/spanien/barcelona/forum/20406.aspx/spanien/barcelona/forum/20406.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona luis Enrique 21
2008-09-20 14:26
Hoppas Från höger.
4-3-3
Valdes
Alves-Puyol-Pique-Abidal
Iniesta,Keita,Xavi
Messi, Etoo,Pedro.
Oj vad det svider att inte kunna skriva ner ett bra vanster ytter alt.
Barcelona MQUC
2008-09-20 14:13
Hoppas på följande startelva på söndag.

Valdés vaktar buren, Puyol o Rafa i mittlåset med Alves och Abidal på varsin kant, yaya som pivote med Xavi och Keita framför sig, sen en trio på top bestående av Iniesta-Etoó-Messi.
Barcelona J.Gamper
2008-09-20 14:07
Jag håller med. Skulle också vilja se 3-4-3, tror att vi skulle få se mycket bättre kant spel då.
Barcelona Ciao-V
2008-09-20 14:04
Truppen ser ut så här:
Valdés, Pinto - Alves, Piqué, Márquez, Puyol, Cáceres, Abidal - Xavi, Gudjohnsen, Iniesta, Touré, Keita, Busquets - Bojan, Pedro, Messi, Eto’o

Henry är sjuk. Klarade inte den senaste dubbla träningen.
Barcelona petersays
2008-09-20 13:53
Så. Vad tror ni om uppställningen imorgon? Jag tror varken Henry eller Marquez kommer starta eftersom de har halsont och inte var med på senaste träningen. Det ska ju inte vara något motstånd alls så kanske kan man testa 3-4-3-uppställningen vi körde i onsdags igen? Kör vi 4-3-3 tror jag på
Valdes
Alves-Puyol-Pique-Abidal/Sylvinho
Xavi-Yaya-Iniesta
Messi-Etoo-Pedro

Med tanke på det relativt tajta spelschemat närmsta veckorna så kanske vi får se lite oväntade ansikten i startelvan - jag skulle gärna se att Guddy får chansen. Dessutom känns det direkt när Hleb är skadad och Henry kanske är borta att det finns inte en enda ersättare på kanterna.
Barcelona OkkaPokka1
2008-09-20 13:45
petersays// Jag håller med.

CFC-god// HejDå! Och må du aldrig komma tillbaka till vårat forum
Celta Vigo CFC-God
2008-09-20 13:39
Jag lämnar forumet efter önskningar från vissa här inne. Jag förstår att det här är barcasforum och det respekterar jag.(i alla fall från och med nu) Slinker någon gång förbi kanske. Vid ett hett möte mellan Chelsea och barclona. I såna fall. Hejdå!
Barcelona petersays
2008-09-20 13:39
Kom igen, måste forumet alltid vara fullt av pajkastning. Kanske är det lika bra att stänga forumet för andra än barca-fans om det ska vara såhär?

Nyss var det alves/ramos/pep-tjafset och nu chelsea/barca. Ingen kommer ju ge sig eftersom ni har olika favoritlag - inse! Det vore en sak om ni kunde komma med konstruktiva åsikter eller analyser, men det här ger ju inget alls.
Celta Vigo CFC-God
2008-09-20 13:30
Mr Baloo-Gonzalez.// Du verkar inte ha alla hästar i stallet. Du snackar om att vi inte har historia så motbevisa jag dig genom att visa en video från vår historia" där vi slog Real madrid och vann Europa-titeln. Och då kallar du det för dinosaurier-tiden? Vet du vad ordet "historia" betyder? Jag tror nämligen att du har missföstått.

Vill du se hur grymma chelsea är så se länken. Handen på hjärtat Cules. Inte har ni bättre lag än det där. LÄNKTIPS!
Celta Vigo CFC-God
2008-09-20 13:26
FC-Barcelona//Grattis till dom vunna biljetterna och ännu mer grattis till upplevelsen du kommer få. Deco är en grym spelare. Han lär inte vara den enda anledningen till att vi vinner i år men han lär vara en bidragande faktor. Skulle inte blå förvånad. Så grym han är han.
Barcelona FC-Barcelona
2008-09-20 13:23
CFC-God

Herregud asså, den enda anledningen ni kan vinna något iår är på grund att ni har Deco.
Han har ju varit matchens spelare i varenda match snart, och avgjort redan 2 matcher om jag inte har fel, så utan Deco så hade det blivit ännu en tragedi år :D.

Men den 29 November komer jag med min lillebror att sitta i Stamford bridge med varsit Barcelona tröja och heja på deco :D, vunnit biljeter till matchen
Barcelona Ciao-V
2008-09-20 13:22
Jaha,, nu väntar vi bara på nya Man City supportrar komma in och hävda likadant! Det är bara en tidsfråga. Det kanske tar bara en säsong innan vi ser de krylla överallt.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-09-20 13:21
CFC-God

Coca-cola titlar är mycket stolta titlar, som sagt, bingolotto fans, din tid kommer men inte i år eller nästa.
att du tar upp en youtube länk, ala dinosaurier för att jubla över så säger det bara en sak!
din tid kommer när roman har tröttnat på sin lilla Hobby. ni är leksaker i hans ögon.

Real Madrid Nr 5 Magic - Zidane
2008-09-20 13:13
En sak som jag märkt är att era ytterbackar har inte lika bra samarbete med era yttrar som under er storhetsperiod. Tänker mest på R10 och Gio, Ronaldinho visste var Gio var han behövde inte ens titta upp, samma med Gio.

Kanske en av anledningarna att ni varit "dåliga" de senaste åren?
Celta Vigo CFC-God
2008-09-20 13:12
Mr Baloo-Gonzalez// Vi har titlar och vi är stolta över vår historia. Visserligen har vi inte varit storlag i hela vår historia men vi är det nu. Och vi kommer kicka röv och skriva en grym historia. Btw.vet inte hur gammal du är men du kanske minns det här målet? Jag var inte ens född den här tiden. Men vi kickade real-röv då och vann titlar.
Barcelona 2bbbe
2008-09-20 13:11
alla i vårat lag skulle lyckas i premier league efter att vi har fått anpassa våra spelare ett tag till tempot. Däremot skulle enbart deco i ryssarnas trupp lyckas i ett spanskt topplag. engelsmän har noll teknik, och har noll känsla för hur man behandlar one touch spel.

2008-09-20 12:51
Ämne: luis Enrique 21

....
Baloo RIP Puerta
Jag håller med. Skrev ngt liknande själv tidigare.
Framför allt att dom kopt sig ur en tid utan titlar.
Jag är en förespråkare av att inte tillåta spelar köp som överstiger klubbens tillgångar med hjälp av ägares kapital. Men dom behöver inte bara drömma om den stora dagen för dom har ett av dom bästa lagen i världen. Chelsea är mitt Hat lag i europa just för att det är ett köpelag och deras duster med barca. Men jag vill inte förneka deras potential.
2008-09-20 12:46
luis Enrique 21

Det går inte att skryta om Chels, Det är bara en rikemans Hobby.Fansen är bara en bingolotto fanatiker som drömmer om den stora dagen.

Delarocha RIP Puerta
2008-09-20 12:45
Att ens Chelsea fans uttalar sig om kriser, svåra tider etc är ju i säg rätt ironiskt då Chelsea mer eller mindre köptes ur en 100 årig tid utan titlar.
2008-09-20 12:42
Han är ju bara ett stehårt fan som vill skryta om sitt lag lite.
Tycker inte att det är en ointressant dsikussion och jämföra 2 av fotbollvärldens tungviktar lag mellan oss fans. sen att disskusionen höll lite låg nivå blir svårt att undvika just därför att vi är fans.
Celta Vigo CFC-God
2008-09-20 12:36
Mr Baloo-Gonzalez//Tids nog kommer vi diskutera. Men inte nu och inte här.
Celta Vigo CFC-God
2008-09-20 12:35
RQ7//Jag hade tänkt lämna Les Rambles. Men RQ7 bar ansvaret: Jag det är alltid Liverpools år igen. Barcelona suppporter må vara arroganta men liverpool-fans spelar i sin egen liga när det gäller arrogans. Liverpool kommer inte vinna ligan pg.a av benitez och deras trupp.
Kul att du anser att chelsea är bättre än barcelona. Minn ni matchen på fort Stamford där vi vann med 1-0? Den matchen så hade ni runt 27% i bollinnehav i första halvlek. Kross med stor-marginal. 4-2 matchen skall vi inte behöva prata om heller:)
2008-09-20 12:32
CFC-God

Vad är Grunden till det du säger?
Barca har haft det tufft på senaste tid" men det betyder nada, det betyder i för sig att vi Madridstas kan relaxa en aning Men i långa loppet så betyder det nada just för att motsatsen har redan bevisat många gånger om.

Men Intressant kommer att bli att veta vad dina grunder baseras av. Generation växlingar 5-6 nya spelare 5-7 spelare borta och 3 matcher har spelats och du är expert på att Barca har problem, intressant kommer det att bli att läsa ditt inlägg..
Barcelona RQ7
2008-09-20 12:31
Ok CFC-God. Du är cool och har fått uppmärksamhet.
Orka komma hit och leka mangas med ditt "storlag" Chelsea.

Det är inte Chelseas tid. Chelsea har inte vunnit något stort dom senaste åren heller. Tror det är Liverpools år, i England asså.
Barca tar Chelsea alla dar i veckan när dom spelar på sin topp. Då kan ni köpa hela världen om ni vill.
Just nu är Chelsea bättre, men fortfarande är inget bevisat att det är erat år iår.

"Ronaldinho VS Chelsea"
Celta Vigo CFC-God
2008-09-20 12:30
Tråkiga ni är. Väl mött!!
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-09-20 12:26
Ämne: ihefsu//Jag är nykte....
CfC-God
Läg av nu snälla, du kan dra tillbaka för vi orkar inte tjafsa ännu mera, detta är ingen diskussion längre.
Delarocha RIP Puerta
2008-09-20 12:26
Sluta diskutera med honom. Han har ju sysselsatt ett helt forum med att argumentera med en idiot.
Celta Vigo CFC-God
2008-09-20 12:24
ihefsu//Jag är nykterist. Är precis hemkommen efter min powerwalk ute i det gröna och sköna=)

Celta Vigo CFC-God
2008-09-20 12:23
luis Enrique 21// Jag tror att jag är benägen att hålla med. Det är för tidigt att måla fan på väggen. Men en viss oro bör det finnas i barca-läget. Ni har ju inlett säsongen på precis samma sätt som ni slutade. Ja. jag vet. Jag drar stora växlar men jag anser att det är sunt att göra så. Hade Chelsea inlett ligan på samma sätt så hade hela världen skrattat och alla hade räknat ut oss.
2008-09-20 12:23
Ämne: Ämne: J.Gamp....

Han överlever 2 inlägg, för vi är så mycket mer ...Madrid...med allt i det:)
Annons: