/spanien/barcelona/forum/20420.aspx/spanien/barcelona/forum/20420.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-09-22 19:57
F*n också att Messi måste spela center ibland och inte högra kanten?
Är det bara jag som blir irriterad av detta? att han inte spelar på sin favorit position?

Vet att detta är en taktik men men.
Barcelona Ciao-V
2008-09-22 19:51
El rey Lionel:):
Silva är långstidskadad. Opererad och beräknas komma tillbaka i november/december.
Barcelona RQ7
2008-09-22 19:47
Hoppas f*n inte att Arshavin drar till Real Madrid.
Får bara en äcklig känsla att om han lämnar och går till Real Madrid. Så kommer han, bara för det, göra supersäsonger hit och dit. Och sedan någon gång säga "Jag ska visa Barca att dom gjorde fel i att inte köpa mig"
Tro mig, något sånt hade hänt om han går dit.

Aguero i Barca, dang vilken dröm. Men jag föredrar Benzema faktiskt. För att han skulle tillföra något speciellt i Barcelonas annfallsspel. En extra dimension i anfallet.

Var inte så säkra på att Aguero inte vill spela i Barcelona. Han har ju inte sagt något om det, enbart att han inte vill spela i Real Madrid.
SKULLE han lämna Atletico i framtiden så blir det för Inter eller Barcelona. Om han inte drar hem till Argentina igen, dock tveksamt i en så ung ålder - att göra en Riquelme.
Nej ingen omöjlighet. Men som sagt. Tycker att om man ska värva någon anfallare i framtiden så är det Benzema. Real lär ju gå för C.Ronaldo nästa säsong, då finns chans för Benzema. =D
Hehe, sikka lirare.
Barcelona Barca o Mort!
2008-09-22 19:40
Hoppas kan man, men jag är ganska säkert på att han inte lämna Atlético för oss :)
Delarocha RIP Puerta
2008-09-22 19:37
Men sånt säger spelare alltid och det är otroligt sällan det stämmer, så tror inte man ska tro alltför mycket på vad han säger.
Barcelona Barca o Mort!
2008-09-22 19:34
Delarocha

För att han så många gånger sagt hur mycket han älskar klubben och aldrig kommer att lämna. Om han inte tar några titlar inom säg 5 år och vill flytta, så sker det inte inom Spanien tror jag.
Delarocha RIP Puerta
2008-09-22 19:32
Barca o Mort! Varför det? Atletico kommer aldrig bli en storklubb i Spanien mer eller mindre. Barca och Real kommer alltid vara större än Atletico och om han inte tar någon titel med Atletico inom 2-3 år lär han vilja flytta på sig.

Samma med Fabregas; han kommer säkerligen flytta på sig om några år om inte Arsenal börjar ta titlar.
Barcelona El rey Lionel :)
2008-09-22 19:31
Ämne: Jag vet inte om det ....
Silva är väl långtidsskadad eller!?
Delarocha RIP Puerta
2008-09-22 19:30
Att ha Aguero på vänsterkanten hade gett oss en till Messi fast på andra kanten typ. Hade det funkat vet man ju inte hur otroligt bra det hade kunnat bli. För just nu är väl Aguero till och med hetare än Messi.
Barcelona Barca o Mort!
2008-09-22 19:26
LeoMessi10

Truppen är inte uttagen ännu.

Delarocha

Tror att chansen att vi får Aguero är lika stor som att Atlético får Messi :)
Barcelona Ciao-V
2008-09-22 19:24
Delarocha RIP Puerta:
Silva är den västerforward vi skulle behöva.
Aguero är väl en mer renodlad forward. Jag tar hellre Benzema där. Men jag skulle inte tacka nej på Aguero heller, smaksak.
Delarocha RIP Puerta
2008-09-22 19:17
Ciao-V; till Januari elelr nästa gång det ska värvas tycker jag Barca borde slänga upp en stor säck med pengar för Aguero. Vore en dröm att få honom. Silva vore ju inte helt fel heller, men Aguero ser ruggig ut.
Barcelona Ciao-V
2008-09-22 19:12
Jag vet inte om det är någon som har tagit upp det här men man blir lite sur att vi inte lyckades värva David Silva under sommaren!

Han har uttalat sig om vilken klubb han föredrar att komma till om han skulle byta klubb:

"Barcelona is the team I would choose in Spain for many reasons. But if I was to move abroad then it would be Manchester United because they have the most in common with Barcelona and have everything that I am after in football."

Vi kanske kan värva honom i januari i för sig då han inte spelar i CH L. Vore något det. Förutsätt att Valencia vills släppa honom. Kanske är det omöjligt!
Barcelona LeoMessi10
2008-09-22 19:08
är henry uttagen till betis matchen?
Barcelona BlueRed.
2008-09-22 18:21
Ämne: Busquets spelade väl....
RQ7

Det är inte meningen heller, han är en defensiv mittfältare, Xavi, Iniesta och Fabregas är offensiva. Ska du jämföra honom med någon ta Touré.
Real Madrid Zizou_spars
2008-09-22 18:10
Ämne: det är det ingen som....Är inget jag säger bara för han spelat i Real men du glömmer Zidane.

Topplagen kan ju va inne i svacka, ha nyckelspelare borta men ändå lyckas pricka in 3p mot diverse lag. Känns lite som det lag som lyckas hålla sig skadefria och ur en svacka under tiden alla förmodade topplag möts tar hem la liga. Och det blir lite fel, tycker jag i alla fall.
Barcelona OkkaPokka1
2008-09-22 18:10
Lite tröttkört blir de ju också för lag som Numancia när man får möta Barcelona,Real Madrid,Villareal,Valencia,Sevilla som nykomling. Eller för alla lag egentligen. Är dåligt att dom lottar så men..
Barcelona Barca o Mort!
2008-09-22 18:09
--Messi--

Kan du säga varför?

Eto'o har varit bättre än Henry den här säsongen.
Real Madrid Zizou_spars
2008-09-22 18:07
Har lagt märkte till det också, tycker det är ganska tråkigt om jag ska vara ärlig.
★★ El Pasillo 7/5/2008 ★★
2008-09-22 17:55
Det är första gången jag ser något liknande, undrar bara vad det beror på?
Barcelona J.Gamper
2008-09-22 17:53
Barcelona J.Gamper
2008-09-22 17:53
Det märkte jag också för längesen. Har ingen aning varför de e så, men de tyder ju på att de inte var lottat..eller? Lägg också märke till att alla storlag möter varandra på slutet.
★★ El Pasillo 7/5/2008 ★★
2008-09-22 17:50
Har ni märkt att vi möter samma motståndare som er fast veckan efter, vet ni varför det är så?
----Messi----
2008-09-22 17:47
Henry borde spela i mitten istället för etoo.
Barcelona RQ7
2008-09-22 17:40
Busquets spelade väldigt bra igår. Men han tar ibland för många touch och ser lite stabbig ut i benen om jag ska vara ärlig. Inte riktigt den snabba speeden som e.x Xavi,Iniesta,Fabregas mfl har med bollen, och samma touch.
Hoppas nu Alves når sin topp mot Betis.
Barcelona Barca o Mort!
2008-09-22 17:24
Håller med Delarocha.
Tycker Alves har spelat mycket bra. Han har absolut inte levt upp till sin prislapp ännu, men han har inte varit så dålig som det skrivs om honom i krönikan.
Barcelona OkkaPokka1
2008-09-22 17:19
Gillade inte alls Busquets under försäsongen, såg osäker ut med boll och allmänt dålig, Men nu efter matcherna mot Racing och Gijon så skulle jag kunna säga motsatsen. Har verkligen fattat tycke för grabben och är en bra backup till Touré och Keita.
Delarocha RIP Puerta
2008-09-22 17:18
Jag tycker absolut inte Dani Alves var så dålig som det hävdas i krönikan. I andra halvlek tycker jag han var en av de bättre förutom Iniesta och Xavi då.
Barcelona tarrak
2008-09-22 16:41
Barca_PXM

Det är lite flytande då spelarna kan flyttas lite mellan lagen, men från början var det sagt att Victor Sánchez och Pedro ska tillhöra A-laget och nu verkar även Busquets ha spelat till sig en plats.
Barcelona Dizzy
2008-09-22 16:28
Synd att dom inte visar matchen mot Betis! Funderar på att ringa och säga att de ska sända den:) Hoppas de går. Streama är som att gå i skolan.
Annons: