/spanien/barcelona/forum/20394.aspx/spanien/barcelona/forum/20394.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
NiboRRobiN
2008-09-27 23:00
Varför spelar inte etoo?
Barcelona luis Enrique 21
2008-09-27 23:00
Ämne: Att bara skylla Abid....
Abidal har ju varit dalig matchen igenom. Och han ahde stor del i att det blev ett mal i den situatonen.
Barcelona Smogen
2008-09-27 22:59
Det här med att se matchen på internet.

Det postas inför VARJE match Barca spelar säkert 5 länkar till olika sidor som streamar matchen. Gå in på en av de sidorna och gå sen till "verktygsfältet" på din internetbrowser och välj t.ex. "favoriter" eller "bokmärken".
Klicka sen på "LÄGG TILL"...

Efter det finns internet sidan ALLTID kvar där, då slipper man sen sitta i panik och skrika sig hes på olika internetforum 10 minuter efter avspark...

hur svårt kan det vara???

ps. inget personligt mot dig LionelMessi...
Barcelona true_barca_fan
2008-09-27 22:59
Barcelona är bäst

Håller med dig vinner vi inte idag kan vi säga hej då till liga titel

en sak fatta jag inte att vi skapar så mycket chanser men bollen vill inte gå in
Barcelona TIGER_BARCELONA
2008-09-27 22:58
haha du kan inte mena allvar såg du hans position vid målet
Barcelona Messi(as)
2008-09-27 22:58
Den här domaren han är ett stort jävla skämt, han måste haft en jobbig uppväxt, hur fan kan man vilja stå i centrum hela tiden? Han gör alltid det i de stora matcherna!! Ge honom ett tv program på öppna kanalen så vi slipper den jäveln.
Ett hån mot fotbollen
Barcelona FCB :)
2008-09-27 22:57
Reflektioner över första halvlek:

*Barcelona spelar bra, har haft några riktigt bra chanser, xavis ribbskott, henrys skott från 1meter som han lyckas missa(!)

*Espanyol har inte haft någonting alls, men ändå gjort ett mål, som borde dömts bort. Deras spelare ger Valdés en armbåga så att han tappar balansen. Svagt av domarkåren.

*Gudjohnsen är för långsam för Barcelona!

*Busquets spelar moget och bra!

*Domaren är riktigt usel. Hur ska spelarna veta vilken nivå han har när han ibland blåser för ingenting, och ibland friar på solklara grejer?

*Tycker inte det var utvisning.

*Om Barcelona fortsätter spela och skapa chanser så vinner vi detta med misnt 2-1.

*Vi måste hålla oss kyliga, inte hetsa upp oss i andra. Känns som Canatlejo kan kompensera Espanyol med en ganska lätt utvisning..

Framåt Barca!
Real Madrid Barcelona är bäst
2008-09-27 22:56
Vinner vi inte nu så har vi inte något med liga titeln att göra. Ta ut Busquets så att inte han får rött kort, ge Henry 20 min in med eto efter det så tar vi hem det.
Barcelona BlueRed.
2008-09-27 22:56
Att bara skylla Abidal för målet är helt fel, istället för att direkt springa till datorn efter målet och skriva att det var Abidals fel, bara för att ni vill vara först med det, så kanske ni ska kolla reprisen.

Hela försvarsspelet var fel där, Pique och Puyol hade gått till höger så mycket för att Espanyol spelarna hade dragit sig dit. Det gjorde så att en spelare gick bakom Pique och en bakom Abidal, så Abidal fick välja vem av dem han skulle täcka och det blev spelaren bakom Pique.
Det jag tycker är dåligt är att ingen i mittfältet kollar in i backlinjen utan har bara koll på spelaren med boll, hade dem tittat runt lite hade dem sett spelaren som stod bakom Abidal och kunnat markera honom.
2008-09-27 22:55
Ämne: har hela tiden försv....
Jag skulle tro att vilken försvare som helst i barca hade gjort bättre ifrån sig på Abidals plats.
2008-09-27 22:54
Har aldrig haft ngt emot Gudyy tycker han ar en valdigt bra komplement spelare. Men att han petar Keita är jag lite förvånad av.
Barcelona El Culé
Man kan ställa sig frågan hur Premier League år efter år rankas som den bästa ligan i Europa.

Men dagar som dessa förstår man varför inte La Liga röstas fram som det primära valet då idioter, som Medina Cantalejo förstör en underhållande och fartfylld derby-match på det viset som han faktist gör.
Barcelona TIGER_BARCELONA
har hela tiden försvarat abidal men det går inte längre han e en risk i backlinjen o nästan alla mål vi släppt in har ju kommit på hans kan men frågan e vem ska ta hans plats
Barcelona Blaugrana_
Det känns ärligt talat som om Barcelona har väldigt otur, ständigt. Det låter konstigt med konstant otur, men ja, det känns faktiskt så.
Barcelona Kim
Jag befarar att vi kommer få se en sån här match igen (se länktipset).

Domaren blåser för allt och ingenting nu. Spelarna vet varken ut eller in. Hur hårt får man gå in i en situation? Nu kommer det hagla kompensationer, så frågan är väl bara vem som kommer åka ut i Barcelona. Det bästa Pep kan göra nu är att plocka bort Henry och ta in Samu, samt lyfta ut Busquets och sätta in Touré, så har vi friska och ovarnade spelare på planen.
arrr3
2008-09-27 22:53
LionelMessi,

Kolla länk.
Barcelona Hetfield
_FCB_

You said it bro! Jag tycker inte att han är en usel domare, men han vill ha för mycket uppmärksamhet, en bra domaren är en domare som är "osynlig"
Barcelona Smogen
det finns några saker som jag är förbannat trött på, tex.

Madrids fantastiskt irriterande förmåga att alltid göra mål i slutminuterna.

Barcelonas extrema innefiktivitet.

Barcelonas förmåga att alltid släppa in varenda skott motståndarna lyckas få på mål.

Abidals dåliga försvarsspel och att han alltid lyckas gå bort sig.

Gudhjonsen (jag har kort minne)

Den otroligt låga nivån på de spanska domarna. jösses vad trött man blir på dom. När andra halvlek börjar skulle det stå 0-0 och spelas 11 mot 11.
Barcelona Blaugrana_
LionelMessi: sök på google: stream barcelona espanyol
Eller testa länk:
http://www.justin.tv/byturkmatrix
Barca spelade för övrigt en riktigt bra halvlek tycker jag. Men Espanyol spelar otroligt bra försvar i boxen. Inte direkt som Barca.
Barcelona _FCB_
2008-09-27 22:52
Jag har aldrig gillat Medina, han är för mediakåt
Barcelona FCB_armin
BarcaFTW

Du, jag dömer Div.6 i Sverige. Du vill inte ens veta hur det är att döma. Han skulle få en hjärtattack om han dömde sexan här borta...
Barcelona RQ7
Kaos domare, kasta.
Plus avblasningen direkt pa Henry, Vad fan var det?
Barcelona ElCapitan
2008-09-27 22:51
seriöst kassa domare eller vad? dom är ju skämt. Stör mig dock mer på att våra motståndare gör mål på deras enda chanser. skörpning nu, in med etoo
Barcelona true_barca_fan
om vi sammanfattar första halvlek så spelar vi mycket bra Espanyol fick ett läge och med lite tur så satt den men vi spela bra fattar inte att vi inte har gjort mål det borde stått 5:1 till oss men det kommer i andrahalvan

håller tummarna
Barcelona J.Gamper
Den här domaren var överdrivet dåligt... först ser han inte att Valdes blev knuffad vid målet och så nu visar han felaktigt röda kortet mot espanyol spelaren.
Barcelona The Reporter
2008-09-27 22:50
Det e sjukt att domaren är så rökt/blåst varje gång jag har sett barca så har dem förlorat. det e sjukt att det ska komma så många chanser för ett enda jävla mål
Barcelona FCB_armin
Den Spanska domarkåren gör det igen!! Någon mer än jag som är förvånad? Jag har fortfarande inte glömt Recreativo Huelva borta förra säsongen...
Barcelona LionelMessi
NÅGON SOM VET NÅGON SIDA DÄR JAG KAN SE MATCHEN!?!?!
Annons: