/spanien/barcelona/forum/2042.aspx/spanien/barcelona/forum/2042.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Liunil Masse
2015-08-23 23:47
@Mxm Ciilow:

Har du bott under en sten eller? Messi missar för många straffar. Jag känner mig inte alls säker när han ska ta en straffspark.

Rakitic eller Suarez hade varit något.
Barcelona Mxm Ciilow
2015-08-23 23:44
[QUOTE=Barclasico]Mxm ciilow. Rakitic [/QUOTE] Kan du räkna upp hur många straffar Messi har missat och hur många han har gjort mål på?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Kröjf
2015-08-23 23:39
Lyssnade på P4 extra i eftermiddags, där Glenn Strömberg var gäst för dagen. Programledaren Carin Hjuström kunde konstatera att internationell fotboll blivit väldigt stort. Men att hon från skillnad till sin son inte hade något favoritlag. Hon frågade Glenn Strömberg om han kunde rekommendera något lag att hålla på, "som spelar rolig fotboll". Glenn svarade snabbt: "Ja, när Barcelona är som BÄST är det ett HÄRLIGT lag att se spela fotboll! Sen kan dom bli tråkiga när dom bara spelar runt, det kan jag förstå. Men när dom spelar på rätt sätt! Och så har dom världens bästa spelare!". Varpå Camilla Hjulström sa: "Okej det var ett förslag. Har du nåt mer förslag". Glenn Strömberg tar åter till orda utan betänketid: "Ja, det är ett förslag. Ja sen kan du gå den andra vägen, vilket många gör idag. Nu är du ju inte under 20 längre, men nästan. Dom följer ju spelare idag vet du.Det gjorde man aldrig förr. Är det en spelare som byter klubb så hänger man på den klubben. Det kan vi som är lite äldre aldrig hålla med om. Man har ju sin själ i en klubb och den håller man i. Och sen är det en hel del engelska lag..." Carin Hjulströms son höll stenhårt på Chelsea. Så idag fick grabben nog något av en ny favoritspelare: Pedro. Bättre förebild är i så fall svårt att finna.
Barcelona Barclasico
2015-08-23 23:37
Mxm ciilow. Rakitic
Barcelona ElRaval
2015-08-23 23:24
Guidetti in för Celta Vigo. Nolito har spelat bra, men missat en chans som han borde satt.
Barcelona Mxm Ciilow
2015-08-23 23:22
[QUOTE=Liunil Masse]Är det inte hög tid att ändra straffskytt i laget? Messi har någon mental spärr när det kommer till straffar, vet inte vad som hänt. Idag kunde det kostat 3P, vi har inte råd med många straffmissar om vi ska vinna ligan. [/QUOTE] hehe till låt mig skratta. mannen mår du bra?? vem tycker du ska ta straffarna?
Barcelona Neymar N11
2015-08-23 23:18
Tw Jose Mourinho Jr (son): "Perfect day! Chelsea win, Barca win, Benfica loose, Madrid Tie... And dinner with my dad... ????????" [@ffc_jm]
Barcelona Davids3
2015-08-23 23:08
Förresten någon som har koll på om Pedro pussade märket när han presenterades ?
Barcelona enkos
2015-08-23 23:06
@Davids3:

Han gör en slumpmål och sedan skjuter ett misslyckat skott men slutar som en assist .. I media säger man att han gjorde drömdebut..
Barcelona DM1982
2015-08-23 23:06
[QUOTE=Davids3]Hur var Pedros insats idag, någon som har koll ? [/QUOTE] Han var riktigt bra. 1 mål och målas, plus att han serverade ett riktigt målläge där han borde ha fått en assist till. Som vanligt jobbade han kopiöst både fram och bak.
Barcelona Davids3
2015-08-23 23:04
Hur var Pedros insats idag, någon som har koll ?
Barcelona enkos
2015-08-23 23:02
Första omgången i La liga på väg att slå rekord, på 7 avslutade matcher har bara gjorts 3 mål !! Med andra ord har hela 11 av 14 lag inte lyckats göra mål !
Barcelona Lionel12
2015-08-23 22:52
Skönt att se att vi kan vinna matcher. Egentligen ska man inte va så nervös när det är bilbao på andra sidan. Men som ni vet har det en förklaring. Skönast idag var iallafall att kunna skicka printscreenen som jag har till tjejens bror. En fin bild på min vinst efter att jag oddsat X i real matchen. Haha S.roberto såg bra ut idag. Är det bara jag som känner samma om inte mer bekvämlighet när rakitic har bollen. En ära att se han spela.
Barcelona Maestro Xavi - Tito Etern
2015-08-23 22:46
Tw Jose Mourinho Jr (son): "Perfect day! Chelsea win, Barca win, Benfica loose, Madrid Tie... And dinner with my dad... " @barcastuff

Vad tycker hans far om detta?
Barcelona the cameroonians
2015-08-23 22:39
Halilovic hade en släng av influensa precis innan lånet blev klart och hann bara göra ett kortare träningspass med Sporting igår. Det var anledningen till varför han inte var med idag över huvud taget.
Barcelona koeman92
2015-08-23 22:33
@Davids3:

Undrar jag också..
Barcelona Davids3
2015-08-23 22:32
Hur kommer det sig att Halilovic inte ens satt på bänken ?
Barcelona enkos
2015-08-23 22:25
Fantastisk kväll och början , Barca vinner svår bortamatch mot Bilbao medan Real kyssar mot nykomling. 2 p förre redan, mums
Flavía
2015-08-23 22:22
Kroos var otroligt jävla dålig, speciellt i defensiven. Väldigt uppenbart att tysken inte kunde täcka ytorna tillräckligt bra och tog inte hemjobbet när han tappade bollen. Varje gång Sporting gjorde sina kontringsförsök, var det typ 1 Real-spelare som högst. Hoppas verkligen inte att Pérez inte köper en renodlad defensiv mittfältare, skulle vara förödande för vår del.
Barcelona neymar JR
[QUOTE=Barca4life98]Junta Angående Mourinho, så tror jag att han hade gjort vad som helst för att träna vårt lag. Tror att var grymt besviken 2008 när vi valde Pep. [/QUOTE] Alla vet att Mourinho drömmer om Barcelona, och med den här ledningen som vi har så kommer det ske för eller senare
Barcelona Liunil Masse
Är det inte hög tid att ändra straffskytt i laget? Messi har någon mental spärr när det kommer till straffar, vet inte vad som hänt. Idag kunde det kostat 3P, vi har inte råd med många straffmissar om vi ska vinna ligan.
Barcelona Barca4life98
2015-08-23 22:20
Angående Samper så tror jag att man väntar tills transfersfönstret stänger. Sen kommer han att få spela. Kan det vara en bra teori kanske?
Barcelona Liunil Masse
2015-08-23 22:20
Tack Sporting!!! My respect.
Barcelona A good coach is everything!
2015-08-23 22:19
@LeoMessi:
Driver du vi hade handla ett flertal spelare över 40 mille redan då, så att säga att 25 var mycket på den tiden stämmer inte.. Vi köpte Fabregas för över 40 mille 1 år innan..
Barcelona DM1982
Reals kryss var inte väntad, det var inte en Barça-vinst heller. Bortser man från skadorna på Alves och Busquets så var det en riktigt bra kväll.
Barcelona Ali G
SIIIIIIIIIIIIUUUUUUUUUU!!! Redan två poäng efter Hahhahah . The fat Spanish waiter blir nog sparkad snart!!! Divan Cristina var helt värdelös,
Barcelona Barca4life98
2015-08-23 22:18
Junta Angående Mourinho, så tror jag att han hade gjort vad som helst för att träna vårt lag. Tror att var grymt besviken 2008 när vi valde Pep.
Barcelona Canaletes
Gracies Abelardo!

#liganärvår
Barcelona The black Messi
Benitez kommer få kicken innan årsskiftet. En riktig medioker tränare.
Barcelona Z_Z
@LeoMessi:

Samt att vi hade världens i särklass bästa mittfält. Att köpa in Modric som reserv kändes väl inte aktuellt och han hade ju inte behövts alls om man inte sålt Thiago.
Annons: