/spanien/barcelona/forum/20512.aspx/spanien/barcelona/forum/20512.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messi#10
2008-08-28 21:25
så här tror jag pep ställer up mot numancia.

valdes
alves puyol marquez abidal
xavi yaya iniesta
messi etoo henry

men jag själv vill att man petar henry och flyttar upp iniesta där så keita kan spela.

jag vill också att caceres ska spela istället för marquez.
Barcelona Messi#10
2008-08-28 21:18
som det ser ut nu så blir det ingen ny vänster kant spelare men har en fråga!!

när stängs transfersfönstret??
Barcelona Evička
2008-08-28 21:17
Ämne: Eller så länkar man ....
Vem har sagt att det ska vara enkelt ;)
Real Madrid Shi
2008-08-28 21:07
No offence men fyfan vad tråkig lottning ni fick i CL, riktigt torr, absolut ingen av matcherna känns spännande på förhand. Likså är det inga motstånd utan dussinlag i ärlighetens namn, bästa laget efter er är Sporting och dem körde vi över med 5 mål i första halvlek med allt annat än första uppställningen.

Men det är ju säker förstaplats om man skall se det från den positiva sidan :D

Som Madridista får man i alla fall lite härliga höstkvällar med, Juventus och Zenit matcherna, kan bli riktigt kul!
Barcelona Messi(as)
2008-08-28 21:05
Eller så länkar man direkt till Pdf filen. Tog mig en kvart att hitta den filen på den sidan ;)
Barcelona Evička
2008-08-28 20:55
Ämne: Någon som har Barcas....
Det finns som pdf-download på den här sidan. Klicka rätt bara :)
Barcelona Tibidabo
2008-08-28 20:48
Även om det ser lätt ut på pappret, så vet man att det inte räcker med att ställa ut skorna på plan. Håller med om att lottningen känns lite trist för våran del(Gladast är väl Pep&Laporta), men man kommer ju kolla ändå, oavsett vilka lag man möter:)

Härligt med ligastart till helgen:)
-100%Blaugrana-
Barcelona westinhoblaugrana
2008-08-28 20:23
Kom nyss hem och såg lottningen barca fick. Säkert avancemang, skönt. Real fick en rolig grupp, men de borde klara sig vidare.

Om bara messi kan hålla sig skadefri denna säsongen så tror jag vi kan plocka hem någon titel.

Fan va gött att världens mest underhållande liga börjar på lördag!! :D Visca el barca.
Barcelona Klint
2008-08-28 20:06
Någon som har Barcas spelschema i CL? Letar och letar men finner inget.
Barcelona Ciao-V
2008-08-28 19:47
Ämne: Sergio the machine ....
Det har med UEFA-rankningen att göra.
Barcelona Barca_PXM
2008-08-28 19:33
Sergio the machine

Har du glömt straffmiss mot Frankrike EM 2000? Raul kunde hjälpa SPanien men han sumpade chansen. Vad säger du om det?

Och vem som helst med god attytid kan bli bra kapten o inte bara RAUUUUUUUL, det betyder inte mycket. Och vad innebär 102 matcher?

Det finns hur många anfallare som helst ska ha spelat för sina länder mer än Raul för Spanien. Batistuta har garanterat gjort 3 gånger mer mål för Argentina än Raul för Spanien.

Eller Romario hur många mål han har gjort för Brasillien om vi ska jämföra med Raul för SPanien? Eller som om Raul kunde avgöra stora matcher?

Hur många år Raul spelade för Spaniens landslag så vann han något med Spaniens landslag under sin bästa tid?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-08-28 19:29
Sergio the machine

Ni två måste nog vara de trögaste lirarna på hela sf, ta erat via pm om ni måste snacka vidare.

Ciao-V

Varför?
Barcelona Ciao-V
2008-08-28 19:27
Måste också säga som många andra att jag hade gärna velat ha haft åtminstone ett svårare lag i gruppen.

Är lite trött på det här snacket om att vi har haft tur jämfört med konkurrenterna!
Om någon har haft tur så är det Real Madrid. Hade Sevilla eller AC Milan kvalat, så hade de hamnat i pott 2. Alltså är det någon klubb som har haft tur så är Madrid. Så sluta med det där snacket.
Real Madrid Sergio the machine
2008-08-28 19:26
Barca_PXM
Förlåt men jag kan inte diskutera med dig du är inte mer än 12 år ärligt talat. Balhet är det enda saken man lär sig på dagis nu. jo raul är spaniens bästa målskytt genom alla tider. han gjort 102 matcher och varit kapten under en längre tid. Det har raul gjort.
Barcelona Captain Fantastic!
2008-08-28 19:24
Sergio the machine/

Jag har aldrig sagt något om att din klubb ska ha haft tur, snarare tvärtom. När jag sa att jag som cule kanske finner lycka och tur i att ni åker ut i gruppspelet så syftar jag på den svåra gruppen ni hamnat i. Både Juventus och Zenit kan slå ut er, men det är en disskussion som inte hör hemma här, jag hoppas dock att de gör det.
2008-08-28 19:24
Barca_PXM

Är du trög eller ta det via pm, vi vill inte se eran sandlåda disskusion härinne.

Pinsamt är bara ordet.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-08-28 19:23
Barca_PXM

Seriöst, skärp dig.

Ska bli roligt att se Torres mot Atletico, jag undrar hur han kommer uppträda om han gör mål.
Barcelona Barca_PXM
2008-08-28 19:22
Sergio the machine

Lyssna ha inte Balhet bara för du har:

Sergio Ramos
Casillias
Cannavaro
Heinzte
Sneijder
VDV
RVN
RAUL
Saviola
Higuain

AA juste har du glömt att RAUL SUMPADE straff mot Franrike EM 2000 i semifinalen?

Eller ska jag påminna dig om det? Så vad e det som e bra som Raul har gjort för Spaniens landslag?
2008-08-28 19:21
Barca_PXM
Hur gammal är du Raul är slut messi äger honom hmm låt mig gissa 12 år kanske du kanske ska lägga dig snart de börjar bli sent. Denari sant jag har stor respekt för xavi men att han säger raul hit och dit bästa mållskytt någonsin över 100 landskamper. Vad har någon vunnit med spanien dom senaste 20 åren innan 2008 ingen. Guardiola grym spelare men vann något nej man kan inte ta det han gjort ifrån han bara för han inte vunnit nåt.
Sergio the machine

Vafan snackar du om?

Ta det via pm om du ska snacka sandlåda nivån.
Real vann före Barca för de var de jämnare laget, spelade mer som ett lag, vilket barca inte gjorde.

Majoriteten härinne vet det så varför ska du snacka skit för?

Barca_PXM

Även du bör hoppa upp några nivåer, inte blir det bättre om du sänker dig till samma nivå eller hur?

Kimmpa_fcb

Jag håller med hade gärna velat se lite tuffare grupp me det laget vi har, känns som det hade varit det ultimata för att få igång laget för vad som skall komma.
Barcelona Rambla
Culés och madridistas, kan ni vara så vänliga att lägga ner det här meningslösa tjafset i forumen? Det leder aldrig någonvart och är bara allmännt störande.

Sergio the machine, gå in till ditt nu. Ingen orkar ändå med dig är.

Och culés, sluta käfta emot så tröttnar han och lägger ner.
Barcelona Jugador
2008-08-28 19:20
Ämne: Det enda negativa me....
Var så säker på att Barcelonas matcher visas på någon av Viasats kanaler, speciellt matchen mot Lissabon.
Barcelona BchampioN
2008-08-28 19:19
Barcelona Barca_PXM
2008-08-28 19:18
Sergio the machine

Sänk din BALHET och ring mig när Raul platsar i Spaniens Landslag, Raul e slut och Messi äger honom. Dra skojare.
Deportivo Denari
Ämne: Barca_PXM
Behöver ....
Xavi ledde ju bara Spanien till EM-guld. Vad har Raúl gjort?
Barcelona BchampioN
Det enda negativa med gruppen, i mina ögon, är att matcherna kanske inte kommer visas på Tv6 eller Viasatsport 1,2, eller 3. Då dom kanske inte är lika spännande. Och att flera grupper innehåller svenskar.
2008-08-28 19:16
Barca_PXM
Behöver inte ringa dig du kan snacka om raul så mycket du vill men raul har gjort mer för spanien än vad någon barca spelare gjort så du kan krypa tillbaka till din säng nu och hålla käft.
2008-08-28 19:14
Captain Fantastic
ber om ursäkt en bokstav fel förstog du inte meningen. Ni sitter och säger real har tur hit och dit alstå ni kan inte erkänna att senaste gångerna real spelat mot barca vad har hänt. När senast vann ni en match mot oss. Någon här skrev att vi hade tur förra sässongen 10 poäng före 2 och 17 före er. Jag ser inte mycket tur i det man kan ha tur 1.2.3 matcher men inte 38.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-08-28 19:14
Satan vad tråkig grupp vi fick. Jag skulle i alla fall vilja se Juventus i vår grupp, dels för att då skulle matcherna visas på TV6 (Mellberg) och dels för att min polare hejar på de och snackar alltid så mycket skit om Barcelona.

Atletico Madrid, riktigt svår grupp för de, även för Villareal.
Aja hoppas att de går vidare.
Barcelona Barca_PXM
2008-08-28 19:12
Sergio the machine

Lyssna SÄNK DIN BALHET OCH lek inte TUFF här bara för att du har, FÖRRESTEN RING MIG NÄR RAUL platsar i Spaniens landslag. Vilket skämt!
Annons: