder ju att man inte är helt nöjda med robinho. sån pajas som skrev krönikan!
Barcelona Pep.G
2008-08-28 15:00
Kimmpa_fcb

Du får ursäkta mej:P
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-08-28 14:54
Pep.G

Skärp dig förfan.
Barcelona Pep.G
2008-08-28 14:50
RIP Antonio Puerta,

Jag har en härlig känsla inför den här säsongen, nån som håller med?. Jag känner hunger hoss Barca-spelarna, Jag vet att vi tar antingen CL-Titeln eller LaLiga-Titeln.

/Försök att hålla forumet i hyfsat skick (Red)
Barcelona A.Gaudi
2008-08-28 14:41
Goal.com har gjort en lista över hur dom tror 08-09 säsongen kommer sluta. det som sticker mest i ögonen, på en cule, är ju såklart att dom tippar madrid som vinnare.

det är i och för sig ingenting konstigt men däremot tycker jag att det var konstigt att Messi inte var vinnare i en enda kategori.
Barcelona Messi(as)
2008-08-28 14:21
Vet inte ens om någon redan länkat till intervjun med messi =) Såg den nyss på aftonblaskan.

Jösses!!
"Många skulle vilja skriva kontrakt med dig och erbjuda dig stora pengar. Varför byter du inte klubb?

– Barcelona är en viktig del av mitt liv. De hjälpte mig under en avgörande period i min karriär och tog hand om mina hälsoproblem (diagnostiserad med en hormonsjukdom som hindrade kroppen från att växa).

– Klubben har alltid uppfört sig väl mot mig och det är här jag hör hemma. "

Snacka om att jag ska gå runt med min Messi tröja idag =)
Barcelona A.Gaudi
2008-08-28 14:12
jag hoppas på två enkla lag och ett lite svårare, så det blir en "stormatch". då tänker jag på typ Bayern/fiorentina. vilket engelskt lag är det som inte är seedat i år? det brukar väl alltid vara något
Barcelona Messi-Lona
2008-08-28 13:08
Vi kan inte lottas mot Inter, Lyon, Villareal, Atletico, Real ... , Arsenal, Man U, Chelsea och Pool. Utan att underskatta några lag som vi kan lottas mot så ska vi inte ha några problem att ta oss vidare..
Barcelona Heywood Jablome
2008-08-28 13:02
Calderon är desperat just nu. Nästa år kommer Ronaldo, Kaka och Fabregas. Inte iår.
Barcelona DM1982
2008-08-28 11:49
Ämne: vet nån när lottning....
18:00 och den visas på Viasatsport 1 och Eurosport.
Annons: