/spanien/barcelona/forum/2044.aspx/spanien/barcelona/forum/2044.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Awymard
2015-08-23 17:51
@I.Cuenca:

Jag förstår att Rafinha är bra och att han springer mycket, men varför låter man inte Munir spela? Var det inte Munir som gjorde mål i första ligamatchen förra säsongen? Kommer Rafinha spela bra nu när han inte spelar som mittfältare?
Barcelona Barcelonistas
2015-08-23 17:49
Avstängd.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2015-08-23 17:49
Varför spelar inte Pique? skadad?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barieta
2015-08-23 17:48
Bra att Bravo startar, Ter Stegen agerar osäkert och står inte för några svettiga räddningar vilket bravo gör.

Ter Stegen är en risk dessvärre
Barcelona Barcelonistas
2015-08-23 17:47
Bänken är dålig nu men efter Januari kmr den va mycket bättre. Glöm inte att vi har två spelare som kmr spela för oss efter Januari.
Barcelona Liunil Masse
2015-08-23 17:46
@barcastuff: Bench Barcelona: Ter Stegen, Bartra, Gumbau, Sergi Roberto, Camara, Munir, Sandro #fcblive Bartomeu <3
Barcelona Vampíro
2015-08-23 17:43
Bench Barcelona: Ter Stegen, Bartra, Gumbau, Sergi Roberto, Camara, Munir, Sandro #fcblive FC Barcelona 2015 - särklass sämsta bänken i La Liga.
Flavía
2015-08-23 17:43
Man skall inte heller glömma bort att Guardiola begick harakiri när denne ställde upp med en hög backlinje under dubbelmötet.
Barcelona Erik Satie
2015-08-23 17:41
"vi har historia" Snälla kan du dra åt helvete. Jävla troll.
Barcelona Zamboza
2015-08-23 17:38
Mata inte trollet.
Barcelona Arda-Turan
JAG KRÄVER VINST KVÄLL SKITER I OM VI FÖRLORADE SUPER CUPEN
Barcelona Barcelonistas
Som jag påpekade tidigare oroväckande att Ter Stegen inte startar idag. Jag hade gärna sett Bravo i Cl och Stegen i ligan.
Barcelona I.Cuenca
2015-08-23 17:36
spännande med Rafinha ikväll från start
Barcelona neymar JR
2015-08-23 17:33
Det är självklart att både bravo
Barcelona NoGo™
@Andresito:

Tror inte de....
Barcelona Barcelonistas
Samma Atletico som saknade 2 av sina viktigaste spelare under finalen, ändå var dom 1 sekund från att vinna cl, om det inte vore för en helt makalös tur som ni hade. Real körde över oss? matchen på CN kunde vi gjort 3-4 mål i andra halvleken, Neymar hade kunnat punkterat matchen efter mathieus 1-0 mål va babblar du om haha? Överkörning är inte en liten 3-1 vinst på bernabeu, definitionen av överkörning är 5-0 och 2-6.
Barcelona Barcelonistas
2015-08-23 17:32
Vi har historia - när Real vann mötte dom ett Bayern som hade hönsgårds taktik som gynnade ditt Real. Ni mötte ett Dortmund som saknade hela elvan för fasiken ju? Trots de kunde matchen slutad 10-1 till Dortmund. Mot Atletico hade Real världens tur att Ramos satte hörnan för annars hade det blivit en fiasko säsong för Carlo. En säsong som Real var rätt usla, cl titeln räddade kvar carlo...

PSG fick tillbaka sina spelare inför returen och åkte på en 2-0 förlust tror du på allvar att det hade gjort någon skillnad? Bayern hade troligtvis gett lite mer motstånd men dom fick 3-0. Lätt och nämna motståndarna när dom har skador men när vi haren tränare som har drabbats av cancer, när vi har spelare borta då är det ingen som nämner jack shit.

1 Cl titel på 12 år gör än inte till världens bästa lag, det gör däremot 3cl titlar på 6 år, och 2 tripplar på 6 år. Ha en bra dag.
Barcelona Andresito
2015-08-23 17:30
@NoGo™:

Har vi någonsin haft en sämre bänk? Finns inte en enda bra spelare förutom ter Stegen.
Barcelona Zamboza
2015-08-23 17:30
@Vi har historia:

Troll varning.
Barcelona jawwa
2015-08-23 17:29
Vrf går bravo före Mats? Var det inte sagt att bravo skulle stå i cuperna och vice versa?
Barcelona Vi har historia
2015-08-23 17:28
Barcelonistas När jag skapade profilen har inget med saken att göra. Jag skrev inlägg här varje dag för 5 år sedan men lämnade när alla andra duktiga skribenter lämnade. Du är svenskafans största troll genom tiderna. Därför disskuterar jag inte mer med dig från och med nu. Arrividerci!
Barcelona Barca4life98
2015-08-23 17:28
Troll, luktar troll! El Pasillo is that you? En bra försäsong och en förlust för Barca, så tittar han fram igen...
Barcelona NoGo™
2015-08-23 17:27
Bench Barcelona: Ter Stegen, Bartra, Gumbau, Sergi Roberto, Camara, Munir, Sandro #fcblive

Skrämmande bra bänk......
Barcelona Andresito
Lucho visar vad han tycker om Bartras insatser när självaste Vermaelen går före, intressant.
Barcelona Barcelonistas
Lite besviken över att Bravo för starta och inte Ter Stegen. Är lite orolig att Ter Stegen kan komma att lämna om det blir så att Bravo får stå i dom flesta matcherna.
Barcelona Vi har historia
2015-08-23 17:26
Barcelonistas Vi pratar inte om Real här. Även om du älskar att prata om dom, dom förnedrade oss två gånger om förra säsongen. Trots att vi vann hemma. Vi diskuterar sopan Lucho. Vi mötte för i helvete PSG utan Veratti, Motta, Zlatan och Silva. Vi mötte Bayern utan Alaba, Ribery, Robben! När Real vann CL så förnedra dom världens då bästa lag Bayern Munchen. Dom förnedra Dortmund hemma också. Dom slog oss i finalen innan dess också. Och dom förnedra Atletico i CDR innan dom slog oss. Sen piska dom Atletico i CL med. Real var världens bästa lag utan tvekan. Lucho kommer alltid vara ett skämt och det kommer han bevisa denna säsong, han har redan börjat med pisk mot Bilbao och 8 insläppta på två matcher. Nu lämnar jag denna diskussion då jag inte tänker prata om Real, något du älskar att göra. Gå vidare!
Barcelona Smogen
2015-08-23 17:26
Är fast i Grekland och undrar om någon har ett tips på en streamingsida som har länkar som fungerar för mobil el surfplatta? Skulle uppskattas oerhört! :)
Barcelona Barcelonistas
2015-08-23 17:25
Uppenbart att killen är ett troll. Skapade profilen för 5 dagar sen, postat 6 meddelanden.

Hävdar att vi inte har någon spelide och att Lucho inte ändrat om något? Haha. MSN gjorde 122 mål föra säsongen men vi har ju ingen spelide var det någon som sa. Vi släppte in minst mål av alla toppklubbar föra säsongen. Fan Lucho du är så dålig vi har ingen spelide...
Barcelona NoGo™
2015-08-23 17:25
Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Mascherano Vermaelen Alba - Rakitic Busquets Iniesta - Messi Suarez Rafinha #fcblive
Barcelona neymar JR
2015-08-23 17:22
komedin när folk nämner Luchos karriär statistik genom att enbart nämna roma och Barcelona men glömmer fullständigt av hans sejour i Celta. Men förstår er när man ska trycka ner någon tar man med sig endast halva sanningen :)
Annons: