/spanien/barcelona/forum/20460.aspx/spanien/barcelona/forum/20460.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Pep.G
2008-09-12 21:46
En fråga jag har frågat mig själv på sitone är varför inte Hleb får starta ? Han kan nog vara mycket bättre än Henry på vänsterkanten. Dessutom så har vi Bojan som kan skära in med sin högerfot. Och om du Pep gärna vill låta han spela så spela han Centralt och bänka Etoo. Bara vårt spel funkar. Jag vet att många av er kommer tjata m.m. Men ska vi spela bra så kan vi inte ha Henry på vänsterkanten, så enkelt är det. Hellre låta Etoo O Henry skifta på Centralanfallet än låta Henry spela som vänsterytter.

P.S Hoppas Pep tar med Sylvinho imorn. Tycker att Sylvinho är mycket bättre än Abidal.
Barcelona Pep.G
2008-09-12 21:41
FCB_Alex

Haha jag var nog lite för ung när Pep spelade. Men har sett några av hans matcher. Dem har ju nästan identiska spelstilar eller vad säger du ?
Barcelona FCB_Alex
2008-09-12 21:31
Pep tycker att Xavi är bättre än vad han själv var när han var som bäst kolla länken

Vad tycker ni vem av de är/va bäst?
Real Madrid Nr 5 Magic - Zidane
2008-09-12 21:19
Ämne: Ämne: SaM__- ....
Mot vilket lag var det han bombade in utanför straffområdet nu igen ;) ?

Haha du jämför Ruud och Bojan? Inte ens lönt diskuttera med dig ...
Barcelona _FCB_
2008-09-12 21:06
Jag tror att vi klarar av Racing på hemmaplan oavsett form på spelarna.
Barcelona Barcaist
2008-09-12 21:04
fast de brukar spela dåligt efter landslagsuppdrag, tror det blir tufft imorgon. Hört att hleb har jobbigt med spanskan och ser virrig ut på träningarna
Barcelona Barcaist
2008-09-12 21:02
jag vet att många frågar, men när man går in på Myp2p.eu då kommer massa kanaler upp hur vet man vilken matchen är på? Slappna av grabbar tror alla kommer vara på bättre humör när vi vinner imorgon.
Barcelona _FCB_
2008-09-12 21:02
Jag hoppas verkligen på vinst imorn, har tippat 3-0 :)
Barcelona RQ7
2008-09-12 20:49
Spara sidan istället för att fråga 24..
Myp2p.eu
Det är väl inte så svårt?
Barcelona Ciao-V
2008-09-12 20:33
Ämne: Ämne: ni är i....
Oj, du hann före. Det gör inget.
Barcelona Ciao-V
2008-09-12 20:32
Barcaist:
Tyvärr är många lite trötta på såna frågor. Liknande frågor ställs minst 10 gånger inför varje match. Länk till matchen?
Det är samma länk varje gång. Du får helt enkelt lära dig att spara sidan eller memorera det.
Eller så får du lära dig att söka det på internet.Så svårt är det inte att hitta det?
Barcelona Rambla
2008-09-12 20:25
Ämne: ni är inga riktiga b....
Hur svårt är det att leta själv? Varför inte spara länkar med streams när de så ofta nämns här på forumet? Det är oftast samma websidor det handlar om.

Där har du en länk men du får vänta till i morgon innan information läggs upp om vilka kanaler som sänder streams.
Barcelona Barcaist
2008-09-12 20:15
ni är inga riktiga barcavänner, varför skickar ingen en länk tll mig så jag kan se matchen på datan imorgon
Barcelona Rambla
2008-09-12 20:12
Ämne: SaM__- //

Gonzalo....
Kul där. Bojan är 3 är yngre än Higuain och du jämför de båda?

Bojan är en måltjuv ja. Jag tror knappast att du klagar på hästen i ditt lag som typ bara har gjort ett mål utanför straffområdet under hela sin karriär och då är han ändå över 30 år.
Real Madrid Nr 5 Magic - Zidane
2008-09-12 20:02
SaM__- //

Gonzalo överskattad, i så fall vad är inte Bojan då? Tror inte heller Bojan hade klarat sig i ett mittenlag de enda sättet Bojan kan göra mål är när Etoo, Ronaldinho(innan)Henry eller Messi serverar honom bollen 1 m från mål. Men som sagt inte någon av Gonzalo och Bojan är överskattade.
Barcelona Barca_4_lajjf
2008-09-12 19:19
Raul Tamudo är väldigt underskattad. Han e grym som fan tycker jag iaf.
Barcelona SaM__-
2008-09-12 19:12
Själv så tycker jag Higuain är den mest överskattade spelaren. Killen gör mål och man höjer han till skyarna.

Sätt honom i ett mitten lag några år så kommer alla glömma bort honom direkt.
Real Madrid Sherko
2008-09-12 18:30
RQ7

Håller med dig angående både zanetti och adebayor...

Adebayor får ju allt serverat framför sig innan han stänker in den :P
Barcelona RQ7
2008-09-12 17:50
Ehm..mest underskattad är svårt. Kanske Zanetti i Inter?
Får inte så väldans mycket uppmärksamhet, enbart när han tar sig förbi 1-2 spelare. Då nämns han.

En annan, kanske Van der sar. Får inte speciellt mycket uppmärksamhet trots hans supersäsonger i United.

Mest överskattad, ehm. Kanske Adebayor.

Barcelona Hetfield
2008-09-12 17:38
Kommer låta konstigt, men jag skulle säga att den mest underskattade spelaren är nog Eto'o, med tanke på hans målsnitt så får han inte ens hälften så mycket cred som drogba,ronaldo osv.
Barcelona Barcaist
2008-09-12 17:29
Mest överskattad är figo, mest underskattad är makelele. är det någon som kan skicka en länk där man kan se matchen imorgon, jobbar tyvärr och har ingen tillgång till tv. vore jävligt snällt
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-09-12 17:07
Eftersom det är inte mycket som händer här i Les Rambles så vill jag ställa till en fråga.

Vem tycker ni är den mest underskattade spelaren och den mest överskattade spelare?
Snälla skriv ner din lista gärna.
Delarocha RIP Puerta
2008-09-12 13:58
A.Gaudi, enligt de flesta här är han väl redan topp 5 i världen. Det var iallafall så det lät i somras efter att en youtube länk dykt upp.
Barcelona A.Gaudi
2008-09-12 13:26
Jag antar att de flesta på forumet är medvetna om det men jag missade det iaf. Thiago neves spelar numera i hamburg så då får vi väl ha koll på honom framöver. han kändes som forumets mest hypade spelare under sommaren så han borde väl kunna bli något speciellt.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-09-12 12:07

Fan va forumet suger så här dags...inget kul händer...Så jag ska ta mig tid att skriva om hur jag tror matchen mellan Barca och Racing kommer att se ut..
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-09-12 12:00
Hur fan kan Bolt tycka om Real Madrid. Madrid tycker säkert att han är för ful för att spela för de ;-P....
Delarocha RIP Puerta
2008-09-12 11:30
Ghazza; jag älskar verkligen hur dem har skrivit Franco:). Mitt bland massa andra kända, så har man bara valt hans efternamn och hans "jobbtitel" är ju helt lysande. "Tjena, Franco, diktator."
Barcelona Der Afro
2008-09-12 11:29
Ghazza: Ha ha, Aftonbladet kan man visst lita på ;-)
Barcelona Ghazza
2008-09-12 11:02
Der Afro,

Tur att Aftonblaskan inte har glömt bort honom iallafall ;)
Barcelona kluivert_nr9
2008-09-12 06:03
haha bra film... ;)
Annons: