/spanien/barcelona/forum/20436.aspx/spanien/barcelona/forum/20436.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Pep.G
2008-09-20 00:58
Barca_4_lajjf

Han är ju skit duktig. Vilket lag spelar han i och hur gammal är han ?
Barcelona luis Enrique 21
2008-09-20 00:01
Ämne: Rambla// Nu försöker....
CFC-god
Förväxla inte vinnartradition med arrogans.
Chelsea är för övright känt som det mest arroganta laget i england. Jag har säsongs biljett till chelsea efter som jag bor i chelsea. Trots detta hjar jag på arsenal. Chelseas klubbkänsla förstördes samma dag som Abromovich gick in och kopte klubben av samma anledning kommer jag aldrig hoppas att city vinner en match. Jag hoppas verkligen ocksa att Barca möter chelsea i CL i år. Har varit härliga matcher imellan dom förut. Chelsea har en fantastisk trupp men det känns bara ogenuint när det inte finns ngn transfer budget att rätta sig efter.
Henry*14*
2008-09-19 23:48
Henry måste komma i gång nu!
För när han är i form då är han JÄVLIGT BRA!
Barcelona FC-Barcelona
2008-09-19 23:41
Barca_4_lajjf

Ett minne för livet är exakt vad jag sitter och tittar på nu :D
Barcelona Barca_4_lajjf
2008-09-19 23:23
Denna keeper e cp.. vissa vet nog vem han är.P
Barcelona Salcini
2008-09-19 23:12
Ingen som sitter på gamla "Dream-team" matcher? Hade vart härligt att få uppleva den epoken, då man precis fötts då och knappt visste vad en boll var. Skicka gärna meddelande i så fall.
Celta Vigo CFC-God
2008-09-19 23:11
Rambla// Nu försöker du ju enbart att provocera mig. Men jag faller ej för dylikt. Rent faktamässigt så är vår hela trupp bättre än er motsvarighet. Men det är ju förstås fakta som ni inte vill bekanta er med. Hoppas innerligt att vi möts i CL denna säsong. Alltid trevligt att slå ut arroganta barcelona. CHELS!!
Barcelona Barca_4_lajjf
2008-09-19 23:08
Ett minne för livet är

Valdes
Oleguer Marquez Puyol Van Bronckhorst
Edmilson
Deco Van Bommel
Giuly Ronaldinho
Eto`o

Final Laget:D
Barcelona Barca_4_lajjf
2008-09-19 23:02
Laget som slog real madrid flera gånger om!
Real Madrid #Luiz Nazario de Lima#
2008-09-19 22:32
Ni som kallar er Barcelona fans! kommer ni ihåg det hära laget

----------------Vitor-Baia----------------
----------Nadal------------Blanc----------
Ferrer-------------------------------Sergi
-------------------Guardiola--------------
------------Luis-Enrique----Figo----------
----------Pizzi-------Ronaldo----Geovanni

??
Barcelona Öööh
2008-09-19 22:04
Tackar!
Barcelona BlueRed.
2008-09-19 22:03
Öööh

El imbatible eller något liknande.
2008-09-19 22:03
Pep g
Det ar sant. Det ar klart en bra forutsattning och zambrotta hade en valdigt bra vanster fot for att vara hogerfotad.
Synd att man inte fick Lahm istallet for abidal.
Abidal ar en bra vansterback men jag tycker inte att han passar i barcas spelsystem. Var glad men forvanad nar dom kopte honom med tanke pa att barca brukar foredra mer offensivt skickliga vansterbackar.
Barcelona Öööh
2008-09-19 21:56
Vad blir "de oslagbara" på spanska?
Barcelona Messi(AH)
2008-09-19 21:39
CFC-God att du kommer hit och jämför Alves med Bosingwa gör att man ser dig som en idiot.
Barcelona Rambla
2008-09-19 21:28
Ämne: Träben? Jiisses du h....
Ja, han är ett träben. En bra högerback, snabb och atletisk. Kutar upp och ner utmed sin kant som en vinthund. Men det är också allt han gör, ett och annat inlägg får han till. Med andra ord en kompetent högerback och ingenting mer.

Är det någon som har tunnelseende så är det ju du, men det kommer knappast som någon överraskning.
Barcelona Pep.G
2008-09-19 21:10
luis Enrique 21

Ah men just nu så är nästan alla ytterbackar anpassade till vilken fot man är bäst på =)
Barcelona Ciao-V
2008-09-19 21:01
Puyol har sagt rätt vågat som catalan, att han värderar högre att uppnå framgång i Barca än i landslaget!

“The European Championship has not changed a thing for me”. “It is a very important title but I have always felt highly valued at Barça”.
Se länk.
Eller, det kan tolkas som så.
Barcelona Barca_4_lajjf
2008-09-19 20:50
Vart kom Bosingwa in i leken om världens bästa högerback? Ni måste skojja :S
Real Madrid Barcelona är bäst
2008-09-19 20:46
Ämne: ABIDAL ÄR DEN BÄSTA ....
Fan vad trött man blir när folk hela tiden skriver negativa saker om Abidal, Hur bra har Puyol varit i inledningen av säsongen.
Barcelona Ciao-V
2008-09-19 20:35
Henrique och Bayer Leverkusen på Viasat Sport 1.
Marchen började för några minuter sen.

2008-09-19 20:34
tycker att lAhm borde namnas nar man talar om dom basta vansterbackarna i varlde. Tycker han ar battre an clichy. Evra ar bast anser jag. Tror aven att ashley Cole det svinet hittar sitt forna jag i ar och blir bast i the premiership.
2008-09-19 20:31
Zambrotta, varldens basta vansterback i manga ar (innan han kom till barca tyvarr) Hogerfotad.
Barcelona Pep.G
2008-09-19 20:10
Shi

Det beror kanske på att dem flesta fotbollspelarna är högerfotade ?:S
Barcelona Ciao-V
2008-09-19 20:04
Shi:
Har inte sagt att Ramos är "medioker" i allmänhet. Har bara uttalat mig om hans prestationer i landslaget under senaste tiden.
Konstig egentligen att man ska behöva klaga på en spelare som är ordinarie i ett landslag som nyligen har vunnit EM och som har varit delaktig i landslagets prestation.

Ramos är i övrigt, allt annat än medioker i den spanska ligan. Han är en av världens bästa höger backar.
Det var inte det jag kritiserade honom heller.

Nog om denna diskussion från min sida.
Barcelona J.Gamper
2008-09-19 20:03
ABIDAL ÄR DEN BÄSTA VÄNSTERBACKEN! näh skojja... men seriöst Abidal har verkligen inte övertygat mig senaste matcherna.

Trodde att han skulle höja sig ett snäpp den här säsongen med tanke på att han är så beroende av sin fysik.. och Pep har väl infört hårdare fysiska träningar? lr

Ibörjan på förra säsongen spelade han mycket bättre tycker jag, han såg stark snabb ut o löpte fram o tillbaka som ett djur.. men hans inlägg har alltid varit dåliga :P
Delarocha RIP Puerta
2008-09-19 19:39
Shi, vad var det skumma med det stycket? Har du sett Ramos de senaste landskamperna? Han är långtifrån stabil. Enligt mig relativt usel offensivt har han varit. Men är ni nöjda med honom är ju det självklart huvudsaken.
Real Madrid Shi
2008-09-19 19:32
Ciao-V

Inte är det jag som skämde ut mig och påstod att Alves är medioker.

En objektiv åsikt ang. Alves vs. Bosingwa.

Bosingwa är långt ifrån så dålig som många vill få det till, killen är faktiskt riktigt bra, snabb, stark, bra försvarare och fina offensiva kvalitéer, men bättre än Alves? Nej.

Alves har ett mycket bredare register även om han är sämre Bosingwa, men med det betyder det inte att Bosingwa är dålig.

En kul grej är att det kryllar av riktigt duktiga högerbackar ute i Europa med det är riktigt snålt med riktigt duktiga vänsterbackar.

Clichy, Evra är nog de bästa just nu, Marcelo kan utvecklas till en, men det är en bra bit tills dess.
Barcelona Ciao-V
2008-09-19 19:30
Shi:
Ja du… Har läst dina åsikter om Alves i detta forum sen igår. Tror du att jag tar dem som seriösa och konstruktiva? Nix!
Barcelona RQ7
2008-09-19 19:28
Bosingwa är inte ens topp 3 högerbackar i världen. Så snacka inte.

Miguel har inte varit bra senaste åren, inte konstigt att han bänkas i landslaget.

CFC-God// Orkar egentligen inte snacka om det längre, men kan ju nämna det att Alves även har bättre teknik än Bosingwa.
Whoopa, så Alves vinner i slutändan.
Ciao.
Annons: