/spanien/barcelona/forum/20278.aspx/spanien/barcelona/forum/20278.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2008-10-08 19:03
Canaletes

Det är faktiskt inget vi diskuterat så vitt jag kan komma ihåg. Vi har haft en hel del avhopp den senaste tiden och med det täta spelschemat så har vi fått prioritera det mest nödvändiga. Men det var bra att du påminde oss och jag skall höra om någon känner sig manad.
Barcelona Kim
2008-10-08 19:03
Ämne: Red. När ska ni uppd....
Då det är Thomas Juneborg som har skrivit så gott som samtliga personporträtt i Els cracks, och han inte längre skriver för Barcelona, så är det inte troligt att det längre kommer att dyka upp hyllningar till gamla barçaspelare.
Canaletes
2008-10-08 18:50
Red. När ska ni uppdatera ELS CRACKS??
Barcelona Mojito
2008-10-08 18:30
Delarocha RIP Puerta

Kunde inte sagt det bättre själv!
Delarocha RIP Puerta
2008-10-08 18:26
Jag tycker ju inte Dani Alves har varit dålig, definitivt inte. Dock har han ju inte nått Sevilla standard än. Men det är ju fullt naturligt, där var han den stora stjärnan och lagkapten etc. Nu är han en av många stjärnor, nytt spelsystem, ökade förväntingar på honom efter den otroligt höga övergångssumman, ny tränare, nya lagkompisar etc. Det tar lite tid att vänja sig vid men tycker han har sett bättre och bättre ut match för match. Andra halvlek mot Sporting Gijon som var det senaste jag såg av honom så tycker jag han var en av planens bättre spelare.
Canaletes
2008-10-08 18:20
FCBarçelona

Jag har gått till Råsunda och det är slutsåld, men dem kommer med största sannoklikhet sälja på matchdagen :D

Och vet nån när Portugals landslag kommer till Sverige? måste fan be Deco och andra om autograf :P
Barcelona J.Gamper
2008-10-08 17:57
Vad tycker ni om Dani Alves så långt?
Barcelona FCBarçelona
2008-10-08 17:15
Ämne: FCBarçelona

Köp....
Tack
Barcelona Pep.G
2008-10-08 16:57
Tot_El_Camp

Han förtjänar den. Garanterat. Men jag hoppas inte han vinner den just nu. Kanske nästa säsong. Tror att sånna stora inviduella priser kommer förstöra han. Det är det jag tror iallafall. Gud nåde mej om Messi blir ett nytt Ronniefall:(
Barcelona Pep.G
2008-10-08 16:51
FCBarçelona

Köp på plats. Det är nog bäst. Så du är verkligen säker på att du får biljett. Brukar krångla sig ibland. Dessutom är det billigare om du köper den typ en timme innan match tror jag. Dom vill ju bara bli av med biljetterna så det kommer gynna dig.
Barcelona Tot_El_Camp
2008-10-08 16:24
Kaká och Ronaldinho har gått ut och sagt att Messi förtjänar guldbollen istället för Cristiano Ronaldo. Hoppas verkligen vår nye nummer 10 får bli nästa i raden av spelare med nummer 10 i Barcelona som får guldbollen.
Barcelona FCBarçelona
2008-10-08 15:59
Hej
Hur kan man fixa bra biljeter till sverige-portugal? E det bättre att köpa på plats eller genom någon hemsida?
Tacksam för svar så snabbt som möljigt.
Barcelona Dizzy
2008-10-08 14:12
Självklart saknar man Dinho men han var mätt. Ville knappt springa. Han har tappat allt. Men vi glömmer inte vad han har gjort för klubben. NEVER!

Men som laget ser ut nu och hur vi spelar nu så klagar jag inte:)
Delarocha RIP Puerta
2008-10-08 14:01
Jag saknar inte Ronaldinho nånting. Laget verkar ju ha hittat harmoni igen. Visst det kanske inte är Ronaldinho och Decos frånvaro som gjort det men jag hade inte velat ha tillbaka dessa för att på så vis riskera att rubba balansen och passionen som för tillfället återigen verkar finnas i truppen.

Då Ronaldinho inte heller presterar direkt bländande fotboll finns det ingenting med honom jag saknar, möjligen tröjförsäljningen och mer publik då. Men inget på plan.
Barcelona DM1982
2008-10-08 13:20
Det är ingen som kommer betala 900 miljoner kronor för Benzema, speciellt inte Barcelona. Finns absolut ingen anledning för Barca att lägga ut så mycket pengar på en spelare när de har så bra spelare nu. Barca brukar heller inte lägga ut så mycket pengar på en spelare, vi handlar "klokt".

Men det är, precis som The Legend skriver, bara ett sätt för Lyon att säga att killen inte är till salu. Det är inte helt ovanligt, Barca hade en prislapp på en miljard för Ronaldinho vilket även det var ett sätt att säga att han inte var till salu.
Barcelona The Legend
2008-10-08 11:46
Med ett sådant uttalande menar han helt enkelt att han inte är till salu. Aldrig att Barca skulle betala så mycket, inte någon klubb, utom möjligen City... Hur som helst är det fortfarande en backup spelare som Barca letar efter om Henry försvinner. Troligvis den svåraste typen av spelare att hitta; en klasspelare som kan ta att sitta på bänken men presterar när han väl får spela... inte lätt.

_FCB_//

Jag saknar honom inte iaf!
Barcelona _FCB_
2008-10-08 11:05
Helt ärligt, så bra är han inte. Men han är ung och har talang, det har lille Bojan också =)
Är det bara jag som saknar Ronaldinho i Barca tröja?
Delarocha RIP Puerta
2008-10-08 10:59
Nej, det är säkerligen inte sant. Men Aulas gick ut och sa att han krävde det. Men ingen klubb förutom möjligen Real kommer ju lägga så mycket på honom och om nu Benzema vill sticka kommer Aulas bli tvungen att sänka priset. Men poängen han ville göra var väl att om någon klubb vill ha Benzema, kommer han bli dyr. Riktigt dyr.
Barcelona _FCB_
2008-10-08 10:51
Delarocha RIP Puerta

900 mille för Benzema?
Det visste jag inte faktiskt..
Delarocha RIP Puerta
2008-10-08 10:49
_FCB_
Och enligt Aulas kostar Benzema ungefär 900 miljoner. Får se om Barcelona skramlar ihop det.
Barcelona _FCB_
2008-10-08 10:33
Al-Fajim (stavning) City ägaren har mycket pengar så jag tror inte att han vill släppa Robinho. Men Karim Benzema är också en bra ersättare om Henry går till City.
Barcelona Mojito
2008-10-08 10:04
Jo, de bytet skulle sitta fint. Samtidigt är vi kanske mer i behov av en center än en winger?
Barcelona _FCB_
2008-10-08 09:56
Det skulle bli perfekt om City vill byta Robinho mot Henry.
Barcelona J.Gamper
2008-10-08 09:44
ELmariachi

Jo, jag var ganska glad för de innan. Tycker de är kul med så många topplag som möjligt som slår om La liga titeln. Speciellt i år känns de som om flera topplag är på gång... förutom kanske A.Madrid som det har gått dåligt för.
Men jag har nog helt enkelt fått lite negativa känslor för de pga några av deras fans :P
Bara för att Barcaspelarna gick ut oreskpektlöst o malde på A.Madrid i 45 min betyder inte att de är "integritetsbefriade"
Barcelona Mojito
2008-10-08 07:31
Afr3M

Angående biljetter kan du fixa detta på plats. Antingen kollar du i turistshopen på Placa Catalunya (men de brukar ta slut snabbt). Annars går det bra att köpa vid Camp Nou också, till och med samma dag som matchen är. Antingen köper du i luckan, eller av personer som står utanför och säljer sina årskortsbiljetter etc. Räkna dock med att du kan få betala överpris. Tips är att ta med en karta över sektionerna på stadion, så att du ser var platserna är.
Lycka till!
Real Madrid ELmariachi
2008-10-08 03:39
J.Gamper

Tycker att man får ta och vara glad för dom, då dom trots allt spelar i la liga, sen får ni ej glömma att dom hade väldigt många stora namn borta, då du pekar ut "värvningar".
Barcelona J.Gamper
2008-10-08 01:14
Efter deras värvningar, 4-0 vinster hemma och insats i cl fick de nog lite för höga förväntningar som krossades totalt efter att de blivit manglade på camp nou
Barcelona Bojano
2008-10-08 01:04
Heregud... Överdriver inte atletico redoktionen lite gran? Ja de förlorade mot Barcelona me 6-1 (BORTA). Men barca är ju ändå en lite större klubb eller hur? De är ju inte så att de förlorade mot ett div 3 lag... Jag hejar på MFF(också), och jag hade inte fått såna spel om de förlorat över ex ajax...
Barcelona Suñol
2008-10-08 00:58
Ciao-V :Nej jag blandar inte ihop Atletico med Athletic dessutom så har Atletico nio liga segrar som pio pio sa om man jämför med Bilbaos åtta så ta reda på fakta innan du häver ut dig en massa nonsens.
Barcelona J.Gamper
2008-10-08 00:57
Intervju med Messi i länktips
Annons: