/spanien/barcelona/forum/20306.aspx/spanien/barcelona/forum/20306.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona haeger
2008-10-06 23:59
"Ps. I inte utav bitterhet, men som en fotbollsälskare, Barça saknar idag helt integritet och heder på fotbollsplanen. Det man såg mot Schaktar, och frisparken mot oss och en del annat, och alla de skandalösa straffar man haft med sig hittills, inte bara mot oss, men även den mot Espanyol. Men även alla andra som råkat ut för denna integritetsbefriade lag, det är makalöst hur två medaljlösa säsonger kan göra spelare till grottmänniskor.

Det gör ont att säga, men Real har spelat mycket hederligt och ärligt. Skulle inte göra lika ont i år om Real tog guldet, bara inte en omoralisk domarkår och ett integritetsbefriat lag som Barca vinner, det vore hemskt för ligans heder."

Ska man skratta eller gråta.
Barcelona dios-maradona
2008-10-06 23:58
Ämne: Ämne: ändå sk....
det räcker inte, henry håller inte. det är inga direkt svåra mål han gjort och han missar alldeles för mycket. säger ut med honom och in med någon yngre hungrig anfallare. det finns många duktiga anfallare som skulle göra allt i barca-tröjan, blöta ner den till max i varje match. henry e slut
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-10-06 23:47
Criff

Du ska veta att det uppskattas enormt med bild länkarna, rambla och ni andra som konstant uppdaterar och lägger upp sköna bilder ska även ni ha en eloge.

Barcelona Barça-fan
2008-10-06 23:33
Skönt att Milito snart är tillbaka! Men för mig finns det ingen tvekan längre att Marquez ska vara förstavalet i defensiven. Han passar Barcelonas spelidé som handen i handsken och i grund och botten - trots att han haft sina svackor - så är han en världsback i mina ögon. I passningsspelet kan inte Milito mäta sig med Marquez och i försvarsspelet så tycker jag faktiskt Marquez är den bästa, om båda är i form.
Barcelona Gud är störst!
2008-10-06 23:10
J.Gamper

Det är redan flera som väntar på sin tur. Så mittfältare behöver vi ALDRIG oroa oss för. Kanske ytterbackar vi har itne fått fram så många bra sådana.
Barcelona J.Gamper
2008-10-06 22:46
När Xavi börja tappa formen och blir för gammal kommer nog nån ny talang från La Masia poppa ut :D
Så Fabregas kanske inte ens behövs i framtiden...

Barcas ungdomsakademi är bara för skön... kommer ju nya världstalanger varje år.
Barcelona Smacked
2008-10-06 22:34
Vad synd med den limegröna! Själv tycker jag att den är ett mästerverk och skulle mer än gärna se den åter i aktion. Den är ju så oerhört fin,subfärgerna och hela kitet är fantastiskt.
Barcelona Pep.G
2008-10-06 22:27
Smacked

Hehe har både hemma och borta tröjan från den säsongen. Tyvär så har den "limegröna" borta tröjan börjat bli för liten. Men det är XL på den randiga så det är bara o kolla på den o minnas vad som hände den säsongen.
Barcelona Smacked
2008-10-06 22:22
Dom gula borta tröjorna 05/06 är bland det finaste jag har sett. Fan vilken tur att jag har mitt eget exemplar:)
Barcelona Pep.G
2008-10-06 22:22
Barca_4_lajjf

19 november 2005 på Santiago bernabeu. Inte ens 3 CL-titlar kan få mig o glömma den dagen.
Barcelona Pep.G
2008-10-06 22:21
BlueRed

Tröjorna säsongen 05/06 var finast. Både borta o hemma tröjorna=)
Barcelona Criff
2008-10-06 22:18
Ciao-V, vi närmar oss 2009, inte 2010 :)
Txiki gick ut ganska bestämt och sa att Fabregas inte var välkommen tillbaks om han fick bestämma. Alltså med andra ord kommer han inte komma då Txiki sitter på sin plats.
Därefter beroende på vem som kommer få ta över jobbet är det väl fritt fram.
Så du får vänta tills efter deras avgång :)
Barcelona Barca_4_lajjf
2008-10-06 22:17
Okej cules, Härligaste Barca Minnet?

min är Paris 2006. En natt av Guld!
Barcelona Barca_4_lajjf
2008-10-06 22:13
haha hade vart gött det :D
Barcelona Messi(AH)
2008-10-06 22:12
Barca_4_lajjf

Chelsea och döda dem i finalen.
Barcelona Smacked
2008-10-06 22:00
Criff håller med. Jag anser att vi bara bör tänka på att värva honom när Xavi börjar tappa stinget,och inte för någon madrid summa heller.
Barcelona Barca_4_lajjf
2008-10-06 21:58
Vilka hade ni velat möta i en eventuell Champions League Final i år ? :P

Angående Fabregas så tror jag inte han återvänder. han verkar ¨på nått sätt gilla Real madrid.
Barcelona Ciao-V
2008-10-06 21:54
Ämne: ändå skönt med att d....Henry?
Han har levererat i de senaste två ligamatcherna. Han har gjort ett mål mot Spanyol, det förlossande målet. Ett mot A. Madrid.

Criff:
Vi är snart inne i år 2010. Det går fort. Om två år är han nog välkommen och innandess också om han vill.
Barcelona Criff
2008-10-06 21:52
Inte en chans att Fabregas värvas med nuvarande ledning. Men efter 2010 då Laporta avgår så kanske det är möjligt.
Jag vet inte om jag skulle vilja ha honom, kanske när Xavi börjar tappa pga åldern. Eller om Fabregas kommer som free transfer.
Man ska absolut inte betala några fantasisummor för en egen produkt. Det vore vansinne!
Barcelona Ciao-V
2008-10-06 21:46
Canaletes:
Om jag skulle vilja se Cesc tillbaks till Braca?
Svaret är ja, sjävklart!

Alla spanska medier, inte bara Sport, skriver idag om hans uttalande där han säger att det vore en dröm för honom om att komma tillbaka till Barca i framtiden.
Han säger att han vill nu ge allt för Arsenal för att vinna titlar men nästa år får vi se hur saker och och ting förhåller sig.

Jag tror att han skulle kunna vara en kugge i Peps framtida "Dream Team".
Är det någon som kan locka honom tillbaka så är det Pep.

Men vi får se, han är en Barcaprodukt och visst vore det en dröm om han kommer tillbaka till Barcelona något år i framtiden.
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-10-06 21:43
Tjena

Någon som vett vad barcelona filmen heter skulle gärna vilja se den.
Barcelona dios-maradona
2008-10-06 21:38
ändå skönt med att det flyttar "zlatan" matcherna... inter spelar bara "fin" fotboll när d möter medelmåttiga lag i ligan. de gör aldrig någon bra match i CL och det blir bara tråkigt att kolla på. hoppas nu tv6 visar för dagen den bästa matchen oavsett om det nu lirar någon svensk. svensk mötet inter-bremen va hur tråkig som helst, hade nog hellre kollat på arsenal, roma matchen.

måste även passa på säga att jag e ganska trött på henry, killen har aldrig levererat i barca och kommer aldrig att göra det heller. hoppas d släpper honom nu i vinter och tar in benzema lr någon annan som kan göra nått på egen hand i trånga utrymmen.
Barcelona BeautifulBarca
2008-10-06 21:38
Läste inlägget på en annan sida och måste dela med mig av det roliga:

"Blogger Ramzi said...

Joke of the season!
How hopeful and dispirit a team can be?!

The answer:

On RM official website, they still have Robinho in the first team squad!

"""Tryck Länktips"""

WARNING: Make sure you don't get infected when you enter that Jungle!"
Barcelona barcadinho
2008-10-06 21:28
Det enda som är bra med uppehållet från barcas synvinkel är att några av Atleticos viktigaste spelare hinner tillbaka.
Jag menar Forlan, Maniche, Simao och Seitaridis.

hoppas att ingen barca spelare skadar sig.
Canaletes
2008-10-06 21:25
Skulle ni vilja ha Cesc tillbaks nån vacker dag? :)
Barcelona DaniAlves
2008-10-06 20:58
Hoshiar

Jo han fick rött kort mot oss, men den upphävdes efter felaktigt domslut så därför spelade han igår mot madrid.
Barcelona BlueRed.
2008-10-06 20:48
Jag hoppas på en tröja som liknar Uniteds, med en liten krage där bak. Och självklart ränder på tröjan istället för bara att dela upp den i två delar...
Barcelona Barca_4_lajjf
2008-10-06 20:36
ganska konstigt . han var me igår mot real madrid
Barcelona Hoshiar
2008-10-06 20:31
Fick inte Nene rött kort mot oss förra veckan när vi mötte Espanyol? Om han nu fick det ,hur kunde han få spela mot Madrid igår?
Barcelona J.Gamper
2008-10-06 20:26
Jag håller med... Hemmamatch-stället är mycket snyggare..
Annons: