/spanien/barcelona/forum/20295.aspx/spanien/barcelona/forum/20295.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Antonio Puerta
2008-10-31 16:59
Ämne: Smacked

Du tror n....
Juste Shi så gå tillbaka till Real forumet och sluta gör bort dig här inne för det som Smacked säger är bara helt sant.
Barcelona Ghazza
2008-10-31 16:56
PR-trick eller inte, det faktum att miljontals kronor går oavkortat till Unicef kvarstår. Varför hänga upp sig på en sådan sak?

Cynism när den är som bäst.
Real Madrid Shi
2008-10-31 16:51
Smacked

Du tror ni har Unicef på era tröjor för att Barca är guds gåva till alla stackars fattiga barn? Allt är ett PR trick, vare sig man vill tro det eller inte.
Barcelona Smacked
2008-10-31 16:41
Real Madrid+ledning+moral=njae
Barcelona Ciao-V
2008-10-31 15:40
Ämne: Kim

Så alla de id....
Du missade poängen.
Enligt vad vi har läst tidigare så har Calderon låtsats som om han har agerat som en "gentleman" mot Villarreal. Han sa att han inte kunde tänka sig att vara så elak mot Villarreal genom att köpa loss Cazorla en vecka innan fönstret stänger. Jag måste respektera klubben Villarreal!

…Och det där han man hört ett antal gånger från honom även mot Man United angående Ronaldo.

Nu när jag läser artikeln(i länken nedan), kan jag inte kalla hans tidigare uttalande annat än lögn.
Som president, tycker jag, att man ska uppträda med respekt mot andra klubbar. Vart har moralen tagit vägen i Real Madrids ledning?

Måste tillägga att presidenten innan var ärligare och mer proffsig än Calderon.
Barcelona FS
2008-10-31 15:40
Ämne: Stör mig på att de l....
westinhoblaugrana

Kan inte mer än hålla med. Känns som om man alltid blir utsläpad på något ståhej av frugan på lördagar... Missar imorn med :(

Barca på söndagar tack!
Barcelona westinhoblaugrana
2008-10-31 15:29
Stör mig på att de lägger Barcas matcher på lördagar. Först nu mot Málaga och sen mot Valladolid. Om man lägger deras matcher på söndagarna istället så får man många fler tittare, och så slipper jag missa matcherna :(.
Real Madrid Shi
2008-10-31 15:22
Kim

Så alla de idioterna ska inte "räknas"? Men däremot ska alla Real Madrid idioter räknas och då blir man refererad till som Ni.
Real Madrid Shi
2008-10-31 15:15
Ciao-V

Hur kommer det sig att man fångade Cazorla samtalandes med vad som sades vara Casillas och där man klart och tydligt hör honom säga: "Jag kommer, har även snackat med El Guaje, och han kommer också"

Känns snarare som att lagen vill ta ut rejäla överpriser på sina spelare.
Barcelona Ciao-V
2008-10-31 14:51
Hur sjutton ska man tro på Calderon i framtiden?
Han verkar vara en som ljuger till höger och vänster.:-). Se länk.

Det handlar om sagan om Cazorla som ägde rum i sista veckan i augusti.

Man kan ju undra också hur saker och ting låg till om "messen" om David Villa. Vad är sant och vad är inte sant?

Cazorla har helt enkelt valt att stanna i Villarreal trots ett stakt försök att köpa ut han från Madrids sida.
Nu vet vi hur det hela låg till.
Barcelona Saman.
2008-10-31 14:03
Fan vad jag längtar till matchen imorgon man har nästan samma sug som säsongen 06 då man ville se barca varje dag (och vi alla vet det inte har vart så på ett bra tag).
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-10-31 13:58

Om det är en sak jag hoppas verkligen på inför matchen imorgon, så är det att Valdes håller nollan och samtidgt får jobba mycket under hela matchen. Det känns som att Malaga kan hota oss framåt samtidigt så är de bra denfensivt. Vi ska ha tre poäng imorgon, men jag tror att våra grabbar kommer att få svettas en del för det...det lär inte bli en enkel promenad på parken inte,.....
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-10-31 13:37
Mojito

Fan jag kunde inte ha sagt det bättre själv
Barcelona LaBarca
2008-10-31 13:29
hahah hatet fortsätter mellan Madrid och United. Calderon gick ut och sa att Ferguson är senil ,
Barcelona Barcelonito
2008-10-31 13:20
Att kalla Eto'o för "halvidiot" för att han kritiserar sitt eget lag är ju bara det en idioti. Det är som att kalla Ramos idiot för att han kritiserar sitt lag.

Schusters kommentar om domaren förra säsongen om att domaren var katalan är idioti och likadant med skitsnacket som Mija och Schuster håller på med idag. De tjänar inte på det, det kommer bara att bli svårare för Real nu i fortsättningen om de ställer sig mot domarna. Bra för Barca...
Barcelona Mojito
2008-10-31 12:51
Om matchrapporten från Malaga-Sevilla stämmer och Malaga kör med hög press på mittfältet lär Pep ställa upp med Iniesta på mittfältet igen. Det blev ju grymt bolltempo mot Almeria och det kan behövas för att klara av pressen.
Hoppas Etóo´s målform håller i sig, och att Alves fortsätter "utvecklas" i Barcatröjan.
Messi var nog lite gramse över att han inte fick göra mål mot Almeria, tror han kommer bjuda på nåt riktigt fantastiskt i morron! Visca el Barca!
Canaletes
2008-10-31 12:40
sydn bara att man inte satte en 100kr på Real Union :P
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-10-31 12:30
Kim

Reals ledning har alltid haft "problem" med dommare. Nu känner de att de måste få säga sitt, fast de inte riktigt har något vettigt att säga..
Barcelona Kim
2008-10-31 12:09
Ämne: Nu tycker jag du sna....
Du får tycka att jag snackar skit, det är inte mig emot. Du missade ändå poängen i mitt inlägg. Jag skrev bara att er ledning, som enda klubb i primeran denna gång, offentligt halshugger domarna. Det finns ingenting konstruktivt i Schusters uttalanden.
Barcelona Kim
2008-10-31 12:05
Joan Laporta uttryckte sig i en intervju ungefär så så här
»- Att skapa Barcelona dag för dag kan också innebära att hedra offren från attentatet i Madrid 11 mars, att arbeta med Unicefprojekt i klubbens namn, att vi som har fått förtroendet att leda klubben gör vårt arbete för FC Barcelona och inte för vårt eget nöjes skull, att ni som sprider el barcelonismo över Katalonien, Spanien och världen arbetar för att vara värdiga ambassadörer för klubben och allt som den står för. «

De sjuka önskningar om De la Reds död som verkar ha dyngats ut av någon mindre vetande, bör således inte tas på allvar. De har inget med FC Barcelona som klubb att göra. Folk som tror sig ha något otalt med Real Madrid och därmed ska häva ur sig skit dagligen, är ofta så främmande från klubben, att de ens aldrig har satt sin fot på Camp Nou. Låt den omogne leka för sig själv, den enda han skadar är sig själv i slutändan.
Real Madrid iHala Madrid!
2008-10-31 12:05
Nu tycker jag du snackar lite skit Kim, hur man beter sig har ingenting att göra med vilken klubb man lirar i. Halv idioter finns överallt tex Etoo och Schuster.
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-10-31 11:56
Alla Madrid Fans..

Fan jag är hemsk ledsen för det som hände Ruben, men att en idiot som säger att ha är barca fan, önskar Rubens död, så är han ingen Barca fan. Såna är vi bara inte, inte de barca fans jag känner.

Så be den så kallade "Barcelona fan" att dra åt helvete. Han kan ju lika gärna heja på vilket lag som helst, men han vill bara höja upp lite hat mellan oss. Jag beklagar hans kommentar..Visca Barca och Madrid ...
Barcelona Kim
2008-10-31 11:39
Ämne: Kim // Försök öppna ....
Nej, det jag skrev ner var absolut inte en omformulering av hur du hade uttryckt dig.

»Ni kan ju verkligen inte säga att vi inte har haft satans otur med domslutet det senaste, flertal mål och felaktiga offside avblåsningar. Idag detsamma.«

Du ondgör dig över hur ni har blivit motarbetade i ur och skur. Inte ett ord om att ni får märkliga domslut med er. Mig veterligen går så gott som samtliga ledare för lag ut och säger att domarna gör ett bra jobb, att de gör vad de kan. Schuster däremot, han har tappat all barcelonismo han en gång hade. Nu är det madridismon som härskar i hans sinne, allt som inte går Real Madrids väg ska påtalas offentligt, enskilda domare ska hängas ut i diverse media. Jag har svårt att avgöra om det beror på avsaknaden av en historisk aspekt, där man ofta har fått domslut med sig, eller om det bara är dålig självkritik och brist på objektivitet.

Barcelona Dizzy
2008-10-31 11:26
Match imorn borta mot Malaga kommer bli riktigt tufft.

Ps. Skönt att Ruben de la Red mår bra!
Barcelona De Goda
2008-10-31 11:15
Ämne: Ämne: Ämne....
Hur blåögd får man vara??? Men tack så mycket för att du lär oss så mycket om etik och moral, det kan vi vildar i egenskap av "fåtal Barca fans" behöva. (Ironi)

Barcelona Ghazza
2008-10-31 11:13
el rey de madrid,

Men seriöst, vad är det du vill diskutera?
Att idioter finns överallt är ingen nyhet, och knappast något vi Culés på SF kan göra något åt. Glöm det bara och fokusera på det som faktiskt betyder något. I detta fallet, att De la Red är oskadd.
Real Madrid el rey de madrid
2008-10-31 11:04
Ämne: Ämne: Läs kom....
Det står ju på sidan (att de är barca fans) nu säger inte att alla barca fans känna likadant, jag är medveten om att det är ett fåtal, men det är ett fåtal för mycket
Real Madrid el rey de madrid
2008-10-31 11:02
Enig, jag älskar Real jag skulle aldrig önska en barca spelare döden, vi är rivaler, sund konkurrens är allrid bra, men att det direkt önska någon döden är inte ett sätt att visa man älskar sitt lag, idetta fallet barca
Barcelona De Goda
2008-10-31 10:59
Ämne: Läs kommentaren från....
Hur kan du veta att det var en Barca supporter som skrev det där? Det kan vara vem som helst, har du inget konstruktivt att tillägga här inne kommer vårt bemötande att aldrig bli bättre.
Barcelona Mojito
2008-10-31 10:44
Tråkigt att barcasupportrar lägger ner mer energi på att hata real (tänker på kommentarerna i sport.msn) än att älska barca. Trist med De La Red, men det verkar ju gått bra i alla fall. Kanske en incident som i slutändan är positiv för Real? Lagkänsla etc.
Annons: