/spanien/barcelona/forum/20431.aspx/spanien/barcelona/forum/20431.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BlueRed.
2008-09-20 21:20
Canaletes

:)
Barcelona Liooneel#10Messii
2008-09-20 21:16
Är det någon som har vet vart man kan ladda ner filmen om Barcelona fast med engelsk/svensk text?
Lite jobbigt och kolla om man inte förstår spanska ;P
Barcelona FCB Més que un club
2008-09-20 21:03
Canaletes

Jaa precis! Man ser hur överlyckliga alla blir! Man får ju rysningar när man ser det ju. Helt sjukt!
Canaletes
2008-09-20 21:00
FCB Més que un club

Skulle också vilja se den. Här har du länken där han gör 3e målet på bicicleta. Gaspart's vrål är bäst av allt tycker jag :P

Barcelona FCB Més que un club
2008-09-20 20:53
Jag hade velat se matchen mellan Barca och Valencia. Då självaste Rivaldo gör hattrick och för oss vidare till cl-kval.
Barcelona RQ7
2008-09-20 20:51
Grabbar det börjar närma sig 200000 inlägg på forumet nu. Keep it up ;)
Barcelona RQ7
2008-09-20 20:46
Aguero är riktigt sick. Mål nästan varje match.
Barcelona Salcini
2008-09-20 20:20
Väldigt tacksam för alla länkar:) Fortsätt gärna ni som vet med er att det finns fler ute på www. Har en känsla av att det finns ett allmänt intresse av alla gamla stormatcher.
Barcelona BlueRed.
2008-09-20 20:17
Rambla

Tack! Den matchen har man letat efter!

Tack ni andra också som länkar!
Barcelona Rambla
2008-09-20 20:10
Salcini:

Här har du. En av de grymmaste matcherna under 90-talet. Barcelona möter Sevilla hemma på Camp Nou i den sista ligaomgången. Förutsättningarna var så här: Deportivo, som hade ett storlag på den tiden, bara behövde vinna hemma på Riazor mot ett omotiverat Valencia. Barcelona behövde vinna mot Sevilla samtidigt som Deportivo måste tappa poäng.

Barcelona ligger under i halvlek med 1-2. I andra halvlek blir det målexplosion och propagandafotboll på Camp Nou. Men då händer det, Deportivo får straff på övertid på Riazor när det står 0-0. Ja, tom valencia-spelare tycks nästan jubla för de ser ju hellre Depor vinna titeln än Barcelona. Den numera berömda straffen av Djukic avgjorde vart titeln hamnade.

Stoichkov, Laudrup, Guardiola, Romario, Sergi och Zubizarreta alla på plan. Koeman sitter på bänken. Pep Guardiola är magisk i denna match.

Håll tillgodo.
Barcelona Gud är störst!
2008-09-20 20:00
Salcini

Här är en massa olika matcher osv... Checka in det där
Barcelona Barca o Mort!
2008-09-20 19:47
Där finns det några matcher från 1992 och annat om barca :)
Delarocha RIP Puerta
2008-09-20 19:25
Salcini; kollat piratebay? Finns säkert där.
Barcelona Salcini
2008-09-20 19:09
Finns det ingen som sitter på gamla Barca-matcher? Framför allt från "Dream Team"-tiden. Eftersom jag föddes runt den tiden skulle det vara kul att få uppleva den vackraste av alla Barca-epoker.
Barcelona BlueRed.
2008-09-20 18:08
KW

Om du har provat att installera om Firefox redan så kan du testa det här;
Starta Firefox, i adressfältet skriver du about:config, tryck på knappen som kommer upp (står något med att du lovar att vara försiktig)
när du har kommit in så finns det en sökruta längst upp, i den skriver du Java, då får du fram allt som har med Java att göra. Kolla sedan så allt är rätt (värde), jag skriver ner mina inställningar så kan du gå efter dom och kolla om det funkar sen. (Starta om Firefox efter att du har fixat) Om dina inställningar redan ser ut så här så kommer jag inte på något än, hittar jag något annat så skriver jag till dig.

browser.urlbar.filter.java. Värde; True
java.allow.mailnews. Värde; False
java.enabled. Värde; True
java.options.relimit. Värde; False
java.options.showInConsole. Värde; False
java.options.strict. Värde; False
network.protocol-handler.external.java. Värde; False
security.enable_java. Värde; True

Ursäkta att jag skickar det här, men det skulle inte funka med PM, listan skulle bli mycket svår att läsa.
Barcelona BlueRed.
2008-09-20 17:57
Ämne: Maradona KANSKE till....
Messi-lona

Aldrig tyckt om honom, tack och lov att det inte är Barcelona han kommer till.
Delarocha RIP Puerta
2008-09-20 17:45
Låter skumt. Då har jag dessvärre ingen aning:/
Barcelona Barcelona #7
2008-09-20 17:20
KW

Jag har ingen aning :S
Barcelona KW
2008-09-20 17:02
Barcelona #7,

Jag får inte fram "flikarna".. menyerna så att säga.

Delarocha, jag testade precis med Opera. Samma problem. Jag har installerat flash + java, vad har jag glömt som Internet har automatiskt?
Delarocha RIP Puerta
2008-09-20 16:59
KW; byt webläsare till Opera. Bytte jag till nyligen då jag hade diverse problem med både Explorer och Mozilla. Kan varmt rekommendera Opera, även om det är relativt ovanligt så är det jävligt mkt smidigare än de andra jag testat faktiskt:)
Barcelona Barcelona #7
2008-09-20 16:46
1: In på Tabell.
2: Fotboll
3: Q - Z
4: Spanien
5: Du är inne på La Liga ????
Barcelona KW
2008-09-20 16:41
En fråga:

Här på sv.fans så ska man ju kunna kolla alla möjliga tabeller från spanien, england o.s.v.

När jag klickar på tabeller så får jag bara fram allsvenskan och kan inte bläddra i dom rutorna som ska finnas .. typ : "Sverige, Fotboll, Sport" eller nått sånt.

Använder Firefox. När jag testar i Internet Explorer så fungerar det. Men jag tänker inte byta bara för det. Har senaste java och flash installerat, något mer man kan installera / uppdatera? Någon som har haft samma problem?
Real Madrid real-m-adrid
2008-09-20 16:37
okej tack Qanii då vet jag det tack:D
Barcelona Qanii
2008-09-20 16:10
Ämne: det är sant det ni s....
Du kan rätta till dina fel genom att trycka på:Redigera eget inlägg. så slipper du skriva om allt och dubbel posta det....
Real Madrid real-m-adrid
2008-09-20 16:06
det är sant det ni säger, att higuin inte är den sprinter som eto heller. Men just nu är han något att ha ju. Han får ju massor av chanser att göra mål med sina löpningar, bara för mycket stress när han är framme vid målet. Bara han gör mål och gör som han har börjat så räcker han för tillfället.

Vem som ska ersätta ruud är mycket svårt enligt mig. Vet nästan ingen som har det ögat för mål som han, och alla som finns ute är gamla, eller rättare sagt börja komma till ålderna. Den stora frågan är ju om real kommer fortsätta spela med en sån tank? eller att gå till den gamla real spelet alltså mer kreativt spel. som ni har barca just nu. Enda spelaren som kan erskätta han är Huntelar! kopia exakt och det vet alla.

och det är sant vi har inte vi har inte erkätt zidane, om man ens kan erkätta han? som med ronaldinho? eller som messi som ni har nu? är praktiskt omöjligt att erkätta de, så bättre bytta spelstil som real har gjort tycker jag.

Som löppare finns den en som jag ser skulle vara i real, fast hundra procent omöjlitg! det är Aguero! helt omöjligt , men vi båda vet den som har han i sitt lag, vet vad han kan. Den som skulle kunna ha som löppare är david villa! det vet vi alla också vad han ger. Ingen i barca och i real hade tackat nej till villa eller aguero.

Grejen med real i Cl, vet jag faktiskt inte vad som händer, hoppas de ggår hela vägen bara.

Real och barca är aldrig bra på borta plan! vi köra vårat spel mot vilket mostånd vart som hellst, i rymden också om vi har match dår! det finns bara offensiv, döda matchen, göra 10000 mål om det går. Medan andra borta plan kör defensiv avaktar, gör 1 mål sen vinner det, och dödar matchen hemma. medan vi vill döda överallt. Finns inte en chans att real elelr barca är nöjda med 1-0 resultat eller 2-0 på borta helt omöjlitg! tro mig, vet vet det. Och hemma plan då? 3-0 resultat är acceptabelt, vi har världens mset kräsna fans! om vi gör 5-0 mot ett lag! och spelar dåligt i 10 min medans vi leder mde värsta mål skillnaden så blir det buu roop. om vi får press mot oss även om vi leder med 3-0 så blir det kaos. Aldrig nöjda fans.

En spelare i våra lag kan inte bara göra det han e bra på, sin positon! då han blir sämt konstigt nog! Tex. abidal. Han är en är världens bästa försvarare och bästa på vänster back platsen defensivt. han jobb är att vara defensiv. Men det räcker inte. han måste kunna show, offensivt också, annars han blir sämst, samma som zambrotta. Helt sjukt i våra lag, det räcker inte bara göra det man ska. man måste vara utöver det vanliga. Våra högerbackar då? finns alvex,ramos,micon, alla de är utöver de vanliga, alla har allting som mittfälatre har och anfallare , helt sjukt.

skulle inte förvåna mig om våra målvakter börja trixa och show, och att det ska vara krav på det?? då kan man köpa han från sao paulo tror jag det var han gör frispaks mål och allting. haha

förstår ni vad jag menar typ? ha det bra igen:D

förlåt för jag skicka igen! skrev ett fel
Barcelona Messi(AH)
2008-09-20 16:04
Skönt att idioten CFC-God lämnar. Deco som knappast har blivit bästa spelaren i LA Liga blir Premier Leagues bästa spelare direkt.

Oh Terry, Oh Terry.
We could have won the CUP
But you fucked it UP
Oh Terry, Oh Terry.
Barcelona Qanii
2008-09-20 15:59
Ämne: Det verkar vara lugn....
Kalou hör inte hemma i barca. Pedro är en bättre spelare än mig. vad ska vi med kalou till? Vi kan inte lösa alla problemen med att köpa nya spelare. Kolla på Tottenham de har riktig bra lag och spelet funkar ändå inte för dom, ramos lyckas inte får ihop laget serien har precis börjat men endå.

För några år sedan, innan de va match tänkte jag hur mkt kommer vi vinna med denna helige?kommer dinho sätta frisparkana eller inte? kommer lejonet springa sönder backarna? Allt känndes så säkert jag frukta inget lag för vi va världens bästa lag på pappret och på plan. Vi har än ett utav världens bästa lag på pappret men, på plan så är det anorlunda. Känns inte lika säkert att möta sporting, eller alla botten lagen längre. Det känns inte säkert med 1-0 lednig längre.
Barcelona RQ7
2008-09-20 15:58
Hade inte sagt nej till Kalou. Intressant spelare med bra kvaliteér. Som han dock inte helt får ut i Chelsea.
Dock om han skulle vara start är ett frågetecken. Känns inte som en vänsterspringare.
Tror inte det skulle vara en omöjlighet om Barca vill ha honom.

"According to the Daily Mirror, Côte d’Ivoire forward Salomon Kalou could be on his way to Barcelona for a mere €7.5 (₤6) million."

Billigt?

Men är det någon jag vill se på Barcas vänsterkant är det Franck Ribery. Vilken lirare.
Drömvärvning som jag tror aldrig händer dock.

Messi-Lona//
Hade varit kul att se.
Barcelona Messi-Lona
2008-09-20 15:58
Maradona KANSKE till Inter,, I tränarstaben så klart,, vad tycker ni om det.. Roligt tycker jag
Real Madrid real-m-adrid
2008-09-20 15:57
det är sant det ni säger, att higuin inte är den sprinter som eto heller. Men just nu är han något att ha ju. Han får ju massor av chanser att göra mål med sina löpningar, bara för mycket stress när han är framme vid målet. Bara han gör mål och gör som han har börjat så räcker han för tillfället.

Vem som ska ersätta ruud är mycket svårt enligt mig. Vet nästan ingen som har det ögat för mål som han, och alla som finns ute är gamla, eller rättare sagt börja komma till ålderna. Den stora frågan är ju om real kommer fortsätta spela med en sån tank? eller att gå till den gamla real spelet alltså mer kreativt spel. som ni har barca just nu. Enda spelaren som kan erskätta han är Huntelar! kopia exakt och det vet alla.

och det är sant vi har inte vi har inte erkätt zidane, om man ens kan erkätta han? som med ronaldinho? eller som messi som ni har nu? är praktiskt omöjligt att erkätta de, så bättre bytta spelstil som real har gjort tycker jag.

Som löppare finns den en som jag ser skulle vara i real, fast hundra procent omöjlitg! det är Aguero! helt omöjligt , men vi båda vet den som har han i sitt lag, vet vad han kan. Den som skulle kunna ha som löppare är david villa! det vet vi alla också vad han ger. Ingen i barca och i real hade tackat nej till villa eller aguero.

Grejen med real i Cl, vet jag faktiskt inte vad som händer, hoppas de ggår hela vägen bara.

Real och barca är aldrig bra på borta plan! vi köra vårat spel mot vilket mostånd vart som hellst, i rymden också om vi har match dår! det finns bara offensiv, döda matchen, göra 10000 mål om det går. Medan andra borta plan kör defensiv avaktar, gör 1 mål sen vinner det, och dödar matchen hemma. medan vi vill döda överallt. Finns inte en chans att real elelr barca är nöjda med 1-0 resultat eller 2-0 på borta helt omöjlitg! tro mig, vet vet det. Och hemma plan då? 3-0 resultat är acceptabelt, vi har världens mset kräsna fans! om vi gör 5-0 mot ett lag! och spelar dåligt i 10 min medans vi leder mde värsta mål skillnaden så blir det buu roop. om vi får press mot oss även om vi leder med 3-0 så blir det kaos. Aldrig nöjda fans.

En spelare i våra lag kan inte bara göra det han e bra på, sin positon! då han blir sämt konstigt nog! Tex. abidal. Han är en är världens bästa försvarare och bästa på vänster back platsen defensivt. han jobb är att vara defensiv. Men det räcker inte. han måste kunna show, offensivt också, annars han blir sämst, samma som zambrotta. Helt sjukt i våra lag, det räcker inte bara göra det man ska. man måste vara utöver det vanliga. Våra högerbackar då? finns alvex,ramos,micon, alla de är utöver de vanliga, alla har allting som mittfälatre har och anfallare , helt sjukt.

skulle inte förvåna mig om våra målbakter börja trixa och show, och att det ska vara krav på det?? då kan man köpa han från sao paulo tror jag det var han gör frispaks mål och allting. haha

förstår ni vad jag menar typ? ha det bra igen:D
Annons: