/spanien/barcelona/forum/2030.aspx/spanien/barcelona/forum/2030.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Liunil Masse
2015-08-23 20:39
Roberto är en bra högerback, en horribel mittfältare. Case closed!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Maestro Xavi - Tito Etern
2015-08-23 20:39
@Liunil Masse:

Inte konstigt, det är en skillnad mellan Gijon och ett lag som Bilbao.
Barcelona neymar JR
2015-08-23 20:38
Roberto har spelat 3 matcher som högerback och gjorde det riktigt bra varje gång, varför ska folk försöka ta det ifrån honom? Jävla haters
Barcelona Liunil Masse
2015-08-23 20:37
Real får fett mycket ytor.
Barcelona II Barça II
2015-08-23 20:37
Skön seger! Jätte viktigt att få med sig samtliga poäng.
Barcelona Capitán - El tiburón
2015-08-23 20:35
Jag tror också att vi ska lugna oss lite gällande Roberto. Visst, har gör en grym insats med tanke på motståndet och vilka vi möter. Men det är knappast något som förändrar det bedrövliga spel han uppvisat tidigare säsonger..

Hursomhelst, grymt gjort av laget att behålla lugnet i slutet av matchen och kamma hem 3 pinnar på San Mames. Vermaelen förtjänar ju lätt MOTM också efter den insats han gjorde!
Barcelona Barcelonistas
2015-08-23 20:35
Tänk om Vermalleen hittar den formen som han hade innan han åkte på skadorna? Ingen omöjlighet trots allt.

Btw Real kmr tappa poäng idag.
Barcelona LeoMessi
2015-08-23 20:31
Imzon Jo Roberto gör en bra match och nu kommer han aldrig upprepa samma misstag som innan. Du har absolut rätt där!
Barcelona Imzon #5 Busquets
2015-08-23 20:29
Rafinha är så usel på den positionen att det är skrämmande, vad fan gjorde killen på plan idag? Hur länge ska han få chansen? Totalt jävla värdelös och då är jag ändå snäll.

Kolla på Sergi Roberto, klagar aldrig och tar de chanser han får. Visst han har gjort misstag men det ser ut som att han lär sig av sina misstag (till skillnad från Batra). Han fullständigt dominerar sin kant, spelar enkelt och rakt. Hoppas han kan konkurrera ut Alves.

För övrigt måste bänken idag vara det märkligaste någonsin? Varför har inte LE med Samper? Är det för att det ska bli ryckigt i hans utveckling i B-laget?

Skönt med 3 p trots allt..
Barcelona vic111
2015-08-23 20:28
Sergi Roberto gör sin första BRA match på 4 år, kul men knappast något man räkna med. Men bänken ….. Ser inte så lovande ut tyvärr
Barcelona Culee
2015-08-23 20:28
Trodde jag drömde först när jag så roberto idag, var tvungen att gå in här för att bekräfta att ni också såg de jag såg och att det inte var en dröm haha.
Barcelona barca show
2015-08-23 20:27
Underbar seger!!! Otrolig fint och se laget kriga tillsammans andra halvlek. Stor cred till 2 stycken jag tror kan ha en fin säsong. Vermalen och sergi Roberto. Är såååå glaaaad
Barcelona messiooooxavii
2015-08-23 20:24
Veraelen var faktiskt en av PL bästa backar innan skadorna, att det är överraskande att han gör en bra match visar bara på okunskap
Barcelona Barcelonistas
Deus es cule - vi möter Bilbao borta och har en hel del spelare som är borta pågrund av skador/avstängningar. Vi gör det riktigt bra om du frågar mig, lägg därtill att detta är vår första ligamatch. Nej jag är jätte nöjd tror vi kmr bli otroliga sen när vi får alla spelare tillbaka samt våra två nyförvärv.
Barcelona neymar JR
Roberto och vermaelen bästa på plan! Busken hade oxå han en gedigen insats, otur med skadan dock
Barcelona Davids3
Lite OT!

Adams bakom målet för Aston V. på sin premiär och Pedro gör mål på sin debut. Vilka spelare vi släpper..
Barcelona Blaugrana91
Starkt att vinna med tanke på alla skador under matchen samt att det här var en av dem tuffaste matcherna för säsongen. Nu håller vi tummarna för att det inte var några allvarliga skador på Busquets och Alves...
Barcelona Rambla~
Härlig krigarseger, trots en dålig Messi även om han krigade på slutet. Trots en skadad Alves och Busi. Äntligen spelare som tar duellerna, Vernaelen, Masche och Rakitic. Även om mycket behöver förbättrad så gillar jag vår inställning. I kväll kan vi inte ens gnälla på S Roberto.
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
Säsongens svåraste bortamatch slutar med 3 poäng, tack och adjö! Allt annat är oväsentligt även om det fanns en hel del att önska.
Barcelona DM1982
2015-08-23 20:23
Det här var en match som kostade på ordentligt. Athletic tilläts sparka och tjonga så det stod härliga till, att de inte fick ett rött kort känns mer än lite underligt.

Nu är det bara att hoppas att Busquets "bara" fick jäkligt ont, tyvärr såg det mer ut som en sträckning på Alves. Riktig tuff match och tre pinnar ikväll känns jäkligt bra.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-08-23 20:22
@100% AntiMadridista:

Messi osynlig?

Du är den andra som skriver så.

Han var det det enda hot vi hade i den här matchen..
Kolla igen skapade chanser så kommer du se att han ligger bakom allt som vi hade i den här matchen..
Barcelona A good coach is everything!
@LeoMessi:
Visste att den skulle komma jag håller på Brasilien faktist, men det nya Brasilien äcklar mig. Åå det känns som vissa ynglingar host Douglas host Rafinha rider på gamla Brasiliens framgång åå det är inte rätt. Du ska spela för att du förtjänar det inte för att du e Brasse. Det hämmar i slutändan Brasilien eftersom soppor som Rafinha och Douglas kanske får spela i landslaget bara för att Barca favorisera dem.. Sist jag klaga på Neymar va väldigt länge sen, åå då förtjäna han det.. Klagar på Munir betyder det att jag ogillar Maroccaner?
Barcelona Déu és Culé
Första matchen avverkad och 3 poäng. Lägg till att det är en mkt svår bortamatch vi avverkat. Man ser dock att det är mkt kvar att förbättra i maskineriet.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-08-23 20:21
Roberto visade i den här matchen och två matcher i försäsongen att han är riktig bra som högerback.

Vermaelllen kommer in i laget ännu mer.

Hoppas Busi och Alves kommer tillbaka snabbt..
Barcelona 100% AntiMadridista
3 viktiga poäng! S Roberto spelade riktigt bra idag, men Messi var tyvärr helt osynlig.
Barcelona Davids3
Haha smaken av en vinst efter en sån här match är fan godare än när man dominerar en match med 3-0..
Barcelona Zyzz
JAAAA!!!! Försprång på Real oavsett om de vinner ikväll eftersom vi har avverkat en av säsongens svåraste bortamatcher!!!! Viktigt!!!
Barcelona Junta Dimision
2015-08-23 20:20
Sergi Roberto eller Vermaelen är kvällens man of the match... det hade jag inte förväntat mig innan den här matchen.
Barcelona Barcelonistas
3 viktiga poäng, det här var vår första ligamatch och det kmr bara bli bättre för våran del. Lägg därtill att vi saknar några viktiga spelare.

Vi kmr bara bli bättre och bättre.
Barcelona Acrobat
UNDERBAAAART!!! Vinst i top 3 svåraste bortamatchen i premiären! SÅÅÅ VIKTIGT!
Annons: