/spanien/barcelona/forum/20380.aspx/spanien/barcelona/forum/20380.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
2008-09-27 19:37
Guddy är bra som inhoppare men har i Barca tröjan ALDRIG gjort en bra match från start. Han klarar inte av det tici-tca spel som barcelona vill ha. Hade varit mycket bättre att starta med Keita eller Yaya och sen göra ett byta i t.ex. 60 minuten.
Får hoppas att jag har fel...
Barcelona Barca_4_lajjf
2008-09-27 19:35
har en känsla av att Tamudo kommer göra mål . som alltid =/
Barcelona TIGER_BARCELONA
2008-09-27 19:33
tror på vinst idag o att messi storspelar. mycket bra att iniesta får fortsätta på vänsterkanten men e tveksam till gudjohnsen i startelvan men hoppas pep vet va han gör
Barcelona Salcini
2008-09-27 19:25
Jag hoppas verkligen på Busquets som pivote. En spelare som imponerat stort på mig och blivit lite utav en favorit. Han bidrar med mer tekniska kvalitéer än vad både Touré och Keita gör, dessutom är han duktig passningsspelare.

Mer Busquets åt folket
Barcelona Mojito
2008-09-27 19:23
Ämne: Enligt Radio Catalun....
Håller med om Iniesta, bra iakttagelse om Keita och Yaya, någonting hände i halvlek...
Klart guddy skall få chansen från start, dock säger magkänslan att han inte håller i 90 minuter. Men inställningsmässigt är han i särklass, kommer till och med in och avgör lite som Larsson under hans sista del i Barca...
2,5 timmar kvar, nu tar vi 4:e raka!
Barcelona BlueRed.
2008-09-27 19:07
Hoppas Pep har kostymen på sig ikväll, var någon som sa att vi vinner idag och det har vi ju gjort oftast när Pep har kostymen på sig.
Ologiskt, men ibland är fotbollen så och det är ganska kul ändå. :)
Barcelona tarrak
2008-09-27 19:05
Enligt Radio Catalunya ställer Barcelona upp så här ikväll:
------Valdés------
Alves-Puyol-Márquez-Abidal
------Busquets
Xavi--------Guddy
Messi-Eto'o-Iniesta

Detta är inte bekräftat från officiellt håll, men uppställningen verkar trolig. Jag vet inte om det var fastandet som spökade, men både Yaya och Keita avslutade riktigt dåligt i förra matchen. Det viktigaste är ändå att Iniesta får fortsatt förtroende på vänsterkanten, då han är det klart bästa alternativet på den positionen.
Barcelona Braxingen
2008-09-27 19:05
Matchstart om 3 timmar! Jag tror vi vinner ikväll. Statistiken säger 4 raka utan vinst. Statistiken tar dock inte hänsyn till vår nya epok med "Pep" som styrman mao statistiken är oväsentlig ikväll. Jag placerar 15% på FC Barcelona ikväll. Motveringen finns på länk.
Barcelona MESsi ThE bEsT
2008-09-27 18:49
c ronaldo suger. Hoppas barca alldrig köper han, han är bara en filmare. ronaldo kommer vinna bollen de någonting, men jag hoppas messi vinner den.
Real Madrid Shi
2008-09-27 18:31
RQ7

Ronaldo o Rooneys problem framstår som en påse nötter jämfört med Berbatovs. 14-16 mål? Nihat i Villarreal snittar det varje säsong och då missar han alltid 3 månader minst på grund av skador, inte fan är han värd 40 miljoner €.
Barcelona RQ7
2008-09-27 18:29
Shi//

Tror han gjorde mellan 14-16 mål. En one hit wonder är han inte. Han har gjort 2 säsonger i Tottenham, och legat runt 16 mål och varit i toppen av assistligan.

Inget att göra med Barca, dock. Killen har attitydsproblem. Som Ronaldo och Rooney också har. Ska bli kul och se i CL vad dom kan göra nu.
Real Madrid Shi
2008-09-27 18:26
Ride_The_Big_One(6)

Hur många mål gjorde han? Jag följde Tottenham så gott det gick förra säsongen, speciellt när de mötte topplagen då jag tycker dem har intressanta spelare. Killen vek ner sig ständigt mot bra motstånd, en spelare som alltid levererar mot Derby-klass lag.
Barcelona RQ7
2008-09-27 18:25
KOM IGEN BARCA!
Barcelona _FCB_
2008-09-27 18:24
Ride_The_Big_One(6)

Håller absolut med dig.
Vi måste döda matchen och kriga i 90min plus tilläggstid =)
Jag vet inte om ni har märkt matchen mot Betis, första halvleken spelade Barca grym fotboll men sen i pausen hände någonting! Jag kände inte igen spelarna, det har vi inte råd med i denna match.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-09-27 18:19
Shi

Han hade en dunder säsong med tottenham i fjol.
Är han en one hit wonder månne?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-09-27 18:18
_FCB_

Visst vore det ett stort avbräck för dem, men vi har oftast svårt mot espanyol, barca för inte slappna så som de gjorde mot betis, de var lysande fram tills 2-0, sen var betis de bättre laget och lite tur och skicklighet gjorde så vi vann matchen.

Man hoppas att dem forsätter så som dem gjort, de har stegvis blivit bättre och det syns.

Av att döma matcherna hittils så kommer barca få kriga sig igenom om det ska bli nån titel iår, alla lagen vet att om de forsätter kriga så har de fortfarande chansen och det har dem också.

Med tamudo eller utan så hoppas jag vi inte underskattar espanyol, vare sig vi möter tex arsenal nästa vecka så ska all fokus vara på dagens match och motståndarna för dagen heter ESPANYOL.

Kom igen nu Barca kriga på.
Real Madrid Shi
2008-09-27 18:12
Delarocha RIP Puerta

Satt faktiskt och tänkte på precis samma sak, mina tänkar gick i "Varför gick han inte till Barca istället? Seriös skada han hade gjort med sin attityd". Killen är enormt överskattad, han gick för runt 40 miljoner €, vilket är en sjuk summa för honom.
Delarocha RIP Puerta
2008-09-27 17:50
På tal om spelare som gått ner sig efter en övergång. Sitter och kollar på Man Utds match och Berbatovs kroppsspråk är helt lysande:D Slår ut med armarna och kastar långa blickar när han inte får perfekta passningar hela tiden. Han rör sig inte en meter i onödan. Han lär väl dock komma igång om nåra matcher men kul att se honom:D Underbar attityd.
Barcelona _FCB_
2008-09-27 17:38

Saman.

hehe, det är sant =)
Barcelona Saman.
2008-09-27 17:36
_FCB_

Tackar men man vet aldrig med folk :)
Barcelona _FCB_
2008-09-27 17:33
Ämne: Henry är inte heller....Sen Henry kom till Barca har blivit faktiskt ofarlig och har inte den magiska spelet som han hade i Arsenal.
Frågan är om Henry kommer i gång då är han en av världensbästa annfallare, han har speeden och tekniken men i dags läget saknar han tyvärr självförtroende.
Man ska inte glömma bort att han har haft (kanske har) familjeproblem också
Barcelona RQ7
2008-09-27 17:29
Henry är inte heller målfarlig. Eller?
Ne han är slut. Att han spelar på fel position är ingen ursäkt. Gudjohnsen brukar ju spela mittfält, och göra det väldigt bra.

Borde sälja Henry medans man kan få något för honom.
Barcelona _FCB_
2008-09-27 17:28
Guddy är bra och kämpar för laget, han spelar enkel fotboll som behövs ibland i dagens fotboll.
Han är inte självisk och sitter alltid nöjd på bänken och hoppar in starkt när han behövs.
Men han är inte målfarlig men han är grym huvudspelare.
Ibland önskar jag att Messi skulle också spela enklare fotboll, göra mål utan att det ska vara snyggast. Det känns som att han vill göra snygga mål eller ingenting.

Barcelona RQ7
2008-09-27 17:26
Delarocha RIP Puerta//

Han är målfarlig. Kolla hur mycket mål han gör i sitt landslag och han gjorde väl en hel del mål i Chelsea också, snygga också.
Känns iallafall hetare än Henry. Såklart han inte gör mycket mål i Barca då han inte spelar hela tiden.

Gudjohnsen-Keita
Xavi
Barcelona J.Gamper
2008-09-27 17:25
RQ7
vem ska Guddy ersätta? Keita? Xavi?
Keita är också en krigare och löper dessutom väldigt mycket. Jag skulle hellre vilja ha Guddy på bänken, redo för inhopp.
Barcelona _FCB_
2008-09-27 17:24
Saman.

varsågod...tror du att man sitter o hittar på här eller?! =)
Delarocha RIP Puerta
2008-09-27 17:23
Att kalla honom målfarlig är väl att vara väldigt snäll:P Men han gör ju sitt jobb oftast.
Barcelona RQ7
2008-09-27 17:22
Bara jag som är sugen på Gudjohsen från start?
När han är på plan så får vi faktiskt ett mycket snabbare spel, ett enklare spel. Han släpper alltid bollen rätt och mycket bra. Samt att han är målfarlig och är en riktig kämpe.
Fast då på mittfältet.
Han är faktiskt inte så dålig som Vissa tycker. Väldigt underskattad.
Eftersom vi säkert kommer styra matchen, och Espanyol gå på kontringar så kan det vara bra att han en spelare som Guddy som aldrig slutar kämpa. Och gör spelet mycket snabbare.

Tycker faktiskt inte att Keita/Toure blir speciellt bra. Det uppstår ändå rätt stora ytor när motståndarna kontrar.
Barcelona Saman.
2008-09-27 17:16
Källa?
Barcelona _FCB_
2008-09-27 17:12
För övrigt Tamudo är osäker på spel ikväll.
Annons: