/spanien/barcelona/forum/20316.aspx/spanien/barcelona/forum/20316.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
el capitano
2008-11-29 17:59
hahaha...ni måste läsa denna blogg om Patrik Ekwall :)
*Länk
Barcelona Dedeffo
2008-11-29 17:54
Fy fan vad vidrig den skåningen är. Varför har man personer från Skåne som programledare? Det är helt sjukt att man har det. Dem borde lära sig att svälja gröten, specielt den där Patrik Ekwall.
Barcelona BlueRed.
2008-11-29 17:52
Nian!

Messi är nog bäst i alla dem där kategorierna förutom nick och styrka då.
Barcelona Nian!
2008-11-29 17:46
Dedeffo

Hahahah. Typ. Han som alltid var med den där långa killen under EM när dom stog typ vid några båtar och snackade.
Dom är nog ihop.

Förövrigt

Balans: Zlatan

Tycker nog Messis balans slår hans lätt.
el capitano
2008-11-29 17:45
Dedeffo

hehehe..ja det är han =)
Barcelona Dedeffo
2008-11-29 17:43
blev visst 3 inlägg.
Barcelona Dedeffo
2008-11-29 17:43
Ämne: el capitano

Perfe....
Patrik Ekwall är det inte den vidriga skåningen som leker 20 åring?
Barcelona Dedeffo
2008-11-29 17:41
blev visst 3 inlägg.
Barcelona BlueRed.
2008-11-29 17:25
Blaugrana93

Titta länk, där har du bra information. Kolla även på Barcelonas hemsida.
el capitano
2008-11-29 17:24
Blaugrana93

Kolla på länk..
Barcelona Gud är störst!
2008-11-29 17:23
HAHA! Han brukar ju ha det iförsig.
Barcelona Blaugrana93
2008-11-29 17:21
Funderar på att åka ner till barcelona och se barca spela nån gång och jag undrar vad hyfsade bra platser mot typ ett lag som deportivo kostar ungefär. och var köper man dom billigast.
el capitano
2008-11-29 17:15
Gud är störst!

hehe..kan tänka mig =)
han går runt med 15kg vax på skallen..
el capitano
2008-11-29 17:14
Eftersom jag jobbar konstiga tider förra veckan skaffade jag en inspelningsbar digitalbox som är kanon.
Nu kommer jag aldrig att missa en barca eller cl match dessutom kan jag spela in alla matcher som är bra och sen bränna på skiva.
Barcelona Gud är störst!
2008-11-29 17:13
el capitano

Nee inte direkt bråkade. Ahh går nog inte o berätta. Men iaf jag dog av skratt den gången i alla fall. ;)
Barcelona BlueRed.
2008-11-29 17:08
Saman. Ja, det är från Grupp C.
Barcelona Saman.
2008-11-29 17:06
Eeeh... Visar dom en repris från EM nu eller på tv4plus?
Barcelona BlueRed.
2008-11-29 17:05
Hjärna; Dimitar Berbatov? Även om detta verkar otroligt, så hade jag ändå valt Raul när det gäller hjärna. Och möjligen Eto'o på explosivt, även om Torres inte är så dålig där.
el capitano
2008-11-29 17:01
Gud är störst!

hehe..han är en tönt =)
Han bor i Bromma, träffat honom många ggr.
Bråkade ni eller? hehehe
Barcelona Gud är störst!
2008-11-29 16:56
el capitano

Perfekt skrivet hatar också svensk media. Dem verkar vara desperata efter nyheter ibland. Patetiska!

Haha Patrik Ekwall. Det hände nåt speciellt melllan honom och mig på Behrn arena för några år sen. Hatar honom också, HAHA!

Blaugrana93

Capel är med.
Barcelona Blaugrana93
2008-11-29 16:56
Vet någon om Diego Capel ska spela ikväll eller e han skadad?
el capitano
2008-11-29 16:52
Killen ville bara ha uppmärksamhet och BBC är dum som gick med på det bara och fotbollskanalen ännu dummare att publicera den också =)
Fotbollskanalen = Marca, ett gäng mytomaner sitter och hittar på nyheter för Marca som pajasen Partik Ekwall gör samma sak för fotbollskanalen.
Men aftonbladet är värst. när de har nyhettork så hittar de på en jävla rubrik som t ex. ZLATAN SKA SLUTA MED FOTBOLLEN men när man bläddrar i tidningen så står det helt annat typ att Zlatan drömde att han skulle sluta med fotbollen eller nåt. HATAR SVENSK MEDIA.
Barcelona Gud är störst!
2008-11-29 16:40
el capitano

Haha, ja det tycker man ju. Men som sagt han är ju dum så...
Canaletes
2008-11-29 16:37
Joanilson

JAA!! Carles Puyol som tränare shiet :P
skön profilbild du har ;)
Barcelona haeger
2008-11-29 16:36
Gud är störst!

Vi kommer nog aldrig höra talas om honom efter den där artikeln.
el capitano
2008-11-29 16:28
Gud är störst!

Han menade kanske

Filmningar: C Ronaldo
Barcelona Gud är störst!
2008-11-29 16:16
HAHA! Här har vi en riktig sjuk kille. Vad tror ni lyckas han? Jag tror den som kom på idén måste vara riktigt dum.
Barcelona barcadinho
2008-11-29 15:34
Jag sitter och nästan räknar timmar innan kvällens matcher. Höjdpunkten för den här lördagen.

Det blir en tuff match. Att möta spelare som Kanoute och Fabiano i straffområdet kan inte vara annat än skrämmande.
Och det är väldigt svårt att förutse matchbilden.
Den farligaste för oss är att hamna med en matchbild, där Sevilla har en spelglädje.
En sån match där de springer snabbt med sina kontringar, vinner bollen högt upp med hjälp av hög press, massa med målchanser och allt detta tänder på publiken. Det är inte bra.

Sevilla som har ett spelhumör är farligt att möta.
Vi ska försöka spela mer taktiskt. Dra ner tempot en bit och det vitigaste.
Låt Sevilla tappa glädjen med hjälp av ett stort bollinnehav.

Så gjorde Valencia till Sevilla förra veckan. Valencia hade mycket boll och de spelade mycket bra passningsspel. Sevilla fick inte ha bollen så mycket och deras impulsivitet försvann ganska på en gång. Det var tråkig match att titta på. Jag tappade lusten att titta på 2:a halvleken. Ibland måste man spela taktiskt.

Och jag hoppas, till skillnad från Valencia att vi lyckas göra ett/två mål. Vi har ju Messi och Eto'o i deras straffområde.

Jag hoppas på att Getafe tar en/tre poäng innan, men jag tror inte.
Getafe spelar för nån anledning väldigt dåligt på hemmaplan. De har plockat mycket mer poäng på bortaplan i år.
Getafe har däremot ganska bra statistik mot Real, så vem vet.
Såna matcher är alltid en bra möjlighet för mindre kända spelare att visa hur duktiga de är.
Ungefär som de la Red gjorde förra säsongen.

Xavi sägs vara klar med sitt kontrakt och det förvånar mig inte.
Han och Busquets är Barca spelare i många år framöver.
Så länge klubben vill ha kvar de.
De som påstår annat fattar inte vilken stor betydelse det är att föddas och växa upp i Katalonien.
Det finns då ingenting som ger mer heder och respekt och livsglädje, än att spela och vinna titlar med Barca.

Alves – jag tror att fansen kommer att bemöta honom med respekt och inte med busvisslingar.
Man kan inte glömma så fort vad han gjorde för klubben.
Men jag tror att det kommer att påverka Alves negativt att möta sin gamla klubb.
Barcelona Cuuulé
2008-11-29 15:29
Okkapokka

Att fråga om jag är Madridista är de dummaste frågan någon ställt till mig.

Har bott 2 år i Barcelona och följt i princip alla matcher på plats, har nyss flyttat hem igen.

Tycker alla blundar för Real madrids storhet, dom är fan bara 3 poäng bakom och är i kris! Vi ska fan passa oss för dom.
Barcelona Joanilson
2008-11-29 15:27
nån mer än jag som tror att Xavi eller Puyol kommer ta över Barca när deras karriärer är över?
Annons: