/spanien/barcelona/forum/20372.aspx/spanien/barcelona/forum/20372.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona _FCB_
2008-09-29 08:38
Grym mål av Ronnie igår =)
Barcelona A.Gaudi
2008-09-29 08:38
här har ni anledningen bakom bråket mellan laporta och vissa personer på vipläktaren. tydligen var han(och då klubben barcelona) ansvariga för boixos nois aktioner.

“There were people shouting at me as if I was responsible for what was happening. I had to defend myself and tell them I had nothing to do with it,” he explained.

Det där var ju skönt att läsa. stort att han inte viker ner sig när dom häcklar klubben.
Delarocha RIP Puerta
2008-09-29 08:09
Men så dominant som Ronaldinho var mellan 02 och 05 lär man väl aldrig se en fotbollsspelare vara igen. Känns ju inte som det ska gå att vara så dominant...Man får ju vara glad att han var i barca då och att man har fått se honom spela:)
Barcelona Iniiesta!
2008-09-29 07:52
Kul att Ronaldinho sänkte Inter. Synd att Zlatan spelar i ett så fantasilöst lag. Han borde spela i Spanien, där hade han nog utvecklats till den spelare han kan bli.
Jag tror inte han vinner CL i Inter iallafall. Och det är ju det han vill.
Barcelona T#11
2008-09-29 01:16
SÅ som ronaldinho spelade idag har han spelat de andra matcherna, skillnaden är bara att han inte gjort mål. Jag tycker ronni är en rikitigt bra fotbolls spelare idag utan att jämföra honom med vad han var innan, ta han för vad han är nu ist. Och jag vet man gråter nästan när man tittar på den fotbollen han presterade innan.
Barcelona Barcelona!!
2008-09-29 01:03
E det någon som vet någon sida man kan ladda ner Barcas matcher från?
Delarocha RIP Puerta
2008-09-29 00:41
Estifanos; Ronaldinho har ju bytt spelstil. Han är ju inte längre en kvick ytter. Är ju mer än Riquelme typ. En staty som fördelar bollar (om än genialt) till sina medspelare. Han utmande en gång i matchen, mot Cambiasso och förlorade duellen löjligt enkelt. Han har ju totalt tappat löpsteget och rycket han tidigare hade.

Tidigare gjorde han finter Zlatan gör i halvfart i full fart. Nu gör han för det första inga finter alls och när han väl gör dem gör han dem gående eller stillastående. Tragiskt att se. Han är än dock en lysande passningsspelare. Han var ju bäst på plan mer lr mindre efter Kaka och det säger ju en del om vilken kapacitet killen har OM han kan komma tillbaka i form.
Barcelona tribente_magico
2008-09-29 00:36
så, laddat hem espanyol-barca nu, har någon nån länk till real madrid-barca 0-3? skulle gärna vilja ha hem den med.
Barcelona Estifanos
2008-09-29 00:28
Ämne: haha ärligt talat . ....
Nej det kommer han inte,Om du kolla på Inter-Milan idag så visst han gjorde mål men han har en väldigt lång väg kvar. Man ser inte samma "känsla" längre. MSäger inte att det är omöjligt men..
Delarocha RIP Puerta
2008-09-29 00:16
Ämne: Sancho (AV Milan)
....
Heywood Jablome; vilka är de fyra stora? Finns väl bara 2 i Italien trodde jag?
Juve och Milan.
Barcelona Barca_4_lajjf
2008-09-28 23:48
Godnatt Cules. vi tar Shaktar nu på onsdag!!!
Barcelona Messi(AH)
2008-09-28 23:44
JuanJimenez(Milanista)
Hur vet du att ingen fuskar? Man vet aldrig med Serie A.
Barcelona BlueRed.
2008-09-28 23:35
JuanJimenez(Milanista)

1. Blir inte ett dugg förvånad om det händer igen.
2:Sömnpillret var inte ikväll mellan Milan - Inter, men dem mindre lagen bjuder inte på något i Italien.
3:Vad är det som är ute med det? Det kunde ha varit 2058 och jag kunde ha tyckt att Serie-A är tråkigt, handlar om vad man själv tycker.

Men som Barca-nist skrev, tack och lov att ni vann, slipper Zlatan Zveriges Zkung artiklar över alla tidningar och sidor nu, i alla fall tills han nyser en gång, lär ju bli Zveriges snyggaste nyZning då.

Jag såg dem flesta Roma matcher dem visade och dem var underhållande, såg också ett par Inter matcher också, dock ingen match jag kan peka ut som var fantastisk.

Ursäkta om det har blivit stavfel, har ingen lampa på och ser bara med ett öga (andra har somnat).
Barcelona Pep.G
2008-09-28 23:33
Heywood Jablome

Kan hålla med där. För t.o.m våra bottenmatcher är spännande ibland.
Barcelona Tot_El_Camp
2008-09-28 23:30
1. Ja, det var ju ingen skandal som t.ex. Juventus var inblandad i innan VM 2006.
2. Italienska ligan är faktiskt oftast tråkig.
3. Och om det är ute? Det är ju sant. Det går inte att säga det för många gånger.
Barcelona Messi(AH)
2008-09-28 23:29
JuanJimenez(Milanista)

Det är min åsikt, dvs vad jag tycker om Italiensk fotboll. Jag tycker att Italiensk fotboll är riktigt tråkigt.
Spanien JuanJimenez(Milanista)
2008-09-28 23:26
Ämne: Tycker också att Ita....1. Ingen fuskar.
2. Om det är nån som är sömpiller så måste det vara du.
3. "Italiensk fotboll är tråkigt" är så ute. Det är 2008 nu, grabben.

Med handen på hjärtat: Hur många matcher såg du från Serie A förra säsongen och denna?
Barcelona Barca-nist
2008-09-28 23:16
Ämne: Ämne: Sancho ....
ja , jag håller med dig det var otroligt spännande!
trevligt att Milan vann så slipper vi höra om zlatan i några dagar! lite tröttsamt faktiskt
Barcelona Heywood Jablome
2008-09-28 23:15
Italiensk toppfotboll kan bjuda upp på dans ibland. Om någon av de 4 stora spelar. Jag skulle däremot aldrig sätta mig framför tv:n och se på när Atlanta tar emot Livorno. Gud bespare mig.
Barcelona Messi(AH)
2008-09-28 23:13
Tycker också att Italiensk fotboll är riktigt tråkig, man vet inte vem som fuskar dessutom så är det sömnpiller som många skriver.
Sancho (AC Milan)
2008-09-28 23:09
Ämne: Sancho (AC Milan)
....
Det var värsta samba spelet idag av Milan. Fattar inte hur du kan tycka det var tråkig match.
Barcelona Heywood Jablome
2008-09-28 23:08
Jag kommer ihåg förra säsongen då Kun slog igenom på riktigt, och de båda skulle mötas. Den nya Maradona skulle äntligen visa upp sig. Barcelona vann matchen och Messi var helt fantastisk.
Barcelona Mojito
2008-09-28 23:08
Ronaldinho gör mål och plötsligt ska vi barcafans slita oss i förtvivlan över att han såldes till Milan? Nix, han kommer inte prestera och leverera i långt ifrån varje match framöver som han gjorde 05/06. Även om jag önskar honom all lycka kommer verkligheten i kapp i morron.
Undrar hur Pep kommer formera laget i CL? Känns lite som en mellanmatch i och med att Atletico väntar på lördag. Dags att vila Messi och Iniesta, in med Pedro och Henry från start?
ja ja, den som väntar skall få se.
Barcelona BlueRed.
2008-09-28 23:04
Mycket skönt att Sevilla vann över Atletico.
Blir kul när Barca - Atletico spelar, är Kun eller Messi nya Maradona frågan kommer säkert komma upp igen. Messi är Messi, han kommer (är?) minst lika bra som Maradona plus att Messis mun inte glappar lika mycket i media.

Kul för Kun att Maradona är hans svärfar(?) och att Maradona gör allt för att Kun ska synas mer än Messi, men att han av alla personer ska säga att Messi är för självisk? ...
Deportivo Denari
2008-09-28 23:03
Ämne: "det finns e....
Jag är lite efter, men tack så mycket.
Barcelona BlueRed.
2008-09-28 22:59
Sancho (AC Milan)

Konstig människa? Jag tycker inte om italienska ligan, precis som du inte tycker om La Liga och Premier League.
Jag tycker spelet dem kör i Italien (bortsett från Roma) är tråkigt. Varför jag gör det? Kan vi ta imorgon om du vill.

PILMÀ

Visst är han klockren inne på Sevilla forumet, blixtsnabb är han också med kommentarerna :D.
Safet10
2008-09-28 22:58
aha okej de räcker bre jebemte:D
Safet10
2008-09-28 22:55
FC BARCELONA....Jag tror att fortsätter vi med denna spel som vi har visat upp dem sista matcherna kommer serien gå bra, framförallt matchen mot "Jävla" Madrid laget Atl.Madrid :D:D3p
Sancho (AC Milan)
2008-09-28 22:53
Ämne: Sancho (AV Milan)
....
Hahaha.. konstig människa. Matchen var rolig att titta på enda tills den 80 min typ då Milan började spela defensivt.

Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-09-28 22:52
Ämne: Italiensk fotboll, f....
Det är för f** sant, man sömnar om det är inte Roma som spelar. Roma= Italiens stolthet.

Förresten gillar Andres_Palop_1 analyser under matchen. ahhahaha för rolig.
Annons: