/spanien/barcelona/forum/20477.aspx/spanien/barcelona/forum/20477.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona _Barça_
2008-09-05 16:26

Edey86

Tack...
Barcelona _Barça_
2008-09-05 16:25

J.Janerique

Va har utseendet med fotbollen att göra? Beckam är ett äckel som kan inte ens ta hand om sin frugan o kidsen!
Han sålde sin själ till L.A Galaxi el va dom heter för pengarna.

Barcelona vill ha spelare som kan prestera båda på och utanför planen, som Alves, Messi m.m.
För oss fotboll är religion, inga sport!

Du har drukit några drinkar för mycket idag tror jag....
Barcelona Iniesta -
2008-09-05 16:25
J.Janerique//

"Den som inte tycker Beckham är snygg måste vara blind."

Eller b*g.
Ingen har ens sagt något om hans utseende. Varför tar du upp det?
Ingen bryr sig om det ens. Bara du.

Beckham gjorde väl ingen glad på planen, förutom den knappt halva sista säsongen av hans karriär i Real. Förutom tröjförsäljningarna så var han värdelös ju..

"De fostras i Manchester likt Cristiano - Sen är det dags för de största av scener."

Rent fotbollsmässigt så är Man U ett bättre ställe än Real Madrid.
Atlético Edey86
2008-09-05 16:22
J.J //

Vackrast? Sen när har ni spelat vacker fotboll? Det var många år sen.. Inte bara för att du är maräng nu, men, barcelona har alltid spelat bättre och roligare än er.
J.Janerique
2008-09-05 16:16
Säg så här: Om nu Beckham hade gått till Barca, så hade historian varit en annan. Även om jag personligen tycker att Becks borde blivit världens bäste 99, så förstår jag dem som aldrig tyckte han var världens bäste. Ronaldinho i sin tur - Tog ju hem priset. Vad det säger oss är enkelt. Sen ska vi vara ärliga, det finns bara två klubbar i världen som kan ha en megaspelare, som Becks i sin klubb, och de är Barca och Real Madrid. De fostras i Manchester likt Cristiano - Sen är det dags för de största av scener.

Den som inte tycker Beckham är snygg måste vara blind.
Barcelona FCB_armin
2008-09-05 16:08
J.Janerique

Vackrast? Njae, det tror jag nog inte. Nu får du börja tänka realistiskt. Man är inte vackrast om man bara köper stjärnor, man är vackrast när ens egna supportrar kan gå ut och stolt säga:" Jag är en Blaugrana ". Eller vilket lag det nu är. För det finns inget lag som är "fult", eller "vackert". Det är upp till en som supporter. Men resultatmässigt får du hålla med om att du kanske bör omformulera ditt svar för det gick inte så bra dem åren, Comprende?
Barcelona _Barça_
2008-09-05 15:53
J.Janerique

Det är nåt jävla fel på dig, på vilket sätt spelar ni vackrast? Driver du eller?
Sluta snacka skit och om du inte har nåt vettigt att skriva, skriv aldrig!
Barcelona bearlakeyours86
2008-09-05 15:47
Barcelona måste sluta spela så himla "fint" gör skit målen och vinn med 1-0 tex. Snälla spela rakare!
Barcelona Messi(AH)
2008-09-05 15:34
J.Janerique

Vad fan snackar du om. Om du ska fortsätta med ditt löjliga bullshit talk så kan du knipa igen och dra till marängerna. Tror nog att varje människa på jorden tar El gaucho i form före modellen Beck.

På vilket sätt var ni vakrast?
Barcelona FCB_Alex
2008-09-05 15:02
Iniesta,

det måste vara Puyol han har sjukt mycket muskler!
Barcelona Iniesta -
2008-09-05 14:40
J.Janerique//

Okej.
Delarocha RIP Puerta
2008-09-05 14:12
Ok.
J.Janerique
2008-09-05 13:53
Faktum kvarstår att Barca skulle ha varit världens rikaste klubb, om dem hade fått Becks. Jag menar, det var ju inte som så att ni inte, försökte få han. Det var tider det, Beckham ska faktiskt jag som Madridista säga, var den enda som sprang en enda meter på plan, när vi hade ökenvandring i fyra år. Och ja, ni vann mer titlar. Men vi var vackrast.
Delarocha RIP Puerta
2008-09-05 13:20
Bojan.
Barcelona FC-Barcelona
2008-09-05 13:14
Jag tippar nog mer på Valdes =)
Barcelona Exclusive
2008-09-05 13:04
Lätt Puyol ;-)
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-09-05 12:55
Ämne: Hej grabbar, detta k....
Yáya :S
Barcelona Iniesta -
2008-09-05 12:50
Hej grabbar, detta kanske är en ganska konstig fråga. Men vem tror ni är starkast i Barcelona på armbrytning?

Delarocha RIP Puerta
2008-09-05 12:28
_Barca_; Trots det har Real vunnit ligan två gånger i rad. Trots alla våra storstjärnor. Good on paper terrible on grass skulle man ju kunna säga om vårt lag än så länge.
Barcelona _Barça_
2008-09-05 11:04
Hej allihopa, skönt att man är tillbaka från semestern :)

J.Janerique

Vi har världsspelare som bla Messi, Alves, Eto´o och Henry. Varför skulle vi vara avundsjuka på Becham? Han är mer fotomodell än fotbollspelare.

Va har ni i Real? van nistelrooy, Raul och Guti som har sett yngre dagar och går snart i pension! Ni är avundsjuka på oss.

Barcelona Tompa
2008-09-05 09:41
FCB_armin:
Ronaldinho 2003-2006 spelade på en helt annan nivå än Beckham, det var verkligen klasskillnad. Beckham hade säkert genererat massor med pengar via prylförsäljning mm men på planen hade han aldrig blivit det lyft för laget som Dinho var.
Barcelona Tompa
2008-09-05 09:39
"Och en sak till, jag är säker på om Kun Aguero skulle välja att spela för mellan Barça & Real så skulle han välja Barça. riktigt riktigt säker på det."

Jag har också svårt att se Aguero flytta till marängerna. I ett val mellan Barca och Real Madrid väljer han Barca.
Barcelona FCB_armin
2008-09-05 09:36
Tompa

Håller med grovt. Iofs, vem vet vad Beckham hade åstadkommit, men med Ronnie var vi synnerligen lyckliga.
Barcelona Tompa
2008-09-05 09:26
"Barca är fortfarande avundsjuka på att de icke fick den gode David"

Det var bland det löjligaste jag hört på länge. För egen del är jag (tillsammans med många andra Barcavänner) väldigt glad att vi INTE fick Beckham utan Ronaldinho istället...
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-09-05 09:07
Ämne: Aguero vore definiti....
Shit alltså hur kan visa av marängerna vara så där blinda?
Avundsjuka för att ni fick Beckham?
Vad fick för han?

vi fick för Ronaldinho= 2 Primera Division 1 Cl utsätts även gånger som världens bästa fotbollspelare 1 gång guldboll vinnare.
Vad mer begär man av en ådan spelare?

Det är ni som borde vara avundsjuka på att vi fick Dinho och inte tvärtom.

Och en sak till, jag är säker på om Kun Aguero skulle välja att spela för mellan Barça & Real så skulle han välja Barça. riktigt riktigt säker på det.
Så gå runt med det Janerique.
Barcelona Criff
2008-09-05 06:58
Vi fick också 2 ligasegrar & 1 CL titel, medans Real fick? 0.
Nej tack, vi är glada att ni fick Beckham :)
Barcelona Koeman_4
2008-09-05 06:41
Ämne: Aguero vore definiti....
"Barca är fortfarande avundsjuka på att de icke fick den gode David"....

Nej vi Fick världens bästa Ronaldinho istället.
Så jag tror inte det finns någon här inne som skulle byta.
J.Janerique
2008-09-05 01:53
Aguero vore definitivt ngt att satsa pengar på. För inte fan hamnar han i Real Madrid? Det vore värre än Figo. Om Figo fick ett grishuvud, så skulle Aguero få ett får! Men slakta den som slaktas ska, fan det är sent, men icke om vi lever i Los Angeles tid. Och ja, Barca är fortfarande avundsjuka på att de icke fick den gode David, när det begav sig. Ja, vi vet att ni försökte. Men lycka till denna säsong!
Delarocha RIP Puerta
2008-09-05 01:15
Pep.G. Håller med dig, hade varit en drömvärning och den känns defintivt inte orealistisk. Messi/Aguero och kanske Eto'o hade inte smakat illa. Aguero hade ju lätt kunnat ta hand om vänsterkanten på samma sätt som Messi har högerkanten i dagsläget. Det hade varit drömmen och inför nästa säsong hoppas jag att ledningen (förhoppningsvis en ny) försöker köpa Kun.
Barcelona Pep.G
2008-09-05 00:05
Skulle det inte vara härligt med o se Aguero med Barca tröjan nån dag. Det vattnas i munnen bara av tanken. Atlethico har haft en sådan tur med och ha dom kanske 2 bästa anfallarna just nu. Fernando Torres och Kun Aguero. O han har ju sagt att han aldrig skulle spela för Real Madrid så varför inte försöka locka över han till Barca nån dag.
Annons: