/spanien/barcelona/forum/20400.aspx/spanien/barcelona/forum/20400.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DaniAlves
2008-10-05 18:41
barca_7

Det har inte visats än, men den kommer förmodligen visas på TV 4 sport, den spelas den 19e.
Barcelona barca_7
2008-10-05 18:31
Jag håller helt med Barca barca, hoppas bara det här spelet håller sig, för så som barca spelade igår var riktigt bra. Någon som vet vilken kanal dom visar matchen mot bilbao? det kanske inte har kommit än.
Delarocha RIP Puerta
2008-10-05 18:30
_FCB_

Sluta snacka skit om Reals fans då du håller exakt samma låga nivå när du kallar deras spelare för pensionärer, att de vinner på udda målet etc. De har inför omgången som började igår bäst målskillnad av alla lag i serien så du är inte ett dugg bättre än dem som du menar snackar skit om Les Rambles och Barca när du håller på så här. Sluta fokusera på Real så blir nog allt bra ska du se. De kommer tappa poäng förr eller senare och det gäller bara för Barca att hålla i sin fina form.
Barcelona Barca Barca
2008-10-05 18:26
Lager blir allt starkare för varje match verkar det som. Mot Shaktar vänder vi matchen med sju egna produkter på plan, Valdes, Puyol, Pique, Xavi, Iniesta, Messi o Bojan. Fast igår fick man inte se Atl madrid matchen live, så ja undrar ifall man kan ladda ner matchen utan nån torrent?

Tacksam=)
Barcelona DaniAlves
2008-10-05 18:15
kev

han är fortfarande lite halvskadad.. så han gör comeback efter landslags uppehållet.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-10-05 18:14
kev

Kan ju vara så att Hleb precis blivit friskförklarad och pep ville inte riskera att han gick sönder på nytt.

Atm spelade rätt hårt på slutet ingen ide att slänga in han då.
Barcelona kev
2008-10-05 18:09
någon som vet värför Hleb inte spealde igår?

Förresten, den där Messi killen är sjuk i huvudet.. Synd att den där magiska dribblingen inte ledde till något mål.
2008-10-05 18:00
Bluered/_fcb_

Det var en försiktig åtsgärd, alves har små skador och ställdes över. Pep valde att vila honom, han är tillbaka i start 11an efter uppehållet om inget drastiskt händer.
Barcelona BlueRed.
2008-10-05 17:56
_FCB_

Han var skadad.
Barcelona Barca_PXM
2008-10-05 17:55
Co7

Jag vill inte lägga tid på att diskutera om speciellt Zlatan, alla vet att Zlatan e den enda superstjärnan hos Sverige. Och alla vet varför median överdriver, så det e bara skita i diskussionen.
Barcelona _FCB_
2008-10-05 17:53
Jag saknade Alves, inte för att Puyol var dålig på nåt sätt men det hade varit bra för Alves självförtroende.
Barcelona Barcaist
2008-10-05 17:38
Saknade yaya igår tycker ha är mycket bättre än Busquets. Känns som om Busquets är lite av en favorit hos pep. Kan det bero på att Pep vill ha mer inhemska spelare och att han vill få extra credit för att ta upp en kille från B-laget. Busquets kladdar med bollen och gör onödiga fel pass, låt de bästa spelarna spela oavsett var de kommer ifrån Hoppas yaya tar över pivote platsen
Real Madrid Co7
2008-10-05 17:34
Ämne: Co7

Lyssna du so....
"kommer från INGENSTANS och hoppar in i bilden"
Vadå äger du forumet eller?
Det är ingen ide att diskutera med dig. För att detta har egentligen ingenting med Barcelona att göra.
Barcelona _FCB_
2008-10-05 17:31
sååjaaa...nu höjer vi nivån här och struntar vi i Zlatan och Aftonbladet.

Vi byter samtalsämne, när tror ni att Helb kommer tillbaka? =)
Barcelona Barca_PXM
2008-10-05 17:29
Ride_The_Big_One(6)

Skönt i alla fall folk här förstår mig, förresten jag vet redan att deras enda stjärna är Zlatan så du behöver inte nämna det. Ändå det e bara skita i det hela.
2008-10-05 17:26
Barca_PXM

Okej vi kan alla konstatera att dem överdriver.
Du måste också förstå att Zlatan är deras enda storstjärna okej?

Alla kan vi nog hålla med om att dem överdriver om deras enda storstjärna?

Låt oss gå vidare
Barcelona Barca_PXM
2008-10-05 17:19
Co7

Lyssna du som kommer ÄÄÄÄNDA från Reals forum eller med andra ord som kommer från INGENSTANS och hoppar in i bilden, om du bara läser på Aftonbladet så fattar vad jag snackar om.

Vad ska jag förklara till dig mer om saken, med andra ord Aftonbladet överdriver eller enklare sagt de GILLAR slicka hans röv. Även om han gör snyggt mål, de behöver inte GÖRA Zlatan till världens bästa spelare så hoppas du fattar.
Barcelona Bojan Krkic_
2008-10-05 17:19
Ja det där målet var sick.
Barcelona Barca_PXM
2008-10-05 17:14
Zlatan kan kolla på den här video, så att han lär sig och gör mål på samma sätt. Kanske Aftonbladet slickar hans röv mer, kolla o NJUT AV MESSI.

http://www.youtube.com/watch?v=HgVY6wrUbiw
Real Madrid Co7
2008-10-05 17:13
Barca_PXM
Nu råkar aftonbladet vara en svensk tidning. Då är det kanske inte så konstigt att dem har mer fokus på svenska spelare som gör bra ifrån sig.
Och Sverige har för tillfället ingen spelare som är i klass med Zlatan. Då blir det mycket Zlatan i tidningarna, speciellt när han gör ett snyggt mål.
Barcelona BlueRed.
2008-10-05 17:11
Bojan Krkic_

3-4 rubriker är en aning överdrivet, tycker jag i alla fall.
Barcelona Bojan Krkic_
2008-10-05 17:06
Zlatan är klockren. Hans intervjuer med svensk media är så roliga att kolla på, han driver med dom hela tiden.
Såklart det skrivs mycket om honom i Sverige då han är deras ända stjärna.
Kan bli lite mycket, men vad förväntar man sig?Hade Sverige varit som EX; Spanien med så många stjärnor så hade det varit annorlunda.

Gillar inte heller Aftonbladet, men målet Zlatan gjorde är värd att skrivas mycket om.
Barcelona Barca_PXM
2008-10-05 17:02
Ride_The_Big_One(6)

Du missförståd mig helt, det klart han e ingen mittfältare. Men jag jämförde honom generllt med Messi och C Ronaldo, generllt prestationmässigt också. Även om svenska median inte haft lika bra stjärnor som Zlatan, de behöver inte göra honom till gudarnas gud.

De kan lika gärna skriva att han e bättre än Maradona, de SLICKAR hans RÖV ORDENTLIGT. De borde inte kallas media, de kan kallas RÖVSLICKARE istället. Haha jag tycker synd om deras förhoppningar på honom, för han kunde inte göra mycket mot Milan hahahahaha synd för svenska median.
Barcelona BlueRed.
2008-10-05 16:58
Barca_PXM

Exakt. Som jag skrev så var det min dåliga sida som tog över där och jag önskade att Zlatan skulle bänkas, så att Aftonbladet lägger ner det där.
Iniesta är i mina ögon, just nu topp 4 i världen, för det han har presterat dem matcher han har fått spela under Guardiola.
Även förra säsongen så visade han att han var på gång.

Aftonbladet är katastrof.
Barcelona Ciao-V
2008-10-05 16:57
Ämne: Nu byter vi samtalsä....
Hahaha... Liverpool ligger under med två mål mot Man City.
Är själv glad för att det går bra för Robinho.

Nu har han möjligheter att vinna individuella priser vilket han inte hade kunnat göra i Madrid.
Schuster roterade truppen friskt. Har inte gett han det förtroende han behöver för att kunna utvecklas. Han spelade knappast fem matcher i rad. Här får han en ny roll och en ordinarie plats. I och med det kommer han förhoppningsvis också att göra bra ifrån i landslaget -bättre än förut.
2008-10-05 16:53
Barca_PXM

Zlatan är en grym bra anfallare men det är sant som du säger, median haussar upp han alldeles för mycket.

Men kan vi klandra svenska median då de inte har så många stora stjärnor?

Zlatan är en anfallare och ingen mittfältare, du kanske menar att eto är bättre än zlatan?

Och det håller jag med dig om.

=)
Barcelona Barca_PXM
2008-10-05 16:46
BlueRed.

Det e faktiskt aftonbladets fel, de gör honom till gudarnas gud. Fast han inte ens lika bra som Cristiano Ronaldo, Messi, om han hade varit då skulle jag förstå varför de gör. Till och med Iniesta e bättre än Zlatan, asså han e så fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul äckliga jävel.
Barcelona _FCB_
2008-10-05 16:42
Här är världens skönaste videoklipp, ni måste se den även om ni har sett den förut =)
Barcelona Mojito
2008-10-05 16:42
Någon som vet vilka Barcaspelae som är uttagna i den spanska landslagstruppen mot Estland/Belgien?

Är det även kval för övriga kontinenter nu? Skulle vara bra att ha koll på var "våra" spelare befinner sig under "uppehållet".
Barcelona BlueRed.
2008-10-05 16:41
Jag är mer trött på Zlatan faktiskt. Hoppas Barcelona köper honom som 4.e reserv eller något sånt och bänkar honom livet ut, så kanske vi slipper honom i varenda tidning. Aftonbladet har 3-4 olika rubriker om "mästerverket"(klacken) han gjorde.

Edit; Är inte på bra humör idag och lät det gå över Zlatan, men kan knappast säga att det är hans fel nu efteråt när man tänker till lite, glöm det jag skrev där uppe. Hoppas bara Magnus Betner fortsätter och kritisera Aftonbladet!
Annons: