/spanien/barcelona/forum/20454.aspx/spanien/barcelona/forum/20454.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid G.Fossati
2008-12-15 03:04
Dedeffo

Tror också på att vi har bäst chans av de italienska men man vet aldrig. Om Juve spelar som de gjorde ikväll kan de vara en svår nöt att knäcka.

Bland de spanska ser ni just nu starkast ut. Dock vet man inte hur något av lagen ser ut i slutet på februari. Skador kan vara ödesdigra. Zlatan hos oss. Eto'o och Messi hos er.

Ser fram emot den 19:e denna månaden när lottningen genomförs. Hoppas såklart att vi får möta Porto.
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 02:58
G.Fossati

Jag ser Inter som det enda laget som kan gå långt i Champions League men inte hela vägen dock. Juve och Roma tror jag inte kan gå långt.
Real Madrid G.Fossati
2008-12-15 02:57
Dedeffo

Ok? If you say so.

------

Till något annat:
Hur tror du det går i en eventuell åttondel mot oss? (Inter)
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 02:52
Kolla rankningen så fattar du att Spanska ligan är bättre. Det förklarar allt.
Real Madrid G.Fossati
2008-12-15 02:50
Dedeffo

Herregud människa vad du måste hävda dig. Förklara gärna vad du menar med "enligt uefa är den spanska ligan bättre". Ingenting jag hört talas om.
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 02:50
Jag hoppas och jag ber till gud att vi får ''Italienska'' ZlatanZ ZinternaZionale så att Svensk media kan knipa sin käft om Zlatans inter hit och dit i media.
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 02:49
Spanska ligan rankas högre än Italienska för någon anledning. Undra varför? Kan det vara för att den är bättre? Eller nej jag tror det är för att den är sämre.
Real Madrid G.Fossati
2008-12-15 02:48
Vilka hoppas ni på förresten i åttondelen?
Real Madrid G.Fossati
2008-12-15 02:47
Dedeffo

Nu tog du i så att du sket på dig :D. Enögd var ordet. Det vore väl på sin plats att jag skulle kontra nu men det finns ingen mening. Din uppfattning kommer inte förändras, inte heller min.

Jag är däremot öppen till en förklarning av några ord i ditt inlägg. "enligt UEFA så är Spanska ligan".

Reply please.
Barcelona 2HeadsOnEagle
2008-12-15 02:46
Det räcker med vilken liga som är bäst!

Det är en smak sak. Lägg ner det nu.
Ni skrämmer bort folk från forumet med er tråkiga konversation.
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 02:42
G.Fossati

Haha, okej. Skämmigt att vara så enögd. Serie A består endast av gamlingar, slutkörda spelare, och fuskare. Visst du får tycka att Serie A är bättre men enligt alla listor hit och dit och enligt UEFA så är Spanska ligan bättre och de kan inte ljuga.
Real Madrid G.Fossati
2008-12-15 02:40
Dedeffo

Svår fråga, men jag måste svara Serie A.
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 02:38
G.Fossati

Får jag fråga dig vilken liga är bäst om du jämför mellan Serie A och La Liga? Svara ärligt nu.
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2008-12-15 02:36
Men inte nästa, jag tror det är samma kille, han har bara bytt tröja..

Palla..

Jag kommer senare, ska ladda upp lite filmer från Valencia matchen..
Real Madrid G.Fossati
2008-12-15 02:35
Dedeffo

Jag har inte någonstans påstått att den italienska skulle vara bättre. Förslagsvis borde du läsa vad jag skrev. Och nej, det svider inte, varför skulle det? Har inget behov att hävda mig som du bevisligen har.
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 02:35
G.Fossati

Nej det är inte vad enskilda individer känner. Det är officiellt att Serie A är efter La Liga och Premier League. Du vet själv att det svider i ditt Serie A hjärta men du måste själv inse sanningen.
Real Madrid G.Fossati
2008-12-15 02:32
SaM__-

Bra att du plockar ut en mening av ett inlägg. Om du läst mitt första inlägg så ser du vart jag står i ämnet. Anledningen till att jag skrev det du så gärna ville påpeka är för att visa på att det handlar om uppfattningar. Vad den enskilda individen känner.

Om du nu blev irriterad är det upp till dig. Samma sak gäller om du inte tror på det jag skrev.
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 02:29
G.Fossati

Nu skämmer du ut dig totalt mannen. Jag vet att det svider i ditt Serie A hjärta, men du måste inse sanningen och ta en titt på tabeller, hur många lag som är vidare, pengarna, stjärnor och allt möjligt för att ens inse att Spanien är bättre. TYvärr men nu är det så.
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 02:27
G.Fossati

Både du och jag vet att Premier League och La Liga är bättre. De är rankade bättre, har bättre spelare, gick bättre förra året, har mer pengar, och Italienska lagen kommer det gå skit för detta året i Europa.
Barcelona SaM__-
2008-12-15 02:26
G.Fossati:

Du gjorde ju inte saken hela bättre. " De flesta i mitt umgänge anser att spanska är den sämsta av de 3 stora. Många av dem är Real eller Barca fans."

Du kommer med helt absurda argument som är helt ovetenskapliga så det skriker om det. Hur fasen har du tänkt att någon här inne ska ta ditt argument seriöst när du drar upp en så pass subjektiv argumentation så man blir irreterad. Jag skulle lika gärna kunna hitta på en historia om att mina vänner som b.l.a är Juventus och Milan fans tycker att Serie A är sämre än Allsvenskan. Låt oss leka med tanken att dem tycker det, inte fan spelar det någon roll isf? Och för det andra, ingen bryr sig, ingen tror på dig och framförallt ingen kan motbevisa det du säger.
2008-12-15 02:25
Sam,

Killen kommer hit direkt efter dom vunnit mot Milan och börjar bråka om vilken liga som är bäst. hahahha

Ett liv.com?

Det är som att jag skulle gå in på Uniteds forum direkt efter vi vunnit EL classico o påpeka. Fan Spanska ligan är mkt bättre än Engelska.

Han måste ha tagit nåt..
2008-12-15 02:23
I was there....Mot Valencia och Shakhtar.

Har Videos om ni vill se? :P

Dock tar det 10 min att fixa in..
Real Madrid G.Fossati
2008-12-15 02:23
Säg mig varför Premier League och La Liga ligger före Serie A men du påstår att de är sämre?

Jag har inte påsått någonting gosse.

Säg mig varför det finns en Serie A spelare som inte ens borde finnas med på topp 5?

Om du menar Ballon d'Or kan jag ge dig ett rakt svar: Har aldrig sett en logik i hur omröstningen fungerar där. Däremot vann Kaka året innan C.Ronaldo.

Säg mig varför alla säger att Italiensk fotboll är sämst?

Vilka är alla dessa? De flesta i mitt umgänge anser att den spanska är den sämsta av de 3 stora. Många av dem är Real eller Barca fans.

Jag står fast vid att det är en komplicerad fråga.
Canaletes
2008-12-15 02:21
Mes Que un Club ! 3

haha nej, kollar många video från youtube. skit coolavideo finns! :D

önskar att jag var där :)
Barcelona SaM__-
2008-12-15 02:21
Fan skärpning nu här inne. Dedeffo och Més Que att ni orkar leka vem-som-har-längst-penis tävling med ett Italien fans. Det är åsikter allt handlar om och inga faktum eller massa satans statstik ni drar upp. Det är JJ:s åsikt om att Italenska ligan i sin helthet är bättre medan ni två tycker spanska. Så sluta genast upp med personangrepp och så pass onyanserade inlägg som ni bidrar med just nu. Håll en bra nivå här inne eller lägg ner diskussionen genast.
2008-12-15 02:20
Ert nästa bästa lag blev iofs avklätt av Juve men på 10 matcher skulle lagen dela på vinsterna.

Komplicerad fråga.

Du menar Spanska ligans 6e bästa lag ????
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 02:18
G.Fosatti

Tänk inte bara på resultat. Roma vann över Chelsea, Juventus vann över Real Madrid, det betyder inte att Italienska är bättre. Ta en titt på vilka lag som figtas med i slutet. Kan lova dig att inget Italienskt lag kommer vara i Semifinalen.

Säg mig varför Premier League och La Liga ligger före Serie A men du påstår att de är sämre?

Säg mig varför det finns en Serie A spelare som inte ens borde finnas med på topp 5?

Säg mig varför alla säger att Italiensk fotboll är sämst?
2008-12-15 02:17
Cana.

Var du på plats?
2008-12-15 02:17
Haha, Snacka om att skämma ut sig, Vi fick ett roligt skratt iallafall.

Kan någon /RED rensa lite?
Canaletes
2008-12-15 02:16
Messis mål från läktaren, väldigt nära spelarna!!

Annons: