/spanien/barcelona/forum/20309.aspx/spanien/barcelona/forum/20309.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Majsan
2008-10-05 09:38
Härligt med seger! Såg dock inte matchen och hade velat läsa om den, men det verkar som att matchrapporterna tar ganska lång tid mot förr? Förstår att det är er lediga tid osv, men det kanske finns fler intresserade som kan förstärka redaktionen?
Barcelona kluivert_nr9
2008-10-05 09:33
Ämne: westinhoblaugrana
....
mm sant, Sergio B var verkligen inte bra igår, och jag tycker att han har varit överskattad i de matcher han har spelat.
Det är verkligen dags att spela in Yaya nu. Det är klassskillnad om man jämför honom med Sergio B.
Dock är Sergio B ett bra alternativ, men så länge vi har en frisk Yaya så borde det inte vara något snack om vem som ska lira.
Adriano - KUNG ( Tidigare Christian_Inter )
2008-10-05 09:17
Grattis till er fina seger! =)

/FORZA INTER!
Barcelona FCB_armin
2008-10-05 09:15
westinhoblaugrana

Hela laget gjorde en tung insats, men är det någon som skall ha under 8, så är det Sergio Busquets..
Barcelona TIGER_BARCELONA
2008-10-05 04:59
hela laget va riktigt gryma men xavi iniesta o messi e från en annan planet de e nog bäst på sina positioner i världen o messi borde få guldbollen inget snak om saken
Barcelona Barcelonito
2008-10-05 04:38
Jag visste att efter Espanyolmatchen skulle Barca förändras totalt. En sån seger mot lokalrivalerna då alla spelare kämpade som djur och inte nöjde sig till sista sekunden, har lagt grunden till vändningen mot Shakhtar och segern idag.

Man minns året vi vann CL och ligan, hög press, hög aggresivitet och laganda.

Synd bara att det är landskamper nu. Det är precis nu vi behöver den som minst.

Pep har gjort mer lyckade taktiska förändringar på 3-4 matcher än vad Rijkaard gjorde under hela sin tid i Barca. Barcas nuvarande stil är riktigt svår att läsa av.
Barcelona Bopi
2008-10-05 04:03
Det är en dag som denna , då man vet varför man ÄLSKAR Fc Barcelona av hela sitt Hjärta!...

ja menar ,Xavi,Iniesta,MESSI,Etoó,Puyol, m.m (orkar bara inte skriva alla) asså när ja kollade på matchen, ja ville bara ut på krogen å röja , Å ja tog på mig min Barcelona tröja (Nr:5 Puyol ) å gick in på Olearys å bara njöt.

Fyy vad bra man mår!....
När fotboll är som roligast då e det BACELONA som spelar.....

Tack mina bröder!
Barcelona Gud är störst!
2008-10-05 03:35
HAHA!
Just det. Andrés iniestas frisyr haha fyfan, han såg ut som ett emo.

Vilken jävla kväll/natt. Aja Bona nit Cúles!
Barcelona Gud är störst!
2008-10-05 03:32
Vilken match, vilka spelare, vilka fans, vilka mål, vilket spel och sist men inte minst VILKEN JÄVLA KLUBB!

Otrolig match fyfan så skönt!!!

Måste bara nämna en sak. Cred till ALLA barca fans här på SF, inte en enda barcafan gick in på atletico forumet och provocerade elelr retade dem. Riktigt bra gjort grabbar/tjejer, som vanligt så var det Rmadrid fansen som ska alltid provocera alla så gjorde dem i atleticos forum också idag. Det visar bara vilka sorts fans vi har o dem (inte alla dock).
Barcelona Ciao-V
2008-10-05 03:00
Aguirre har tydligen haft en diskussion med Messi på högerkanten.

"“I just said to him one must have humility in victory and in defeat and he told me he will not kick us while we are down. He is a gentleman,”
Hahaha...

God natt.
Barcelona The Dynasty (2004 - 2007)
2008-10-05 02:55
Iniestas nya "frisyr" är bland det fulaste jag sett i hela mitt liv.
Barcelona westinhoblaugrana
2008-10-05 02:50
Är bara tvungen att säga att Abidal var lysande i denna matchen, eftersom han är dagens syndabock i Barcelona. Skönt att han får göra en så bra match. Ska blir roligt att läsa spelarbetygen från matchen, kommer någon få under 8? :D
Barcelona haeger
2008-10-05 02:41
Så klart så var jag inte hemma och kunde se matchen!
Måste hitta en sida där jag kan ladda ner hela matchen, någon som vet en bra sida?
Barcelona NoGo^
2008-10-05 02:39
Messi(AH)//

JApp tack! får kolla där imorgon då :D
Barcelona Messi(AH)
2008-10-05 02:26
NoGo^

Testa mininova. Kommer nog upp där senare.
Barcelona Barcanist
2008-10-05 02:25
Ämne: Barcanist: Va fan de....
Suñol - Jag sa bara att jag höll med vem det nu än var och gav ett litet exempel.
Haha, vill du se något jäkligt smått så borde du gå in i Puertans forum och läsa igenom alla 50 sidor.
Barcelona NoGo^
2008-10-05 02:25
Messi(AH)// Jo jag får prova det, men tänkte mer på en sida där det typ bara finns matcher? Har för mig att det finns men kommer inte på vad den heter :/
Barcelona Suñol
2008-10-05 02:23
Barcanist: Va fan det är jäkligt smått att tjabba om hur någon stavar.
Barcelona Messi(AH)
2008-10-05 02:22
Testa någon torrenthemsida där du kan hitta matchen NoGo^
Barcelona NoGo^
2008-10-05 02:20
Någon som vet nån bra sida där man kan ladda ner matchen?
Barcelona Ghazza
2008-10-05 02:19
Kom precis hem, och fick matchen rapporterad via SMS. Kan bara säga en sak. FYFAN VAD GÖTT! Där hade vi en riktig värdemätare, och som vi visade vad vi kan! Känns helt underbart!
Barcelona Messi(AH)
2008-10-05 02:17
Precis, skippa Puertan. Jag har tidigare berättat hur omogen den där Baloo Gonzales är. Skippa helt enkelt puertan. När du öppnar din käft och dem ser att du har en blåröd tröja så kommer dem att prata om deras titlar och annat skit...
Barcelona westinhoblaugrana
Frågan är hur många matcher man måste ladda ner om barca fortsätter spela såhär? :P. FOTBOLLSKONST. DRÖMFOTBOLL. F.C. Barcelona. Att Pep fortsätter rotera i laget även i en sådan viktig match är imponerande, och det funkade ju hyfsat dessutom!

Piqué och Busquets, två ynglingar som varit bland de bästa spelarna hittils i ligan för barca. Synd att Messi inte fick in sin "Messi-rush" och att Iniestas andra stolpe inte gick in.

Förhoppningsvis kommer läktarna bli lite fullare kommande matcher, det har spelarna förtjänat.

Vilken match, den kommer man inte glömma. TACK F.C. BARCELONA (L).
Barcelona Barcanist
Ämne: Skippa att gå in på ....
Någon som kan säga vad cabron saluda el campeon betyder?
Barcelona Barcanist
2008-10-05 02:15
Ämne: Skippa att gå in på ....
Håller med dig grymt mycket, håller även med dig Delarocha RIP Puerta.

deras Baloo Gonzalez är 32 år gammal, har fru & barn och kan inte ens stava till "aLLt" utan skriver "aLt" haha
Delarocha RIP Puerta
2008-10-05 02:14
Jag blir riktigt mörkrädd av att gå in och titta på Puertan. Finns det människor som är så tragiska? Jag blir rädd för mänskligheten.
Att ingen kan stava gör ju inte hela saken bättre även om jag förstår att många inte har svenska som modersmål. Men vissa har det ju säkerligen men misshandlar ändå språket så brutalt.
Barcelona Messi(AH)
2008-10-05 02:13
Skippa att gå in på Reals Forum och tjaffsa med dem. Vi vet på vilken nivå dem är på. Dessutom så är dem jävligt kaxiga.
Barcelona NoGo^
2008-10-05 02:10
Vilken jävla match! Första halvlek är det bästa jag sett på mycket länge. Blir till att ladda ner matchen och spara.
Barcelona LeoMessi10
2008-10-05 02:09
alltså vilken sjuk första halvek okej förra säsongens bästa halvlek var klart mot real zaragoza där första sluta 4-1 men denna va faktiskt ännu bättre vill gärna se detta mot real madrid.
Barcelona Lionel Andrés Messi
2008-10-05 02:09
xavi 'kung' hernandez
Annons: