/spanien/barcelona/forum/20269.aspx/spanien/barcelona/forum/20269.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCB_Xavi
2008-10-21 00:22
Ämne: verkar som luis enri....
Han släppte lago eller iago falque tror jag han hette till Juventus. Han var en riktig juvel
Barcelona tribente_magico
2008-10-21 00:20
verkar som luis enrique förstör barca atletic tycker ja, hans tränar egenskaper verkar inte alls va bra och spelarna tror ja är rädda för han. tror inte han skapar nån bra atmosvär i laget.

och varför får inte gai assulin spela mera?, om det fortsätter såhär kommer ju han dra snart.

det ja vill säga är att jag tycker han ska avgå så fort som möjligt!
Barcelona etoo for capitan
2008-10-20 23:20
Nr 5 Magic - Zidane
hahaha kan jag förstå att du tycker:)
Real Madrid Nr 5 Magic - Zidane
2008-10-20 23:04
Ta ni Casillas som tar vi Messi, rättvist byte tkr jag =)
Barcelona J.Gamper
2008-10-20 22:39
Hleb och Messi är ganska kreativa? Och även en viss Daniel Alves om han kommer igång.
Barcelona haeger
2008-10-20 22:32
Tänkt mycket på att om Xavi och Iniesta är skadade, då har vi ingen spelare som är kreativ och som kan styra spelet med sitt tempo och sina passningar.
Som matchen mot Bilbao, när Xavi inte spelade så var vi inte speciellt kreativa.

Hoppas att det aldrig händer dock.
Barcelona Hoshiar
2008-10-20 22:04
Man kommer aldrig att glömma den familjen!
Kixer
2008-10-20 22:00
Kaká är lite överskattad enligt mig. Casillas, som en här redan nämnde och Ribery skulle inte sitta helt fel.

Hur kan man vilja ha Zlatan när Barcelona redan har Henry och Eto´o? :)
Canaletes
2008-10-20 21:21
Gonzalez_Barca

Pep har slutat tränat dem och Luis Enrique värkar inte lyckas som tränare :/
Barcelona LaBarca
2008-10-20 21:11
Nej fyfan, aldrig att man vill ha han.
Barcelona Barçelona
2008-10-20 20:58
Jag skulle vilja ha gonzalo higuain hahaha.
Barcelona Okkapokka.
2008-10-20 20:57
leo.liam

Välkommen till Les Rambles ;-)
Barcelona BlueRed.
2008-10-20 20:57
Okkapokka

Kaka tackar man inte nej till, men i dagsläget skulle jag bänka Kaka och spela Iniesta. För Xavi bänkas inte och finns ingen annan plats för brassen.
Barcelona leo.liam
2008-10-20 20:55
ny här inne o måste bara säga att barca knäcker i år. barca for life =)
Barcelona Okkapokka.
2008-10-20 20:52
Finns två spelare jag vill ha i Barca och dom heter Casillas och Kaká. Världens bästa målvakt och kanske världens bästa offensiva mittfältare. Sen så tror jag de flesta culés ändå skulle vela ha en Ronaldinho i laget.

Annars så har vi redan allt i vårat blåröda lag :)
Barcelona Okkapokka.
2008-10-20 20:52
Dubbelpost.
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-10-20 20:49
Är det bara jag som tycker att det är skit konstigt att Barca Atlétic förlorar och förlorar. Trots att Barcelona har en av världens bästa ungdomsakademi som borde platsa i b-laget. Tror knappast det betyder att de andra lagen har bättre spelare.
Vad tycker ni? :P
Barcelona BlueRed.
2008-10-20 20:45
Hetfield

Kåmark ja! Då blir det oftast mycket spanskt!

En spelare till Barca? Zlatan har aldrig varit en favorit hos mig, mycket tack var det Aftonbladet som oftast gör en för stor grej av allt han gör. Men på senaste tiden så har jag börjat tycka om han lite mer (Slutat läsa Aftonslasket).

Men en spelare jag gärna skulle vilja se i Barcelona tröjan någon gång, och nu tänker jag inte på hur bra han kan prestera utan det har varit en av mina favorit spelare ett tag, och det är Djibril Cissé.
Jag tror att om han inte hade brutit benet 2 gånger så hade han varit en av världens bästa spelare just nu, kanske i klass med Henry under sin tid i Arsenal.
Barcelona Hetfield
2008-10-20 20:29
Om ni fick ha en spelare i barca, vem skulle ni vilja ha?

Jag skulle välja Zlatan...när jag tänker på Messi och Zlatan tillsammans så ryser jag..
Barcelona Hetfield
2008-10-20 20:26
BlueRed

Jag diggar Hegerfors, snubben har sjukt mycket karisma, det är därför han behöver vara med personer som har lite humor och personlighet, sorry to say this, men orrenius och falk är inte precis mr charm
Kåmark, Hegerfors och Birro! (och ibland lite niva) Dreamteam
Barcelona FCB_Xavi
2008-10-20 20:26
Ämne: Tycker att ni dömer ....
Asså Gio kan ju inte anpassa sig pga han knappt får speltid.

Du kan inte jämföra Quaresma med Henry. När Henry kom till Barca så visste alla att han var på väg neråt i karriären men Quaresma är bara 25 tror jag. Det här ska vara hans bästa dagar.

Men jag är helt övertygad på att han kommer komma upp i hög form. Den som lever får se !
Barcelona BlueRed.
2008-10-20 19:57
Eurotalk, har blivit Arne Hegerfors historia stund. Tycker om honom, även om historierna kan bli lite för långa.

Birro är saknad varje gång han inte är med.
Real Madrid Barcelona är bäst
2008-10-20 19:56
Nja ta tid för Giovanni att anpassa sig i premier league tycker mer att spelarna i det laget spelar för pengarna än klubben.

Henry lär aldrig anpassa sig till den Spanska fotbollen killen har fått ett år på sig, samma skit som förra året han hör hemma i premier league.
Barcelona Mojito
2008-10-20 19:51
apropå Henry;
F-n vad han drog på sig mycket frisparkar igår på de långa uppspelen. Klart att det inte är hans typ av spel, men det räcker med att han stör försvararen en aning så har vi i alla fall chansen att vinna en andraboll. Nu blev det bara ryckigt spel med många frisparkar.

Basel borta känns relativt överkomligt, hoppas vår offensiv kommer igång igen.
Barcelona Messi(AH)
2008-10-20 19:37
Ämne: Tycker att ni dömer ....
Henry har tappat speeden. Så enkelt är det. Quaresma kommer att floppa i Inter det kan jag lova dig PILMA.
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-10-20 19:08
Tycker att ni dömer Quaresma väl för hårt.
Killen har kommit till ett helt nytt lag, Land, kultur, det tar ju tid att anpassa sig där man är ny i.
Jag försöker inte försvara Quaresma, men anser sam tidigt att ni dömer killen fööörr hårt efter en månad i Italien.

Se T-ex Henry tar det tid för honom att anpassa sig i Spanien, Giovanni tar det tid att anpassa sig i PL.
Barcelona genomskärare
2008-10-20 19:03

Sååå glad över att vi inte värvade Quaresma.

Får väl säkert äta upp detta men han gör ett par snygga mål sen skriker alla över att han ska köpas. Hittils är han nog den största floppen 08/09.
Barcelona Messi(AH)
2008-10-20 19:00
Ämne: Ämne: Att du ....
Har du sett Quaresma på sistone? Jag tror tyvär att han kommer floppa i Inter som det redan ser ut nu.
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-10-20 18:54
Ämne: Att du drar alla Afr....
Quaresma floppat redan i Oktober?
Kom igen säsongen har inte ens 1/4.
Ta ingenting förskott.
var det inte några veckor sedan han gjorde den yttre sida målet?
Barcelona TIGER_BARCELONA
2008-10-20 18:29
knarkare? nee tar väl nobli då o då men det räknas knappt som knark. fördomsfull? oxå nee utan bara en åsikt sen att vissa börja gråta kan inte jag göra nåt åt
Annons: