/spanien/barcelona/forum/20452.aspx/spanien/barcelona/forum/20452.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 2HeadsOnEagle
2008-12-11 16:42
Hahaha riktigt roligt med alla dessa artiklar. Men tycker ändo att Barca-Red ska gå in lite "hårdare"..

Men utmärkt jobb. Fortsätt så ;D!
Barcelona Okkapokka.
2008-12-11 16:38
Ämne: Okkapokka.
Det är v....
Såklart att man ska tro på sitt lag oavsett situationen,

Sen kan inte vi vara kaxiga i puertan, för den är som bekant inte öppen.
Spanien Söderström
2008-12-11 16:38
Jag vill gärna vinna en Salgado-tröja, och har tråkigt, så:

1 Om "man" är Diego Capel, alltså - han älskar ju Salgado så mycket att han har kopierat hans frisyr.
2 Som sagt.
1 Skulle Barcelona däremot förlora beror det på otur.
X Lurigt! Men ettan hör ju till frågan om Gutis storhet.
1X2 Eto'o blir Gagos uppgift. Henry behöver ingen ta hand om, han spelar ju inte i Arsenal längre.
1 Självklart. Frågan borde handla om hur länge det är uppe, ska vi säga antalet övertidsminuter?
- Antalet besökare på Camp Nou (Real Madrid-supportrar + Barcelona-supportrar).
1X De plundrar Inter på Mouriño (som vill återförenas med Gudjohnsen och köper honom) och Zlatan (som gör zuperzuccé).
- Schuster och Henke.
2 Självklart, han är ju tysk. Allt ont kommer från Tyskland.

(Jag är populist, för övrigt.)
Real Madrid Shi
2008-12-11 16:37
Robert

Vet inte om Spanienbloggens Robert är här inne och läser. (men han är culé som vi vet)

Måste ge honom beröm för hans väldigt intressanta inlägg som alltid är objektiva och professionella. Imponerande och alltid bra läsning!
Barcelona Pep.G
2008-12-11 16:32
Canaletes

En hundring på en 5-0 vinst för Barcelona nu på Lördag !:D
Real Madrid Canterano#1
2008-12-11 16:31
Okkapokka.
Det är väl klart att man tror på sitt lag! Hur många gånger har inte barca-supportrar kommit in på vårt forum och kaxat sig men sedan fått äta upp sina uttalanden..?

Det är ju bara naturligt att tro på sitt lag på samma sätt som du tror på Barca inför varje match, rätt eller fel?
Canaletes
2008-12-11 16:30
Kolla in dagens humörvinjet på SPORT! Så jävla sköön! :P hahaha!

BTW: På "Tipsrunda inför El Clásico" helgarderar jag frågan: Vad kommer man i Madrid att skylla på om Barcelona vinner matchen?
Barcelona Mes Que Un Club R10
2008-12-11 16:30
PAJKASTAREN, du e min favo :)
Barcelona Pep.G
2008-12-11 16:29
Okkapokka

Det är bara o följa mönstret. Det blir 5-0 till Barca nu på lördag.

3-0 mot Sevilla, 4-0 mot Valencia och 5-0 mot Real Madrid !
Barcelona Braxingen
2008-12-11 16:26
LoveChelsea,
Ja, underhållningsvärdet på SF/Spanien är högt just nu. "Tipsrunda inför El Clásico" toppar min lista med råge.
LoveChelsea
2008-12-11 16:24
Riktigt underhållande artiklar senaste timmarna, Keep up the good work!
Barcelona Okkapokka.
2008-12-11 16:24
Kan inte komma ihåg hur många som varit kaxig mot oss sen fått käka upp sina ord. Unai Emery trodde han skulle kunnan utmanövrera oss, Valencia fansen här på SF skulle "krossa oss på våran hemmaplan".

Det går i ett mönster och Real Madrid följer det mönstret.
Villarreal Grande Messi!
2008-12-11 16:23
Klockren stämning här inne idag! Det märks verkligen att El Clasico står runt hörnet..

Läste nånstans (osäker källa) att Real skulle sätta över Sergio Ramos på vänsterbacken för att sätta stopp på Messi & Alves, vilket för övrigt är idioti. Inte för att jag tror det men om han spelar där, vem sätter då imot att han kommer vara utvisad innan halvtid? ;P

Real Madrid Canterano#1
2008-12-11 16:22
Rambla,
Nä jag vet det men jag är optimist och jag måste tro på mitt lag! Jag är fullt medveten om att det blir en mycket svår match för oss, speciellt med tanke på skadesituationen, men det är till såna här matcher som vi kan lyfta oss!
Barcelona Okkapokka.
2008-12-11 16:22
Ämne: Braxingen,
Jag skul....
Eller inte :D
Barcelona Rambla
2008-12-11 16:18
Ämne: Braxingen,
Jag skul....
Optimist värre? Innan förra säsongens vinst så hade Madrid en vinst på de senaste tjugo åren. Det hör inte precis till vanligheterna att de vita vinner på Camp Nou.
Real Madrid Canterano#1
2008-12-11 16:17
Braxingen,
Jag skulle gissa att han inte skriver någon alls eftersom det bara kommer skilja 6 poäng efter matchen.. ;)
Barcelona Rambla
2008-12-11 16:15
Juande-effekten efter en match? Och det mot ett lag som i tanken redan börjat sin semester.

Salgado mot Messi? Vad har stackars gubben Salgado gjort för ont? ;)
Barcelona Pep.G
2008-12-11 16:14
Jag skiter FULLSTÄNDIGT i det här jäkla citatet om "att bollen är rund och att allting kan hända". Bolljäveln är fan fyrkantig nu på Lördag !. Jag vill att Messi ska sparka iväg Real Madrid. Sparka iväg dem till en 7: plats i ligan*. Jag vill att Messi ska göra så att Salgado aldrig spelar fotboll mer. Att Henry löper förbi "supervärningen" Metzelder tills han sträcker sig. Jag vill att Etoó ska göra så att Casillas aldrig vågar stå i mål mer. Jag vill att Puyol klipper till Raul så att han aldrig mer vågar ta på sig en vit tröja. OOOOOOOHHHH vad jag längtar !!!!!
Barcelona Braxingen
2008-12-11 16:12
chrisespaña,
Ditt scenario som du körde under Capellos tid om hur ligan skulle sluta: Tar du den nu när det är 9 poäng, eller kör du den efter El Classico, dvs 12 pinnar efter?

Jag tänkte, vi måste ju få ta kål på myten om att dina artiklar besitter övernaturliga krafter :)
Barcelona Dizzy
2008-12-11 16:10
Okkapokka.

Håller med dig. Dom kommer juh flippa över totalt:D

Messi kommer ha lek stuga mot marängerna!
Barcelona Okkapokka.
2008-12-11 16:09
Ämne: Taget från Puertan. ....
Även om dom skulle ha öppet nu skulle jag inte ens tänka en tanke att skriva där. Bara dom ser blårött på deras forum innan el clasico börjar pajkastningen.
Barcelona FCB_armin
2008-12-11 16:07
Taget från Puertan.

"Var är alla cules?

Hade varit kul o ha någon kompetent cule som kommer hit och säger hur dem startar osv, följer inte Barca."

Varför är Puertan stängd, Kviborg?
Real Madrid Cannavaro&Diarra
2008-12-11 16:05
Pajkastaren
Tycker det är ganska löjligt från hans sida.
Barcelona FS
Det börjar verkligen kännas att El Clásico är i antågande! Stämningen höjs, gammalt gråll grävs upp, spydiga kommentarer, knivarna slipas..
För er som inte läst den en, checka krönikan på Reals sida. Nu börjar det. Vem vinner uppladdningen?
Atlético Optimo_Kun
Sköna artiklar! Hoppas ni mosaar marängerna i helgen, vilket ni säkert gör
Barcelona Dedeffo
2008-12-11 16:01
Bojan kommer utvecklas mer när han går till Ajax. Specielt när Huntelaar har gått till Real.
Real Madrid chrisespaña
2008-12-11 16:00
Ämne: chrisespaña

En s....
Shit, det är ju hur stort som helst!
Real Madrid Cannavaro&Diarra
2008-12-11 15:59
Inte så farligt. Tycker ni klart er bra, två riktigt bra spelare som tillför mycket, men vårt ser värre ut.
Real Madrid Shi
2008-12-11 15:58
Dedeffo

Börjar man låna ut Bojan så är det historiskt sätt början på utvecklingen stagnerar.

Killen kommer säkert få chansen när nån av era anfallare blir skadade, ni har ju haft tur hittills med skadorna, men sånt håller aldrig i sig för alltid.
Annons: