/spanien/barcelona/forum/20285.aspx/spanien/barcelona/forum/20285.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2008-12-02 21:19
Ämne: haha och nu säger do....
Det stämmer att Messi fick tillväxthormon (steroider) då hans eget låg på en onormalt låg nivå. Inget konstigt med det, utan något som praktiseras frekvent även i den svenska sjukvården. Det handlar alltså inte om doping eller fusk, om nu någon bitter maräng skulle försöka få det till det.
Barcelona westinhoblaugrana
2008-12-02 21:17
Det står alltid innan att matcherna spelas på söndagar, men det bestämts inte förrän 10-12 dagar innan typ. Nu är det bestämt att matchen spelas lördag 13/12 22.00.

Santana
Ja, vi har större press på oss. Men det känns lite som om ni försöker överföra all press på vår sida, så att det inte ska bli lika "pinsamt" om ni förlorar. Barca BORDE vinna, men man vet aldrig i ett el clásico.
Real Madrid §antana
2008-12-02 21:13
Oye flaco, är du säker på det?
Trodde matchen skulle spelas på söndagen...?
Barcelona NoGo^
2008-12-02 21:11
Ämne: NoGo/

El Clasico ....
okok, tackar för info.
Barcelona el Flaco
2008-12-02 21:10
NoGo/

El Clasico spelas på lördag kl. 22. Det är bekräftat.
Real Madrid §antana
2008-12-02 21:08
Barca fan, dra inte alla oss maränger över en kam.
Själv chillar jag varje dag och är inte det minsta rädd för el clasico, jag längtar till den, som jag gör varje år.

Pressen borde ändå vara lite mer på er sida, visst vi har halva startelvan skadad men känner ni någon press över att ni ska ändå köra över oss med tanke på hur er form har varit, hur Messi, Etoo och Xavi har spelat samt hur skadeläget är hos oss.

Jag tror att om Real förlorar är det inte lika stor grej som om Barcelona skulle göra det. Speciellt med spelare som Saviola, Drenthe, Torres, Salgado och även med spelare som Guti och Raúl i startelvan (missförstå mig inte, älskar dem spelare men vi båda vet att de är inte startspelare).

Era tankar?
Barcelona NoGo^
2008-12-02 21:05
Ämne: NoGo^

Kolla länkt....
Hmm? Vad jag har läst så ska det spelas den 14e, någon som kan bekräfta vilket datum som gäller?
Barca08
2008-12-02 21:05
haha och nu säger dom i puertan att messi har tagit steorider:
Namn: Berra_777 - Higuaín y Sergio Ramos » Svara inlägg
Sänt: 2008-12-02 21:01
Argentinho//

När Messi kom till Barcelona som 13/14 åring så tog han steroider, han var endast 143 centimeter...
Barcelona westinhoblaugrana
2008-12-02 21:03
NoGo^

Kolla länktips.
Barcelona Barcalonawi
2008-12-02 20:59
Ämne: Barcalonawi

Man ....
Förbannad? Vad snackar du om???
Du ser ju själv vilket barn vi har att göra med här :P
Ta en kall öl (som jag).. chilla lite.. och njut av en ytterligare maräng som inte kan dölja sin rädsla längre :)
Real Madrid Fasihhh
2008-12-02 20:58
Bara å ignorera.. finns en joker i varje hörna!
Barcelona Dizzy
2008-12-02 20:50
Barcalonawi

Man blir förbannad på han. Fi fan vad han är rädd inför El Clasico. Sen skyller han på skador? Stackarn!
Real Madrid viita_maränger
2008-12-02 20:50
Slut på det roliga! Ni övriga behöver inte ge den här pinsamma provokatören mer uppmärksamhet, än vad han redan fått./ Red
Barcelona Barcalonawi
2008-12-02 20:49
Ämne: viita_maränger

Di....
Culés.. Jag ber er.. Sjunka inte ner till han nivå!

Redaktionen kommer att ta hand om honom snart ;)
Barcelona Dedeffo
2008-12-02 20:45
viita_maränger

Din lilla fjortis. Gå någon annanstans och snacka skit lilla tönt. Kan någon porta den idioten?
Barcelona Ciao-V
2008-12-02 20:43
Huntlaar är en väldig duktug ung anfallare. Grattis säger jag till marängerna.

Hur det kommer at påverka toppstriden? Svårt att säga. Den som lever får se. Vi har en bra trupp vilket gör att jag inte är orolig alls att vi ska tappa alldeles för många onödiga poäng.

Måste bara säga att Real Madrid har en tendens att köpa lite skadebenägna spelare.
Robben, Pepe , även Sneijder. Ingen aning om Huntlaar också blir en sådan. Han är ju skadad just nu.
Barcelona Dizzy
2008-12-02 20:41
viita_maränger

Gå tillbaks till ditt forum verkar som du skakar?

Det kallas rädsla
Barcelona Barcalonawi
Redaktionen.. är inte det dags å städa forumet lite? :P
Real Madrid Fernando Gago-King of Madrid
viita_maränger
Ge dig, ska du vara här inne så för en vettig diskussion, skäm inte ut oss andra madridistas.
Barcelona LaBarca
2008-12-02 20:40
Hur kunde du tåla 0-3 mot er Från både Barca och Recreativo? båda på Bernabeu Också.
Barcelona Dizzy
Barça-fan

Håller med dig helt. Real behöver en kant springare Drenthe räcker inte till och Robben går sönder varje match det vet alla här. Jag hoppas Etoo stannar i Barca så länge han kan. Finns ingen bättre!
Barcelona Ayaz
vita maränger

Ett gott råd.Ta några djupa andetag och ett glas vatten.Det ser ut som du kommer att få en hjärtattack.Det här är fotboll inte krig.
Spinbad
westinhoblaugrana:
Jag har inte tillgång till statistik för Barcas snitt vad gäller löpningar så Gudys prestation där kanske var exceptionell för Barca. Det är ändå rätt sjukt att den siffran är så otroligt bra, i allsvenskan är det rätt normalt med spelare som springer +13000 meter per match.

Det säger väl kanske mer om att Barca inte behöver springa så mycket än om hur mycket Gudy jobbar för laget.
Barcelona Culéé
viita_maränger

Jag själv acceptera det eftersom ligan var redan över, men annars jap de Sved. men då kan vi också säga att Eto´o , Deco och Messi var borta.
så hoppas att årets el clasico slutar me samma siffror, kanske 4-0?
2008-12-02 20:38
tål ni inte att jag skriver med stora bokstäver? hur kunde ni tåla 4-1 förlusten sist då?
Barcelona Barça-fan
2008-12-02 20:37
Dizzy.
Självklart kommer han inte i närheten av Samu eller Ruud, men att detta kommer stärka RM tvivlar jag inte på. Det jag ställer mig frågandes till är egentligen hur bra Huntelaar är. Okej, han har presterat i holländska ligan, vilket i sin tur håller en avsevärt lägre kvalité än la liga. Sedan tror jag inte det räcker med enbart en anfallare som förstärkning för RM utan de behöver nog minst en mittfältare av klass till. Speciellt såsom det ser ut idag med skadeläget och allt.
Barcelona LaBarca
2008-12-02 20:36
viita_maränger

Vilket dagis kommer du ifrån?
Barcelona Culéé
2008-12-02 20:36
Ämne: Huntelaar skrämmer m....
Snacka om att Calderon ger läkarteamet mer jobb, man har redan skadade spelare sen köper man en till skadad spelare. det gör det inte enklare, men annars när han blir frisk så blir de tufft.
Barcelona Dizzy
2008-12-02 20:33
Huntelaar skrämmer mig inte ett dugg! Vi har Lejonet:)
2008-12-02 20:32
Ayaz

Ni kommer inte att torska med 4-0 mot val. det vet du också men skulle det hända så är det ett mirakel och just nu tror jag på nått mirakel annars kommer real inte plocka en enda poäng fram till årsskiftet!!
Annons: