/spanien/barcelona/forum/20462.aspx/spanien/barcelona/forum/20462.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona OkkaPokka1
2008-09-05 21:44
Jamen då vet vi ;)
Barcelona BlueRed.
2008-09-05 21:17
Jay-z, OkkaPokka1

Matchen visas även på Tv4Sport.
Barcelona OkkaPokka1
2008-09-05 20:18
Jay-z// Blir väl stream med datan då som vanligt.
Barcelona Jay-z
2008-09-05 19:57
Missa inte Usain "Insane" BOLT ikväll mot Powell 20.25 på tv4 :)

Är det nån som vet vart man kan se spanien matchen imorn??
Redaktionen
2008-09-05 18:14
Hur snygg David Beckham än må vara, så är det ett totalt ointressant ämne i ett Barcelonaforum. För de som vill fortsätta diskussionen hänvisar vi till Puertan eller Veckorevyn.com. Tack på förhand!
Barcelona Tompa
2008-09-05 18:05
Har läst rykten om att det kanske blir nyval i Real Madrid och att Florentino Perez kommer ställa upp för omval.

Personligen får jag ingen skrämselhicka om han tar över marängerna igen. Hans tre sista år som marängboss var ju sportsligt sett inte särskilt lyckade.
Barcelona Criff
2008-09-05 18:02
Sitter snyggheten bara i utseendet? Eller kan man också ha vackra fotbollsspelare med älskvärda personligheter såsom Ronaldinho?

Jag hade ju hellre spenderat 1 timme med Ronaldinho än Beckham. Tror nog jag hade skrattat lite mer runt Ronaldinhos närvaro än Beckhams snobb beteende.
Real Madrid petter.l
2008-09-05 17:24
Han har ju redan förklarat: "Den som inte tycker Beckham är snygg måste vara blind."

Barcelona Barca o Mort!
2008-09-05 16:49
J.Janerique

Jag vill bara fråga en fråga innan vi lägger ner, varför var ni vackrast?
Jag menar vi spelade iallafall 5 gånger vackrare än er de åren som vi vann ligan och cl.
Sevillista1
2008-09-05 16:41
Barca kom igen nu
Barcelona _Barça_
2008-09-05 16:39

Edey86

Det tackar vi för....en maräng skickat via DHL till dig :)
J.Janerique
2008-09-05 16:38
Vill ändå slå ett sista slag för Beckham innan vi lägger ner denna diskussion. Då Becks är off-topic egentligen.

Det var faktiskt inte många i Real Madrid som sprang en meter på flera år, men David var en av dem som sprang. Han är inte bäst så klart, men han var en kämpe. Han gjorde inte bort sig, kanske allra främst ekonomiskt i Real Madrid. Sen var han en av grundfigurerna till guldet under Capello. Att han stack till Los Angeles, låg i hans natur, då han älskar jet-set liv sägs det.
Barcelona Iniesta -
2008-09-05 16:37
Haha coolt att Sverige ligger före länder som Holland och Portugal.
Barcelona A.Gaudi
2008-09-05 16:34
Milan, Barca, Real, Man Utd och KANSKE numera nerazurri bör väl vara de största statusklubbarna. I juve känns det som att fokuset är mer på laget än enskilda spelare(förutom del piero) så de hamnar strax utanför.

Annars är det här en onödig diskussion som inte lär leda någonstans. Titta istället på min länk!

dom har listat världens "bästa" VM-nationer. där de har räknat ihop poäng de har samlat ihop sig genom hela historien. det grymma är att sverige faktiskt är på en åttonde plats!
Dvs ligger vi först av alla nationer som inte vunnit guld.
Atlético Edey86
2008-09-05 16:31
Ämne:
Edey86

Tack.......
Så lite så, bara sanningen så, håller er som ligavinnare inför den säsongen också, dessvärre får jag väl säga eftersom atletico förhoppningsvis ska hålla till bland top 3. Men ni kommer ta ligan, trots förlusten första matchen så såg det ändå lovande ut.
Sen måste jag ju nästan ta erat parti mot en maräng också ;)
Atlético Edey86
2008-09-05 16:27
Ämne: Säg så här: Om nu Be....
Jasså? Så alla andra megastjärnor som finns i andra klubbar då? De existerar inte eller är framtida spelare för Barcelona eller Real Madrid? Aningen trångsynt enligt mig..
Det faktum att du inte heller håller Man Utd speciellt högt den här säsongen är väl nästan ännu roligare. Klubben vann allt förra säsongen, vad gjorde ni i champions league..?
Barcelona _Barça_
2008-09-05 16:26

Edey86

Tack...
Barcelona _Barça_
2008-09-05 16:25

J.Janerique

Va har utseendet med fotbollen att göra? Beckam är ett äckel som kan inte ens ta hand om sin frugan o kidsen!
Han sålde sin själ till L.A Galaxi el va dom heter för pengarna.

Barcelona vill ha spelare som kan prestera båda på och utanför planen, som Alves, Messi m.m.
För oss fotboll är religion, inga sport!

Du har drukit några drinkar för mycket idag tror jag....
Barcelona Iniesta -
2008-09-05 16:25
J.Janerique//

"Den som inte tycker Beckham är snygg måste vara blind."

Eller b*g.
Ingen har ens sagt något om hans utseende. Varför tar du upp det?
Ingen bryr sig om det ens. Bara du.

Beckham gjorde väl ingen glad på planen, förutom den knappt halva sista säsongen av hans karriär i Real. Förutom tröjförsäljningarna så var han värdelös ju..

"De fostras i Manchester likt Cristiano - Sen är det dags för de största av scener."

Rent fotbollsmässigt så är Man U ett bättre ställe än Real Madrid.
Atlético Edey86
2008-09-05 16:22
J.J //

Vackrast? Sen när har ni spelat vacker fotboll? Det var många år sen.. Inte bara för att du är maräng nu, men, barcelona har alltid spelat bättre och roligare än er.
J.Janerique
2008-09-05 16:16
Säg så här: Om nu Beckham hade gått till Barca, så hade historian varit en annan. Även om jag personligen tycker att Becks borde blivit världens bäste 99, så förstår jag dem som aldrig tyckte han var världens bäste. Ronaldinho i sin tur - Tog ju hem priset. Vad det säger oss är enkelt. Sen ska vi vara ärliga, det finns bara två klubbar i världen som kan ha en megaspelare, som Becks i sin klubb, och de är Barca och Real Madrid. De fostras i Manchester likt Cristiano - Sen är det dags för de största av scener.

Den som inte tycker Beckham är snygg måste vara blind.
Barcelona FCB_armin
2008-09-05 16:08
J.Janerique

Vackrast? Njae, det tror jag nog inte. Nu får du börja tänka realistiskt. Man är inte vackrast om man bara köper stjärnor, man är vackrast när ens egna supportrar kan gå ut och stolt säga:" Jag är en Blaugrana ". Eller vilket lag det nu är. För det finns inget lag som är "fult", eller "vackert". Det är upp till en som supporter. Men resultatmässigt får du hålla med om att du kanske bör omformulera ditt svar för det gick inte så bra dem åren, Comprende?
Barcelona _Barça_
2008-09-05 15:53
J.Janerique

Det är nåt jävla fel på dig, på vilket sätt spelar ni vackrast? Driver du eller?
Sluta snacka skit och om du inte har nåt vettigt att skriva, skriv aldrig!
Barcelona bearlakeyours86
2008-09-05 15:47
Barcelona måste sluta spela så himla "fint" gör skit målen och vinn med 1-0 tex. Snälla spela rakare!
Barcelona Messi(AH)
2008-09-05 15:34
J.Janerique

Vad fan snackar du om. Om du ska fortsätta med ditt löjliga bullshit talk så kan du knipa igen och dra till marängerna. Tror nog att varje människa på jorden tar El gaucho i form före modellen Beck.

På vilket sätt var ni vakrast?
Barcelona FCB_Alex
2008-09-05 15:02
Iniesta,

det måste vara Puyol han har sjukt mycket muskler!
Barcelona Iniesta -
2008-09-05 14:40
J.Janerique//

Okej.
Delarocha RIP Puerta
2008-09-05 14:12
Ok.
J.Janerique
2008-09-05 13:53
Faktum kvarstår att Barca skulle ha varit världens rikaste klubb, om dem hade fått Becks. Jag menar, det var ju inte som så att ni inte, försökte få han. Det var tider det, Beckham ska faktiskt jag som Madridista säga, var den enda som sprang en enda meter på plan, när vi hade ökenvandring i fyra år. Och ja, ni vann mer titlar. Men vi var vackrast.
Delarocha RIP Puerta
2008-09-05 13:20
Bojan.
Annons: