/spanien/barcelona/forum/20338.aspx/spanien/barcelona/forum/20338.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messi(AH)
2008-10-03 10:45
Los Merengues i mitt hjärta

Real utan Ruud är som att äta utan händer.
Real Madrid hala
2008-10-03 10:45
tjena vilken kanal visar barselona i morgon ?
Real Madrid Los Merengues i mitt hjärta
2008-10-03 10:33
Barcelona The Legend
2008-10-03 09:18
De flesta skriver att Zlatan inte hör till dom bästa iom att han inte är "de stora matchernas man". Många verkar dock anse att Cristiano Ronaldo är den bästa (åtminstånde top 3). Där kan man verkligen snacka om "de små matchernas man". De är inte ofta han presterar bra mot de andra tre stora i PL.

Ang. Zlatan är jag absolut med på att han hör till top 5 bästa spelarna. Han är Italiens bästa lags viktigaste spelare och har vunnit guld i alla proffsklubbar han varit i. Han avgör även flera viktiga matcher. Är personligen inget jätte fan av honom men att han hör till några av de bästa i världen går inte att säga emot!
Barcelona jonny p
2008-10-03 09:16
Ämne: Dobermann

På länk....
Med tanke på känsla Alves har i fötterna just nu, så bör han kanske byta skor igen snart :)
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-10-03 09:14
Bojan Krkic

Jag tror att han syftade på att göra den under speltid, om du nu inte var sarkastisk :P
Barcelona Bojan Krkic_
2008-10-03 08:34
Delarocha RIP Puerta

Det blir nog lite svårare i en CL-final, då medspelarna står vid mittlinjen, och där står dom utanför straffområdet. =D

Såg att ni snackade "världens bästa anfallare"
- För mig är det solklart att Torres är etta, tätt följt av D.Villa.
Hade varit grymt med någon av dom i Barca om något/några år.
Barcelona FCBTilIDie
2008-10-03 05:08
Ämne: Sherko

Ruud är en....
Torres var skadad vid förra landslagsuppehållet, så han är inte riktigt i form än
Delarocha RIP Puerta
2008-10-03 01:55
Geniet Cruyff slår en rätt skön straff. Vågar barca gör den här i en Cl-final eller?:)
Barcelona A.Gaudi
2008-10-03 01:23
Sherko

Ruud är en av de bästa, det vet alla. men den absolut bäste anfallaren idag spelar i Valencia. David Villa är hetast av alla spelare. 6 mål på 5 matcher i ligan. (vet inte hur det är i andra turneringar).

annars håller jag Villa och torres som dom bästa anfallarna idag. Torres har precis kommit igång och har inte fått SÅ mycket uträttat hittills den här säsongen men vänta och se.
Real Madrid Sherko
2008-10-03 01:12
Pep.G

Jag håller faktiskt med Pep.G alltså, zlatan är topp 3 anfallare i världen, men när det kommer till cl verkar det som hela inter underpresterar, och inte endast zlatan!

Men ärligt talat, finns det någon bättre striker än ruud just nu? :P 8 mål på 8 matcher...(tror jag)
Barcelona DaniAlves
2008-10-03 00:18
Dobermann

På länken så har du en bild på honom i de skorna han spelade med mot shaktar. ser ut som svarta vapor fast de gammla modellerna.. eller så är det kanske en ny modell av vapor.
för övrigt så brukar alves byta skor väldigt ofta.. men han använder nästan alltid vapor.
Barcelona TIGER_BARCELONA
2008-10-03 00:06
zlatan platsar nog på en top-10 men inte mer o han e precis som kristina inte de stora maatchernas man o därför kommer KUNG MESSI vinna guldbollen i år spelar inget roll hur många mål kristina gör på wigan elle hull han e helt borta i stora matcher medan KUNG MESSI har en förmåga att överträffa sin redan omöjliga nivå o spela på ännu högre nivå i de stora matcherna killen e omänsklig o hans överlägsenhet påmminer om dinho för några år sen fast inte samma spelstil.
Barcelona Dobermann
2008-10-03 00:04
Någon som vet vilken skomodell som Daniel Alves använder eller hur man kan ta reda på det?
Menar de som han haft de senaste matcherna..mot Shaktar och senast mot espanyol. Kanske även tidigare men var nu jag såg dem. Såg sköna ut. =)
Barcelona Pep.G
2008-10-03 00:00
Qerz

Tack så mycket:D

1&onlyMessi

Ja jag är en Zlatanist och jag kan ge dig svar på tal. Zlatan är lätt topp 3. LÄTT. Dålig viktiga matcher och i CL va ?
Vem dundrade in ett skott rakt upp i krysset förra CL, vem hade karusell med Gravesen för några år sen i CL, vem bröt sin måltorka mot just Milan, Vem snurrade upp 3 Bayern spelare för några år sen i Juve tröjan. Zlatan är hur bra som helst, och han ska alltid göra ett av EMs snyggaste mål om inte det snyggaste:P
Klacken mot Italien ? Bössan mot Grekland ? Zlatan är Zlatan !
Barcelona Lionel Andrés Messi
2008-10-02 23:33
hahahha nej zlatan e verkligen inte dem stora matchernas man!! han är bara bra mot milan och ingenting mer!
Barcelona 1&onlyMessi
2008-10-02 23:22
Den gammla zlatan = bra ( fast då spela han i en dålig liga(ajax) och självklart var spelare nivå låg vilket gjorde att han kunde leka lite runt. Men när han blev uppflyttad till juve.. blev killen osynlig med den typisk skallig frylla sen dess har han varit helt värdelöss.. 12 av 17 mål förra säsong på straffar.. liksom lol?

Nuvarande Zaltan = osynlig i alla CL matcher och andra stora matcher
Canaletes
2008-10-02 23:19
Ämne: Härlig bild! Undra v....
Dizzy

Det är Pique som flyger :P han spelar med Nike tiempo
Barcelona 1&onlyMessi
2008-10-02 23:18
Ämne: Hur kan ni tycka att....
haha typisk Zlatan älskare...

När man kollar på zlatans mål(förutom ajax tiden) så går han bara på tur.. och snälla top 3?? visst... om jag nu skulle gå med på ett top10 plats så kulle han befinna sig på 10.9 plats inte ens på 10de.!
Sancho (AC Milan)
2008-10-02 23:06
Ämne: Sancho (AC Milan)
....
Plötsligt orkr du inte diskutera Zlatan när jag nämner att han visst kan vara stora matchernas man? Hahaha.
Barcelona Barca_4_lajjf
2008-10-02 22:54
zlatan e bra . riktigt bra . men jag håller med hoshiar lite . han presterar inte i dom stora matcherna. men äckligt grym e han.
Barcelona Hoshiar
2008-10-02 22:50
Jag orkar inte dískutera om Zlatan mer . Detta är en Barca forum.
Barcelona Hoshiar
2008-10-02 22:49
Sancho (AC Milan)

Men det var då!
Barcelona Qerz
2008-10-02 22:43
Kan bara hålla med Pep.G gällande Zlatan.
Sverige är inte bra utan Ibra och han var Inters viktigaste spelare förra säsongen, så ja fattar inte hur ni kan tycka att han inte e bra.
Sancho (AC Milan)
2008-10-02 22:42
Ämne: Playa_Gandia

Hå....Har du glömt vad han gjorde på Milan 2006-2007?
Eller vad han gjorde på Real Madrid när Juve mötte dem i CL 2005?
... eller när han fixade 3p till Juve mot Bayern Munchen på bortaplan? Han tar sig förbi 3 spelare och passar till Del Piero som sätter 1-0 i 91a min.

Verkar som att du inte vet så mycket om Zlatan....
Barcelona Hoshiar
2008-10-02 22:38
Gonzalez_Barca,

Japp.
Barcelona Pep.G
2008-10-02 22:32
Hur kan ni tycka att Zlatan inte är bra. Han är lätt en av dem 3 bästa anfallarna just nu. Kanske bara Torres och D. Villa som är bättre. Kan hålla med om att dom svenska medierna överdriver ibland men han är verkligen så bra som det sägs. Det är inte bara i typ Aftonbladet som han berömms till den nivån. Kolla på t.ex Gazzetto dello sport. Kolla vilken status han hade i Juve. Hade han inte haft en sån hög Status hade t.ex Juvefansen inte brytt sig senast Inter och Juve möttes i Turin eller hur ?
Så Sluta snacka skit och inse att Zlatan minst är topp 3 forwards just nu.
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-10-02 22:21
Hoshiar

Nej, men matchen var ändå riktigt viktig för båda parterna.
Barcelona MessiFP
2008-10-02 22:18
Nu är Chelsea och rycker i våra talanger, bröderna Thiago och Rafael.

När ska detta ta slut? Kan dom inte ändra de idiotiska reglerna som finns i Spanien?
Barcelona Hoshiar
2008-10-02 22:13
Gonzalez_Barca,

Så du påstår att Parma är ett bra lag?

J.Gamper,

Sant,

Annons: