/spanien/barcelona/forum/20302.aspx/spanien/barcelona/forum/20302.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona daudan
2008-10-05 21:35
yeah så skönt Espanyol men men kommer säkert en van nistelroy och sätter in den i 92min :(
Barcelona Barca_4_lajjf
2008-10-05 21:34
1-2 espanyol :D GÖÖÖTT
Canaletes
2008-10-05 21:34
GOOOOLLL!!!!

Barcalagen äger.. yes!
Barcelona Smacked
2008-10-05 21:33
2-1 -2-1!! GHahahaha Luis Garcia. Fan lillebror är bra till något!
Barcelona BlueRed.
2008-10-05 21:32
Ämne: BlueRed.

Du behöv....
Gud är störst

Röv slicka? Vad är det där med röv slicka.
Jag säger som det är, och det är att slöfockar som er bara sitter och klagar på redaktionen för en matchrapport utan att veta hur det ens är att skriva en själv. Som sagt så finns det säkert över 50 andra sidor fulla av matchrapporter från matchen igår kväll men bortskämda som ni är så förväntar ni er att allt ska serveras på fat vid exakt den tidpunkten ni vill.

jag har sagt det innan och jag säger det igen;
Om ni tror att ni har vad som krävs, eller om ni känner någon som ni tror har det så är jag säker på att redaktionen har dörren öppen för er, istället för att sitta och klaga, gör något åt det istället och skriv en själv.
Barcelona el Flaco
2008-10-05 21:31
Det är väl ingen här som realistiskt tror på att Madrid inte kommer vinna ikväll? Jag jublade inte ens när Tamudo la in straffen. De här matcherna kan bara sluta på ett sätt. Gissa vilket?
Barcelona Bernie
2008-10-05 21:29
Espanyols backlinge agerar så konstigt ibland, varför får Ramos alltid komma så nära straffområdet, utmana och slå inlägg in i boxen. Vad håller deras vänsterback på med, han backar ju bara och väntar på att Ramos ska göra ett drag. Klart som fan han hittar en någon gång.
Barcelona A.Gaudi
2008-10-05 21:26
Tamudo, ärkesvinet(tänker då enbart på att han berövade oss på ligatiteln för två år sedan), har gjort mål för espanyol på straff!
Canaletes
2008-10-05 21:24
jaa!! Taamuudoo!! 0-1 :)
Barcelona bearlakeyours86
2008-10-05 21:07
Vilken match igår, Nu är väl sidledsspelet borta!
Barcelona De Goda
2008-10-05 20:56
Ämne: De Goda
Sorry! är i....
Låt gå för den här gången. Jag ser att du hade tippat 0-9 till lillebror mot Barca. Hehehehehehe du har en stor humor.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-10-05 20:50
De Goda
Sorry! är inte hemma och alla min hjälpmedel är just hemma.
men försökt förstå.
Barcelona De Goda
2008-10-05 20:48
Ämne: Denari
Allt har en....
Björnen! Din skrift är faktiskt väldigt svårt att förstå. Var lite tydligare!

Äntligen fick man se en match med Barca utan att bita sig i naglarna :) VISCA BARCA!!!!!
Real Madrid Sherko
2008-10-05 20:46
Biishoo

Det kan mycket väl stämma men vem vet :P
Barcelona Biishoo
2008-10-05 20:43
Är inte den här snubben lite väll roligt?. Herregud

Messi är bra men om man jämför han med mig (-91)när jag var 16 år (var som bäst),så ligger han ett snäpp efter. Jag själv heter Nguyen Duc Duy, jag spelade då i div. 3 ! Inte för att skryta men folk spådde mig en stor talang. Att jag skulle vara en allsvensk stjärna var utan tvekan. Men efter alla diverse problem lirar jag nu i div. 5 ! SÅnt är livet. Ibland biter man på det sura äpplet. Men jag pratar bara om när jag var 16år i jämförelse. Ej nu..för nu är jag 33 bast !tAck o hej
Barcelona Klint
2008-10-05 20:40
Varför matchrapporten dröjt vet jag inte. Men för er klagande skälar så skrevs en sådan ihop och ligger uppe för allmän beskådning. Om ni undrar varför det dröjde så går det bra att skicka ett PM till mig.
Barcelona Smacked
2008-10-05 20:27
Man blir ju fan RIKTIGT jävla sne nu på tv4. Dom showar upp massa skit matcher på sporten i premiern,seria A etc men vad fan händer med la liga och Barcelona? Gårdagens match var ju ÅRETS härligaste ögongodis som skådats och förmodligen komemr att skådas. Dom nämner Zlatan men Messi uteblir,what the f*ck? Förviso är Zlatan svensk och fokus ligger på det,men om dom samtidigt pratar om världens bästa spelare så bör Messi få en BETYDLIGT större bit av kakan.
2008-10-05 20:23
Ska sluta skriva, då jag är långt ifrån Cúle.
Men saken är att det kan liga en meskligt faktor bakom utebliven raport! tänk på det mina fiender..:)
Barcelona Barca-nist
2008-10-05 20:19
Gud vad det vimlar om barnrumpor här:/
matchrapport finns det gott om på hur många sidor som helst. man kan t.o.m ladda ner hela matchen och se det om man missar det. det är
klart att man vill se flera artiklar och matchrapporter men att kritisera så här är det så j*vla onödigt!
2008-10-05 20:19
Denari
Allt har en defenition. Inehållet borde tala sin tydliga språk!
Lätt att skriva raporter som inheåller en halv A4 och 3st a4er.

Man kan göra en nyhet långt och kort!
Jag kan också skriva nyhet spalter om Almería varje dag och 10 g om dan om jag vill. till vilken nytta.Kvalitet före kvatitet.
Deportivo Denari
2008-10-05 20:16
"dock är Atletico Madrids red den klart vassaste här på svenskafans enligt mig :)"

Atlético-redaktionen är i en klass för sig.
2008-10-05 20:13
el Flaco

Instämmer...
2008-10-05 20:10
Duda

Självklart är det så! har man tid så borde det inte vara några problmes, nu är det så att många har tid och saker är "schemalagda", Vi /ni vet ej vad som igentligen ligger bakom de raporter som ej är skrivna!
Så innan man slänger ut saker man ej vet så borde fakta tala och spekulationer bort tas.

Ni har en bra RED..vattna den istället för att torka ut DEM!

Edit staving!
Barcelona Duda
2008-10-05 20:07
Hmm.. jag har aldrig riktigt klagat på vår redaktion, men om man inte har tid för att skriva t.ex. matchrapporter osv, borde man kanske tänka efter om man verkligen ska vara med i redaktionen. Det finns säkert några som har en massa tid över och gärna skriver om vår vackra klubb.

Jag är helt nöjd med redaktionen i alla fall, dock är Atletico Madrids red den klart vassaste här på svenskafans enligt mig :)
Barcelona el Flaco
2008-10-05 20:07
Mr Baloo-Gonzalez. //

Instämmer. Små barn får panik om de inte får läsa en simpel matchrapport. Istället för att njuta efter gårdagens seger kastar de skit över redaktionen. Skämmigt.
Barcelona Hetfield
2008-10-05 20:06
Shit vilka idioter det finns...gör en egen j*vla matchrapport om ni kan, klaga inte på människor som sliter...de får inte ens betalt för det de gör så visa lite uppskattning

Tack Redaktionen för all arbete!
2008-10-05 20:01
Rivaldinho9

Såg du ej matchen igår eller? Raport, vad ska ni ha den till? ni såg väl matchen själva antar jag.

Att snacka skit om Red är så dumt som det kan bli, Ni har inte en anning hur mycket jobb som ligger bakom varje matchraport samt inför-raport.
Var glada att ni har kunnigt folk som jobbar ideelt med raporteringar.
Barcelona Rivaldinho9
2008-10-05 19:58
Varför kommer det inte någon rapport på matchen igår!!!??? Blir så jävla sur. Jävla skitklubb. Avgå Laporta nu!
Barcelona Gud är störst!
2008-10-05 19:56
BlueRed.

Du behöver inte rövslicka dem, jag har aldrig tidigare klagat på red. Men jag påpekade bara. Jag höll med att han som sa "red suger" det var för hårt sagt. Men alla andra red skriver ju match rapporter och så. Så det inte bara vi på SF. Konstruktiv kritik om ni ska kritisera kom ihåg. Jag tycker red gör jätte bra jobb, spec i somras när det kom artiklar hela tiden och jag hyllade dem direkt.
Barcelona BlueRed.
2008-10-05 19:49
Var glada att denna sida äns finns och att forumet finns, inför matchrapporter kan ni läsa på minst 50 andra sidor, och om ni tycker att redaktionen suger så är det väll inte äns någon ide att vänta på en matchrapport från dem, då ni tycker att dem inte är så bra?

Skulle gärna vilja se dem som klagar på redaktionen, skriva inför matchen och en efter samt en krönika.
Annons: