/spanien/barcelona/forum/20320.aspx/spanien/barcelona/forum/20320.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ciao-V
2008-11-09 00:20
Ämne: Ämne: Ämne....
Om Maradona är gud så är väl Messi med. Ingen konstighet med det.
sebbaa
--
sebbaa
MessssiiTheOne!

Grattis härifrån med! :)
Barcelona BlueRed.
2008-11-09 00:19
MessssiiTheOne!

Grattis!
Barcelona Rybbe
2008-11-09 00:18
Ämne: 6 - 10 Dec drar jag ....
Härlig resa!

För mig gäller 12-15 för El Classico ;) GISSA om jag dör av längtan? :D
Barcelona BlueRed.
Ayaz

Pep är ett geni som borde ta med kudde och filt till matcherna från och med nu.

En fråga; Vem var det som skrev att Barcelona vinner när Pep drar på sig kostymen? Säger inte att det är därför men ganska kul ändå att Barca faktiskt började vinna när Pep började med kostymen och inte college looken.
Kixer
Gilldes det inte som assist för Henry när han sköt på målvakten som släppte retur och när Eto´o sköt in den?
MessssiiTheOne!
2008-11-09 00:17
Den bästa födelsedagspresenten fick jag idag :D hade varit en bättre dag ifall madird hade fått stryk, men jag njuter av denna dag :D
Barcelona Johan Cruyff
Återigen vilken uppvisning av FC Barcelona, man kan ju inte annat än se likheterna med 'El Dream Team' de Johan Cruyff.

Det är skönt att se lagandan som vi har numera, vilken skillnad det är mot under Rijkaards mandat, laget jobbar tillsammans, positionsbyten och bländande spel där det mestadels sker på få tillslag. Man blir ju nästan tårögd.

Gran Pep Guardiola! Tack för att du tog oss tillbaka till La Masia och införde 2 träningspass om dagen, det verkar ha gett resultat med lagmoralen framförallt.
Barcelona Okkapokka.
Mes Que Un Club ! 3

Hoppas Barca spelar lika underhållande då som idag, och ha en trevlig resa ;)
Barcelona Rybbe
Sant som vissa skriver, missförstå INTE

ALL HEDER ÅT MESSI

ALL HEDER ÅT ETOO

Men dagens spelare som överraska mig mest positivt:

Dani Alves.

Tro mig när jag säger att det kommer bli årets värvning(gällande alla lag).
Barcelona DeRiA_BaRcA
Är det någon som kan berätta för mig varför real madrid gnäller på domsluten? dom fick 2 straffar man inte skulle haft idag enligt mig eller vad tycker ni?? kul att se barca spela så underbart:)
Barcelona FC Robin
2008-11-09 00:16
Ämne: Ämne: Som jag....
Något ska man ju tro på:)
Men Messi gör saker som får folk att gnugga sig i ögonen och undra ifall de verkligen sett det som han just gjort... för mig är Messi närmast gud som man kan komma som fotbollsspelare...

sen får du tyckte att det är löjligt, vsg;)
Barcelona BlueRed.
Bara jag som tyckte att Henok Goitom gjorde en ganska bra match? Han oroade försvaret ett par gånger, inga mål men det är ju trots allt Barcelona han ställs mot.
Hoppas Lagerbäck låter honom spela någon gång.
Barcelona Ayaz
grabbar det bästa med barcelona är lagspelet.vi är inte beroende av vissa spelare.när en spelare skadar sig kan den andra ta över.kanske han gör inte lika bra jobb men det är ju slutet som är viktigt.det är just det pep garanterade när han började.barca ska inte vara beroende av enstaka spelare.jag personligen tycker att han håller sitt löfte.har jag fel?
MessssiiTheOne!
2008-11-09 00:15
Jag njuter när ja ser tabbelen just nu :D och snart faller madrid någon placering och då är det bara att luta sig bakåt och se barcelona visa resten av världen hur fotbollen spelas :)
Deportivo Creus
2008-11-09 00:14
Ämne: Barcelona är det bäs....
Jag ska spöa dig och stjäla biljetterna. ;-)
Barcelona Gud är störst!
2008-11-09 00:14
Henk Ten Cate - El Mister

EXAKT SAMMA SAK FÖR MIG! Så jävla irriterande när man ska försöka förklara för dem speciellt vänner, de lyssner inte eller skyller på andra lagen är för dåliga o andra olika saker. Man får damp! Haha.

EDIT: Diljen Otlu, Fantastiskt jobb tycker jag. Fortsätt med det!
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2008-11-09 00:12
6 - 10 Dec drar jag o polarn för att Se Barca - Valencia och Barca - Shakhtar, Tror ni att vi dör av längtan ? !!
Barcelona Humphrey Bogart
2008-11-09 00:12
Ämne: Som jag skrev tidiga....
Att kalla spelare för ''gud'' är bara löjligt.
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2008-11-09 00:11
Jaja, vi vet att Messi och Etoó är två världsspelare men inte fan kunde man tro att de är så här bra? Vill påstå att det är bådas bästa match i Barca-tröjan, även om Messi gick mållös. Finner verkligen inga ord för hur bra, framförallt Messi, är. Det som stör mig dock är att jag vill alla mina vänner och människor ska förstå hur bra Barca är, men de går inte att förklara för dom.. Att äns nämna Arsenal som de lag som spelar finast fotboll som Barca är fel, Barcas spel som de var idag och varit denna säsongen är bästa någonsin.. hoppas bara vi vinner titlarna i år..

Förövrigt gjorde Guddy mer än ett bra jobb idag.. Bra touch och behärskat passningsspel.
Dani Alves växer mer och mer, säkrare, bra försvarsspel och underbara frisparkar. Dunga får nog flytta Maicon till bänken.
Xavi, bästa mittfältaren som finns i dagsläget.
Valdes, snart landslaget?
Resten av truppen gör också fina, fina insatser.

Låter möjligtvis lite för optimistisk men de är svårt att låta bli =)
De viktigaste är att laget bara har 100% inställning resten av säsongen och Peps ansiktsuttryck under matcherna visar att han inte tillåter misstag även när vi leder med 5-0...

Barcelona Okkapokka.
Rybbe

Hade Messi blivit skadad där och fått en liknande skada som Vampíro hade jag inte sovit på en månad och ångrat den dagen för alltid, Så orolig var jag :D
Barcelona Rybbe
Barcelona är det bästa jag vet, jag rös hela matchen, Har bokat och betalt för El Classico, är inte ett dugg orolig att min visit där kommer att bli tråkig.

Jag vill dö på Nou Camp.
Barcelona Barcelonito
2008-11-09 00:10
Henry visade sig vara perfekt ersättare för Iniesta. Visst han gör inte många mål, men gör Iniesta det? Henry löper mycket, är en ledare, rutinerad, startar oftast ett bra anfall och är väldigt smart. Det är sjukt egentligen att han ska behöva vara "ersättare" till någon i ett lag.
Barcelona FC Robin
2008-11-09 00:09
Som jag skrev tidigare...

Det finns bara en gud... Leo Messi!
Och just nu är den gode Messi världens bästa fotbollsspelare alla kategorier! Hans passningar och spelförståelse är helt fantastisk. Om medspelarna utnyttjade alla Messis öppnade passningar så skulle de ha vunnit med mera.

Publikfriande fotboll, ja det står Barcelona för just nu! Jag skiter i Madrid, kul att de vann med uddamålet ikväll, grattis:)

Forzzzzzzzzza Eto'o.... forzzzzzzza Messsssssi
Barcelona BlueRed.
2008-11-09 00:08
Rybbe
Oh ja, väntade på att han skulle resa sig och teckna att allt är ok, låt mig fortsätta leka.
Barcelona Humphrey Bogart
2008-11-09 00:08
Ämne: Tyckte Hleb gjorde e....
Hleb var riktigt spelsugen och han kunde ju avgöra där men som sagt det är Hleb vi talar om och han passar Titi :).
Barcelona LionelMessi_19
2008-11-09 00:07
Ämne: någon mer som satte ....
Jag grät nästan :P
Barcelona Tomba11
Trevlig lördagsunderhållning för hela familjen.
Pep har verkligen fått ordning på laget. Bra att vi när matchen är klar inte släpper in några tröstmål i andra halvlek, och det är tack vare Puyols slit som vanligt.

Att Samuel är i toppform ger hela laget en kick i rätt riktning. Messi är alltid att lita på... nu om bara Henry kunde spela lite bättre.

Som det ser ut nu i laget ser jag fram emot att Barca ska ta 3 poäng i El Classico. Speciellt med tanke på hur många mål RM släpper in.
Barcelona BlueRed.
Pricken över i skulle nu vara en underbar match rapport med en fin bild av Samuel "Jag gör mål när jag vill" Eto'o. Skulle gärna skriva en själv men vi har bra skribenter i redaktionen så jag låter dem sköta det.
Annons: