/spanien/barcelona/forum/20491.aspx/spanien/barcelona/forum/20491.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2008-09-08 21:35
Ämne: DeBe:
Messi kom til....
Ja men han var storstjärna i Argentina och spelade med seniorerna i Newells. Ignorera honom, bara en okunning liten avundsjuk spoling.
Barcelona Ciao-V
2008-09-08 21:32
DeBe:
Messi kom till klubben vid 13-årsåldern. Vad kallar du det för?
Barcelona Rambla
2008-09-08 21:29
Ämne: messi är ingen egen ....
Nej, du har rätt. Istället är nog el Kun en egen talang.
Barcelona OkkaPokka1
2008-09-08 21:25
Ciao-V// Och till skillnad från den trion så tror jag att Eto'o tar den "andra chansen".

DeBe// Nu ljuger du.
Atlético DeBe
2008-09-08 21:22
messi är ingen egen talang
Barcelona Ciao-V
2008-09-08 20:59
Länk till Laportas intervju om Eto'os vara eller icke vara i klubben. Skönt att få det klargjort.

Antar att många liksom jag inte vet hur det låg till(ledningens inställning) när det gäller sommarens media jippo om Eto'o i Barca.

"...We have given a last chance to Rijkaard, to Deco and to Ronaldinho. But we never gave one to Samuel..."
Låter vettigt för mig.
Barcelona westinhoblaugrana
2008-09-08 20:35
ola16

Jag kanske också ska ner och se just den matchen!
Matchen spelas på kvällen, som alla andra la liga matcher gör, om det är en lördag så spelas den antingen 8 eller 10, söndag 7 eller 9 antagligen.

Arenan kommer inte vara fullsatt då det är Almería som står för motståndet, så du behöver inte oroa dig för att det ska bli slutsålt.
Sevilla ola16
2008-09-08 20:11
Tjena alla fans ! Jag har en väldigt viktig fråga. Jag ska troligtvis åka ner den 26 oktober och se Barcelona-Almeria och jag vill veta när på dygnet matchen spelas. Och är det svårt att få tag i biljetter för brukar det vara fullsatt på eran arena eller ? TACKSAM för svar!

Ola
Barcelona Smogen
2008-09-08 19:52
OkkaPokka1

Det är ju mycket möjligt, men man ska nog lägga in risken för skador och avstägningar i en trupp när man snackar spelare. Chansen att Xavi och Iniesta klarar att spela varenda match en hel säsong får ändå ses som obefintlig.

Nu är det ju ingen idé att gråta över spilld mjölk, så skit i Snejider, men någon till offensiv mittfältare, eller en vänsterkantsspelare hade ju behövts.

Fast det har väl alla på alla Barcaforum i hela världen konstaterat, bara Pep som inte fattat det tror jag...och han bör ju ha bäst koll av alla på spelarmaterialet, så jag hoppas det är han som har rätt och vi andra har fel. :)
Barcelona Ordem e Progresso
2008-09-08 19:11
J.Janerique

Förstår du själv att dina inlägg enbart ser ut som svammel? Du skriver som en schizofren tolvåring.

Du behöver inte låtsas som att du är någon sorts poet, för det ser vi på dina texter att du absolut inte är.
Delarocha RIP Puerta
2008-09-08 19:05
Okej. Var ditt inlägg ett svar till nån annans eller? Förstod inte riktigt syftet med ditt inlägg...
J.Janerique
2008-09-08 18:45
Dunga spelar för offensivt för mitt tycke. Vad Barca däremot alltid gjort, och gör? är att spela holländskt. Cruyff, vad är exakt hans roll nu igen? Gudfader? Det är inte "alla" klubbar i världen som har en gudfader. Maradona spelade "i rätt klubb" . Men Zidane var bäst? Smaken är som smaken, den skiljer dig åt. Vad vi vet är att Ronaldo var bäst i Barca och bankade helvetet ur försvarare.......
Barcelona OkkaPokka1
2008-09-08 18:42
Smogen// Jag tror nog han menar mittfältarna i startelvan, och inte våra kära bänknötare.
Barcelona Smogen
2008-09-08 18:20
westinhoblaugrana

"Hade inte bytat ut någon på vårt mittfält mot Wesley tbh"

Eh....hade du inte hellre haft Snejider på mitten än gudhjonsen? Då är du nog lite snurrig. :)
Barcelona BlueRed.
2008-09-08 17:35
Det finns ju fördelar med att Alves inte spelar i landslaget. :)
2008-09-08 17:33
Maicon eller Alves är hugget som stucket egentligen. Är väldigt imponerad av Maicon, så han kan mycket väl få starta. Men att inte ens Dani Alves är uttagen i truppen? Jaja, bara bra att han inte sliter ut sig visst? :).
Real Madrid Shi
2008-09-08 17:09
Messi(AH)

Vinner man Copa America med Brasiliens B-lag, medans Argentina har bästa möjliga lag med, Messi, Tevez, Riquelme, etc, etc. Så kan man inte va så kass. Bara för att han bänkar Alves är han inte helt inkompetent för det.
Delarocha RIP Puerta
2008-09-08 16:55
Milans bänk slår till igen. Ny skada tack vare deras avbytarbänk. Dida fick ryggskott när han satt obekvämt förra året. Nu Gattuso.

Visserligen var det nu landslagets bänk som skadade Gattuso men stackars milanspelarna som verkar vara extra känsliga för bänken.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-09-08 16:34
Messi(AH)

Jag kan hålla med om att Dunga inte är världens bästa coach hittills....men jag måste säga att Maicon är bättre än Alves i Landslaget...Jag följer alla matcher som Brasilien spelar och Maicon är grym...inga misstag backåt och är bäst i anfallet. Förresten så ligger Brasilein på andra plats i VM kvalet så Dunga måste göra nånting rätt iallafall, trots att jag tycker att Scolari borde ha tagit över jobbet Igen...men Chelsea langar säker mycket mer pengar....
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-09-08 16:34
Messi(AH)

Jag kan hålla med om att Dunga inte är världens bästa coach hittills....men jag måste säga att Maicon är bättre än Alves i Landslaget...Jag följer alla matcher som Brasilien spelar och Maicon är grym...inga misstag backåt och är bäst i anfallet. Förresten så ligger Brasilein på andra plats i VM kvalet så Dunga måste göra nånting rätt iallafall, trots att jag tycker att Scolari borde ha tagit över jobbet Igen...men Chelsea langar säker mycket mer pengar....
Barcelona Messi(AH)
2008-09-08 16:04
Dunga är en skam. Han borde ha blivit kickad för länge sen. Han har gjort väldigt många fiaskon hittills.Hellre Alves än Maicon.
2008-09-08 15:04
Brasilien vann med 3-0 över Chile i natt och de hade show. De spelade underhållande och vann enkelt. Ronaldinho missade en straff dessutom, ganska ovanligt. Iallafall så verkar inte Brasiliens landslag vara förstört, bara U23-laget.
Barcelona Suñol
2008-09-08 15:02
Gud är störst!: Gai är på landslagsuppdrag.
Barcelona Barca_4_lajjf
2008-09-08 14:49
När börjar matcherna i CL?
Barcelona Gud är störst!
2008-09-08 14:32
Är inte Gai Asulin med i Bárca Athletic? Isåfall varför fick han inte spela i segermatchen mot Gramenet? Konstigt.
Barcelona Barca_4_lajjf
2008-09-08 11:55
Messi Liknar sig själv som när han spelade 2005/06
Delarocha RIP Puerta
2008-09-08 11:47
Dem har ju inte lika bra spelare längre. När de var överlägsna hade de ett betydligt bättre lag. Idag är det ju få av dem i landslaget som tillhör den absoluta världstoppen. Möjligen Kaka och en Ronaldinho i superform, men det är han inte.
Barcelona Barca_4_lajjf
2008-09-08 11:32
jag gillar inte Dunga . han har förstört brasiliens landslag. Det som en gång var överlägset bäst i världen. e inte det längre.
Barcelona Palle Kuling....
2008-09-08 09:45
Ämne: Ämne: Mr Balo....
Dunga tycker väl att Alves är för offensiv :D
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2008-09-08 09:15
Ämne: Mr Baloo-Gonzalez.
....
Det stämmer. Dani Alves är inte uttagen i Brasiliens trupp. Väldigt konstigt beslut av Dunga.
Annons: