/spanien/barcelona/forum/20396.aspx/spanien/barcelona/forum/20396.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona A.Gaudi
2008-12-09 12:52
det var väl rapporter i marca(inte den mest trovärdiga källan men ändå) att robben skulle ha sagt "fuck you" till domaren. om det skulle vara sant tycker jag inte det ska finnas någon chans att kunna överklaga domen.
Barcelona AntonAronzon
2008-12-09 12:46
Ämne: pga allt snack om El....
Tv4-Sport ser jag som den bästa ?
Barcelona FCB_Xavi
2008-12-09 12:18
Har Real försökt överklaga Robbens röde än ?
Barcelona tribente_magico
2008-12-09 12:00
Undrar hur laguppställningen blir mot real, henry flyttas nog ut på kanten som vanligt, fast han har vart rätt bra där den här säsongen faktiskt. Hoppas det blir en rejäl utklassning med 3-4 0 efter en halvtimme, skulle va drömmen, men så lär det inte bli. Ända hotet jag ser frammåt för real är higuain om inte robben är med.
Barcelona Squez
2008-12-09 11:46
kev

Matchen visas förmodligen i någon av Viasats X-tra kanaler, då det är en relativt ointressant match. Blir stream för min del :)
Barcelona kev
2008-12-09 11:23
pga allt snack om El clásico glömde man att vi har en match ida...vilka kanaler visar matchen?
Barcelona Dizzy
2008-12-09 11:22
Bara 4 dagar kvar nu sen smäller det! Dagarna går bara snabbare och snabbare. Har suttit och tänkt hur reals backlinje kommer se ut. Messi kommer säkert få det väldigt tufft. Det bästa är väl om Messi byter plats då och då.

Messi kommer ha SHOW!
Barcelona Barca_PXM
2008-12-09 10:35
Tycker att vi inte behöver vara oroliga i ett dugg för El Classico, jag menar inte att Barca kommer spikat vinna med 10-0. Jag menar att Pep kommer definitivt sköta sitt angående diciplinen med Barca spelarna, det som e bra vi kommer se taggade spelare dels och dels diciplinerade på plan.

Pep e inte som Rijkard, men nu jag menar inte att Pep e mycket bättre. Men som jag har sett att Pep vill inte slarva, eller med andra ord försiktigare än Rijkard om jag inte har fel nu. Pep tjatar om diciplin ständigt och spelarna vet vad han e ute efter, och som jag har sett Pep e ute endast efter rätt resultat.
Barcelona Tompa
2008-12-09 10:21
basaric:
Du har helt rätt, vi får inte bli övermodiga. Visserligen har Barca spelat en fullständigt magnifik fotboll sedan slutet av september men vi kommer inte besegra marängerna med att bara ställa ut skorna. Utgångstiipset är ändå att det blir en komfortabel seger.

Angående Barcelonas hysteriska form så kommer det rimligtvis en svacka förr eller senare (vore märkligt annars).

Spelare från Real? Den enda jag skulle vilja ha är Pepe. Casillas har varit mycket sämre än tidigare och Valdes har i mitt tycke varit bättre.
Barcelona Squez
2008-12-09 09:57
MADRID 1902

Jag skulle ta Guti. Nee jag skojar såklart. Pepe är självklara valet, tycker han är grym. Även fast jag är fullkomligt nöjd med våran nuvarande trupp :D
Barcelona BlueRed.
2008-12-09 09:46
FCB_armin

Robben som avbytare för Iniesta kanske, men aldrig att jag tar honom före vampyren.
Barcelona FCB_armin
2008-12-09 09:40
MADRID 1902

För det första så hade jag tagit Robinho utan snack, det hela hade gått snabbare än ljuset. Han spelar ju inte kvar nu, Ramón sket ju på sig där. Nu så har våra mittbackar spelat ihop sig bra som fan, men Pepe hade verkligen inte vart dålig. Och jag vet inte varför, men jag hade kört med Sant Víctor. Sedan hade jag tagit Arjen för att köra på "Ronaldinho-positionen".
Barcelona kallesiete
2008-12-09 07:43

MADRID 1902,

Förutom Iker tror jag knappt att någon i Real skulle peta någon i Barcelona. Skulle vara Pepe då men Marquez har vatt grym hittils och Pep verkar gilla honom.

Puyol är Puyol.
Sorry.
Barcelona Criff
2008-12-09 06:38
Casillas:“Defensively, we are very vulnerable, including myself. It just seems that when teams attack us three times, they score three goals and it is clear that everyone in the team is at fault.

“With the way we are playing now, we will not be able to win the title. But I believe that we are just going through a bad streak and there’s still a long to go in the season. Two years ago, we were eight points behind Barcelona but we came back and we won La Liga on the last day,” he offered.

Skönt att någon Madridista fortfarande har kvar fötterna på jorden och inser att det inte är domaren som är problemet, utan försvaret.
Barcelona basaric
2008-12-09 05:22
Ämne: Kan inte sova därför....
Om jag var tvungen så hade jag nog tagit Javi Garcia och börjat arbeta med stackaren.
Barcelona basaric
2008-12-09 05:02
Visst, allt talar för oss inför lördagens heta möte.
20 raka utan förlust vilket har hänt 2 gånger i Barcelonas historia.
Flest mål gjorda och minst mål insläppta.
Men vi ska inte bli allt för kaxxiga och allt för självsäkra nu, kommer ni ihåg för några år sen då vi ledde med 9 poäng då Real var i form svacka men ändå lyckades få ett poäng mot oss borta på Camp Nou, vilket sedan ledde till att dom vann ligan.
Jag säger inte att vi ska oroa oss allt för mycket, jag själv tippar 3-0 till Barca , men men som sagt jag blir inte överaskad om vi förlorar på lördag, trots allt det är El Clasico, världens hårdaste,finaste och fulaste match.
Barcelona haeger
2008-12-09 04:16
MADRID 1902

Helst ingen, men om man var tvungen att välja så skulle jag ta Ramos eller Robben.
Även fast jag inte gillar någon av de.
Real Madrid MADRID 1902
2008-12-09 02:50
Kan inte sova därför kommer jag med en ganska meningslös fråga om ni fick ta en spelare från oss förutom Casillas vem skulle ni ta då?

Barcelona AntonAronzon
2008-12-09 02:04
3-0. Mål: Henry x2, Eto´o
Barcelona DaniAlves
2008-12-09 01:29
Henry kommer näta mot Madrid, det är jag nästan helt säker på. Han verkar ju super taggad inför mötet!
Canaletes
2008-12-09 01:18
Barcelonito

fan va rätt Henry har! :)
Barcelona Barcelonito
2008-12-09 01:08
“This is el clasico and I will be going out there to win. I don’t care if Madrid are in crisis, if they have been losing or if they have a lot of injured players.

“In last season’s game, we had out own problems. [Lionel] Messi had only returned from injury, Ronaldinho was having a bad year, [Rafa] Marquez was unfit, [Samuel] Eto’o and Deco were suspended… but nobody cried for Barca and now we are not going to cry for Madrid,”

ÄLSKAR DIG HENRY
Barcelona Unicef
2008-12-09 00:48
Ämne: Nån som har haft kol....
Han e vell precis tillbaka från en skada vad jag vill minnas.
Barcelona Barcalonawi
2008-12-09 00:40
Nån som har haft koll på Marc Crosas? Hur går det för honom i Celtic?

Jag hoppas verkligen att han utvecklar sig och Barca återköper honom om ett par år.. Gillade att se den där killen i barca-tröjan :)
Barcelona akiljo
2008-12-09 00:26
Schuster: Omöjligt att vinna på El Clasico på lördag... :-)

Se länktips
Barcelona Pep.G
2008-12-09 00:19
Hahaha det är bara o kolla på länktipset jag skickade precis. Drenthe skadad !!!!
Barcelona Messidinho_10
2008-12-09 00:07
Fyfan va den här målet äger Ronaldinho kung forever han knäckte real på deras hemmaplan.

Visca Ronaldinho&Barcelona
Real Madrid Fernando Gago-King of Madrid
2008-12-08 23:40
el Flaco
Förstår det, aja det var det enda jag hade att säga. Ni ser inte mig här mer kvittar hur matchen slutar. Lycka till( kanske inte ändå väl)
Barcelona B.G
2008-12-08 23:36
Thierry Henrys El Classico, Thierry Henry kommer att dominera mot Real Madrid!

Är det någon som brinner av revansh är det Thierry Henry, han vill bevisa att han fortfarande är bäst i världen trots den dåliga prestationen förra säsongen och för tillfället så kan man konstatera att man inte ska räkna bort honom vilket många expert redan har gjort.

På två säsonger har han förlorat sin respekt ute i fotbollsvärlden, förlorat ett skokontrakt med NIKE, skiljt sig med sin fru, tappat omvårdnaden av sitt barn & fått betala en hög summa för skiljsmässan.

Vi snackar om en man som har allt att vinna tillbaka, en man som ska visa världen att han forfarande kan bli världens bästa ,
Thierry Henry kommer att explodera, hattricken mot Valencia var ett steg i rätt riktning.

"Never contend with a man who has nothing to lose"
Barcelona el Flaco
2008-12-08 23:33
Fernando Gago-King of Madrid/

Tro mig, jag känner pressen, nervositet och längtan allt på en gång. Som du säger, allt kan hända. Matchen kommer inte avgöras på statistik eller på Marcas lilla jämförelse.

Revanschsugen? Du anar inte...
Annons: